Want in een bocht heb je geen weerstand?quote:
Weerstand?quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
http://www.dailymotion.co(...)nsored-version_musicquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Oh, dus zo ging die tekst.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef jna het volgende:
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
oeh baby, you want me?
now you can get this lapdance here for free
Spaar ze alle 28...quote:
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef PieterBas het volgende:
.. Je zou maar auditie voor die videoclip van Lapdance doen...
Zou je het erg vinden, als Pharell Williams aan je tieten zit... en ook nog een vies snorretje heeft... oh ja.. je bent wel naakt..
Maar zie het wel als een investering, je komt wel op tv.. nou ja... misschien late night..
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budgetquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Jij hebt wel lekkere tieten thoughquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moeten ze verdomd veel geld hebben als ik ooit een overweging breng om mee te doen.
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.quote:
Dat kan ik wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets zou eigenlijk niet mogen. Jij kan dat vast wel fixen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekkere tieten though
wie kopt 'm in?quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want in een bocht heb je geen weerstand?
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff saidquote:
Ja idd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de vrouwen, hadden ze niet echt een heel groot budget
Daarom kan ik ze niet overal showen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
Die bedoelde je toch?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef jna het volgende:
"Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
True, die zijn alleen voor speciale mensen te zienquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja idd.
[..]
Daarom kan ik ze niet overal showen.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke kant op...? Ik lieg niet. Ze heeft gewoon mooie borsten.. Nuff said
quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.![]()
![]()
[..]
Die bedoelde je toch?
Old schoolquote:
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk, maar in een bocht heb je weerstand nodig om er niet uit te glijden.
Whoagh I+_quote:
mja.. daarom heb ik het ook over theoretisch koekwaus!quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@ die hele discussie: je moet van goede huizen komen wil je een supersport voorblijven.. ook in de bochten. Een beetje supersport rijdt tijden waar een serieuze sportauto stikjaloers op is.
Mja, dan nog weet ik het niet. Er zijn zoveel variabelen waar je rekening mee moet houden. Maar op 't eerste gezicht zou je zeggen dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mja.. daarom heb ik het ook over theoretisch koekwaus!
Vaarwel.quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
Als ik het niet overleef: ik heb altijd van jullie gehouden
Oe ah Pantelicquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef jna het volgende:
Benieuwd wat de snor vanavond zegt over Oeh Ah Pantelic
quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
Mag ik je computer hebben..?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
Ben kickboksen
quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar iig maakt dean met z'n jetta geen kans.
Ik heb altijd gezegd... dat hij belangrijk gaat worden voor Ajax...quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef jna het volgende:
Benieuwd wat de snor vanavond zegt over Oeh Ah Pantelic
Zolang die derde ster er maar bij komt...quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen jammer dat Suarez niet scoorde.
quote:
Dat vroeg ik mij af.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zolang die derde ster er maar bij komt...
maar hoe kon ie die bal nou missen
Twente en PSV moeten eens gaan verliezen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
En idd, ik wacht al fucking jaren op die 3e ster. Nou gaat het godverdomme gebeuren ook.
Hij staat nog voor op de Coen Dillen index.. maar die ging pas scoren in de tweede helft van het seizoenquote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
Louis moet idd weer eens wat gaan scoren, die 25 moeten gehaald worden.
Die hebben we nog niet eerder gehoord iddquote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef jna het volgende:
Ik gok dat het wordt: Voor de eredivisie is ie goed genoeg, maar in europa komt ie tekort
Pff, te laat..quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, mijn pc's zijn kut, lemme have it.
Jouw pc is perfect man.quote:
Hij gunt anderen gewoon niets.quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw pc is perfect man... Eenrjw wat veel nerds willen hebben.
werk er maar voorquote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gunt anderen gewoon niets.
Idd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gunt anderen gewoon niets.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.![]()
Denk aan de armen, Bootje!
* L.no heeft 2 computers én een dode laptop.
En dan klagen. Ik heb maar 1 computerquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd.![]()
Denk aan de armen, Bootje!
* L.no heeft 2 computers én een dode laptop.
De 2e is van mijn ouders.. alleen gebruik ik het vaker.quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb er maar eentje. Zou ook niet weten wat ik met een tweede computer zou moeten.
Maar toch...
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dan klagen. Ik heb maar 1 computer
quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!
Dude.. die dingen zijn echt niet duur.quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik kan niet eens dingen uitprinten thuis.
Ik heb ook geen ruimte daarvoor.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. die dingen zijn echt niet duur.
Ah jammer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ruimte daarvoor.
Maar die is niet van mij..quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Leugenaar. Die computer van je ouders wat je gebruikt om dingen uit te printen!
Zullen we een praat-groepje oprichten.quote:
De computer van mijn ouders is ook niet van mij.. ik claim het gewoon.quote:
Omdat het af en toe best handig zou zijn om iets te kunnen printen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah jammer.![]()
Waarom zo zielig doen in the first place?
Ik zou wel je bureau willen zien.quote:Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het af en toe best handig zou zijn om iets te kunnen printen.
Moet je eens langskomen....quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou wel je bureau willen zien.kijken of er echt geen plaats voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |