Eigen risico.quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer krijg ik dan al het geld wat ik in de kerstboom heb gestoken terug?
Ah, nog zo een Dirkh die over zich heen laat lopen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Alles wat in mijn woonruimte staat is van mij. Behalve bezoek enzo.
Mooi!quote:Op maandag 7 december 2009 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Eindelijk iets kerstigs gescoord
(het is heel glittery maar dat zie je dus niet op de foto.... takje links is al weg)
[ afbeelding ]
wat een mooierd!quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn boom.
[ afbeelding ]
Foto van het kerstdorp volgt nog, dan moet nog opgezet worden.
Dank je.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een mooierd!
wij zijn gisteren even op ontdekkingstocht uitgegaan.. en wat zijn ze duur!gelukkig hebben we alle versieringen nog en zulks... zaterdag maar even kijken
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
True, en wij weigeren een kunsthij moet lekker naar kerstboom ruiken en in januari bij het weghalen een ravage achterlaten
![]()
!
wij hadden katten, en daarom uberhaupt geen kerstboomquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerd
hadden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hadden katten, en daarom uberhaupt geen kerstboom
jaquote:
Wij hebben nu sinds een paar jaar een kunstboom (trouwens na de kerst gekocht voor veeeuuul korting!) en dat geeft toch beduidend minder ravage dan een echtequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem katten en een kunstboom, ravage verzekerd
tot nu gaat alles goed hier, maar goed ze zijn dan ook nog geen uren alleen geweest en een van onze schatje wordt dan baldadigquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:36 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Wij hebben nu sinds een paar jaar een kunstboom (trouwens na de kerst gekocht voor veeeuuul korting!) en dat geeft toch beduidend minder ravage dan een echteZo af en toe wordt er weleens iets uitgetikt, maar zelfs onze poes-sinds-3weken blijft redelijk braaf. Ik vreesde het ergste, aangezien het nogal een speelse kat is die overal op en in springt en van spullen mollen houdt
Hij staat nog en er is nog niks gesneuveld!
Met een hond die 66cm in schofthoogte meet wil er ook nog wel eens een bal worden uitgetikt. Daarom dat we onderaan vooral plastic ballen hebben hangen. De glazen ballen hangen wat hoger dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot nu gaat alles goed hier, maar goed ze zijn dan ook nog geen uren alleen geweest en een van onze schatje wordt dan baldadig
dat hebben we 1 keer meegemaakt, Sushi, nog geen jaar oudquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ow gelukkig moblo, ik dacht aan iets ergers
Ohw, vreemd of niet? Dat ze aan de kerstboeket vreten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten vreten mijn kerstboeket dus wel op
Neuj, ik heb zo'n kleine zwarte wegwerpkat en die vreet alles wat plantaardig isquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ohw, vreemd of niet? Dat ze aan de kerstboeket vreten.
Ja, zo'n poesje dat als baby bij het afval is gezet met d'r broertje en zusje maar gelukkig wel gered is door de dierenambulancequote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb deze trouwens al wel weer neergezet:Die vind ik leuk.
Is dat sarcastisch bedoeld?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk die boom met prachtige versiersels erin.
Dat is wel en foto die me nieuwsgierig maakt naar de rest van het huis. Kan je niet even overal een kerstbal neerleggen, daar een foto van maken en vervolgens onder het mom "Ik show mijn kerstversiering" plaatsen?quote:
Wat een intrigerend huis heb je.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Yaku het volgende:
Merci voor de complimenten! Heb nog geen foto's van de rest van het huis, maar wel een van het optuig proces. Dit is de eerste keer dat wij het 'grote' materiaal moesten gebruiken om boven in de boom te komen.![]()
[ afbeelding ]
Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten vreten mijn kerstboeket dus wel op
Jeumig het lijkt wel een kasteel.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Yaku het volgende:
Merci voor de complimenten! Heb nog geen foto's van de rest van het huis, maar wel een van het optuig proces. Dit is de eerste keer dat wij het 'grote' materiaal moesten gebruiken om boven in de boom te komen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen. Hij is 1.80m hoog en aangezien ik maar een klein huisje heb, past ie perfectquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
@Ewelina, wij zoeken ook zo'n boom..Leuke boom, is dat een kunstboom?
nee, geen kerstster. Gewoon van die droge takkenzooi.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.
Of met zo'n plantenvreter sowieso maar niet in huis halen.![]()
![]()
Mooie bomen komen er voorbij!
Mijn man had gisteren een boom gekocht maar die is 180cm hoog en kostte 30 euro..Hij is nu terug brengen naar de zaak ..Hopelijk komt ie met een smalle boom en wat lagere dan de 180cm.. Anders maar niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen.
Daar heb ik de mijne vandaanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met www.kunstkerstbomen.nl toevallig?
Ik heb het ineens in mn kop om een boom te kopen daar.
Thanksquote:
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden overquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb er net eentje besteld.
http://www.kunstkerstbomen.nl/product/image/2012
Die dus, van 180cm
zaterdag!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Er moet nog iets om de standaard en doos waar hij op staat. En een foto van ons kerstdorpje moet ik ook nog maken.
Waar blijft de jouwe?
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden over
Ligt eraan, mijn ouders hebben een boom van 2.20 met misschien 15 ballen, maar die houden van strak en modern. Als je houdt van een traditionele, volle boom, heb je er misschien meer nodig..quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Jong dat weet ik toch ook niet. Ik heb er gewoon maar wat besteld!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?
Hup bestelling gauw veranderen dan!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong dat weet ik toch ook niet. Ik heb er gewoon maar wat besteld!
Ik heb daar totaal geen kijk op
In mijn boom van 1.50m zitten 30 grote onderin en 50 kleine bovenin.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
En die bestelling veranderen gaat niet meer, ik heb het al besteld en betaald.
Even over de lampjes. 200 moet zat zijn voor die boom toch?
Als het niks is, haal je bij de blokker gewoon een doos rode ballen er bijquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
Het is een witte boom overigens en geen zilvere
Dat komt mooi uit, want mn andere lampen zijn allemaal stuk, behalve die in de keukenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef Adelante het volgende:
En 250 lampjes is zat, hoef je ook geen andere verlichting meer aan
waf!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Heb ook altijd minimaal 600 lampjes in mijn boom...![]()
Ben gek op lampjes...![]()
SQ, doe je MSN eens aan meid!
Ik heb een kerstboom besteld van 1.50 hoog en 90cm breed. Ik kreeg een mailtje thuis van hun maar weet niet wanneer ik hem thuis krijg.. Leuke site.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb er net eentje besteld.
http://www.kunstkerstbomen.nl/product/image/2012
Die dus, van 180cm
Jij hebt een hele mooie besteldquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef vosss het volgende:
Het is een witte boom overigens en geen zilvere
idd weinig lampjes, geloof dat wij er zeker 400 ofzo hebben? in een boom van 2.40quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
serieus wat ik hier lees
Mijn moeder frot 600 lampjes in een boom van 220 hoog en er hangen minstens 300 ballen in
Ik kan straks met die clusterverlichting wel zeggen dat ik 2304 lampjes in mijn boom heb trouwens
Er staat op de site als je hem voor 9 uur besteld en betaald dat hij de volgende dag al geleverd wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb een kerstboom besteld van 1.50 hoog en 90cm breed. Ik kreeg een mailtje thuis van hun maar weet niet wanneer ik hem thuis krijg.. Leuke site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |