Wat een mooie boom!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Van D, uit een ander topic.
[ afbeelding ]
Dank je wel , leuke muziek en clip.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef feedtheworld het volgende:
check de VIDEO
Echt grappig gemaakt.
Eindelijk een grappige videoclip van die oude saaie kerstsong
En vette gitaar er door heen...
Veel kijk plezier allemaal !!!!!
[ afbeelding ]
heel graag zelfs maar de echt leuke zijn of heel duur of veel te groot en kan ik dus nergens kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
Doet niemand meer aan kerststalletjes?
Prachtige boom en op een ere plek, dat kleine boompje staat toch wel in beeld , links op de vensterbank?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Geschoten richting het zitgedeelte. Heb nog een klein lichtgevend boompje maar die staat buiten het beeld
Dat is een tweede klein boompje met voorversierde verlichtingquote:Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Prachtige boom en op een ere plek, dat kleine boompje staat toch wel in beeld , links op de vensterbank?
Ja zie de kerstman, wat heb je het leuk gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef xFriendx het volgende:
Dat is een tweede klein boompje met voorversierde verlichtingRechts in beeld wat meer naar achter staat er nog 1 op een kastje
(had je de Kerstman nog gespot?)
Wat een lief boompjequote:
Mooie foto zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef knorretje het volgende:
ik spam 1 van de bomen hier ook alvast, de rest komt later..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mooie foto zeg!
Ik krijg het maar niet voor elkaar om onze boom fatsoenlijk te fotograferen
Jawel , hier...later misschien pics...quote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |