abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:35:22 #101
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75401257
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij ons op de vereniging is de regel dat onder de 14 graden de lange broek uit de kast komt. Ik zou er niet aan moeten denken om met dit weer in een korte broek te lopen. Maar het zal verschillen per persoon gok ik.
Waarom is die regel er je zou het eens moeten proberen, je benen krijgen het echt niet koud hoor. Misschien pas als het nabij het vriespunt is.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_75401804
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef alphalpha het volgende:

[..]

Amateur hardloper meldt zicht hier.

Om je snelheid te verhogen kun je bijvoorbeeld interval trainingen gaan doen. Dus bijvoorbeeld een pyramide loop, 2 minuut hard, 1 wandel of zeer rustig joggen, 3 hard, 1 rust, 4 hard, 1 rust , 5 hard 1 rust en zo weer terug.
Wat ik zelf als een goede training ervaar is 5 minuten onder je duurloop tempo, 5 minuten op je duurloop tempo, en 5 minuten erboven. Deze sessie enkele malen herhalen.
Ikzelf doe af en toe dingen als 2x10x400m met 100m wandelen tussen de repetitie (hartslag weer onder de 120) en 5 minuten tussen de sets. Snelheid rond 5km snelheid. Of bijv 5x1000m met 1.5 tot 2 minuten pauze.

Als je traint voor langere afstanden kun je meer repetities en langzamer lopen

En je kan natuurlijk ook opbouwen met minder repetities en meer rust of langzamer tempo...

En vooral veel varieren (fartleks, tempolopen, wedstrijden meedoen).. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe anderen hier snelheid trainen?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:39:29 #103
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_75403192
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:53 schreef bananablues het volgende:

[..]

Ikzelf doe af en toe dingen als 2x10x400m met 100m wandelen tussen de repetitie (hartslag weer onder de 120) en 5 minuten tussen de sets. Snelheid rond 5km snelheid. Of bijv 5x1000m met 1.5 tot 2 minuten pauze.

Als je traint voor langere afstanden kun je meer repetities en langzamer lopen

En je kan natuurlijk ook opbouwen met minder repetities en meer rust of langzamer tempo...

En vooral veel varieren (fartleks, tempolopen, wedstrijden meedoen).. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe anderen hier snelheid trainen?
" 2x10x400m "?? Doe je hier 8km interval?
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:08:05 #104
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_75407890
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef ForrestX het volgende:

[..]

" 2x10x400m "?? Doe je hier 8km interval?
Ik vermoed 2 sets die ieder bestaan uit 10x een 400m. Zal dus wel op een atletiekbaan getraind worden
Na iedere 400m dus kort rust, en tussen de sets een langere rustperiode.
Totale afstand is dan inderdaad 8km
Carpe Diem
  woensdag 9 december 2009 @ 08:01:10 #105
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75434189
Door een onverwachte vakantie naar Tanzania heb ik alweer twee weken niet getraind. En ik had nog wel zo'n mooi schema gemaakt . Nu heb ik nog een maand voor de halve van egmond, dus dat wordt stevig doortrainen tijdens de kerst en oud en nieuw. En ik moet even wennen aan de kou na 2 weken 35 graden in de schaduw...
Het is goed te zien hoe iedereen hier zo stoer door traint in weer en wind. Ik ga vanmiddag kijken hoe 10km gaat.
I'm just a girl in the world.
  woensdag 9 december 2009 @ 08:04:22 #106
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75434217
opeens zit je in het vliegtuig naar Tanzania? wel tof hoor! We willen foto's zien

De temperatuur is hier idd wat minder, maar hardlopen zal hier makkelijker gaan, dus succes met het hervatten van de training
pi_75434745
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Waarom is die regel er je zou het eens moeten proberen, je benen krijgen het echt niet koud hoor. Misschien pas als het nabij het vriespunt is.
Waar ik vooral voor moet oppassen is mijn keel. Heel erg goed door de je neus ademen bij kou is voor mij het devies, omdat die (ijs)koude lucht geen pretje is. En aangezien ik erg vatbaar ben voor koude op de keel is iets met een hoge kraag / of zelfs iets als een sjaal voor mij geen overbodige luxe. Maar vandaag eerst de voetjes / oude schoenen maar eens laten doormeten.
  woensdag 9 december 2009 @ 09:33:51 #108
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75435597
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:04 schreef beertenderrr het volgende:
opeens zit je in het vliegtuig naar Tanzania? wel tof hoor! We willen foto's zien

De temperatuur is hier idd wat minder, maar hardlopen zal hier makkelijker gaan, dus succes met het hervatten van de training
Haha nou nog net niet zo, maar het was allemaal binnen een week geregeld. Heel grappig trouwens, op Zanzibar gaan de locals (en ook toeristen) bij zonsondergang masaal hardlopen langs het strand. Ik had alleen op dat tijdstip altijd al een biertje of 2 op, dus ben niet een keer gaan rennen...
pi_75436759
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:35 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Als je spieren kouder worden loop je eerder kans op blessures. Daarom wordt aanbevolen om dan een lange tight aan te doen. Zo is het mij in ieder geval uitgelegd op de vereniging.
Maar het scheelt hoe intensief je loopt. Zeker bij een rustige duurloop kleed ik me goed.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:41:11 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75437325
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:22 schreef e-runner het volgende:

[..]

Als je spieren kouder worden loop je eerder kans op blessures. Daarom wordt aanbevolen om dan een lange tight aan te doen. Zo is het mij in ieder geval uitgelegd op de vereniging.
Maar het scheelt hoe intensief je loopt. Zeker bij een rustige duurloop kleed ik me goed.
Dat inderdaad.

Gisteren voor het eerst ook een thermohemd aangehad. Ook geen overbodige luxe geweest, want het was niet warm.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75439852
Zondag meegedaan aan de Snertloop in de Lutte Leuk parcours maar wel een matige organisatie. Deden ruim 1500 mensen aan mee en ze hadden geen electronische tijdmeting en geen drankposten Uiteindelijk de 9,6KM gelopen in 42:39 .

Ik ben nr. 7, mijn broertje is nr. 8
  woensdag 9 december 2009 @ 13:45:04 #112
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75444033
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:01 schreef annoh het volgende:
Door een onverwachte vakantie naar Tanzania heb ik alweer twee weken niet getraind. En ik had nog wel zo'n mooi schema gemaakt . Nu heb ik nog een maand voor de halve van egmond, dus dat wordt stevig doortrainen tijdens de kerst en oud en nieuw. En ik moet even wennen aan de kou na 2 weken 35 graden in de schaduw...
Het is goed te zien hoe iedereen hier zo stoer door traint in weer en wind. Ik ga vanmiddag kijken hoe 10km gaat.
Tanzania hoe tof is dat!

Ik vind het trouwens heerlijk om bij hitte hard te lopen jammer dat je daar niet aan toe bent gekomen

Succes met het trainen weer
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_75467263
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:47 schreef PteV het volgende:
Zondag meegedaan aan de Snertloop in de Lutte Leuk parcours maar wel een matige organisatie. Deden ruim 1500 mensen aan mee en ze hadden geen electronische tijdmeting en geen drankposten Uiteindelijk de 9,6KM gelopen in 42:39 .

[ afbeelding ]
En wie was eerst binnen?
pi_75472079
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En wie was eerst binnen?
ik denk broertje nr 8, die kijkt zo relaxed dus die kon nog makkelijk een sprintje trekken op het eind
pi_75473348
quote:
Dat is best een nette tijd! Hele verbetering vergeleken die 10k tijd op looptijden.nl . Ik ga denk ik mijn eerste 10k bij de CPC lopen en dan ga ik wel voor de 50 minuten ofzo. Dan heb ik nog genoeg ruimte om te verbeteren. Inschrijving daarvoor is nog steeds niet begonnen he?

Hardlopen in Tanzania lijkt me ook erg tof!
pi_75474761
Ik ga ook de halve van Egmond lopen, samen met een huisgenoot en een paar vrienden. Die huisgenoot van me heeft een PR op de halve marathon van 1:23. Brr, die zie ik dus na 500 meter al niet meer.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_75476846
Egmond heb ik in 1997 gelopen, wat een hel was dat.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 10 december 2009 @ 12:26:06 #118
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_75478161
quote:

[ afbeelding ]
Drankpost bij 10km??
pi_75478425
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Drankpost bij 10km??
Begreep het ook al niet. Straks willen ze nog een rustpunt na 5 km!
pi_75478436
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef Happel het volgende:
Egmond heb ik in 1997 gelopen, wat een hel was dat.
Hoezo?
pi_75479111
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Hoezo?
11km door mul zand moeten lopen is geen pretje.

Toendertijd was de eerste 10 kilometer over de weg en de laatste 11 door het zand. Geloof dat het tegenwoordig andersom in toch? Lijkt me al wat eenvoudiger.
Elite
Tegen TTIP
pi_75486831
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik denk broertje nr 8, die kijkt zo relaxed dus die kon nog makkelijk een sprintje trekken op het eind
Haha, je hebt inderdaad deels gelijk Hij was 4 seconden sneller
pi_75486858
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Drankpost bij 10km??
Is toch niet ongebruikelijk? Ik vind het zelf wel lekker om even wat verfrissing te pakken tijdens het lopen...
  donderdag 10 december 2009 @ 18:45:31 #124
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_75490886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Happel het volgende:

[..]

11km door mul zand moeten lopen is geen pretje.

Toendertijd was de eerste 10 kilometer over de weg en de laatste 11 door het zand. Geloof dat het tegenwoordig andersom in toch? Lijkt me al wat eenvoudiger.
Er wordt nu inderdaad eerst over het strand gelopen, en het is zeker geen 11km.
10km punt is ongeveer als je van het strand afkomt, en vanaf de start ga je eerst ook nog een paar km door Egmond aan Zee. Totaal loop je iets van 7km aan het strand...
Komende editie wordt weer mooi, hoog water dus smal stuk hard zand...
Carpe Diem
pi_75491238
Heb er nu echt zin in! Net superlekker gerend een uur lang, ging echt goed. Was bang dat ik te laat begonnen was of conditioneel gezien te slecht was, maar het viel me vandaag in ieder geval mee.
pi_75491940
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:45 schreef Grollie het volgende:
Komende editie wordt weer mooi, hoog water dus smal stuk hard zand...
hoog water betekend toch smal stuk rul zand?
Het enige stuk strand dat ik 'acceptabel' vind lopen is bij eb heel dicht tegen de vloedlijn, dat halfnatte beetje donkere zand.
pi_75498168
quote:

Hé gaaf , daar heb ik ook aan meegedaan! Ik heb 42:48 gelopen, al gingen de eerste 2 km wel erg traag omdat het super druk was.. ik stond ook erg ver naar achteren bij de start

Zondag ga ik voor de 2e keer de dinkelloop lopen in losser. écht een supermooi crossloopje!
http://www.av-iphitos.nl/2de-dinkelloop-2008

Mijn tijd van de vorige was: 48:33

Hijs wel uber zwaar!
STILL IS!
pi_75498903
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:51 schreef JAOENT-OEN het volgende:

[..]

Hé gaaf , daar heb ik ook aan meegedaan! Ik heb 42:48 gelopen, al gingen de eerste 2 km wel erg traag omdat het super druk was.. ik stond ook erg ver naar achteren bij de start

Zondag ga ik voor de 2e keer de dinkelloop lopen in losser. écht een supermooi crossloopje!
http://www.av-iphitos.nl/2de-dinkelloop-2008

Mijn tijd van de vorige was: 48:33

Hijs wel uber zwaar!
Aha! Dan hebben we misschien wel gelijk op gelopen Ik stond ook redelijk ver naar achteren...die eerste 2 waren idd een hel, daarna kon ik pas m'n eigen ritme lopen...
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:54:01 #129
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75504878
Ik heb vandaag een weddenschap afgesloten dat ik eind maart 5 kilo minder zwaar moet wegen Ik heb vanaf nu motivatie om de hele winter door te trainen Het uiteindelijke plan is om voor de 10 kilo te gaan, maar of dat fysisch haalbaar (en gewenst) is, valt nog te betwijfelen, al is het een mooi streven. Vanaf nu doe ik ook elke avond 50 sit-ups, aantal push-ups en wat squats. Naar mate de weken verstrijken, hoe hoger dit aantal gaat worden Nu nog hopen dat ik het volhoud.
pi_75506769
Zet m op!
pi_75507915
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:54 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb vandaag een weddenschap afgesloten dat ik eind maart 5 kilo minder zwaar moet wegen Ik heb vanaf nu motivatie om de hele winter door te trainen Het uiteindelijke plan is om voor de 10 kilo te gaan,
10 kilo? Heb je stiekum dan een fake foto van de 7H gepost?

Volgens mij hoef je als fanatieke hardloper (en man) niet zo veel moeite te doen voor -5kilo, misschien alleen iets minderen met de beertender
pi_75507940
quote:

[ afbeelding ]
Op deze foto zie je mooi de verschillende loopstijlen. Jij loopt iets naar achter en landt op je hakken.
Ms is het maar een moment geweest, maar als je loopt moet je proberen te landen op je zwaartepunt of iets daarachter. Een beetje als in een valbeweging.
Want anders rem je een beetje af. De loper die vooraan loopt op de foto zie je z'n knieën heffen en hij loopt mooi rechtop zo te zien. Hoewel hij wel kleine pasjes lijkt te nemen.

Het lijkt op deze foto naar beneden te gaan en dat geeft natuurlijk ook een andere loopsituatie maar met een efficiëntere loopstijl kun je harder gaan lopen.
Dat vind ik tenminste leuk aan lopen om ook te proberen m'n techniek te verbeteren en zo met minder moeite toch wat harder te lopen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:21:25 #133
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75509059
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

10 kilo? Heb je stiekum dan een fake foto van de 7H gepost?

Volgens mij hoef je als fanatieke hardloper (en man) niet zo veel moeite te doen voor -5kilo, misschien alleen iets minderen met de beertender
haha nee dat was ik echt Ik heb wel het idee dat het er nog af kan, maar idd, 5km zal ook al niet makkelijk zijn. Ben 1.73m en 73 kilo ongeveer, met een laag vetpercentage moet dat op zich te doen zijn, maar dan ben ik ook wel al mijn spieren kwijt. De 10 kilo zal dus niet lukken maar de 5 in ieder geval wel. En eigenlijk drink ik nooit bier (of andere alcoholische dranken)

thnx SG-sam
pi_75511859
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:29 schreef e-runner het volgende:

[..]

Op deze foto zie je mooi de verschillende loopstijlen. Jij loopt iets naar achter en landt op je hakken.
Ms is het maar een moment geweest, maar als je loopt moet je proberen te landen op je zwaartepunt of iets daarachter. Een beetje als in een valbeweging.
Want anders rem je een beetje af. De loper die vooraan loopt op de foto zie je z'n knieën heffen en hij loopt mooi rechtop zo te zien. Hoewel hij wel kleine pasjes lijkt te nemen.

Het lijkt op deze foto naar beneden te gaan en dat geeft natuurlijk ook een andere loopsituatie maar met een efficiëntere loopstijl kun je harder gaan lopen.
Dat vind ik tenminste leuk aan lopen om ook te proberen m'n techniek te verbeteren en zo met minder moeite toch wat harder te lopen.
Thanks voor de analyse Het loopt inderdaad wat af op dat stuk waar de foto is genomen dus het geeft wellicht een iets vertekend beeld. Ik ben een tijd geleden bij PK geweest en daar hebben ze aan de hand van videobeelden ook laten zien dat ik qua loopstijl nog wel vooruitgang kan boeken. Ik probeer er nu tijdens het lopen ook beter op te letten. Misschien dat ik in de toekomst nog wel bij een vereniging hierop kan gaan trainen
pi_75512902
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef PteV het volgende:
Ik ben een tijd geleden bij PK geweest en daar hebben ze aan de hand van videobeelden ook laten zien dat ik qua loopstijl nog wel vooruitgang kan boeken. Ik probeer er nu tijdens het lopen ook beter op te letten. Misschien dat ik in de toekomst nog wel bij een vereniging hierop kan gaan trainen
wat mij bij jou opvalt is dat je je arm heel erg krampachtig dicht tegen je lichaam hebt. Relax
Ik wist trouwens niet dat PK ook dat soort advies geeft, doen ze dat op basis van een stukje lopen in de winkel?
pi_75515173
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat mij bij jou opvalt is dat je je arm heel erg krampachtig dicht tegen je lichaam hebt. Relax
Ik wist trouwens niet dat PK ook dat soort advies geeft, doen ze dat op basis van een stukje lopen in de winkel?
Haha, dat gebeurd onbewust denk ik ik ervaar het zelf niet als storend...
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:37:18 #137
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_75515411
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

hoog water betekend toch smal stuk rul zand?
Het enige stuk strand dat ik 'acceptabel' vind lopen is bij eb heel dicht tegen de vloedlijn, dat halfnatte beetje donkere zand.
Egmond is een halve marathon die je niet moet proberen te vergelijken met andere. Degenen die ik ken die in Egmond hebben meegelopen, hebben een "Egmond PR" en hun "normale PR". De omstandigheden zijn vaak een stuk zwaarder, en dat maakt het juist zo mooi... tegen de elementen lopen
Dus daarom zei ik ook dat de komende editie mooi wordt, bij hoog water heb je amper hard zand beschikbaar en zul je dus grote stukken door los,rul zand moeten lopen... en dat is zwaar.. helemaal als je schoenen vol gaan zitten ermee en je nog 10km door de duinen moet... Krijg nu al zin!
Ik start dit jaar in het wedstrijdvak dus helemaal vooraan, waarschijnlijk gaat dat wel helpen want minder last van de drukte
Carpe Diem
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:08:32 #138
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75516585
Mooi verhaal Grollie!

Ik mag me hier trouwens ook melden! Heb de serie 1 van Evy uitgelopen, en ben met serie 2 begonnen
Heb net 5,6 km in 34 minuten gelopen. Niet bijster snel, maar t ging wel lekker. Moet wel wennen aan lange stukken lopen zonder pauze, maar het is echt heerlijk! Kreeg alleen erg vermoeide benen, maar dat ligt denk ik meer aan die 20 km die ik vanmorgen heb gefietst....
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:10:11 #139
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75516639
Kan iemand me iets vertellen of op weg helpen wat betreft goede loopschoenen?

Is het nodig die op maat te laten maken?
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:45:59 #140
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_75518064
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Het is nodig om de goede maat te kopen Ik raad je aan om naar een goede sportzaak te gaan, die kunnen zien hoe je loopt en kunnen je dan adviseren welke schoenen het beste bij je passen. En dat zijn heus niet altijd de duurste!
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:17:31 #141
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_75519285
quote:

Gewoon goed laten adviseren in een gespecialiseerde hardloop zaak..Runnersworld oid...
pi_75543810
quote:

Als je naar een goede hardloopwinkel gaat dan analyseren zij daar jouw loopstijl en zoeken daarbij een passende schoen. Daar kan je dan ook rustig de tijd voor nemen. Zo kon ik zelfs de schoenen eens uitproberen tijdens een duurloop en als ze me niet bevielen alsnog terug brengen.
Mits ze schoon waren natuurlijk!

Kijk wel wat je doelen zijn. Er zijn veel verschillende soorten schoenen en ook uiteenlopend geprijsd.
De duurste merken zijn niet altijd de beste. Als je net begint met lopen en ook nog niet weet of je het wel wat vindt, koop dan een wat eenvoudiger model. Later kun je altijd nog op een duurdere overgaan.
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:28:25 #143
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75544340
okee, thanks!

Ik suck zelf echt in hardlopen, maar het is wel lekker makkelijk te doen natuurlijk
Intelligent, but fucked up.
pi_75548137
net lekker gerend in de duinen bij Castricum. 16.8 km in totaal, stond wel een koud windje!
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:34:38 #145
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75550105
Het wordt bij mij weer tijd voor nieuwe hardloopschoenen, en aangezien ik erg tevreden ben over de schoenen die ik nu heb (hele jaar geen problemen met scheenbenen gehad en alleen enkel problemen na wilde dansnachten ) wilde ik eigenlijk gewoon via internet dezelfde bestellen: mizuno wave rider 11. Nu zie ik alleen dat er ook een nieuwe is, de wave rider 12.
Ik kom er niet precies achter wat het verschil is, volgens mij is het gewoon dezelfde schoen maar dan een ontwerp van een seizoen later. Eigenlijk moet ik natuurlijk gewoon naar de winkel (zoals in dit topic al 80 000 keer tegen hardlopers is gezegd), maar die zit he-le-maal op de overtoom.....
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:46:48 #146
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75550409
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef annoh het volgende:
Het wordt bij mij weer tijd voor nieuwe hardloopschoenen, en aangezien ik erg tevreden ben over de schoenen die ik nu heb (hele jaar geen problemen met scheenbenen gehad en alleen enkel problemen na wilde dansnachten ) wilde ik eigenlijk gewoon via internet dezelfde bestellen: mizuno wave rider 11. Nu zie ik alleen dat er ook een nieuwe is, de wave rider 12.
Ik kom er niet precies achter wat het verschil is, volgens mij is het gewoon dezelfde schoen maar dan een ontwerp van een seizoen later. Eigenlijk moet ik natuurlijk gewoon naar de winkel (zoals in dit topic al 80 000 keer tegen hardlopers is gezegd), maar die zit he-le-maal op de overtoom.....
We hebben dezelfde schoenen En mij bevallen ze ook prima, was zeker niet van plan om over te stappen naar een ander merk of model Alleen jammer dat er snel water doorheen komt, maar dat hebben alle schoenen volgens mij.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:03:55 #147
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75550855
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:46 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

We hebben dezelfde schoenen En mij bevallen ze ook prima, was zeker niet van plan om over te stappen naar een ander merk of model Alleen jammer dat er snel water doorheen komt, maar dat hebben alle schoenen volgens mij.
Haha cool Dat er snel water doorheen komt vind ik ook! Wat denk jij van overstappen op een latere versie van hetzelfde model? Het oude model is trouwens 85, en het nieuwe 105 euro. Mooie prijzen dus.
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:07:19 #148
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75552642
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef annoh het volgende:

[..]

Haha cool Dat er snel water doorheen komt vind ik ook! Wat denk jij van overstappen op een latere versie van hetzelfde model? Het oude model is trouwens 85, en het nieuwe 105 euro. Mooie prijzen dus.
Ik ga denk voor dezelfde. Ik vraag me net als jij af wat er verbeterd is. Waarschijnlijk nauwelijks iets wat wij zullen merken, dus de 11 zal voldoen aan onze eisen
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:13:32 #149
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75552834
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Ik ga denk voor dezelfde. Ik vraag me net als jij af wat er verbeterd is. Waarschijnlijk nauwelijks iets wat wij zullen merken, dus de 11 zal voldoen aan onze eisen
En het scheelt een paar biertjes
pi_75572311
Net terug van lokale 5km loop. Streeftijd was 20:30 maar het ging echt goed! Heb gewoon 19:35 gelopen!!
Dus hard werken pays off, want dat is 1 minuut en 15 seconden van mijn PR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')