quote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef Nemephis het volgende:
i.v.m. mijn kat die i.t.t.de kat van TS niks van zo een boom zou over laten:
quote:Op zondag 29 november 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
Hier ook...een boom zou het hier niet lang uithouden
Hier ook...een boom zou het hier niet lang uithoudenquote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef Nemephis het volgende:
i.v.m. mijn kat die i.t.t.de kat van TS niks van zo een boom zou over laten:
[ afbeelding ]
Die van jou ja, maar die van andere misschien niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij mijn posting gelezen? die van ons is van een paar jaar geleden.
Doe ook dan...haal een mini boom in huis, haal wat ballen bij bijenkorf en versier die kreng..quote:
In het SC topic?quote:
Heb je het nou alweer over je vader? Ik zou er bijna wat van gaan denken.quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: val dood. HEBBEN jullie serieus allemaal al een kerstboom? Of sommige van jullie? Dan ben ik zo jaloers! Mijn vader wil pas een week voor kerst een kerstboom kopen van 10 euro.
Nee hier in de woonkamerquote:
En een takkeherrie dat die trein maaktquote:
Zorg jij voor de spullen kom ik alles wel optuigen bij jequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:11 schreef vosss het volgende:
Weet je wat het is met zo een kerstboom en versieringen?
Eik vind ik het harstikke leuk en gezellig eruit zien, maar mooi niet dat ik mn tijd ga verdoen met die zooi allemaal op te tuigen
Ik moet gewoon een vriendinnetje hebben die dat leuk vind om te doen en dat ik er dan ook van kan profiteren zegmaar
Ohw als ik daar ook zou wonen zou ik spontaan sligers aan de trapleuning/railing gaan hangen ook enz.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb van mijn moeder een klein boompje gehad, en omdat ik Sinterklaas oversla en toch al dood word gegooid met kerst (kijk alleen Schiphol al) heb ik hem net lekker kitsch opgetuigd!
Ik heb hem in ons appartementencomplexje in het portiek neergegooid, puik toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleurenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb van mijn moeder een klein boompje gehad, en omdat ik Sinterklaas oversla en toch al dood word gegooid met kerst (kijk alleen Schiphol al) heb ik hem net lekker kitsch opgetuigd!
Ik heb hem in ons appartementencomplexje in het portiek neergegooid, puik toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, of het lijkt alsof er een kerstboom opeens door je kamer rent.quote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleuren
Kerstbomen zijn trouwens wel heel kut te fotograferen. Ik probeer net mijn eigen boom op de kiek te zetten, maar op het plaatje lijkt ie echt lelijk en cheapass, en in het echt is dat helemaal niet zo.
Mag je alles nieuw kopen, of haal je je oude kerstspullen tevoorschijn? Nieuw huis vraagt natuurlijk wel om nieuwe spullen!quote:Op zondag 6 december 2009 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik liep net naar de supermarkt en zag ook al overal mensen hun boompjes optuigen
Hopelijk mag ik volgende week ook(momenteel bezig met leggen van de vloer
)
Noh, we wonen hier sinds okt. 2008 dus zo nieuw is het niet meer...quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mag je alles nieuw kopen, of haal je je oude kerstspullen tevoorschijn? Nieuw huis vraagt natuurlijk wel om nieuwe spullen!
Ik denk dat ik volgend weekend maar eens naar een kerstshow fietsquote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Oops, mijn tijdsbesef is niet zo heel accuraat geloof ik... ik dacht dus dat jullie pas in 2009 verhuist waren
Oranje zou wel mooi staan bij jullie bank. Nergens gifgroene ballen gezien?
Hé wat naar! Hoop dat je snel beter bent!quote:Op zondag 6 december 2009 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend weekend maar eens naar een kerstshow fietsDaar hebben ze toch wat meer keuze dan bij de Bijenkorf enzo
(SQ zit al bijna 3 weken met een virusinfectie thuis en heeft het hele gebeuren een beetje gemist dit jaar)
Omdat ik geen roze/paars meer wilde, dat had ik in mijn felpaarse kamers bij mijn ouders thuisquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleuren
Kerstbomen zijn trouwens wel heel kut te fotograferen. Ik probeer net mijn eigen boom op de kiek te zetten, maar op het plaatje lijkt ie echt lelijk en cheapass, en in het echt is dat helemaal niet zo.
Mijn nieuwe kerstballen:
[ afbeelding ]
Blauw glas met gouden glitterpatroonGehad van mijn schoonouders
Xenos!quote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik ken namelijk geen andere adressen voor versiering dan IKEA, HEMA, V&D, Blokker, de Bijenkorf en tuincentra...
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef Tezz het volgende:
Blijft moeilijk om op de foto te zetten (in verband met lampjes en lichtinval):
Natuurlijk zijn in het echt de kerstbomen en versiering nog mooier dan op de foto,quote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw spul kopen is altijd leukquote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooie blauwe bal btw, heel erg tof! Ik heb alles zoveel mogelijk plastic, maar goed ook want ik hoor Otis er geregeld een uit de boom slaan
.
Kerstshoppenquote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hé wat naar! Hoop dat je snel beter bent!
Ik ga volgende week ook nog wat extra kerstspul kopen, bij de mooie ballen die ik gekregen heb (die overigens wél uit de Bijenkorf komen) steekt mijn el cheapo HEMA-spul van vorig jaar wel heel schraal afDenk aan wat bleekgouden pegels met glitters en nog wat slingers en ballen. Overigens; wat voor kerstshow bedoel jij? Gewoon bij een tuincentrum? Ik ken namelijk geen andere adressen voor versiering dan IKEA, HEMA, V&D, Blokker, de Bijenkorf en tuincentra...
quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
Twee van deze gekleurde ballen op een plankje
[ afbeelding ]
Een paar van deze ballen voor het raam
[ afbeelding ]
Wat takjes en lampjes in de keuken
[ afbeelding ]
Overzichtje, aan de witte lampjes boven de deuren zitten wasknijpers waar dan weer de kerstkaarten aan vast gemaakt kunnen worden. Dus stuur ff wat kaarten.
[ afbeelding ]
Leuke sneeuwman met allemaal verschillende en wisselende kleuren (niet knipperend)
[ afbeelding ]
Oh en Tiny en Louw belde, of we het wat rustiger aan wilde doen. Ze kunnen hun lol nog op als de boel opgeruimd gaat worden. Gezellig.
Mooi hoor!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overzichtje, aan de witte lampjes boven de deuren zitten wasknijpers waar dan weer de kerstkaarten aan vast gemaakt kunnen worden. Dus stuur ff wat kaarten.
[ afbeelding ]
Leuke sneeuwman met allemaal verschillende en wisselende kleuren (niet knipperend)
[ afbeelding ]
Oh en Tiny en Louw belde, of we het wat rustiger aan wilde doen. Ze kunnen hun lol nog op als de boel opgeruimd gaat worden. Gezellig.
Ik heb alleen in de achtertuin een paar kerstballenkransen die je maakt van kerstballen die je niet meer gebruikt en een stuk ijzerdraad.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd hoeveel meuk je buiten hebt staan om de buren de loef te steken
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb alleen in de achtertuin een paar kerstballenkransen die je maakt van kerstballen die je niet meer gebruikt en een stuk ijzerdraad.
[ afbeelding ]
Nee, dat is te veel eer, die is door mijn vrouw gemaakt. Maar het is heel simpel, kan niet fout gaat. Gewoon een stevig ijzerdraad, allerlei ballen er aan en alles draait vanzelf op zijn plek, uiteinden naar elkaar halen, wordt dan vanzelf rond en klaar is kees.quote:
Ik dacht al, en wat een mannelijk antwoord..quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is te veel eer, die is door mijn vrouw gemaakt. Maar het is heel simpel, kan niet fout gaat. Gewoon een stevig ijzerdraad, allerlei ballen er aan en alles draait vanzelf op zijn plek, uiteinden naar elkaar halen, wordt dan vanzelf rond en klaar is kees.
Jaaah daar gaan wij dit jaar ook weer heen voor onze boom. En het is net als bij Ikea je komt er altijd met bergen zooi vandaan die je eigenlijk niet nodig hebtquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Xenos!. En ik heb een heleboel bij tuincentra vandaan, Ranzijn, Intratuin, Almeer Plant (plaatselijk
) en tuincentrum Overvecht zijn beiden puik. Ik wil volgende week nog eens naar het tuincentrum in Osdorp en in Aalsmeer heb je een hele grote, tuincentrum het Oosten!
.
Wat gaaf..erg leuk en wat is jouw vrouw creatief. las ik ergens dat ze de sneeuwman gemaakt heeft ...Complimenten voor je vrouwquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kerstballen heb jij en een mooie boomquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Ireth het volgende:
<knip>
[ afbeelding ]
Mien knijntje!
[ afbeelding ]
Vogeltje van Suus
[ afbeelding ]
Bal
[ afbeelding ]
Ballen
[ afbeelding ]
En nog een bal
[ afbeelding ]
quote:
tss belachelijk, dan heb je er nauwelijks iets aan. Idd gewoon zeuren tot ie breektquote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga net zo lang zeiken totvandaag mee gaat een kerstboom kopen.
Hij wil hem pas de week voor kerst.
Precies! Ik zou hem wel alleen willen halen maar ik ben én vrouw én een mietje én allergisch voor kerstbomen dus hij moet hem in de auto doen en in huis zetten.quote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tss belachelijk, dan heb je er nauwelijks iets aan. Idd gewoon zeuren tot ie breekt
Een week voor de kerst pas?quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga net zo lang zeiken totvandaag mee gaat een kerstboom kopen.
Hij wil hem pas de week voor kerst.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
Wat mooi allemaal!![]()
[..]
Een week voor de kerst pas?Dat is belachelijk. Is er niet een bezorgservice die de boom gewoon voor je deur legt. Wil hij binnenkomen dan zal hij eerst die boom op moeten tillen. Als die hem toch vast heeft, kan hij hem net zo goed naar binnen sjouwen! Et voila.
Bij de Gamma.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die sneeuwpop erg gaaf, waar heb je die gehaald Dirkh?
Stoer, een kerstboom in de computerkamer.quote:Op zondag 6 december 2009 23:52 schreef Ammi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, ik ben een echte internetheld, thuis heb ik gewoon te doen wat me opgedragen wordt. Ik ben trots op de man van mindermutsig, die houdt tenminste de mannelijkheid nog iets omhoog om in de juiste terminologie te blijven.quote:
Wow! Dat is een leuk uitzicht. Mooi strak gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Dit wou ik jullie niet laten missen het huis van de achterburen in kerstsfeer!:
[ afbeelding ]
Hee! Dat is mijn kerstboom!quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef tliciouz het volgende:
En nu mogen jullie mijn kerstboom bewonderen
Ik woon dit jaar voor het eerst op mezelf en er moest en zal een kerstboom inkomen. Ben er super trots op
Hij is zwart met witte kerstballen en pegels. Ik heb glanzende en matte ballen.
De ballen :
[ afbeelding ]
De strikjes en pegels :
[ afbeelding ]
De candy canes en sneeuwvlokjes :
[ afbeelding ]
De veertjes : ( Ik heb ze er niet inhangen maar gewoon los op een tak veel leuker! )
[ afbeelding ]
De overige decoratie :
[ afbeelding ]
En het totaal plaatje :
[ afbeelding ]
Dit wou ik jullie niet laten missen het huis van de achterburen in kerstsfeer!:
[ afbeelding ]
Heb jij hem gekocht danquote:
Alles wat in mijn woonruimte staat is van mij. Behalve bezoek enzo.quote:
Eigen risico.quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer krijg ik dan al het geld wat ik in de kerstboom heb gestoken terug?
Ah, nog zo een Dirkh die over zich heen laat lopen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Alles wat in mijn woonruimte staat is van mij. Behalve bezoek enzo.
Mooi!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Eindelijk iets kerstigs gescoord
(het is heel glittery maar dat zie je dus niet op de foto.... takje links is al weg)
[ afbeelding ]
wat een mooierd!quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn boom.
[ afbeelding ]
Foto van het kerstdorp volgt nog, dan moet nog opgezet worden.
Dank je.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een mooierd!
wij zijn gisteren even op ontdekkingstocht uitgegaan.. en wat zijn ze duur!gelukkig hebben we alle versieringen nog en zulks... zaterdag maar even kijken
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
True, en wij weigeren een kunsthij moet lekker naar kerstboom ruiken en in januari bij het weghalen een ravage achterlaten
![]()
!
wij hadden katten, en daarom uberhaupt geen kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerd
hadden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hadden katten, en daarom uberhaupt geen kerstboom
jaquote:
Wij hebben nu sinds een paar jaar een kunstboom (trouwens na de kerst gekocht voor veeeuuul korting!) en dat geeft toch beduidend minder ravage dan een echtequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerd
tot nu gaat alles goed hier, maar goed ze zijn dan ook nog geen uren alleen geweest en een van onze schatje wordt dan baldadigquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:36 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Wij hebben nu sinds een paar jaar een kunstboom (trouwens na de kerst gekocht voor veeeuuul korting!) en dat geeft toch beduidend minder ravage dan een echteZo af en toe wordt er weleens iets uitgetikt, maar zelfs onze poes-sinds-3weken blijft redelijk braaf. Ik vreesde het ergste, aangezien het nogal een speelse kat is die overal op en in springt en van spullen mollen houdt
Hij staat nog en er is nog niks gesneuveld!
Met een hond die 66cm in schofthoogte meet wil er ook nog wel eens een bal worden uitgetikt. Daarom dat we onderaan vooral plastic ballen hebben hangen. De glazen ballen hangen wat hoger dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot nu gaat alles goed hier, maar goed ze zijn dan ook nog geen uren alleen geweest en een van onze schatje wordt dan baldadig
dat hebben we 1 keer meegemaakt, Sushi, nog geen jaar oudquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ow gelukkig moblo, ik dacht aan iets ergers
Ohw, vreemd of niet? Dat ze aan de kerstboeket vreten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten vreten mijn kerstboeket dus wel op
Neuj, ik heb zo'n kleine zwarte wegwerpkat en die vreet alles wat plantaardig isquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw, vreemd of niet? Dat ze aan de kerstboeket vreten.
Ja, zo'n poesje dat als baby bij het afval is gezet met d'r broertje en zusje maar gelukkig wel gered is door de dierenambulancequote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb deze trouwens al wel weer neergezet:Die vind ik leuk.
Is dat sarcastisch bedoeld?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk die boom met prachtige versiersels erin.
Dat is wel en foto die me nieuwsgierig maakt naar de rest van het huis. Kan je niet even overal een kerstbal neerleggen, daar een foto van maken en vervolgens onder het mom "Ik show mijn kerstversiering" plaatsen?quote:
Wat een intrigerend huis heb je.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Yaku het volgende:
Merci voor de complimenten! Heb nog geen foto's van de rest van het huis, maar wel een van het optuig proces. Dit is de eerste keer dat wij het 'grote' materiaal moesten gebruiken om boven in de boom te komen.![]()
[ afbeelding ]
Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten vreten mijn kerstboeket dus wel op
Jeumig het lijkt wel een kasteel.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Yaku het volgende:
Merci voor de complimenten! Heb nog geen foto's van de rest van het huis, maar wel een van het optuig proces. Dit is de eerste keer dat wij het 'grote' materiaal moesten gebruiken om boven in de boom te komen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen. Hij is 1.80m hoog en aangezien ik maar een klein huisje heb, past ie perfectquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
@Ewelina, wij zoeken ook zo'n boom..Leuke boom, is dat een kunstboom?
nee, geen kerstster. Gewoon van die droge takkenzooi.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.
Of met zo'n plantenvreter sowieso maar niet in huis halen.![]()
![]()
Mooie bomen komen er voorbij!
Mijn man had gisteren een boom gekocht maar die is 180cm hoog en kostte 30 euro..Hij is nu terug brengen naar de zaak ..Hopelijk komt ie met een smalle boom en wat lagere dan de 180cm.. Anders maar niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen.
Daar heb ik de mijne vandaanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met www.kunstkerstbomen.nl toevallig?
Ik heb het ineens in mn kop om een boom te kopen daar.
Thanksquote:
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden overquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb er net eentje besteld.
http://www.kunstkerstbomen.nl/product/image/2012
Die dus, van 180cm
zaterdag!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Er moet nog iets om de standaard en doos waar hij op staat. En een foto van ons kerstdorpje moet ik ook nog maken.
Waar blijft de jouwe?
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden over
Ligt eraan, mijn ouders hebben een boom van 2.20 met misschien 15 ballen, maar die houden van strak en modern. Als je houdt van een traditionele, volle boom, heb je er misschien meer nodig..quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Jong dat weet ik toch ook niet. Ik heb er gewoon maar wat besteld!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?
Hup bestelling gauw veranderen dan!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong dat weet ik toch ook niet. Ik heb er gewoon maar wat besteld!
Ik heb daar totaal geen kijk op
In mijn boom van 1.50m zitten 30 grote onderin en 50 kleine bovenin.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
En die bestelling veranderen gaat niet meer, ik heb het al besteld en betaald.
Even over de lampjes. 200 moet zat zijn voor die boom toch?
Als het niks is, haal je bij de blokker gewoon een doos rode ballen er bijquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
Het is een witte boom overigens en geen zilvere
Dat komt mooi uit, want mn andere lampen zijn allemaal stuk, behalve die in de keukenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Adelante het volgende:
En 250 lampjes is zat, hoef je ook geen andere verlichting meer aan
waf!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Heb ook altijd minimaal 600 lampjes in mijn boom...![]()
Ben gek op lampjes...![]()
SQ, doe je MSN eens aan meid!
Ik heb een kerstboom besteld van 1.50 hoog en 90cm breed. Ik kreeg een mailtje thuis van hun maar weet niet wanneer ik hem thuis krijg.. Leuke site.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb er net eentje besteld.
http://www.kunstkerstbomen.nl/product/image/2012
Die dus, van 180cm
Jij hebt een hele mooie besteldquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
Het is een witte boom overigens en geen zilvere
idd weinig lampjes, geloof dat wij er zeker 400 ofzo hebben? in een boom van 2.40quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
serieus wat ik hier lees
Mijn moeder frot 600 lampjes in een boom van 220 hoog en er hangen minstens 300 ballen in
Ik kan straks met die clusterverlichting wel zeggen dat ik 2304 lampjes in mijn boom heb trouwens
Er staat op de site als je hem voor 9 uur besteld en betaald dat hij de volgende dag al geleverd wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb een kerstboom besteld van 1.50 hoog en 90cm breed. Ik kreeg een mailtje thuis van hun maar weet niet wanneer ik hem thuis krijg.. Leuke site.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
Nou, je bent nogal aan het proberen geloof ik
Bíjna iedereen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doet iedereen toch aan die 'hippe' mode trend van ballen maar in één kleur?
Mooie boom ook een kunstboom?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:36 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
enorm crappy kwaliteit maar t geeft een idee
Leuk Briggy, handige tante ben jijquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Briggy het volgende:
Ik maak meestal een aantal kerststukjes, zoals...
[ afbeelding ]
en hier wat zelfgemaakte kerstballen
[ afbeelding ]
Verder staan er wat kerstdecoraties van mij in de headers van Fok!
Heb je de ballen daar ook besteld? ik heb mijn boom nog niet thuis gekregen.. kerstballen en lichtjes dat hebben wij genoeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:47 schreef vosss het volgende:
De ballen zijn binnen. Het wachten is op de kerstboom en de lampjes
jaquote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooie boom ook een kunstboom?
Nee, ballen had ik bij de wehkamp besteldquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je de ballen daar ook besteld? ik heb mijn boom nog niet thuis gekregen.. kerstballen en lichtjes dat hebben wij genoeg.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef vosss het volgende:
Dat is er oook 1 van kunstkerstbomen.nl, dat zie ik aan de voet!
Nou heb ik nog nooit een kerstboom opgezet, maar ik begin al een kenner te worden merk ik
Heel tof!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat spam richting weblog: Prijsvraag: Kersttafereel
Mijn hond laat dat niet toe.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mooie boom en verlichte kersthuizen. Je bent leuk bezig, zelfs al sneeuw erbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef Judeljuud het volgende:
Poging tot kerstdorpje...
In de winkel zag het er een stuk leuker uit eigenlijk, maar ik moet het denk ik gewoon nog wat meer aankleden. Maar hoe? Misschien komt er ook nog een kerstdorpen-topic.
En ik heb mijn nieuwe kerstboom thuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ballen had ik bij de wehkamp besteld
Wat leuk @Lano, de hond erbij..Overigens iedereen heeft een gezellige boom of een kerstukje of wat er mag zijn..@ tuinfluiter heb jij geen kerstboom?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mijn hond laat alles toe, moest net ff zijn pootjes schoon maken met een theedoek, gooi uit een geintje die theedoek over zijn kop, maar hij gaat gewoon slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond laat dat niet toe.
Tim Burton!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:34 schreef Sistyria het volgende:
Raamdecoratie, tikkie anders
[ afbeelding ]
Wat een poepie!quote:
Wat een mooie boom!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Van D, uit een ander topic.
[ afbeelding ]
Dank je wel , leuke muziek en clip.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef feedtheworld het volgende:
check de VIDEO
Echt grappig gemaakt.
Eindelijk een grappige videoclip van die oude saaie kerstsong
En vette gitaar er door heen...
Veel kijk plezier allemaal !!!!!
[ afbeelding ]
heel graag zelfs maar de echt leuke zijn of heel duur of veel te groot en kan ik dus nergens kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
Doet niemand meer aan kerststalletjes?
Prachtige boom en op een ere plek, dat kleine boompje staat toch wel in beeld , links op de vensterbank?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Geschoten richting het zitgedeelte. Heb nog een klein lichtgevend boompje maar die staat buiten het beeld
Dat is een tweede klein boompje met voorversierde verlichtingquote:Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Prachtige boom en op een ere plek, dat kleine boompje staat toch wel in beeld , links op de vensterbank?
Ja zie de kerstman, wat heb je het leuk gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Dat is een tweede klein boompje met voorversierde verlichtingRechts in beeld wat meer naar achter staat er nog 1 op een kastje
(had je de Kerstman nog gespot?)
Wat een lief boompjequote:
Mooie foto zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef knorretje het volgende:
ik spam 1 van de bomen hier ook alvast, de rest komt later..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mooie foto zeg!
Ik krijg het maar niet voor elkaar om onze boom fatsoenlijk te fotograferen
Jawel , hier...later misschien pics...quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
Mijn krans aan de deur:
[ afbeelding ]
Oldskool kerstklokken
[ afbeelding ]
Mijn kersttafelkleed:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboom
[ afbeelding ]
De kerstman onder de boom:
[ afbeelding ]
Kaarsen op de eettafel:
[ afbeelding ]
De kerstboom zonder flits:
[ afbeelding ]
Bekend laminaat, hè?quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Realzeus om je huisje af te zien!
Verlengsnoer ftwquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]krans aan de deur
![]()
dat vind ik altijd zo leuk![]()
helaas hebben wij daar in de buurt in de verste verte geen stopcontact zitten
Ligt bij jou vele malen mooier dan bij mij.quote:
De rest is afwachten, hèquote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ligt bij jou vele malen mooier dan bij mij.![]()
En je hebt het gezellig versierd met kerst!
Realzeus jij hebt de zelfde kliklaminaat als wij. Wat de rest al zei jij hebt leuk versierd een leuke kerstkrans. mooie boom,tafellaken. En een mooie bordeau rode muur. Heb je dat gesaust of is dat een behang met deze kleur?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef RealZeus het volgende:
Mijn krans aan de deur:
[ afbeelding ]
Oldskool kerstklokken
[ afbeelding ]
Mijn kersttafelkleed:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboom
[ afbeelding ]
De kerstman onder de boom:
[ afbeelding ]
Kaarsen op de eettafel:
[ afbeelding ]
De kerstboom zonder flits:
[ afbeelding ]
Licht eikenquote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Realzeus jij hebt de zelfde kliklaminaat als wij. Wat de rest al zei jij hebt leuk versierd een leuke kerstkrans. mooie boom,tafellaken. En een mooie bordeau rode muur. Heb je dat gesaust of is dat een behang met deze kleur?
normaliter betaal ik er minder voor, maar omdat er bijna geen plekken meer waren met mooie bomen was de prijs dit jaar 42,95quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef edraket31 het volgende:
Wat betaalt eenieder nou voor een boompje?
Wij hadden 1 Nordman van 2mtr (mooie volle boom), direct van het land (werd voor ons uitgegraven) voor ¤10,- en een boompje van circa 50cm voor ¤ 2,-
Ik kreeg bijna de neiging om meer te gaan bieden!! Dit was bij een boer die dit "erbij" doet, niks geen franjes er om heen, geen muziek, geen jägerthee en geen decoratiemateriaal in de verkoop.
Een vergelijkend warenonderzoek van mijn vrouw, leerde ons dat we in een Intratuin o.i.d. minimaal ¤ 35,- kwijt waren geweest en dan zo'n boom zouden hebben die begin november al zou zijn uitgegraven om vervoerd te kunnen worden naar NL.
Ik heb 34,95 betaald voor een boom van 2,60 m.quote:Op maandag 14 december 2009 09:37 schreef edraket31 het volgende:
Wat betaalt eenieder nou voor een boompje?
Wij hadden 1 Nordman van 2mtr (mooie volle boom), direct van het land (werd voor ons uitgegraven) voor ¤10,- en een boompje van circa 50cm voor ¤ 2,-
Ik kreeg bijna de neiging om meer te gaan bieden!! Dit was bij een boer die dit "erbij" doet, niks geen franjes er om heen, geen muziek, geen jägerthee en geen decoratiemateriaal in de verkoop.
Een vergelijkend warenonderzoek van mijn vrouw, leerde ons dat we in een Intratuin o.i.d. minimaal ¤ 35,- kwijt waren geweest en dan zo'n boom zouden hebben die begin november al zou zijn uitgegraven om vervoerd te kunnen worden naar NL.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef knorretje het volgende:
ik spam 1 van de bomen hier ook alvast, de rest komt later..
[ afbeelding
afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wat gaaf allemaal !quote:Op maandag 14 december 2009 10:05 schreef knorretje het volgende:
[..]
het vervolg
ons kerstdorpje dit jaar (ieder jaar verbouwen we de boel tot een nieuw tafereeltje, dit keer een dorpsplein)
[ afbeelding ]
de bomen van de kids
alicia:
[ afbeelding ]
jayden:
[ afbeelding ]
de laatste dozen volgen vandaag, dus wordt wederom vervolgd
quote:Op maandag 14 december 2009 10:19 schreef Ireth het volgende:
Jemig Knor! Wat een boel! Wat leuk!
Wij zijn nog op zoek naar een 'zuurtje van jezus' maar wat zijn die krengen duur als je een beetje fatsoenlijk ding wilt hebben zeg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hebben 8 jaar geleden onze stal; gekocht tesamen met jozef, maria en het kindje. Ieder jaar zijn we hem toen gaan uitbreiden, we missen nog steeds onderdelen (witte schapen, schaapshond, een kameel, een trog etc etc) Dit jaar vonden we een kampementje met een kampvuurtje voor onze herders en dat was de uitbreiding voor dit jaar, volgend jaar weer iets nieuws. We hebben de stal zelf helemaal bekleed met mos enzo en een grotere grondplaat gegeven waardoor we hem makkelijker kunnen uitbreiden.
Zo doen wij dat overigens met alles, we zijn begonnen met goedkope plastic ballen en ieder jaar haal ik in duitsland een aantal ballen, en mogen de kinderen ieders een bal uitkiezen voor in de boom, nu na tien jaar is de boom gigavol met allemaal ballen die min of meer wel een verhaal hebben. Alleen aan de achterzijde hangen nog goedkopere ronde ballen. Het treintje onder de boom hebben we dit jaar van de sint gekregen voor het hele gezin, het trein/sleetjes rij ding halverwege de boom was ons kerstkadootje aan ons eigen dit jaar. De kinderbomen en de hangende boom is gevuld met afgedankte kerstspullen van anderen.
Ons dorp bestaat uit goedkope huisjes van de action, kruidvat, trekpleiser etc etc. Flink veel bomen zijn gemaakt van zo´n takkenslinger. De rest aan accessoires zijn in de afgelopen tien jaar beetje voor beetje bij gekocht en uitgebreid, maar we maken ook gebruik van het speelgoed van de kids, hekjes van de playmobile, bootjes uit de legokist etc:).
Maw je kan het zo duur maken als je wil ieder jaar, maar door ieder jaar bij te kopen kom je op een gegeven moment ook tot een leuk geheel en je hebt ieder jaar een doel met z'n allen. Op zoek gaan naar dat ene onderdeel (onze kerststal serie is nu een jaar of 2/3 uit het assortiment, dus het wordt wel steeds moeilijker, maar ook leukerder.)
Wel tof hoor de behang..De onze is geen licht eiken vloer..quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Licht eiken
En da's behang, ik had kale betonnen muren en dat kon niet mooi geverfd.
Mooie en gezellige versiering .quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
In het donker een boom uitzoeken is geen succes. Hij is krom, scheef en valt uit. Maar enthousiast versierd door mijn 3 kinders. Mooi van lelijkheid.
van de lelijksten iets moois maken is ook een ambacht!quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
In het donker een boom uitzoeken is geen succes. Hij is krom, scheef en valt uit. Maar enthousiast versierd door mijn 3 kinders. Mooi van lelijkheid.
Vind het bijna ontroerend dat de van zichzelf kromme, "lelijke " en scheve boom nu in jullie thuis verblijftquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |