Dat past toch niequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef susan1982 het volgende:
Schaam jij je voor het kopen van tampons in de supermarkt? En bouw je altijd een muur van pindakaaspotten rond je tampons? Of koop je ze open en bloot en ben je er trots op?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:40 schreef Quir het volgende:
Ik koop ze open en bloot, en ben er trots op. Dat dan weer niet, vind het niet echt een prestatie ofzo om ongesteld te worden![]()
Dat dus ^ Ik vind het alleen vervelender dat ik dan ook echt aan die stereotype voldoe door ook chocolade enzo op de band te leggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat kan jou het nou boeien dat andere mensen het zien?? is een doodnormaal prodcut..... mensen die zich daar druk om maken
Denk het ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Janetje het volgende:
Trots niet nee, maar ik heb geen idee waarvoor ik me zou moeten schamen![]()
Toen ik een wat kleiner Janetje was wel trouwens... Toen had ik echt het idee dat iedereen me aankeek als ik daar bij de kassa stond 'awww, zij al.. awww'. Ik denk dat ik me dat wel verbeeldde
dat hoor ik nu met enige regelmaat van jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef Janetje het volgende:
Trots niet nee, maar ik heb geen idee waarvoor ik me zou moeten schamen![]()
Toen ik een wat kleiner Janetje was wel trouwens... Toen had ik echt het idee dat iedereen me aankeek als ik daar bij de kassa stond 'awww, zij al.. awww'. Ik denk dat ik me dat wel verbeeldde
Wut?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat hoor ik nu met enige regelmaat van jou.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een goed excuus om dan ook groot chocla in te kopen, krijg je van die begripvolle blikken
Dan moeten ze dat maar niet in de aanbieding doen. Groot gelijk dat je dan een voorraadje aanlegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Vroeger schaamde ik me kapot, maar heb er nu echt geen moeite mee hoor. Al ziet het er wel een beetje raar uit als ze in de aanbieding zijn en ik gelijk 4 pakjes in mijn mandje gooi
Ik stel me dan altijd voor dat mannen denken dat je dat in een maandje opmaaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar niet in de aanbieding doen. Groot gelijk dat je dan een voorraadje aanlegt.
Okee okee, mannen zijn over het algemeen wel behoorlijk naief en achterlijk, maar sommige mannen snappen het hele gedoe wel hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Xaryna het volgende:
Ik stel me dan altijd voor dat mannen denken dat je dat in een maandje opmaakt
Tip: V&A.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik schaam me altijd voor mn bergen chocola op de band. Leg ik er voor de vorm een pakje tampons bij, wat ik weggooi zodra ik thuis ben.
Nooooooooooooooh! Goed idee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: V&A.
Er schijnen mensen te zijn die zich ervoor schamen om het in de supermarkt te kopen.
MAKRO is toch alleen grootverbruikquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:11 schreef Lano het volgende:
Toen ik nog bij de makro werkte ook weleens een voorraad ingeslagen, alleen is een voorraad daar ook echt een VOORRAAD, het pastte niet in mn tas. Een half uur fietsen met echt een hele stapel van die zooi, toen schaamde ik me wel een klein beetje
Misschien moet 't zwembad leeg om schoongemaakt te worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
MAKRO is toch alleen grootverbruikWaarom ga je daar als particulier 10.000 OB's halen?
XDquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:18 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik werkte daar, dus na mijn werk deed ik daar weleens boodschappen, t is niet alsof die dingen over de datum gaanXD
Waarom zou een man zich moeten schamen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Waarom zou een vrouw zich moeten schamen om tampons te kopen? Of maandverbandjes, of ... of...
Is toch doodnormaal iets om te kopen?
Tja, altijd nog minder raar dan 4 sloffen sigaretten vind ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:59 schreef Xaryna het volgende:
Vroeger schaamde ik me kapot, maar heb er nu echt geen moeite mee hoor. Al ziet het er wel een beetje raar uit als ze in de aanbieding zijn en ik gelijk 4 pakjes in mijn mandje gooi
Ha ha ha, héél scherpquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef Lano het volgende:
sigaretten kopen voor je dochter van 13?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ga mensen die tampons altijd heel raar aankijken en blijf dan ook heel lang staren en wijzen en lachen naar het doosje. En als zo iemand zich dan omdraait om mij niet meer te hoeven zien, dan fluister ik ineens zo heel hard over hun schouder: "Jij steekt die dingen in je dot he?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |