And by the way, wat moeten moslims dan in een christelijk land?quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
And by the way Christenen hebben niks te zoeken in een streng Islamitische land.
Even kijken of Whiskey hier ook een wtf bij gaat plaatsen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En moslims hebben niets te zoeken in Westerse landen. Immers stroken de Westerse normen en waarden met die van de islam.
Even kijken of Whiskey hier ook een wtf gaat plaatsen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
And by the way, wat moeten moslims dan in een christelijk land?
Wilders is niet racistisch. Als hij dat feitelijk was was hij allang opgepakt want daar hebben we gewoon wetten tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Is dit jouw argument ?
Fijn dat je dit allemaal vermeldt. Alle bovengenoemde partijen zijn extreem rechts en extreem racistisch. Haal jij je informatie daarvan daan ?
Je gaat flink door de mand.
Wat is Meki toch weer tolerant....quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
And by the way Christenen hebben niks te zoeken in een streng Islamitische land.
moslims hebben in schapen ook niks te zoeken, toch lezen we in de krant diverse berichten over geitenneukers.quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
Idd.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar moet jij als ramptoerist vast een foto van hebben gemaakt, die heb ik immers nog nooit gezien. En let wel ik spendeer heel wat maandjes in dat land. Afgezien daarvan zie ik niet in wat het te maken heeft met een verbod op het bouwen van een deel van een gebedshuis.quote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat ik me van Marokko vooral goed herinner, is het bordje boven de deur van zowat iedere moskee: INTERDIT AUX NON-MUSELMANS.
Wat dat betreft geef ik je project wel kans van slagen.
Nee, als Meki zo wenst te denken over onze religies dan mag hij in de zandbak blijven de volgende keer.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Even kijken of Whiskey hier ook een wtf gaat plaatsen.
Er loopt toch ook een rechtszaak tegen hem?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wilders is niet racistisch. Als hij dat feitelijk was was hij allang opgepakt want daar hebben we gewoon wetten tegen.
Is Nederland christelijk dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ff snel er het woordje "staat" voorzetten hequote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn geloof heeft niets met de staat Saoedie Arabie te maken.
http://google.com/trends?q=goat+sexquote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
moslims hebben in schapen ook niks te zoeken, toch lezen we in de krant diverse berichten over geitenneukers.
Zo ken ik je weer. Hypocriet.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, als Meki zo wenst te denken over onze religies dan mag hij in de zandbak blijven de volgende keer.
O, de gastvrijheid is niet wederkerig dus. Mooi is dat.quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Is niet nodig, aangezien er geen christenen zijn.
Bron. Saudische overheid.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Fijn, Wikipedia weet het beter dan de Islamitische geleerden
FIjn, Makkah dat heeft ook geen minaretten
Minaret hoort eenmaal bij een moskee.
Nederland is christelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Is Nederland christelijk dan ?
Hoeveel procent zijn er christelijk en hoeveel hangen geen geloof meer ?
Ook al zou het woordje staat er niet voor staan. Je weet gewoon dat ik gelijk hebquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ff snel er het woordje "staat" voorzetten he
Wilders is absoluut racistisch.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wilders is niet racistisch. Als hij dat feitelijk was was hij allang opgepakt want daar hebben we gewoon wetten tegen.
Dan hebben moslims hier ook geen reet te zoeken. Dit is het land van de christenen en non-gelovigen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Is niet nodig, aangezien er geen christenen zijn.
Bron. Saudische overheid.
mmm, in westerse landen kennen we de onschuldigheidspresumptie; hij is nog niet veroordeeld, dus zijn zijn uitspraken niet als racistisch te betitelen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er loopt toch ook een rechtszaak tegen hem?
Daar komt de aap uit de mouw, je bent dus gewoon een Meki. Dat krijg je ervan als je gaat happen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan hebben moslims hier ook geen reet te zoeken. Dit is het land van de christenen en non-gelovigen.
Leuk, als iemand iets steelt en wordt opgepakt, is hij voor zijn veroordeling ook een dief.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
mmm, in westerse landen kennen we de onschuldigheidspresumptie; hij is nog niet veroordeeld, dus zijn zijn uitspraken niet als racistisch te betitelen.
Er is nog geen enkele uitspraak die jou claim support, en totdat die er is zou ik ze ook maar voor je houden want ik heb er een hard hoofd in dat hij wettelijk vervolgd kan worden voor racisme.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is absoluut racistisch.
Strafzaken lopen al tegen hem aan.
Eenzijdige tolerantie....quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
Je zegt Nederland is christelijk. Nederland is een rechtsstaat en geen bananenrepubliek. Dus als Nederland christelijk is, staat dat vast in de Grondwet. Nu mijn vraag aan jou: waar staat dat in de Grondwet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar vinden de meeste Nederlandse normen en waarden zijn oorsprong?
Ja natuurlijk happen. Dikke tamp.quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw, je bent dus gewoon een Meki. Dat krijg je ervan als je gaat happen.
Eh, ik ben hier niet diegene die selectief verontwaardigd gaat doen, daarvoor moet je bij Whiskey wezen.quote:
Nederland is een rechtsstaat? Waar vinden de meeste rechtsregels zijn oorsprong?quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je zegt Nederland is christelijk. Nederland is een rechtsstaat en geen bananenrepubliek. Dus als Nederland christelijk is, staat dat vast in de Grondwet. Nu mijn vraag aan jou: waar staat dat in de Grondwet?
Iemand zegt dat ik niet in Moslim landen moet komen, maar andersom ben ik ineens hypocriet?quote:
Is dat het land waar je graag een voorbeeld aan neemt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, 't kan altijd nog een stukje erger toch?
niet dus (verdacht van het plegen van een feit), maar je moet ontwikkeld zijn en beschikken over voldoende IQ om dit onderscheid te kunnen maken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Leuk, als iemand iets steelt en wordt opgepakt, is hij voor zijn veroordeling ook een dief.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zou het woordje staat er niet voor staan. Je weet gewoon dat ik gelijk heb.
Het enige wat telt is Mekka en Medina, de rest kan mij gestolen worden. Ook al zou het land waarin de twee steden liggen de United States of Morons heten.
Wel als je eerst doet alsof hij dat niet hoort te zeggen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ik niet in Moslim landen moet komen, maar andersom ben ik ineens hypocriet?
Geef even antwoord op mijn vraag. Of nee, dat kan je natuurlijk niet. Nederland is namelijk een land waar er een scheiding van kerk en staat heerst.quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland is een rechtsstaat? Waar vinden de meeste rechtsregels zijn oorsprong?
Wat heb jij in Makkah te zoeken ?quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, 't kan altijd nog een stukje erger toch?
Nee, maar het geeft maar aan dat het Zwitserse model niet uniek is.quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat het land waar je graag een voorbeeld aan neemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |