Ik weet niet of je nou serieus bent of nietquote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als een tampon al niet past dan past een penis helemaal niet.
Daar zou ik me eerder voor schamen. Vieze dingen.quote:Op zondag 29 november 2009 15:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Inderdaaden men schaamt zich toch ook niet voor maandverband?
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?quote:Op zondag 29 november 2009 15:29 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou serieus bent of nieteen vagina is niet constant in staat van opwinding en een droog stuk watten is wat anders dan een piemel. Zo kan ik me ook afvragen of jij dan in staat bent op elk moment een baby erin te duwen.
Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaatquote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.
Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.
Raar, ik heb er nooit problemen mee.quote:Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaat
Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toequote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.
Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.
Holy crap!quote:Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Janetje het volgende:
Die tampons met vleugels zijn helemaal eng. Enórm.
[ afbeelding ]
Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:24 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toe![]()
Nee maar je hebt gelijk, ik vergeet altijd dat ik zelf nauwelijks bloed en tampons voelen alsof ik prikkeldraad naar binnen werk. Als iemand dan zegt dat supertampons ook gewoon passen is mijn eerste reactie 'no fucking way'. Maar het pást natuurlijk gewoon wel.
Maar als dat wel zo is wil ik best geloven dat een super tampon daar niet past.quote:Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |