quote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef Nemephis het volgende:
i.v.m. mijn kat die i.t.t.de kat van TS niks van zo een boom zou over laten:
quote:Op zondag 29 november 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
Hier ook...een boom zou het hier niet lang uithouden
Hier ook...een boom zou het hier niet lang uithoudenquote:Op zondag 29 november 2009 01:24 schreef Nemephis het volgende:
i.v.m. mijn kat die i.t.t.de kat van TS niks van zo een boom zou over laten:
[ afbeelding ]
Die van jou ja, maar die van andere misschien niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb jij mijn posting gelezen? die van ons is van een paar jaar geleden.
Doe ook dan...haal een mini boom in huis, haal wat ballen bij bijenkorf en versier die kreng..quote:
In het SC topic?quote:
Heb je het nou alweer over je vader? Ik zou er bijna wat van gaan denken.quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: val dood. HEBBEN jullie serieus allemaal al een kerstboom? Of sommige van jullie? Dan ben ik zo jaloers! Mijn vader wil pas een week voor kerst een kerstboom kopen van 10 euro.
Nee hier in de woonkamerquote:
En een takkeherrie dat die trein maaktquote:
Zorg jij voor de spullen kom ik alles wel optuigen bij jequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:11 schreef vosss het volgende:
Weet je wat het is met zo een kerstboom en versieringen?
Eik vind ik het harstikke leuk en gezellig eruit zien, maar mooi niet dat ik mn tijd ga verdoen met die zooi allemaal op te tuigen
Ik moet gewoon een vriendinnetje hebben die dat leuk vind om te doen en dat ik er dan ook van kan profiteren zegmaar
Ohw als ik daar ook zou wonen zou ik spontaan sligers aan de trapleuning/railing gaan hangen ook enz.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb van mijn moeder een klein boompje gehad, en omdat ik Sinterklaas oversla en toch al dood word gegooid met kerst (kijk alleen Schiphol al) heb ik hem net lekker kitsch opgetuigd!
Ik heb hem in ons appartementencomplexje in het portiek neergegooid, puik toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleurenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb van mijn moeder een klein boompje gehad, en omdat ik Sinterklaas oversla en toch al dood word gegooid met kerst (kijk alleen Schiphol al) heb ik hem net lekker kitsch opgetuigd!
Ik heb hem in ons appartementencomplexje in het portiek neergegooid, puik toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, of het lijkt alsof er een kerstboom opeens door je kamer rent.quote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleuren
Kerstbomen zijn trouwens wel heel kut te fotograferen. Ik probeer net mijn eigen boom op de kiek te zetten, maar op het plaatje lijkt ie echt lelijk en cheapass, en in het echt is dat helemaal niet zo.
Mag je alles nieuw kopen, of haal je je oude kerstspullen tevoorschijn? Nieuw huis vraagt natuurlijk wel om nieuwe spullen!quote:Op zondag 6 december 2009 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik liep net naar de supermarkt en zag ook al overal mensen hun boompjes optuigen
Hopelijk mag ik volgende week ook(momenteel bezig met leggen van de vloer
)
Noh, we wonen hier sinds okt. 2008 dus zo nieuw is het niet meer...quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mag je alles nieuw kopen, of haal je je oude kerstspullen tevoorschijn? Nieuw huis vraagt natuurlijk wel om nieuwe spullen!
Ik denk dat ik volgend weekend maar eens naar een kerstshow fietsquote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Oops, mijn tijdsbesef is niet zo heel accuraat geloof ik... ik dacht dus dat jullie pas in 2009 verhuist waren
Oranje zou wel mooi staan bij jullie bank. Nergens gifgroene ballen gezien?
Hé wat naar! Hoop dat je snel beter bent!quote:Op zondag 6 december 2009 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend weekend maar eens naar een kerstshow fietsDaar hebben ze toch wat meer keuze dan bij de Bijenkorf enzo
(SQ zit al bijna 3 weken met een virusinfectie thuis en heeft het hele gebeuren een beetje gemist dit jaar)
Omdat ik geen roze/paars meer wilde, dat had ik in mijn felpaarse kamers bij mijn ouders thuisquote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom staat ie eigenlijk niet in je eigen appartementje? Wel mooie kleuren
Kerstbomen zijn trouwens wel heel kut te fotograferen. Ik probeer net mijn eigen boom op de kiek te zetten, maar op het plaatje lijkt ie echt lelijk en cheapass, en in het echt is dat helemaal niet zo.
Mijn nieuwe kerstballen:
[ afbeelding ]
Blauw glas met gouden glitterpatroonGehad van mijn schoonouders
Xenos!quote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik ken namelijk geen andere adressen voor versiering dan IKEA, HEMA, V&D, Blokker, de Bijenkorf en tuincentra...
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef Tezz het volgende:
Blijft moeilijk om op de foto te zetten (in verband met lampjes en lichtinval):
Natuurlijk zijn in het echt de kerstbomen en versiering nog mooier dan op de foto,quote:Op zondag 6 december 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw spul kopen is altijd leukquote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooie blauwe bal btw, heel erg tof! Ik heb alles zoveel mogelijk plastic, maar goed ook want ik hoor Otis er geregeld een uit de boom slaan
.
Kerstshoppenquote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hé wat naar! Hoop dat je snel beter bent!
Ik ga volgende week ook nog wat extra kerstspul kopen, bij de mooie ballen die ik gekregen heb (die overigens wél uit de Bijenkorf komen) steekt mijn el cheapo HEMA-spul van vorig jaar wel heel schraal afDenk aan wat bleekgouden pegels met glitters en nog wat slingers en ballen. Overigens; wat voor kerstshow bedoel jij? Gewoon bij een tuincentrum? Ik ken namelijk geen andere adressen voor versiering dan IKEA, HEMA, V&D, Blokker, de Bijenkorf en tuincentra...
quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
Twee van deze gekleurde ballen op een plankje
[ afbeelding ]
Een paar van deze ballen voor het raam
[ afbeelding ]
Wat takjes en lampjes in de keuken
[ afbeelding ]
Overzichtje, aan de witte lampjes boven de deuren zitten wasknijpers waar dan weer de kerstkaarten aan vast gemaakt kunnen worden. Dus stuur ff wat kaarten.
[ afbeelding ]
Leuke sneeuwman met allemaal verschillende en wisselende kleuren (niet knipperend)
[ afbeelding ]
Oh en Tiny en Louw belde, of we het wat rustiger aan wilde doen. Ze kunnen hun lol nog op als de boel opgeruimd gaat worden. Gezellig.
Mooi hoor!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overzichtje, aan de witte lampjes boven de deuren zitten wasknijpers waar dan weer de kerstkaarten aan vast gemaakt kunnen worden. Dus stuur ff wat kaarten.
[ afbeelding ]
Leuke sneeuwman met allemaal verschillende en wisselende kleuren (niet knipperend)
[ afbeelding ]
Oh en Tiny en Louw belde, of we het wat rustiger aan wilde doen. Ze kunnen hun lol nog op als de boel opgeruimd gaat worden. Gezellig.
Ik heb alleen in de achtertuin een paar kerstballenkransen die je maakt van kerstballen die je niet meer gebruikt en een stuk ijzerdraad.quote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd hoeveel meuk je buiten hebt staan om de buren de loef te steken
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb alleen in de achtertuin een paar kerstballenkransen die je maakt van kerstballen die je niet meer gebruikt en een stuk ijzerdraad.
[ afbeelding ]
Nee, dat is te veel eer, die is door mijn vrouw gemaakt. Maar het is heel simpel, kan niet fout gaat. Gewoon een stevig ijzerdraad, allerlei ballen er aan en alles draait vanzelf op zijn plek, uiteinden naar elkaar halen, wordt dan vanzelf rond en klaar is kees.quote:
Ik dacht al, en wat een mannelijk antwoord..quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is te veel eer, die is door mijn vrouw gemaakt. Maar het is heel simpel, kan niet fout gaat. Gewoon een stevig ijzerdraad, allerlei ballen er aan en alles draait vanzelf op zijn plek, uiteinden naar elkaar halen, wordt dan vanzelf rond en klaar is kees.
Jaaah daar gaan wij dit jaar ook weer heen voor onze boom. En het is net als bij Ikea je komt er altijd met bergen zooi vandaan die je eigenlijk niet nodig hebtquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Xenos!. En ik heb een heleboel bij tuincentra vandaan, Ranzijn, Intratuin, Almeer Plant (plaatselijk
) en tuincentrum Overvecht zijn beiden puik. Ik wil volgende week nog eens naar het tuincentrum in Osdorp en in Aalsmeer heb je een hele grote, tuincentrum het Oosten!
.
Wat gaaf..erg leuk en wat is jouw vrouw creatief. las ik ergens dat ze de sneeuwman gemaakt heeft ...Complimenten voor je vrouwquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Welcome to my kribbe.
Boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kerstballen heb jij en een mooie boomquote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Ireth het volgende:
<knip>
[ afbeelding ]
Mien knijntje!
[ afbeelding ]
Vogeltje van Suus
[ afbeelding ]
Bal
[ afbeelding ]
Ballen
[ afbeelding ]
En nog een bal
[ afbeelding ]
quote:
tss belachelijk, dan heb je er nauwelijks iets aan. Idd gewoon zeuren tot ie breektquote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga net zo lang zeiken totvandaag mee gaat een kerstboom kopen.
Hij wil hem pas de week voor kerst.
Precies! Ik zou hem wel alleen willen halen maar ik ben én vrouw én een mietje én allergisch voor kerstbomen dus hij moet hem in de auto doen en in huis zetten.quote:Op maandag 7 december 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tss belachelijk, dan heb je er nauwelijks iets aan. Idd gewoon zeuren tot ie breekt
Een week voor de kerst pas?quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga net zo lang zeiken totvandaag mee gaat een kerstboom kopen.
Hij wil hem pas de week voor kerst.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
Wat mooi allemaal!![]()
[..]
Een week voor de kerst pas?Dat is belachelijk. Is er niet een bezorgservice die de boom gewoon voor je deur legt. Wil hij binnenkomen dan zal hij eerst die boom op moeten tillen. Als die hem toch vast heeft, kan hij hem net zo goed naar binnen sjouwen! Et voila.
Bij de Gamma.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die sneeuwpop erg gaaf, waar heb je die gehaald Dirkh?
Stoer, een kerstboom in de computerkamer.quote:Op zondag 6 december 2009 23:52 schreef Ammi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, ik ben een echte internetheld, thuis heb ik gewoon te doen wat me opgedragen wordt. Ik ben trots op de man van mindermutsig, die houdt tenminste de mannelijkheid nog iets omhoog om in de juiste terminologie te blijven.quote:
Wow! Dat is een leuk uitzicht. Mooi strak gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Dit wou ik jullie niet laten missen het huis van de achterburen in kerstsfeer!:
[ afbeelding ]
Hee! Dat is mijn kerstboom!quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef tliciouz het volgende:
En nu mogen jullie mijn kerstboom bewonderen
Ik woon dit jaar voor het eerst op mezelf en er moest en zal een kerstboom inkomen. Ben er super trots op
Hij is zwart met witte kerstballen en pegels. Ik heb glanzende en matte ballen.
De ballen :
[ afbeelding ]
De strikjes en pegels :
[ afbeelding ]
De candy canes en sneeuwvlokjes :
[ afbeelding ]
De veertjes : ( Ik heb ze er niet inhangen maar gewoon los op een tak veel leuker! )
[ afbeelding ]
De overige decoratie :
[ afbeelding ]
En het totaal plaatje :
[ afbeelding ]
Dit wou ik jullie niet laten missen het huis van de achterburen in kerstsfeer!:
[ afbeelding ]
Heb jij hem gekocht danquote:
Alles wat in mijn woonruimte staat is van mij. Behalve bezoek enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |