Dat past toch niequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef susan1982 het volgende:
Schaam jij je voor het kopen van tampons in de supermarkt? En bouw je altijd een muur van pindakaaspotten rond je tampons? Of koop je ze open en bloot en ben je er trots op?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Quir het volgende:
Ik koop ze open en bloot, en ben er trots op. Dat dan weer niet, vind het niet echt een prestatie ofzo om ongesteld te worden![]()
Dat dus ^ Ik vind het alleen vervelender dat ik dan ook echt aan die stereotype voldoe door ook chocolade enzo op de band te leggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat kan jou het nou boeien dat andere mensen het zien?? is een doodnormaal prodcut..... mensen die zich daar druk om maken
Denk het ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Janetje het volgende:
Trots niet nee, maar ik heb geen idee waarvoor ik me zou moeten schamen![]()
Toen ik een wat kleiner Janetje was wel trouwens... Toen had ik echt het idee dat iedereen me aankeek als ik daar bij de kassa stond 'awww, zij al.. awww'. Ik denk dat ik me dat wel verbeeldde
dat hoor ik nu met enige regelmaat van jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Janetje het volgende:
Trots niet nee, maar ik heb geen idee waarvoor ik me zou moeten schamen![]()
Toen ik een wat kleiner Janetje was wel trouwens... Toen had ik echt het idee dat iedereen me aankeek als ik daar bij de kassa stond 'awww, zij al.. awww'. Ik denk dat ik me dat wel verbeeldde
Wut?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat hoor ik nu met enige regelmaat van jou.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een goed excuus om dan ook groot chocla in te kopen, krijg je van die begripvolle blikken
Dan moeten ze dat maar niet in de aanbieding doen. Groot gelijk dat je dan een voorraadje aanlegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Vroeger schaamde ik me kapot, maar heb er nu echt geen moeite mee hoor. Al ziet het er wel een beetje raar uit als ze in de aanbieding zijn en ik gelijk 4 pakjes in mijn mandje gooi
Ik stel me dan altijd voor dat mannen denken dat je dat in een maandje opmaaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar niet in de aanbieding doen. Groot gelijk dat je dan een voorraadje aanlegt.
Okee okee, mannen zijn over het algemeen wel behoorlijk naief en achterlijk, maar sommige mannen snappen het hele gedoe wel hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Xaryna het volgende:
Ik stel me dan altijd voor dat mannen denken dat je dat in een maandje opmaakt
Tip: V&A.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaam me altijd voor mn bergen chocola op de band. Leg ik er voor de vorm een pakje tampons bij, wat ik weggooi zodra ik thuis ben.
Nooooooooooooooh! Goed idee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: V&A.
Er schijnen mensen te zijn die zich ervoor schamen om het in de supermarkt te kopen.
MAKRO is toch alleen grootverbruikquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef Lano het volgende:
Toen ik nog bij de makro werkte ook weleens een voorraad ingeslagen, alleen is een voorraad daar ook echt een VOORRAAD, het pastte niet in mn tas. Een half uur fietsen met echt een hele stapel van die zooi, toen schaamde ik me wel een klein beetje
Misschien moet 't zwembad leeg om schoongemaakt te worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
XDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXD
Waarom zou een man zich moeten schamen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Waarom zou een vrouw zich moeten schamen om tampons te kopen? Of maandverbandjes, of ... of...
Is toch doodnormaal iets om te kopen?
Tja, altijd nog minder raar dan 4 sloffen sigaretten vind ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Vroeger schaamde ik me kapot, maar heb er nu echt geen moeite mee hoor. Al ziet het er wel een beetje raar uit als ze in de aanbieding zijn en ik gelijk 4 pakjes in mijn mandje gooi
Ha ha ha, héél scherpquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef Lano het volgende:
sigaretten kopen voor je dochter van 13?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga mensen die tampons altijd heel raar aankijken en blijf dan ook heel lang staren en wijzen en lachen naar het doosje. En als zo iemand zich dan omdraait om mij niet meer te hoeven zien, dan fluister ik ineens zo heel hard over hun schouder: "Jij steekt die dingen in je dot he?"
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga mensen die tampons altijd heel raar aankijken en blijf dan ook heel lang staren en wijzen en lachen naar het doosje. En als zo iemand zich dan omdraait om mij niet meer te hoeven zien, dan fluister ik ineens zo heel hard over hun schouder: "Jij steekt die dingen in je dot he?"
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
Mijn oma ging luiers kopen met mijn neefje van bijna 5. Ze kocht luiers voor hem.
Jelle voor een volle rij : 'Jij hebt ook luiers hè oma ?'
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef jongegast het volgende:
ik schaam me niet voor het kopen van tampons maar wel condooms
ik moet namelijk small hebben en dan schaam ik m zo zeer
wrom noemen ze het niet gewoon large, larger largest![]()
Ik zag van de week een karretje van een vrouw met alleen maar komkommers erin.quote:Op zondag 29 november 2009 01:27 schreef cemeteryslut het volgende:
wat k wel genant vind is alleen een komkommer
ik snap het compliment niet.quote:Op zondag 29 november 2009 00:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als ik mannen tampons en chocola zie kopen. Een keer vroeg een kerel aan me welke hij moest kopen, want zn vriendin had er niet bij gezegd dat er zoveel soorten waren en ze nam haar telefoon niet op. Toen heb ik gezegd, neem maar de kleine maat, als het dan verkeerd is kan je het altijd nog zo draaien dat het een compliment is
Ik ook niet. Alsof de soort tampons die je nodig hebt afhankelijk is van je kutmaatquote:
Waarschijnlijk dat ze lekker strak is ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaam me altijd voor mn bergen chocola op de band. Leg ik er voor de vorm een pakje tampons bij, wat ik weggooi zodra ik thuis ben.
ja dat is ook het enige wat ik kon bedenken.quote:Op zondag 29 november 2009 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze lekker strak is ofzo.
Die supersize kan ik niet in hoor, dan krijg ik binnen 10 minuten pijn omdat die niet kan uitzetten.quote:Op zondag 29 november 2009 12:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alsof de soort tampons die je nodig hebt afhankelijk is van je kutmaat
Deze reactie vind ik mogelijk nog raarder dan je schamen voor het kopen van tampons. Waarom is hetquote:Op zondag 29 november 2009 12:19 schreef quatara het volgende:
Vrouwen die hun mannen tampons laten kopen...![]()
en mannen die het ook nog eens doen...![]()
![]()
Ik zelf schaam me er totaal niet voor, snap ook niet waarom wel....maar goed.
Als ik toevallig in de supermarkt loop en mijn vriendin belt of ik even wat tampons kan meenemen, en dan keihard zeggen: Nee dat doe je maar lekker zelfquote:Op zondag 29 november 2009 12:19 schreef quatara het volgende:
Vrouwen die hun mannen tampons laten kopen...![]()
en mannen die het ook nog eens doen...![]()
![]()
Ik zelf schaam me er totaal niet voor, snap ook niet waarom wel....maar goed.
Wel zielig dat jij nooit seks kan hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die supersize kan ik niet in hoor, dan krijg ik binnen 10 minuten pijn omdat die niet kan uitzetten.
waarom?quote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef draaijer het volgende:
Ik zou me schamen als ik een vrouw was en ik zou de de grootste maat moeten kopen
Jawel hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel zielig dat jij nooit seks kan hebben.
Dat het allemaal zo heftig moet zijn. Ondanks dat het normaal is, vind ik het een hele vieze gedachtequote:
Wat doet jouw vader op damestoiletten?quote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader pikte voor mij altijd gratis maandverband van de damestoiletten op zijn werk. Dus nee, het kopen in de supermarkt doet me niet veel.
Ja natuurlijk..want een pakje tampons wat nog in de schappen ligt is zo smerig om aan te rakenquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat het allemaal zo heftig moet zijn. Ondanks dat het normaal is, vind ik het een hele vieze gedachte
Ja precies.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader pikte voor mij altijd gratis maandverband van de damestoiletten op zijn werk. Dus nee, het kopen in de supermarkt doet me niet veel.
Iddquote:Op zondag 29 november 2009 13:32 schreef DjinN het volgende:
Ja natuurlijk..want een pakje tampons wat nog in de schappen ligt is zo smerig om aan te raken
quote:Op zondag 29 november 2009 13:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk..want een pakje tampons wat nog in de schappen ligt is zo smerig om aan te raken
Dus wc-papier koop je ook maar niet?quote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef draaijer het volgende:
maar het idee dat die leuke meid die units nodig heeft, vind ik een vieze gedachte
Dat jullie nou allemaal zo uitgelubberd zijn.quote:
Als een tampon al niet past dan past een penis helemaal niet.quote:
Ah dus jij hebt liever dat "die leuke meid" van die plakkerige maandverbanden draagt ?quote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef draaijer het volgende:
[..]
maar het idee dat die leuke meid die units nodig heeft, vind ik een vieze gedachte
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef BrandX het volgende:
Minimaal 50% van de vrouwen gebruiken tampons ipv maandverband.... Waarom zou je je schamen?
Ik weet niet of je nou serieus bent of nietquote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als een tampon al niet past dan past een penis helemaal niet.
Daar zou ik me eerder voor schamen. Vieze dingen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Inderdaaden men schaamt zich toch ook niet voor maandverband?
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?quote:Op zondag 29 november 2009 15:29 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou serieus bent of nieteen vagina is niet constant in staat van opwinding en een droog stuk watten is wat anders dan een piemel. Zo kan ik me ook afvragen of jij dan in staat bent op elk moment een baby erin te duwen.
Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaatquote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.
Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.
Raar, ik heb er nooit problemen mee.quote:Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaat
Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.
Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.
Holy crap!quote:Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Janetje het volgende:
Die tampons met vleugels zijn helemaal eng. Enórm.
[ afbeelding ]
Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:24 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toe![]()
Nee maar je hebt gelijk, ik vergeet altijd dat ik zelf nauwelijks bloed en tampons voelen alsof ik prikkeldraad naar binnen werk. Als iemand dan zegt dat supertampons ook gewoon passen is mijn eerste reactie 'no fucking way'. Maar het pást natuurlijk gewoon wel.
Maar als dat wel zo is wil ik best geloven dat een super tampon daar niet past.quote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |