De reactie op dergelijke uitspraken wel. Immers zo'n aanval richting moslims raakt je niet en derhalve negeer je dat. Geheel menselijk, dat wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet door mij, dus hypocrisie is me niet te verwijten.
Open vraag?quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je het aan het downplayen bent?
klopt, maar wel op zijn minst dan al een gebroken arm rijker.quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Aha, dus als jij mij aanhoudt omdat ik iets van jou steel, ben ik pas een dief na mijn veroordeling?
Weet jij wat "scheiding van kerk en staat" betekent of moet je nog je inburgeringscursus halen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, jij moet antwoord op mijn vraag geven. Het antwoord op die vraag zegt immers genoeg. Jij bent iniedergeval te dom om te begrijpen dat wanneer een land christelijk is, dit niet per se in de grondwet hoeft te staan. het zegt genoeg dat de meeste Nederlandse normen en waarden zijn oorsprong in het christendom vinden. Moet ik je werkelijk een les geschiedenis geven?
Welnee.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
De Koran verbiedt ongelovigen in de plaatsen als Makkah en Medina.
Onzin, de Saoedische regering heeft daartoe besloten. Meneertje Saoedische Buikspreekpop. Leer eens zelf nadenken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
Wat moet ik dan, hij post die onzin, ik niet. Hij maakt een absurde opmerking en ik krijg het nu weer in de schoenen geschoven, hoe krom wil je het hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reactie op dergelijke uitspraken wel. Immers zo'n aanval richting moslims raakt je niet en derhalve negeer je dat. Geheel menselijk, dat wel.
Wil ik Mekka in? Wie zegt dat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij haat Islam, en je wilt als ik het goed begrijp Makkah in ?
Waarom ?
Waarvan wederom acte. Je islamitische tolerantie laat je wederom uitgebreid schitteren.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
hoe zit het met die duiven die zitten te schijten op die grote heilige steen van jullie, zijn dat wel gelovigen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij haat Islam, en je wilt als ik het goed begrijp Makkah in ?
Waarom ?
Is Nederland een heilige plaats voor het Christendom ?quote:
Prachtig. Ik ben uitgeluld en dan gooi ik er maar een simpele one-liner er tegenaan. Dat je mijn vraag niet kan beantwoorden zegt w.m.b. genoeg.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Weet jij wat "scheiding van kerk en staat" betekent of moet je nog je inburgeringscursus halen?
Jij krijgt nergens de schuld van, ik verwijt je slechts (althans verwijten is een groot woord) dat je niet zo fel reageert bij mensen die moslims zo aanvallen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, hij post die onzin, ik niet. Hij maakt een absurde opmerking en ik krijg het nu weer in de schoenen geschoven, hoe krom wil je het hebben.
Vanuit jou doet die bewering me helemaal geen reet.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Donder zelf op, je bent geen haar beter dan Meki.
In de koran staat het ook Mutantquote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, de Saoedische regering heeft daartoe besloten. Meneertje Saoedische Buikspreekpop. Leer eens zelf nadenken.
Je hebt natuurlijk liever een bevestiging van je eigen beeld, logisch. Objectief gezien verschilt jouw reactie niet van de reactie van Meki.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vanuit jou doet die bewering me helemaal geen reet.
Het was geen aanval, het was een vraagstelling met terugwerkende kracht naar Meki's statement, Meki is toch echt zelf 100% aansprakelijk voor die belachelijke vraagstelling.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij krijgt nergens de schuld van, ik verwijt je slechts (althans verwijten is een groot woord) dat je niet zo fel reageert bij mensen die moslims zo aanvallen.
In de Koran staat niets over het niet mogen betreden van de stad Mekka of Medina. Je kan wel heel leuk zeggen dat dat zo is, maar er staat in een vers dat "onreinen" de heiligdommen aldaar niet mogen betreden, vrij duidelijk als je het mij vraagt.quote:
Dat was mij al duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig. Ik ben uitgeluld en dan gooi ik er maar een simpele one-liner er tegenaan.
Dat is gewoon vuur met vuur hoor. Lik op stuk. De bal terugkaatsen. Je weet wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever een bevestiging van je eigen beeld, logisch. Objectief gezien verschilt jouw reactie niet van de reactie van Meki.
Jij en relatief veel medemoslims weten zich zo te gedragen dat ze steeds meer uitgekotst worden. Het zal niet lang meer duren voordat jou - symbolisch - kenbaar wordt gemaakt dat je hier in een niet-islamitisch land niets te zoeken hebt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Is Nederland een heilige plaats voor het Christendom ?
Ik ben een Nederlander en woon hier
terechte vraag, er wordt door moslims zo vaak naartoe verwezen, terwijl je daadwerkelijk die ellende in moet duiken om het na te kijken en 90% sowieso in die aanvullende boeken zou staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |