Ja en daar heb jij nu een tvp! Dolle pret!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:24 schreef Stofje het volgende:
yvonne-topic, succes gegarandeerd, slierkjes en bonkjes-alert, etc.
Je mag hier van mij ook klagen over vrouwen die PMS gedrag vertonenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef remlof het volgende:
Mag je hier wel posten als je geen eierstokken hebt?
Ik ken een mod met PMS die persé een slowchat/centraal topic over PMS wou openenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag hier van mij ook klagen over vrouwen die PMS gedrag vertonen!
Je wil er gewoon een beetje bijhoren en dat is schattig. We hopen natuurlijk allemaal dat MUUS en Inso ook nog langskomen en Skaai, onze grote favoriet, ook! Ah, het zijn de FOK!-vrouwen die we allen geweldig vinden en die ruiken dit soort topics, net zoals wij mannen die vrouwen af en toe ruiken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daar heb jij nu een tvp! Dolle pret!
Een apart subforum is eigenlijk ook wel een idee. Vrouwen die zich hier aanmelden moeten een indicatie van hun cyclus invoeren, en zodra die berekend heeft dat een vrouw op korte termijn zou moeten PMS-en heeft ze alleen maar toegang tot het PMS forum. Tof plan niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken een mod met PMS die persé een slowchat/centraal topic over PMS wou openen
Nou, fan-tas-tisch plan meidquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een apart subforum is eigenlijk ook wel een idee. Vrouwen die zich hier aanmelden moeten een indicatie van hun cyclus invoeren, en zodra die berekend heeft dat een vrouw op korte termijn zou moeten PMS-en heeft ze alleen maar toegang tot het PMS forum. Tof plan niet?
Heb jij een beter plan om het vrouwelijke onredelijke valse kutvolk de mond te snoeren, die tijd van de maand?quote:
Ja, polsen op de rug binden en pijpen moeten zequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb jij een beter plan om het vrouwelijke onredelijke valse kutvolk de mond te snoeren, die tijd van de maand?
en ze zullen het lekker vinden ook goddommequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, polsen op de rug binden en pijpen moeten ze
Wat ontzettend schijnheilig ben je toch, dat je daar zelf nooit mee zit is echt jammer, je zou echt eens aan een beetje zelfreflectie moeten doen, ik doe het dagelijks, en het is helemaal niet zo verkeerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daar heb jij nu een tvp! Dolle pret!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ontzettend schijnheilig ben je toch, dat je daar zelf nooit mee zit is echt jammer, je zou echt eens aan een beetje zelfreflectie moeten doen, ik doe het dagelijks, en het is helemaal niet zo verkeerd
Jij bent niks beter hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |