Want in een bocht heb je geen weerstand?quote:
Weerstand?quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
http://www.dailymotion.co(...)nsored-version_musicquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Oh, dus zo ging die tekst.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
Spaar ze alle 28...quote:
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef PieterBas het volgende:
.. Je zou maar auditie voor die videoclip van Lapdance doen...
Zou je het erg vinden, als Pharell Williams aan je tieten zit... en ook nog een vies snorretje heeft... oh ja.. je bent wel naakt..
Maar zie het wel als een investering, je komt wel op tv.. nou ja... misschien late night..
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budgetquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Jij hebt wel lekkere tieten thoughquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.quote:
Dat kan ik wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere tieten though
wie kopt 'm in?quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff saidquote:
Ja idd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budget
Daarom kan ik ze niet overal showen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
Die bedoelde je toch?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef jna het volgende:
"Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
True, die zijn alleen voor speciale mensen te zienquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja idd.
[..]
Daarom kan ik ze niet overal showen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.![]()
![]()
[..]
Die bedoelde je toch?
Old schoolquote:
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.
Whoagh I+_quote:
mja.. daarom heb ik het ook over theoretisch koekwaus!quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.
Mja, dan nog weet ik het niet. Er zijn zoveel variabelen waar je rekening mee moet houden. Maar op 't eerste gezicht zou je zeggen dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mja.. daarom heb ik het ook over theoretisch koekwaus!
Vaarwel.quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
Als ik het niet overleef: ik heb altijd van jullie gehouden
Oe ah Pantelicquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef jna het volgende:
Benieuwd wat de snor vanavond zegt over Oeh Ah Pantelic
quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
Mag ik je computer hebben..?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar iig maakt dean met z'n jetta geen kans.
Ik heb altijd gezegd... dat hij belangrijk gaat worden voor Ajax...quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef jna het volgende:
Benieuwd wat de snor vanavond zegt over Oeh Ah Pantelic
Zolang die derde ster er maar bij komt...quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen jammer dat Suarez niet scoorde.
quote:
Dat vroeg ik mij af.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zolang die derde ster er maar bij komt...
maar hoe kon ie die bal nou missen
Twente en PSV moeten eens gaan verliezen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
En idd, ik wacht al fucking jaren op die 3e ster. Nou gaat het godverdomme gebeuren ook.
Hij staat nog voor op de Coen Dillen index.. maar die ging pas scoren in de tweede helft van het seizoenquote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
Louis moet idd weer eens wat gaan scoren, die 25 moeten gehaald worden.
Die hebben we nog niet eerder gehoord iddquote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef jna het volgende:
Ik gok dat het wordt: Voor de eredivisie is ie goed genoeg, maar in europa komt ie tekort
Pff, te laat..quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, mijn pc's zijn kut, lemme have it.
Jouw pc is perfect man.quote:
Hij gunt anderen gewoon niets.quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw pc is perfect man... Eenrjw wat veel nerds willen hebben.
werk er maar voorquote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gunt anderen gewoon niets.
Idd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gunt anderen gewoon niets.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.![]()
Denk aan de armen, Bootje!
* L.no heeft 2 computers én een dode laptop.
En dan klagen. Ik heb maar 1 computerquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.![]()
Denk aan de armen, Bootje!
* L.no heeft 2 computers én een dode laptop.
De 2e is van mijn ouders.. alleen gebruik ik het vaker.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb er maar eentje. Zou ook niet weten wat ik met een tweede computer zou moeten.
Maar toch...
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dan klagen. Ik heb maar 1 computer
quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!
Dude.. die dingen zijn echt niet duur.quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik kan niet eens dingen uitprinten thuis.
Ik heb ook geen ruimte daarvoor.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. die dingen zijn echt niet duur.
Ah jammer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ruimte daarvoor.
Maar die is niet van mij..quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!
Zullen we een praat-groepje oprichten.quote:
De computer van mijn ouders is ook niet van mij.. ik claim het gewoon.quote:
Omdat het af en toe best handig zou zijn om iets te kunnen printen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah jammer.![]()
Waarom zo zielig doen in the first place?
Ik zou wel je bureau willen zien.quote:Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het af en toe best handig zou zijn om iets te kunnen printen.
Moet je eens langskomen....quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou wel je bureau willen zien.kijken of er echt geen plaats voor is.
No shit..quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je eens langskomen....
Omdat ik 'm amper nodig heb. Of ik print 't ergens anders uit of ik laat het iemand anders uitprintenquote:
Nee, want ik ervaar het niet als een probleemquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we een praat-groepje oprichten.
En daarom heb jij er 2,5 en ik maar 1..quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
De computer van mijn ouders is ook niet van mij.. ik claim het gewoon.
probleem zou ik het ook niet willen noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, want ik ervaar het niet als een probleem.
Dan is het geldverspilling idd.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat ik 'm amper nodig heb. Of ik print 't ergens anders uit of ik laat het iemand anders uitprinten.
[..]
Nee, want ik ervaar het niet als een probleem.
Wat jij wilt...feit blijft dat jouw huis er 2 heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En daarom heb jij er 2,5 en ik maar 1..
En die bij jou 2,5quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan is het geldverspilling idd.
[..]
Wat jij wilt...feit blijft dat jouw huis er 2 heeft.
Mijn huis heeft er drie en ook drie laptops.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef L.no het volgende:
Wat jij wilt...feit blijft dat jouw huis er 2 heeft.
Wanneer gaat het hier dan wel ergens over?quote:
Klopt.quote:
Bootje gebruikt iig de 2e. ik denk niet dat jij dat doet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn huis heeft er drie en ook drie laptops.
Ik gebruik er maar één. En van de laptops helemaal geen één.quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Bootje gebruikt iig de 2e. ik denk niet dat jij dat doet.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik er maar één. En van de laptops helemaal geen één.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 29-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 Luctor.et.Emergo
02. 035 jna
03. 021 Houniet
04. 013 L.no
05. 011 PieterBas
06. 008 The_Dean
07. 007 Isdatzo
08. 006 Bootje84
09. 005 DjRex89
10. 002 Bravebart
11. 001 motorbloempje
Reeks-statistieken!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Bootje84 het volgende:
Moslimtandarts verliest bizarre zaak
LOL!
Stiekem vind ik het zielig voor haar, maar poe he..
Viel spaßquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga Das Leben der Anderen maar eens gucken.
Jeej, tweej!quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gewoon weer standaard in het weekend aan kop.
![]()
zei k tochquote:Op maandag 30 november 2009 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
Serieus
Mensen die kickboksenDie zijn voortaan mijn held. Wat een hel was dat zeg
Ik kom morgen echt mn bed niet meer uit.
Ik heb veel trainingen meegemaakt maar dit sloeg echt alles. Een voor een haakte al mn lichaamsdelen af. Eerst mijn benen, toen mijn buikspieren, toen mijn armen en toen mn rugquote:
't Was geen spaß-film, wel 1 die je aan 't denken zet. Goede film, dat zeker.quote:
Dat je er naar ligt te staren bedoel je? Same here.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij draai ik weer plafondienst vannacht.
Insomnia ftw.quote:
Succesquote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, moet idd erg vervelend zijn. Zelf eigenlijk nooit last van. Ik kan altijd en overal slapen
. En dat kan je best letterlijk nemen
.
Ik ook wel, maar moet ik wel moe zijn...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, moet idd erg vervelend zijn. Zelf eigenlijk nooit last van. Ik kan altijd en overal slapen
. En dat kan je best letterlijk nemen
.
Deanie!quote:
Kapotquote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deanie!
Mijn koffie is alweer binnengegoten. Had het nodig
Geen idee... gewoon brak en gaar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt
Hoe komt het?![]()
[..]
Mooi zo
Voortaan eerder naar bed gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee... gewoon brak en gaar...
Ja, dat zou eigenlijk wel moetenquote:
Wauw, de enige twee zenders waar af en toe nog iets tofs op is (en zelfs dat gaat hard achteruit). Wat een falers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
Godverdomme. Klote Caiway
Die eikels hebben Discovery channel en National Geographic channel van het analoge TV-pakket verwijderd
Meningen verschillen daar blijkbaar overquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wauw, de enige twee zenders waar af en toe nog iets tofs op is (en zelfs dat gaat hard achteruit). Wat een falers.
Ach, nu kun je 's ochtends lekker Hart van Nederland kijken ipv het vaak wel interessante How It's Made (of de bijna directe kopieën How Do They Do It en How Does It Work)quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meningen verschillen daar blijkbaar over
Vroeg naar bed gegaan gisteravond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:17 schreef -Dirk- het volgende:
ja hoor.. keilang geslapen, dus ik ben er weer helemaal bij.
Voor zover dat kan sochtends
Ik heb ook fucking rugpijn, hyves beginnen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:20 schreef DjRex89 het volgende:
Ik voel me net een oud wijf
Mn rug doet niet wat ik wil
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb ook fucking rugpijn, hyves beginnen?
Het gaat me meer om dingen als:quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, nu kun je 's ochtends lekker Hart van Nederland kijken ipv het vaak wel interessante How It's Made (of de bijna directe kopieën How Do They Do It en How Does It Work).
Was dat dat kabeljauw-schip?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Deadliest Catch is wel te torrenten, helaas is dat dan vaak die met het Amerikaanse commentaar.
Dat hadden wij laatst gedaan omdat we een cliffhanger (zinken van een van de boten) hadden gemist, maar dat was heel naar kijken, dat amerikaanse commentaar eronder maakte het er echt niet beter op zeg maar..het leek ook heel anders gemonteerd...
Katmai heete dat schip geloof ikquote:
Is wel lekker jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:31 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
zo inderdaad.. mocht wel eens een keertje
Dat zijn tenminste echte kerels. Fucking heldenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe laat je gisteravond ging?
dat zijn er nog maar een paar ter wereld jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte kerels. Fucking helden
Wel een vette aflevering.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Katmai heete dat schip geloof ikzat ook op de Beringzee, maar 4 overlevenden van de 11..
quote:
'vet' zou ik het niet noemen, wel indrukwekkend, de interviews met de crew (overlevenden) ook...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, goed voor jou, vind je tenminste nog ergens een kut
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste echte kerels. Fucking helden
whehe, ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik vond die achter de schermen aflevering ookVan die producers die een week lang alles bij elkaar kotsen enzo
Dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'vet' zou ik het niet noemen, wel indrukwekkend, de interviews met de crew (overlevenden) ook...
Loop jij dan nooit in een deadliest catch t-shirt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, ja!
alleen jammer van die 'groupies'. Op de discovery/DC website zijn ook van die filmpjes van 'fans' enzoen da's echt sneu
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
waarom kom jij nou weer met zo een opmerking? Wat heb ik jou nou weer misdaan? :S
ow.. dat was ik niet..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! ik moest denken aan die discussie over 'nat' van gisteren, en dacht, ik gooi er ook even een inkopper in!
Zet het in je dagboek!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
waarom kom jij nou weer met zo een opmerking? Wat heb ik jou nou weer misdaan? :S
Sorry..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
ZEG DAT DAN OOK! EINZ!!!!11111!!!11!
zeg.. zullen wij elkaar eens persoonlijk opvatten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Dirk, niet altijd alles hier zo letterlijk en persoonlijk opvatten.
Vandaag is rooooood...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat maakt niet uit
we zijn hier allemaal gemeengoed
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg.. zullen wij elkaar eens persoonlijk opvatten?
Bartjeeeeeeequote:
Mogguh Deanquote:
quote:
Ik zie wat bloeien?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg.. zullen wij elkaar eens persoonlijk opvatten?
Anticlimax...quote:
Jij ziet overal wat bloeienquote:
ik ben het gewoon nog niet zo gewendquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij kan echt niet tegen een geintje hèOf iig, je begrijpt ze niet.
quote:
nou, dan moeten we het er maar even inrammen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ik ben het gewoon nog niet zo gewend
Komt wel goed schatjequote:
DE COMMUNISTEN KOMEN, VERSTOP JE SPULLENquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik had een hoger niveau reactie mbt rood<>gemeengoed verwacht
Er bloeit wat!quote:
Je studeert Engels? Dan kun je toch Engelsvrouw worden? Beetje tattoeages enzo nemen, voetbalshirtje aan, trainingsbroekquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af wat voor baan ik later moet zoeken om het wel naar mijn zin te hebben... studeren is leuk... maar werken is echt noodzakelijk
Weet precies wat je bedoeld. Was best zuur ja, 7 man dood. Helicopter die een lege bodysuit vind etc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Katmai heete dat schip geloof ikzat ook op de Beringzee, maar 4 overlevenden van de 11..
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
DE COMMUNISTEN KOMEN, VERSTOP JE SPULLEN
nou, dat was dus een vollequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoeld. Was best zuur ja, 7 man dood. Helicopter die een lege bodysuit vind etc.
Ik kende d'r niet, na google wel, geniaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
'later als ik groot ben word ik Vicky Pollard'
ik haat kinderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kende d'r niet, na google wel, geniaal.
Maar geen idee wat je er mee kunt, Engels lerares worden ofzo? Of heb je een hekel aan kinderen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou beginnen met een gezamenlijk emailadres
quote:
Die beesten zijn inderdaad flink. Al zie je soms ook de bedragen die zo een boot vangt.. Gaat nergens om. 2/3 dagen achter elkaar knallen en dan 10K de man bijvoorbeeld verdienenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat was dus een vollede piloot zei 'neh.. die's leeg....... ' maar daar bleek dus helaas wel iemand in te zitten. maargoed, als je 1 leeg pak zou vinden weet je ook dat je 1 dode hebt...dus ja..
Deadliest Catch.. prachtige beelden, prachtig om te kijken.. enge krabben alleendie krengen zijn huge
Ach, je hebt geluk dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik haat kinderen
misschien ga ik wel promoveren ofzoik zie 't allemaal wel.. maar WERKEN is gewoon niet leuk. je bed uit moeten om 7 uur...
maar wellicht dat 't anders wordt als ik iets echts heel leuks ontdek.. eerst maar's afstuderen.. en een jaar naar de UK voor master
Mijn studie is zeker niet nutteloosquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, je hebt geluk dat je een vrouw bentVolgens mij vinden mannen het vaak minder erg om te werken en dan kun je als vrouw zijnde iets doen dat minder verdient en leuk is.
Je hebt trouwens wel wat weg van m'n vriendin, ook een tieveshekel aan kinderen en ook geen idee wat ze later wil doen met d'r studie en misschien net zo'n 'nutteloze' studie als jij (ACW)
Ja, en dat voor seizoens werk... 2-3 maanden op zee, rest van het jaar daar van kunnen leven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die beesten zijn inderdaad flink. Al zie je soms ook de bedragen die zo een boot vangt.. Gaat nergens om. 2/3 dagen achter elkaar knallen en dan 10K de man bijvoorbeeld verdienen
Mini-nazi's zijn hetquote:
Of bij de eerste beste storm iets te dicht bij de reling staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk is hun hele salaris gevarentoeslagecht...
ik zou binnen de kortste keren in zo'n pod-lus staan en naar de bodem van de beringzee worden gesleurd
Ja, dan voel je je wel ff kut natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk is hun hele salaris gevarentoeslagecht...
ik zou binnen de kortste keren in zo'n pod-lus staan en naar de bodem van de beringzee worden gesleurd
Nou, ik zou echt geen vriendin willen die geen kinderen wilt. Dan houdt het echt op. Ik ben gek op kinderen..!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, je hebt geluk dat je een vrouw bentVolgens mij vinden mannen het vaak minder erg om te werken en dan kun je als vrouw zijnde iets doen dat minder verdient en leuk is.
Je hebt trouwens wel wat weg van m'n vriendin, ook een tieveshekel aan kinderen en ook geen idee wat ze later wil doen met d'r studie en misschien net zo'n 'nutteloze' studie als jij (ACW)
Niet na 48 uur constant op zijn.. Dat moet je echt kúnnen, om dan nog scherp te zijn..quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Denk dat je daar wel voor op de hoede bent hoor
Daarom stond het ook tussen haakjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn studie is zeker niet nutteloos![]()
Wat is makkelijker te vinden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou geen vriend willen die wel kinderen wil
quote:
Hier is alles wel goed hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Heb ik wat gemist? Ben lang niet meer geweest
Ach, ik kan kinderen prima hebben, vind ze af en toe zelfs leuk, maar ben altijd blij dat ze weg zijn. Voor mij ook liever geen slapeloze nachten, gestress e.d. Leef liever mijn eigen leven en met wat ik allemaal wil doen denk ik de komende 10 jaar zeker niet aan kinderen. En als ik een vriendin heb die er geen wil ook helemaal prima.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, ik zou echt geen vriendin willen die geen kinderen wilt. Dan houdt het echt op. Ik ben gek op kinderen..!
Ik zou wel journaliste, correspondent vanuit de UK willen worden, dat lijkt me prima en afwisselend werkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zie mezelf trouwens ook nog nie fulltime werkenAan de ene kant wil ik miss nog wel een hele andere opleiding doen, aan de andere kant kost dat weer mega veel tijd en geld en ik weet niet of ik dat er voor over heb
Kan ook een kwestie van levensfase zijn. Jij bent 4 jaar jonger dan ik.. Als ik 30 ben, wil ik toch eigenlijk wel raak hebben geschoten of een kleine hebben lopen. Verder ben ik thuis ook de enige naamdrager, dus die last zit ook op mijn schouder..quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, ik kan kinderen prima hebben, vind ze af en toe zelfs leuk, maar ben altijd blij dat ze weg zijn. Voor mij ook liever geen slapeloze nachten, gestress e.d. Leef liever mijn eigen leven en met wat ik allemaal wil doen denk ik de komende 10 jaar zeker niet aan kinderen. En als ik een vriendin heb die er geen wil ook helemaal prima.
Wat mij betreft is alles beter dan HBO journalisten die maar weinig van het onderwerp weten en alleen iets weten over tekstschrijven. Met de meeste WO opleidingen moet je in staat zijn om artikelen te schrijven met een goede onderbouwen en achtergrondinformatie. Iets dat volgens mij bij veel Journalistiek opleidingen ontbreekt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou wel journaliste, correspondent vanuit de UK willen worden, dat lijkt me prima en afwisselend werkmaargoed... of ze daar mensen met een WO opleiding voor willen weet ik niet..
Schrijven kan ik, en voor de camera durf ik ook welquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat mij betreft is alles beter dan HBO journalisten die maar weinig van het onderwerp weten en alleen iets weten over tekstschrijven. Met de meeste WO opleidingen moet je in staat zijn om artikelen te schrijven met een goede onderbouwen en achtergrondinformatie. Iets dat volgens mij bij veel Journalistiek opleidingen ontbreekt.
De familienaam door willen gevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van levensfase zijn. Jij bent 4 jaar jonger dan ik.. Als ik 30 ben, wil ik toch eigenlijk wel raak hebben geschoten of een kleine hebben lopen. Verder ben ik thuis ook de enige naamdrager, dus die last zit ook op mijn schouder..
quote:
En als ik er nou trots op ben..? Dan is het toch mijn keuze..?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
De familienaam door willen geven![]()
We leven niet meer in 19e eeus christelijk Nederland
Nee, als AMDB zegt dat het onzin is, dan moet je je daar aan houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En als ik er nou trots op ben..? Dan is het toch mijn keuze..?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, als AMDB zegt dat het onzin is, dan moet je je daar aan houden
Dat dus. Ik ben iig trots op mijn familienaam. Ik heb ten minste een familielid in de Quote 500quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:06 schreef -Dirk- het volgende:
AMDB zegt altijd heel veel merkte ik al wel
Klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, als AMDB zegt dat het onzin is, dan moet je je daar aan houden
als dat je enige motivatie zou zijn wel ja, net als 'misschien gaan we weer van elkaar houden als we samen een kind hebben'quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
maar het is wel een slechte reden om kinderen te nemen.
ja klopt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
jij daarnet wat minder.. was je op zoek naar een handleiding voor 'slechte/botte grapjes'![]()
ik zal er wel proberen aan te wennenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
en? nog wat bruikbaars gevonden?
[ afbeelding ]
is hier misschien ook wel bruikbaar
Het is verre van de enige motivatie..Nogmaals, ik vind kinderen tof!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als dat je enige motivatie zou zijn wel ja, net als 'misschien gaan we weer van elkaar houden als we samen een kind hebben'
ik zeg ook niet dat dit jou betreft. Alleen, in het algemeenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is verre van de enige motivatie..Nogmaals, ik vind kinderen tof!
Iig mensen die doen alsof ze stage lopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Stevennn het volgende:
Dus hier zitten al die stagemensjes? net als ik
Dat zeg ikquote:
Je bent al uit de kast gekomen?quote:
klopt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Stevennn het volgende:
Dus hier zitten al die stagemensjes? net als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |