Want in een bocht heb je geen weerstand?quote:
Weerstand?quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
http://www.dailymotion.co(...)nsored-version_musicquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Oh, dus zo ging die tekst.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
Spaar ze alle 28...quote:
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef PieterBas het volgende:
.. Je zou maar auditie voor die videoclip van Lapdance doen...
Zou je het erg vinden, als Pharell Williams aan je tieten zit... en ook nog een vies snorretje heeft... oh ja.. je bent wel naakt..
Maar zie het wel als een investering, je komt wel op tv.. nou ja... misschien late night..
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budgetquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Jij hebt wel lekkere tieten thoughquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.quote:
Dat kan ik wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere tieten though
wie kopt 'm in?quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff saidquote:
Ja idd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budget
Daarom kan ik ze niet overal showen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
Die bedoelde je toch?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef jna het volgende:
"Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
True, die zijn alleen voor speciale mensen te zienquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja idd.
[..]
Daarom kan ik ze niet overal showen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.![]()
![]()
[..]
Die bedoelde je toch?
Old schoolquote:
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.
Whoagh I+_quote:
mja.. daarom heb ik het ook over theoretisch koekwaus!quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |