Ja, want je moet alles over je heen laten lopen zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerder dat diegenen die roepen dat Meki intolerant is, niet doorhebben dat ze net zo intolerant zijn als het beeld dat ze van Meki hebben.
Het gaat niet om Meki, m'n lieve Mutant, het gaat om wat hij verkondigd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het een troll is, die uitzonderlijk goed bepaalde mensen weet te bespelen.
Veel mensen kijken ook SBSquote:Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Argumentum ad populumquote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Blijft jij maar in je mooi-weer-praatje geloven.
Niet voor niets heeft de PVV 20% van de stemmen in de peiligen.
Je voelt je aangesproken door mijn uitspraken?quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat achterlijkheid en jij goede bekenden zijn.
Ach gut, het grote broertje probeert te spelen alsof Meki niet serieus is in zijn uitspraken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als je weet dat het een troll is, die uitzonderlijk goed bepaalde mensen weet te bespelen.
Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Ga je weer beginnen met schelden ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, iedere zichzelf respecterende liberaal wordt witheet van die idioot.
Inderdaad. Drogredenatie tot en met.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De vraag was: is Nederland christelijk? Het antwoord van mijn kant was: Ja, Nederland is christelijk. Waarom? Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
Nee, zou je wel willen zeker, immers daarom ben je hier.quote:
veel, getuige jouw reactie (als aangehaald) opquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het licht van de discussie slaat deze opmerking als een lul op een drumstel. Werkelijk, wat heeft de religie van onze vader des vaderlands in godsnaam te maken met de vraag of onze staat is gebouwd op christelijke normen en waarden?
nu het antwoord je niet uitkomt ga je roepen dat het niet relevant is.quote:Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
Stropop.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach gut, het grote broertje probeert te spelen alsof Meki niet serieus is in zijn uitspraken.
Reageer er anders gewoon niet op, op geen van die gasten. Zijn allemaal gare kutkloons.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het gaat niet om Meki, m'n lieve Mutant, het gaat om wat hij verkondigd.
[..]
Veel mensen kijken ook SBS
Blijkbaar genoeg mensen om ervoor te zorgen dat heel wat moslims constant tegen de PVV lopen te ageren en hem in een hoekje van extreem-rechts proberen te duwen.quote:
Is Meki jouw troll?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je Adje, bij Paul de Leeuw? Rete irritant, veel mensen dachten dat hij echt zo was.
Moet dat dan? Persoonlijk heb ik helemaal niets met religie. Alleen vind het zo jammerlijk dat mensen als jij met de borst vooruit roepen dat de islam achterlijk is. Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken door mijn uitspraken?
Och ik verbaas mezelf eigenlijk over hoe mild ik nog ben vandaag.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Reageer er anders gewoon niet op, op geen van die gasten. Zijn allemaal gare kutkloons.![]()
Met een dergelijke manier van redeneren komen we er wel. Stekker uit fok.
Snap je zelf wel wat je hier neerzet?quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
Even ontopic
Zwitserland heeft op democratische wijze de democratische beginsel van gelijkberechtiging verkracht.
dat is het ook, met name als het buiten de eigen huismuren wordt gebracht en de plaats inneemt van rationele redenering.quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet dat dan? Persoonlijk heb ik helemaal niets met religie. Alleen vind het zo jammerlijk dat mensen als jij met de borst vooruit roepen dat de islam achterlijk is. Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.
Nee, Meki is een eeuwige troll, eenieder die 6 jaar of langer op Fok zit weet het.quote:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je ook zelf weten, maar wees dan ook consequent en stel dat religie in het algemeen achterlijk is.
Het feit al dat je constant "tegelwijsheden" opdreunt in je posts om users maar te blijven overtuigen van het feit dat moslims toch echt achterlijk en slecht zijn en daarmee een hoop minderwaardige achting naar buiten sproeit vind ik een mooi voorbeeld van compleet gebrek aan waarden en normen zoals die in een christelijk land zouden zijn. Heel leuk om constant met diezelfde tegenlwijsheden aan te komen, maar het vermoeit me. Ik moet er gewoon van gapen... "daar gaan we weer...". Het lijkt er meer op alsof er als een orgelman constant het zelfde riedeltje wordt gedraaid in een drukke winkelstraat en pas wordt gestopt met draaien als mensen toch echt geld in het blikken bakkie gooien wat dan als teken wordt opgevat dat de orgelman toch echt mooie muziek maakt, terwijl het gros van de mensen diezelfde vent liever stil hebben.quote:
Jah, waar ze voor stonden, de gelijkheid hebben ze hierbij verkracht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je hier zeerzet?
Goed, circel jij maar rond in je eigen belevingswereld. Jij denkt dat normen en waarden in de 16e eeuw zijn bedacht. Overigens is de rol van Willem van Oranje bij de stichting van ons land nogal minimaal geweest. Hij heeft geen Grondwet opgesteld bijvoorbeeld. Zijn levensovertuiging is dan ook totaal niet relevant.quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
veel, getuige jouw reactie (als aangehaald) op
[..]
nu het antwoord je niet uitkomt ga je roepen dat het niet relevant is.
dumbass
Welke tegelwijsheden? Ik probeer helemaal niemand te overtuigen. Dat is nooit mijn insteek geweest.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het feit al dat je constant "tegelwijsheden" opdreunt in je posts om users maar te blijven overtuigen van het feit dat moslims toch echt achterlijk en slecht zijn en daarmee een hoop minderwaardige achting naar buiten sproeit vind ik een mooi voorbeeld van compleet gebrek aan waarden en normen zoals die in een christelijk land zouden zijn. Heel leuk om constant met diezelfde tegenlwijsheden aan te komen, maar het vermoeit me. Ik moet er gewoon van gapen... "daar gaan we weer...". Het lijkt er meer op alsof er als een orgelman constant het zelfde riedeltje wordt gedraaid in een drukke winkelstraat en pas wordt gestopt met draaien als mensen toch echt geld in het blikken bakkie gooien wat dan als teken wordt opgevat dat de orgelman toch echt mooie muziek maakt, terwijl het gros van de mensen diezelfde vent liever stil hebben.
en als je een bron wilt hebben: check je eigen posts es, ik heb geen zin om dat voor je te doen, aangezien ik denk dat je toch best wel enige vorm van zelfkritiek zal hebben.
er is niemand berecht, er is alleen gezegd door een democratische meerderheid dat er niet meer van die lelijke dingen bij mogen komen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
Even ontopic
Zwitserland heeft op democratische wijze de democratische beginsel van gelijkberechtiging verkracht.
Hoezo?quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
Even ontopic
Zeker niet. Maar vanwaar jouw dringende behoefte om specifiek de islam zwart te maken?quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
verkeerde vergelijking.quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
er is niemand berecht, er is alleen gezegd door een democratische meerderheid dat er niet meer van die lelijke dingen bij mogen komen.
in nederland doen we hetzelfde als de buurman een schutting wil neerzetten en wij daar mogelijk hinder van ondervinden.
Dus, je meent wat je zegt, ondanks wat al je mede-moslim-users zeggen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen troll. Als ik een troll was zou ik allang geband worden.
Ik verkondig mijn meningen en veel users kunnen er niet tegen waarbij ze mij weer een troll noemen.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie praat er normaal over de islam? Ik neem aan dat je niet op jezelf doelt.
Jij zei:quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg mensen om ervoor te zorgen dat heel wat moslims constant tegen de PVV lopen te ageren en hem in een hoekje van extreem-rechts proberen te duwen.
Op het politieke toneel houdt de PVV moslims in elk geval flink bezig.
Dus jij vindt dat jij gelijk hebt, omdat er een grote groep mensen zijn die het met jou eens zijn. Als jij vatbaar bent voor zulke argumenten, moet je ook accepteren dat een grotere groep (namelijk 80%) niet achter de PVV staat en dat blijkbaar de PVV (en jij dus) fout zit(ten).quote:Niet voor niets heeft de PVV 20% van de stemmen in de peiligen.
En zo is het.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het antwoord is: nee, Nederland is niet christelijk omdat Nederland geen staatsreligie heeft, sterker nog in Nederland kiest men ervoor om religie niet te mengen met de staat. Het is dus geen enkel probleem om als andersgelovige in Nederland te verblijven.
Even terzijde, iedere keer dat ik je zie posten, zie ik dat je je baseert op valse argumenten. Hoe komt dat?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Wat raar dat jij je zo opwindt over democratie.
Alsof democratie uberhaupt in de islamitische ideologie iets kan schelen.
zijn nazaten stonden aan de voet van o.a. de bataafse republiek èn diezelfde grondwet, lees je geschiedenisboeken nog maar een keer na.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, circel jij maar rond in je eigen belevingswereld. Jij denkt dat normen en waarden in de 16e eeuw zijn bedacht. Overigens is de rol van Willem van Oranje bij de stichting van ons land nogal minimaal geweest. Hij heeft geen Grondwet opgesteld bijvoorbeeld.
over drogredeneren gesprokenquote:Zijn levensovertuiging is dan ook totaal niet relevant.
Ik word - door mensen die geen antwoord op mijn vraag kunnen geven - beticht van achterlijkheid. Nogal hypocriet, wanneer het geloof van diegene zowat achterlijkheid representeert.quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar vanwaar jouw dringende behoefte om specifiek de islam zwart te maken?
idd, 10 geboden hebben ook veel bijgedragen en veel sociale wetten komen voort uit iniatieven van christenen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De vraag was: is Nederland christelijk? Het antwoord van mijn kant was: Ja, Nederland is christelijk. Waarom? Omdat de normen en waarden van de Nederlandse samenleving grotendeels zijn oorsprong in het christendom vinden.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Over een topic binnenvallen gesproken. Lees het eerst eens door voordat je je haat tegen christenen weer spuit.
Want ze ontnemen je het recht van het hebben van je religie? Het enige wat dit teweeg brengt is dat dit soort groteske gebouwen niet meer gebouwd mogen worden, nou boehoe hoor. Moderne kerk is ook een kantoorpand waar je alleen aan de gevel ziet dat het een kerk is, doen ze ook niet moeilijk over. Welkom in 2009.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah, waar ze voor stonden, de gelijkheid hebben ze hierbij verkracht.
Wel kerkentorens toelaten en aan de andere kant de moskee minaretten niet toelaten
Je hebt er geen baat bij dat je hem een troll noemt. Hij is immers een persoon die je vooroordeel in stand houd.quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
Meki is geen troll. Daar heeft hij gelijk in.
nee hoor, die zwitsers willen toch ook dat het aantal moskeën gelijk blijft?quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
verkeerde vergelijking.
Het gaat om de gelijkheidsbeginsel.
Natuurlijk niet, dombo. Die 80 % is verdeeld over toch wel minimaal 6 andere partijen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Dus jij vindt dat jij gelijk hebt, omdat er een grote groep mensen zijn die het met jou eens zijn. Als jij vatbaar bent voor zulke argumenten, moet je ook accepteren dat een grotere groep (namelijk 80%) niet achter de PVV staat en dat blijkbaar de PVV (en jij dus) fout zit(ten).
Meki zet zijn medemoslims voor schut. En dat vind Mutant natuurlijk niet leuk, daarom pretendeert hij dat Meki een troll is, zodat andere mensen heb niet serieus nemen als moslimzijnde.quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus, je meent wat je zegt, ondanks wat al je mede-moslim-users zeggen?
Dan maak je het wel heel bont, als zelfs zij je al een troll noemen.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het feit al dat je constant "tegelwijsheden" opdreunt in je posts om users maar te blijven overtuigen van het feit dat moslims toch echt achterlijk en slecht zijn en daarmee een hoop minderwaardige achting naar buiten sproeit vind ik een mooi voorbeeld van compleet gebrek aan waarden en normen zoals die in een christelijk land zouden zijn. Heel leuk om constant met diezelfde tegenlwijsheden aan te komen, maar het vermoeit me. Ik moet er gewoon van gapen... "daar gaan we weer...". Het lijkt er meer op alsof er als een orgelman constant het zelfde riedeltje wordt gedraaid in een drukke winkelstraat en pas wordt gestopt met draaien als mensen toch echt geld in het blikken bakkie gooien wat dan als teken wordt opgevat dat de orgelman toch echt mooie muziek maakt, terwijl het gros van de mensen diezelfde vent liever stil hebben.
en als je een bron wilt hebben: check je eigen posts es, ik heb geen zin om dat voor je te doen, aangezien ik denk dat je toch best wel enige vorm van zelfkritiek zal hebben.
Jij denkt werkelijk dat Nederland er anders uit had gezien als Willem een humanist was geweest? Want jij geeft zijn overtuiging nogal wat krediet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zijn nazaten stonden aan de voet van o.a. de bataafse republiek èn diezelfde grondwet, lees je geschiedenisboeken nog maar een keer na.
Volgens mij begrijp je niet dat hij ageert tegen het feit dat Zienswijze hier argumenten ad populum loopt te gebruiken. Aan de lopende band.quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dombo. Die 80 % is verdeeld over toch wel minimaal 6 andere partijen.
Deel 80 door 6 en je komt niet aan 20 %.
Precies, maar moslims verhuizen massaal naar een ander land en eisen daar dan dat ze hun complete cultuur en bouwstijl mee mogen nemen. Van het gastland verwachten ze dat die hun cultuur maar opgeeft.quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef McKillem het volgende:
Als ik een gebouw hier neer willen zetten die ikzelf echt mooi vind word ik ook tegengehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |