abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75110764
Ach, ik koop ook tampons voor m'n vriendin. Moet ik me daar dan ook voor schamen?
pi_75110852
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als een tampon al niet past dan past een penis helemaal niet.
Ik weet niet of je nou serieus bent of niet een vagina is niet constant in staat van opwinding en een droog stuk watten is wat anders dan een piemel. Zo kan ik me ook afvragen of jij dan in staat bent op elk moment een baby erin te duwen.
pi_75111277
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:24 schreef Deliah het volgende:

[..]

Inderdaad en men schaamt zich toch ook niet voor maandverband?
Daar zou ik me eerder voor schamen. Vieze dingen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75111507
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:29 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nou serieus bent of niet een vagina is niet constant in staat van opwinding en een droog stuk watten is wat anders dan een piemel. Zo kan ik me ook afvragen of jij dan in staat bent op elk moment een baby erin te duwen.
En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.

Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.
  zondag 29 november 2009 @ 16:03:25 #105
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75111937
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En wat denk jij dat er lichamelijk precies allemaal gebeurt tijdens de menstruatie?
Juist, de boel wordt wat wijder en bovendien is er genoeg smeermiddel. De grootte van de tampon heeft niets te maken met hoe groot of klein een vagina is maar met hoe zwaar de menstruatie is.

Maar het is natuurlijk uitermate stoer om te vertellen dat tampons niet passen omdat je kutje te strak is. Net zoals mannen opscheppen over hun lul van 25 cm.

Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaat
My mama didn't raise no fool
pi_75111964
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:03 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik vind het vaak maar pijnlijk om ze d'r uit te trekken. Zelfs die mini dingen bereiken nog een behoorlijk formaat
Raar, ik heb er nooit problemen mee.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75112572
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toe

Nee maar je hebt gelijk, ik vergeet altijd dat ik zelf nauwelijks bloed en tampons voelen alsof ik prikkeldraad naar binnen werk. Als iemand dan zegt dat supertampons ook gewoon passen is mijn eerste reactie 'no fucking way'. Maar het pást natuurlijk gewoon wel.
pi_75112930
Die tampons met vleugels zijn helemaal eng. Enórm.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_75113116
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:34 schreef Janetje het volgende:
Die tampons met vleugels zijn helemaal eng. Enórm.
[ afbeelding ]
Holy crap!
pi_75114015
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:24 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ja maar dit is internet, realiteit doet er niet toe

Nee maar je hebt gelijk, ik vergeet altijd dat ik zelf nauwelijks bloed en tampons voelen alsof ik prikkeldraad naar binnen werk. Als iemand dan zegt dat supertampons ook gewoon passen is mijn eerste reactie 'no fucking way'. Maar het pást natuurlijk gewoon wel.
Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.
pi_75114116
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:06 schreef Deliah het volgende:

[..]

Je bent man, ik neem aan dat je daar helemaal niet bloedt.
Maar als dat wel zo is wil ik best geloven dat een super tampon daar niet past.
pi_75114217
Lekker discriminerend weer, alleen omdat ik man ben bloed ik niet en mag ik geen tampons gebruiken, stelletje kleuters, ik had meer verwacht van fok!.

Ik krijg m'n profiel niet gewijzigd, gezeik met m'n wachtwoord ofzo.
pi_75114301
Whehehehe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 29 november 2009 @ 17:16:57 #114
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75114334
Schamen voor het kopen van tampons?
Schaam je je ook als je wc-papier koopt?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')