Precies, kijk maar naar Zwitserland om het maar even ontopic te houden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij en relatief veel medemoslims weten zich zo te gedragen dat ze steeds meer uitgekotst worden. Het zal niet lang meer duren voordat jou - symbolisch - kenbaar wordt gemaakt dat je hier in een niet-islamitisch land niets te zoeken hebt.
De Saoediers hebben daar een leuke eigen versie van gemaakt.quote:“O you who believe! the idolaters are nothing but unclean, so they shall not approach the Sacred Mosque after this year;"
Je waardeert achterlijkheid niet? En dat voor een moslim? Gaan de islam en achterlijkheid niet hand in hand? Trouwens, is het zo lastig om antwoord op mijn vraag te geven? Ik wil de vraag wel versimpelen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw achterlijkheid niet.
Dat zal idd een grote rol spelen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar Zwitserland om het maar even ontopic te houden.
Hoe weten ze dat ik geen moslim ben dan, ik kan toch gewoon zeggen dat ik moslim ben en naar binnen wandelen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, mijn uitleg is nog breed. Het enige wat er in staat (in de Koran) is het volgende:
[..]
De Saoediers hebben daar een leuke eigen versie van gemaakt.
Jij bent het levende bewijs van niet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gaan de islam en achterlijkheid niet hand in hand?
Wil je naar Zurich, zweer dan je geloof af en je mag erin..quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat heb jij in Makkah te zoeken ?
Makkah zijn heilige plaatsen van de Islam
Wil je graag naar Makkah, wordt dan moslim en je mag erin.
Hoezo ineens? Dat is het toch ook?quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wil je naar Zurich, zweer dan je geloof af en je mag erin..
Of is dat ineens discriminatie?
Het één sluit het ander niet uit, he. Dat zou jij moeten weten.quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs van niet.
We zijn het tenminste eens over jou. Lijkt mij wel voldoende voor nu.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, he. Dat zou jij moeten weten.
Erg symbolisch. In Marokko mag je ook Oosterse moskeeen bouwen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar Zwitserland om het maar even ontopic te houden.
Exact, zoals ze al zeiden, in Zwitserland zijn er op dit moment amper 400.000 moslims en maar 4 minaretten, maar de mensen stemmen wel massaal tegen de symbolen van de Islam.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zal idd een grote rol spelen.
Het gaan de meeste mensen geen ene fuck schelen of er nou wel of geen minaretten zijn. Het is dat constante gedrag van relatief veel moslims die zich zo gedragen dat ze steeds meer uitgekotst worden.
Nee, want dat gaat met certificaten. Heb geen zin om het uit te leggen, maar ze hebben er een systeem voor weten te maken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat ik geen moslim ben dan, ik kan toch gewoon zeggen dat ik moslim ben en naar binnen wandelen?
En hoe kom je aan zo'n certificaat?quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat met certificaten.
Eens? Nee hoor, er moet veel gebeuren wil ik het ooit eens met je zijn. Maareh Mehehehe7, waar blijft je antwoord?quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We zijn het tenminste eens over jou. Lijkt mij wel voldoende voor nu.
Idd. Het kan de meeste mensen echt geen ene fuck meer schelen hoeveel wetten er tegen de islam gemaakt worden. Steeds meer mensen worden het spuugzat met de islam en het irritante, intolerante gedrag ven relatief veel moslims.quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Exact, zoals ze al zeiden, in Zwitserland zijn er op dit moment amper 400.000 moslims en maar 4 minaretten, maar de mensen stemmen wel massaal tegen de symbolen van de Islam.
Zullen ze last hebben van de Islam? Ik betwijfel het, ik denk dat ze niet eens de Minaretten zien staan, daar let je normaal gesproken toch niet op. Als ik langs een kerk fiets dan kijk ik ook niet naar de toren, ik let op de weg.
Mensen willen gewoon geen Islam meer, en daarom ageren ze er tegen, en dan valt dit verbod nog mee.
Via een moskee/consulaat.quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En hoe kom je aan zo'n certificaat?
Jij wil graag blijven volhouden dat Nederland christelijk is, zoals S-A islamitisch is? Je blijft bij je standpunt dat de scheiding van kerk en staat die wij hier kennen, daar niets mee te maken heeft?quote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eens? Nee hoor, er moet veel gebeuren wil ik het ooit eens met je zijn. Maareh Mehehehe7, waar blijft je antwoord?
Ik denk dat het de meest moslims ook geen reet boeien wat de intoleranten over intoleranten denken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Idd. Het kan de meeste mensen echt geen ene fuck meer schelen hoeveel wetten er tegen de islam gemaakt worden. Steeds meer mensen worden het spuugzat met de islam en het irrante, intolerante gedrag ven relatief veel moslims.
Inderdaad, en naar mijn mening zal dit wel doorzetten, terecht of onterecht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Idd. Het kan de meeste mensen echt geen ene fuck meer schelen hoeveel wetten er tegen de islam gemaakt worden. Steeds meer mensen worden het spuugzat met de islam en het irrante, intolerante gedrag ven relatief veel moslims.
Vreemd, op z'n minst.quote:
Meki lokt ons allemaal uit en het lukt hem keer op keer.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, hij post die onzin, ik niet. Hij maakt een absurde opmerking en ik krijg het nu weer in de schoenen geschoven, hoe krom wil je het hebben.
Meki weet gewoon de ware aard van users naar boven te halen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meki lokt ons allemaal uit en het lukt hem keer op keer.
Ook zijn taalgebruik vind ik vaak hilarisch. Kan dan ook niet begrijpen dat iemand die hier geboren is-of al heel lang woont- zich zo uitdrukt.
Dus laat lekker kletsen en luister naar degenen die wél normaal over de islam praten. Daar kunnen we wat van leren, niet van dat getroll.
En ik denk dat de moslimgemeenschap door steeds meer mensen als ongewenst wordt beschouwd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de meest moslims ook geen reet boeien wat de intoleranten over intoleranten denken.
Wat een zielig antwoord. Heeft Pimmetje ook een keer wat horen roepen. Je weet potdomme niet eens waarom hij de islam achterlijk noemt, maar dat terzijde.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je waardeert achterlijkheid niet? En dat voor een moslim? Gaan de islam en achterlijkheid niet hand in hand? Trouwens, is het zo lastig om antwoord op mijn vraag te geven? Ik wil de vraag wel versimpelen?
Wie praat er normaal over de islam? Ik neem aan dat je niet op jezelf doelt.quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meki lokt ons allemaal uit en het lukt hem keer op keer.
Ook zijn taalgebruik vind ik vaak hilarisch. Kan dan ook niet begrijpen dat iemand die hier geboren is-of al heel lang woont- zich zo uitdrukt.
Dus laat lekker kletsen en luister naar degenen die wél normaal over de islam praten. Daar kunnen we wat van leren, niet van dat getroll.
Dat mag jij denken, ik denk het niet. De meeste intoleranten denken dat ze heel wat aanhang hebben, in de praktijk blijkt dat vies tegen te vallen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ik denk dat de moslimgemeenschap door steeds meer mensen als ongewenst wordt beschouwd.
Niet alleen in Nederland, maar ook in andere Europese landen zoals Belgie, Frankrijk, Engeland, Zweden, Denemarken.
De vraag was: is Nederland christelijk? Het antwoord van mijn kant was: Ja, Nederland is christelijk. Waarom? Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij wil graag blijven volhouden dat Nederland christelijk is, zoals S-A islamitisch is? Je blijft bij je standpunt dat de scheiding van kerk en staat die wij hier kennen, daar niets mee te maken heeft?
We zullen het er maar op houden dat Meki heel lief en tolerant is. En dat zijn ageerders (en dat zijn er heleboel) allemaal van die intolerantie, haatzaaiende kwasten zijn die geen respect hebben voor zijn islamitische gedachtengang.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meki weet gewoon de ware aard van users naar boven te halen.
Precies, zoals gelijkheid van man en vrouw. Gelijke rechten voor homosexuelen. Abortus enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De vraag was: is Nederland christelijk? Het antwoord van mijn kant was: Ja, Nederland is christelijk. Waarom? Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
Ach ja, we hebben immers een zondebok nodig in deze barre tijden. En de moslim laat zich nou eenmaal makkelijk gebruiken voor die doeleinden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ik denk dat de moslimgemeenschap door steeds meer mensen als ongewenst wordt beschouwd.
Niet alleen in Nederland, maar ook in andere Europese landen zoals Belgie, Frankrijk, Engeland, Zweden, Denemarken.
Het antwoord is: nee, Nederland is niet christelijk omdat Nederland geen staatsreligie heeft, sterker nog in Nederland kiest men ervoor om religie niet te mengen met de staat. Het is dus geen enkel probleem om als andersgelovige in Nederland te verblijven.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De vraag was: is Nederland christelijk? Het antwoord van mijn kant was: Ja, Nederland is christelijk. Waarom? Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
Het is maar wat je op een forum als fok ware aard wil noemen zeg ik dan weer.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, iedere zichzelf respecterende liberaal wordt witheet van die idioot.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maken de christenen je idd graag wijs.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eerder dat diegenen die roepen dat Meki intolerant is, niet doorhebben dat ze net zo intolerant zijn als het beeld dat ze van Meki hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
We zullen het er maar op houden dat Meki heel lief en tolerant is. En dat zijn ageerders (en dat zijn er heleboel) allemaal van die intolerantie, haatzaaiende kwasten zijn die geen respect hebben voor zijn islamitische gedachtengang.
Niet als je weet dat het een troll is, die uitzonderlijk goed bepaalde mensen weet te bespelen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, iedere zichzelf respecterende liberaal wordt witheet van die idioot.
Als jij echt zo hamert op dat hele christelijke gebeuren met normen en waarden die er in NL uit zijn gevloeid, waarom zie ik dat niet terug in jou en een hoop andermans antwoorden hier?quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijft jij maar in je mooi-weer-praatje geloven.quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, ik denk het niet. De meeste intoleranten denken dat ze heel wat aanhang hebben, in de praktijk blijkt dat vies tegen te vallen.
wilde je zeggen dat willem van oranje stiekem toch een jood of moslim was?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maken de christenen je idd graag wijs.
Ik weet in ieder geval wel dat achterlijkheid en jij goede bekenden zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pimmetje? Ik heb niets met Fortuyn te maken. Dat de islam en achterlijkheid hand in hand gaan is iets wat elk persoon opmerkt, mits hij geen oogkleppen op heeft.
Aha, dus 80% niet? Duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Blijft jij maar in je mooi-weer-praatje geloven.
Niet voor niets heeft de PVV 20% van de stemmen in de peiligen.
Formeel gezien niet inderdaad. Alleen is de Nederlandse samenleving op een dergelijke wijze beïnvloedt door het christendom, dat Nederland wel degelijk een christelijk land is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het antwoord is: nee, Nederland is niet christelijk omdat Nederland geen staatsreligie heeft, sterker nog in Nederland kiest men ervoor om religie niet te mengen met de staat. Het is dus geen enkel probleem om als andersgelovige in Nederland te verblijven.
In het licht van de discussie slaat deze opmerking als een lul op een drumstel. Werkelijk, wat heeft de religie van onze vader des vaderlands in godsnaam te maken met de vraag of onze staat is gebouwd op christelijke normen en waarden?quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wilde je zeggen dat willem van oranje stiekem toch een jood of moslim was?
dumbass
Ik wil voorbeelden zien.quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Als jij echt zo hamert op dat hele christelijke gebeuren met normen en waarden die er in NL uit zijn gevloeid, waarom zie ik dat niet terug in jou en een hoop andermans antwoorden hier?
Ja, want je moet alles over je heen laten lopen zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerder dat diegenen die roepen dat Meki intolerant is, niet doorhebben dat ze net zo intolerant zijn als het beeld dat ze van Meki hebben.
Het gaat niet om Meki, m'n lieve Mutant, het gaat om wat hij verkondigd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het een troll is, die uitzonderlijk goed bepaalde mensen weet te bespelen.
Veel mensen kijken ook SBSquote:Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Argumentum ad populumquote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Blijft jij maar in je mooi-weer-praatje geloven.
Niet voor niets heeft de PVV 20% van de stemmen in de peiligen.
Je voelt je aangesproken door mijn uitspraken?quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat achterlijkheid en jij goede bekenden zijn.
Ach gut, het grote broertje probeert te spelen alsof Meki niet serieus is in zijn uitspraken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het een troll is, die uitzonderlijk goed bepaalde mensen weet te bespelen.
Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Ga je weer beginnen met schelden ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, iedere zichzelf respecterende liberaal wordt witheet van die idioot.
Inderdaad. Drogredenatie tot en met.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, zou je wel willen zeker, immers daarom ben je hier.quote:
veel, getuige jouw reactie (als aangehaald) opquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het licht van de discussie slaat deze opmerking als een lul op een drumstel. Werkelijk, wat heeft de religie van onze vader des vaderlands in godsnaam te maken met de vraag of onze staat is gebouwd op christelijke normen en waarden?
nu het antwoord je niet uitkomt ga je roepen dat het niet relevant is.quote:Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
Stropop.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach gut, het grote broertje probeert te spelen alsof Meki niet serieus is in zijn uitspraken.
Reageer er anders gewoon niet op, op geen van die gasten. Zijn allemaal gare kutkloons.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het gaat niet om Meki, m'n lieve Mutant, het gaat om wat hij verkondigd.
[..]
Veel mensen kijken ook SBS
Blijkbaar genoeg mensen om ervoor te zorgen dat heel wat moslims constant tegen de PVV lopen te ageren en hem in een hoekje van extreem-rechts proberen te duwen.quote:
Is Meki jouw troll?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Moet dat dan? Persoonlijk heb ik helemaal niets met religie. Alleen vind het zo jammerlijk dat mensen als jij met de borst vooruit roepen dat de islam achterlijk is. Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken door mijn uitspraken?
Och ik verbaas mezelf eigenlijk over hoe mild ik nog ben vandaag.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Reageer er anders gewoon niet op, op geen van die gasten. Zijn allemaal gare kutkloons.![]()
Met een dergelijke manier van redeneren komen we er wel. Stekker uit fok.
Snap je zelf wel wat je hier neerzet?quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
Even ontopic
Zwitserland heeft op democratische wijze de democratische beginsel van gelijkberechtiging verkracht.
dat is het ook, met name als het buiten de eigen huismuren wordt gebracht en de plaats inneemt van rationele redenering.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet dat dan? Persoonlijk heb ik helemaal niets met religie. Alleen vind het zo jammerlijk dat mensen als jij met de borst vooruit roepen dat de islam achterlijk is. Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.
Nee, Meki is een eeuwige troll, eenieder die 6 jaar of langer op Fok zit weet het.quote:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.
Het feit al dat je constant "tegelwijsheden" opdreunt in je posts om users maar te blijven overtuigen van het feit dat moslims toch echt achterlijk en slecht zijn en daarmee een hoop minderwaardige achting naar buiten sproeit vind ik een mooi voorbeeld van compleet gebrek aan waarden en normen zoals die in een christelijk land zouden zijn. Heel leuk om constant met diezelfde tegenlwijsheden aan te komen, maar het vermoeit me. Ik moet er gewoon van gapen... "daar gaan we weer...". Het lijkt er meer op alsof er als een orgelman constant het zelfde riedeltje wordt gedraaid in een drukke winkelstraat en pas wordt gestopt met draaien als mensen toch echt geld in het blikken bakkie gooien wat dan als teken wordt opgevat dat de orgelman toch echt mooie muziek maakt, terwijl het gros van de mensen diezelfde vent liever stil hebben.quote:
Jah, waar ze voor stonden, de gelijkheid hebben ze hierbij verkracht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je hier zeerzet?
Goed, circel jij maar rond in je eigen belevingswereld. Jij denkt dat normen en waarden in de 16e eeuw zijn bedacht. Overigens is de rol van Willem van Oranje bij de stichting van ons land nogal minimaal geweest. Hij heeft geen Grondwet opgesteld bijvoorbeeld. Zijn levensovertuiging is dan ook totaal niet relevant.quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
veel, getuige jouw reactie (als aangehaald) op
[..]
nu het antwoord je niet uitkomt ga je roepen dat het niet relevant is.
dumbass
Welke tegelwijsheden? Ik probeer helemaal niemand te overtuigen. Dat is nooit mijn insteek geweest.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het feit al dat je constant "tegelwijsheden" opdreunt in je posts om users maar te blijven overtuigen van het feit dat moslims toch echt achterlijk en slecht zijn en daarmee een hoop minderwaardige achting naar buiten sproeit vind ik een mooi voorbeeld van compleet gebrek aan waarden en normen zoals die in een christelijk land zouden zijn. Heel leuk om constant met diezelfde tegenlwijsheden aan te komen, maar het vermoeit me. Ik moet er gewoon van gapen... "daar gaan we weer...". Het lijkt er meer op alsof er als een orgelman constant het zelfde riedeltje wordt gedraaid in een drukke winkelstraat en pas wordt gestopt met draaien als mensen toch echt geld in het blikken bakkie gooien wat dan als teken wordt opgevat dat de orgelman toch echt mooie muziek maakt, terwijl het gros van de mensen diezelfde vent liever stil hebben.
en als je een bron wilt hebben: check je eigen posts es, ik heb geen zin om dat voor je te doen, aangezien ik denk dat je toch best wel enige vorm van zelfkritiek zal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |