Nooooooooooooooh! Goed idee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: V&A.
Er schijnen mensen te zijn die zich ervoor schamen om het in de supermarkt te kopen.
MAKRO is toch alleen grootverbruikquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef Lano het volgende:
Toen ik nog bij de makro werkte ook weleens een voorraad ingeslagen, alleen is een voorraad daar ook echt een VOORRAAD, het pastte niet in mn tas. Een half uur fietsen met echt een hele stapel van die zooi, toen schaamde ik me wel een klein beetje
Misschien moet 't zwembad leeg om schoongemaakt te worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
XDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXD
Waarom zou een man zich moeten schamen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Waarom zou een vrouw zich moeten schamen om tampons te kopen? Of maandverbandjes, of ... of...
Is toch doodnormaal iets om te kopen?
Tja, altijd nog minder raar dan 4 sloffen sigaretten vind ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Vroeger schaamde ik me kapot, maar heb er nu echt geen moeite mee hoor. Al ziet het er wel een beetje raar uit als ze in de aanbieding zijn en ik gelijk 4 pakjes in mijn mandje gooi
Ha ha ha, héél scherpquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef Lano het volgende:
sigaretten kopen voor je dochter van 13?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |