abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75120290
U hebt gezocht op het woord: fatsoen
fat·soen het; o -en goede manieren in de omgang
pi_75120337
Het ontbreekt hier in grote mate aan inlevingsvermogen
pi_75120602
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef no1uknow het volgende:
U hebt gezocht op het woord: fatsoen
fat·soen het; o -en goede manieren in de omgang

Wie zegt dat ik tussen 10 en 10 ook daadwerkelijk met volume 800 de ruiten krom in de sponningen laat staan?
Maar ik heb af en toe de muziek "flink" ja, nooit echt asociaal hard. Kan ook niet want ik doe het met een setje computer speakers.
pi_75121540
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik tussen 10 en 10 ook daadwerkelijk met volume 800 de ruiten krom in de sponningen laat staan?
Maar ik heb af en toe de muziek "flink" ja, nooit echt asociaal hard. Kan ook niet want ik doe het met een setje computer speakers.
-
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Headset ben ik zeker niet van plan, heb voor een zeer aanzienlijk bedrag mooie audio apparatuur staan en de kwaliteit en luistergenot via speakers is totaal niet te vergelijken met een headset.
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef McGilles het volgende:
In mijn vorige woning luisterde ik zo'n 20 uur muziek per week, nooit 1 probleem gehad met mijn buren, ook al stond de muziek daar bijna 1,5x zo hard als nu.
Kneus.
pi_75122772
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef no1uknow het volgende:

Kneus.
Gefeliciteerd met het quoten van 2 verschillende personen en daarbij de zeer diepgaande argumenten!
pi_75122930
Dat is gewoon een kloon van jou.
  zondag 29 november 2009 @ 21:08:10 #232
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75122995
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef no1uknow het volgende:
pi_75123066
quote:
Ja vast..... zucht....

Nee dus, ik heb wel ergens een kloon maar weet niet eens meer hoe die heet en gebruik die ook nooit meer
pi_75123342
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef fs180 het volgende:

[..]
GMTA
pi_75123365
quote:

Anders kijk je even naar mijn registratiedatum en postcount. Flinke kloon.
pi_75123456
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Qua registratiedatum is het mogelijk, maar een kloon erop nahouden met 10.000 posts....
Die mensen hier zijn echte kenners joh, wij hebben ongelijk, logisch toch
pi_75123650
Wanneer komt de rijdende rechter?
  zondag 29 november 2009 @ 21:21:39 #238
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_75123729
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

En ook precies he, ik woon in een vergrootte kruipruimte, ideale akoestiek!
Is normaal antwoorden te moeilijk?
  zondag 29 november 2009 @ 21:23:20 #239
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_75123824
Het complex waar ik woon is ook redelijk gehorig. Had ik niet verwacht van een nieuwbouwcomplex, maar hé, misschien hebben ze bespaard vanwege de kredietcrisis ofzo..

Wij horen ook met enige regelmaat geluid bij de buren (geen idee welke. Ik gok hieronder) vandaan komen. Gelukkig is het - na meerdere vriendelijke verzoeken - intussen niet meer zo dat dit 's nachts door gaat. Hoe zacht zij ook vinden dat ze muziek staat, als je 's avonds in je stille huis ligt dan hoor je het echt wel. En dat is idd best storend. Nu houdt het om 22.00 of uiterlijk 23.00 uur op. En dat vind ik prima te doen.

Overdag klagen doe ik niet. Kom zeg, wat overdreven. Dan moet 't wel érg hard staan. Zolang het 's avonds en 's nachts maar stil is.
(Un)masking for the greater good.
pi_75123929
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Natalie het volgende:
Het complex waar ik woon is ook redelijk gehorig. Had ik niet verwacht van een nieuwbouwcomplex, maar hé, misschien hebben ze bespaard vanwege de kredietcrisis ofzo..

Wij horen ook met enige regelmaat geluid bij de buren (geen idee welke. Ik gok hieronder) vandaan komen. Gelukkig is het - na meerdere vriendelijke verzoeken - intussen niet meer zo dat dit 's nachts door gaat. Hoe zacht zij ook vinden dat ze muziek staat, als je 's avonds in je stille huis ligt dan hoor je het echt wel. En dat is idd best storend. Nu houdt het om 22.00 of uiterlijk 23.00 uur op. En dat vind ik prima te doen.

Overdag klagen doe ik niet. Kom zeg, wat overdreven. Dan moet 't wel érg hard staan. Zolang het 's avonds en 's nachts maar stil is.

Dit dus, en als we allemaal zo met elkaar kunnen omgaan was dit topic overbodig.
pi_75124083
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kunnen klonen niet in 2003 geregistreerd zijn dan
  zondag 29 november 2009 @ 21:31:31 #242
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75124377
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Kunnen klonen niet in 2003 geregistreerd zijn dan
Vind het allemaal erg verdacht, ik maak er even een notitie van hoor
pi_75124860
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
Wow...
Ik vind dit topic nogal een trolltopic. Zeker als je je enigszins audiofiel waant en zo'n uitspraak doet.
  zondag 29 november 2009 @ 22:45:14 #244
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75128380
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef Gordijn het volgende:

[..]

Wow...
Ik vind dit topic nogal een trolltopic. Zeker als je je enigszins audiofiel waant en zo'n uitspraak doet.
Ik hoop dat dit een trolltopic is.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_75129362
Zulke bovenburen zoals jij heb ik ook gehad. Gelukkig zijn ze nu verhuisd, ontkende ook alles en bedreigde je daarna ook nog even. ASO
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 29 november 2009 @ 23:30:53 #246
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75130158
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zulke bovenburen zoals jij heb ik ook gehad. Gelukkig zijn ze nu verhuisd, ontkende ook alles en bedreigde je daarna ook nog even. ASO
Die mensen hebben gewoonweg echt geen idee wat ze doen. In feite is het martelen.
pi_75130719
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:30 schreef tonja het volgende:

[..]

Die mensen hebben gewoonweg echt geen idee wat ze doen. In feite is het martelen.
Omdat je een beetje boom boom boom hoort als je je tv mute en je adem inhoud? Kom op zeg.
Weet je wat martelen is, dat je nog geen scheet kan laten zonder dat iemand komt zeiken dat ze er last van hebben. Bij mijn ma was het op een geven moment zo erg dat je binnenhuis in haar eigen huis, de schoenen uit moest doen anders kwam ze weer mekkeren. Dat geloof je toch verdomme niet.
  maandag 30 november 2009 @ 01:37:07 #248
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75132613
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef McGilles het volgende:

Mensen die mij kennen weten ook dat ik ontzettend makkelijk in de omgang ben en vrienden kan worden met practisch iedereen, maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
de meeste mensen kennen TS als een rustige jongen......oh nee!

zowiezo, mensen die denken dat ze overdag herrie mogen maken !
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 30 november 2009 @ 01:45:30 #249
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75132684
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Omdat je een beetje boom boom boom hoort als je je tv mute en je adem inhoud? Kom op zeg.
Weet je wat martelen is, dat je nog geen scheet kan laten zonder dat iemand komt zeiken dat ze er last van hebben. Bij mijn ma was het op een geven moment zo erg dat je binnenhuis in haar eigen huis, de schoenen uit moest doen anders kwam ze weer mekkeren. Dat geloof je toch verdomme niet.
Een bastoon registreer je niet alleen met je oren maar met je hele lijf. En ja, als het maar lang genoeg duurt is het uiteindelijk een pure marteling om dat steeds maar weer te moeten doorstaan.
Daarbij komt dat de ene mens er gevoeliger voor is dan de andere.
  maandag 30 november 2009 @ 02:27:30 #250
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75132943
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Silv het volgende:
Je buren hebben gewoon gelijk.
  maandag 30 november 2009 @ 08:15:08 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75133988
TS = asociaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75134067
Als jij besluit in een appartement te gaan wonen moet je je maar aanpassen aan het feit dat je directe buren aan alle kanten hebt. Pas als je later groot bent en je eigen woning hebt knal je maar een end weg maar stel voor dat je tot die tijd je gewoon inhoudt met die kolereherrie.

Ik heb zelf ook van die guppies boven me wonen die overdags effe het volume opendraaien. Erger me er ook dood aan maar zeg er niets van, pas als ze na 10 uur aso doen zeg ik er wat van.
pi_75135491
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als jij besluit in een appartement te gaan wonen moet je je maar aanpassen aan het feit dat je directe buren aan alle kanten hebt. Pas als je later groot bent en je eigen woning hebt knal je maar een end weg maar stel voor dat je tot die tijd je gewoon inhoudt met die kolereherrie.

Ik heb zelf ook van die guppies boven me wonen die overdags effe het volume opendraaien. Erger me er ook dood aan maar zeg er niets van, pas als ze na 10 uur aso doen zeg ik er wat van.
Natuurlijk afhankelijk van het volume overlast dat de TS bezorgd kan hetzelfde gezegd worden van iedereen die om alles moeilijk moet doen.
In een appartement heb je gewoon leefgeluiden en enigsinds de muziek van een ander horen ontkom je niet aan.
En dan ligt het ook nog aan je appartement, ik woon in een appartement uit 1950 en ik hoef volumegewijs echt geen hoog volume te hebben om buiten mijn voordeur nog te horen welk nummer op staat.
Dan hebben we het over doodnormaal volume. Spreekvolume zou ik het mee willen vergelijken, je kan er prima zonder enige moeite een gesprek onder voeren.
Kan niet zo zijn dat ik om dat gegeven effectief mn speakers de deur uit moet doen omdat er iemand last van heeft.

Maargoed dat gezegd hebben hoor ik mijn buren en dienst muziek (froger ) ook regelmatig. Dus dat is in mijn woonomgeving gelukkig helemaal geen issue.
  maandag 30 november 2009 @ 10:07:33 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75135661
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, de oplossing is een niveau dat ten eerste voor de omwonenden acceptabel is, dan kom jij pas. Dat je "voor een zeer aanzienlijk bedrag" apparatuur hebt staan is geen argument. Ik heb ook voor een zeer aanzienlijk bedrag aan apparatuur staan voor mijn basgitaar, maar ik zorg dat ik nooit klachten krijg van de buren, ook al zou ik zelf standje 10 wel lekker vinden, ik weet gewoon dat andere mensen zich dan storen aan mijn "beleving" en "luistergenot".
Lekker dan als je zeikburen hebt.
Als de muziek alleen te horen is zodra het bij de buren compleet stil is, hebben ze naar mijn mening niet te zeuren (tot 22.00).
pi_75135745
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Natuurlijk afhankelijk van het volume overlast dat de TS bezorgd kan hetzelfde gezegd worden van iedereen die om alles moeilijk moet doen.
In een appartement heb je gewoon leefgeluiden en enigsinds de muziek van een ander horen ontkom je niet aan.
En dan ligt het ook nog aan je appartement, ik woon in een appartement uit 1950 en ik hoef volumegewijs echt geen hoog volume te hebben om buiten mijn voordeur nog te horen welk nummer op staat.
Dan hebben we het over doodnormaal volume. Spreekvolume zou ik het mee willen vergelijken, je kan er prima zonder enige moeite een gesprek onder voeren.
Kan niet zo zijn dat ik om dat gegeven effectief mn speakers de deur uit moet doen omdat er iemand last van heeft.

Maargoed dat gezegd hebben hoor ik mijn buren en dienst muziek (froger ) ook regelmatig. Dus dat is in mijn woonomgeving gelukkig helemaal geen issue.
Er is van beide kanten wat van te zeggen. Als je in een complex woont hoor je gewoon rekening te houden met je buren. Aan de andere kant weet je dat als je in een complex woont je je buren hoort. Ik vind het normaal dat je na 10 uur stil bent.
pi_75135979
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Er is van beide kanten wat van te zeggen. Als je in een complex woont hoor je gewoon rekening te houden met je buren. Aan de andere kant weet je dat als je in een complex woont je je buren hoort. Ik vind het normaal dat je na 10 uur stil bent.
Dat je na 10 uur gewoon je geluidsproductie minimaliseert staat buiten kijf in die zin. Maar overdag kan het niet zo zijn dat omwille van 'overlast' ik mijn speakers niet kan gebruiken en het moet doen met een hoofdtelefoon, net als dat ik niet overdag op volume 3000 knetterharde beukmuziek opzet met een bass gelijkwaardig een flinke bioscoop.
De tolerantie loopt in die zin gewoon 2 kanten uit. Je hebt ook nog dat stukje redelijkheid, vanuit 2 kanten.
Een muziekliefhebber stalken omdat je in een stil huis een beetje boem boem hoort is net zo hard martelen als dat ik, doorgewinterde metalhead, mijn buren de hele dag amuseer met mijn herrie op het maximale volume dat mijn versterker uitspuugt.
  maandag 30 november 2009 @ 11:22:59 #257
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75137381
nogmaals, mensen die denken dat ze overdag herrie mogen maken !
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_75137424
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef TeenWolf het volgende:
nogmaals, mensen die denken dat ze overdag herrie mogen maken !
ja en dan aangeven dat je herrie mag maken tot 22:00

Stakkers zijn het
  maandag 30 november 2009 @ 11:50:04 #259
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_75138182
TS is/waant zich audiofiel

Waarmee is aangetoond dat TS autist is en dus zelf compleet schuldig is.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_75141527
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef XtremeNL het volgende:
TS is/waant zich audiofiel

Waarmee is aangetoond dat TS autist is en dus zelf compleet schuldig is.
Ik ben geen audiofiel, ik luister gewoon erg graag muziek

Trouwens, is er in dit topic een beloning te verdienen voor diegene die mij de 30e keer autist noemt? Blijkt wel een heel leuk woordje te zijn voor velen!
pi_75141881
Ik weet het niet maar als student zijnde moet je overdag danwel s-avonds gewoon leren en veel lezen. Met die kut muziek op de achtergrond, of een melodietje is vreselijk irritant. Het gaat niet altijd om de hardheid maar om de duur en de verstoring van de rust, wat iemand uit z'n concentratie haalt.

aso
''And faith is no faith without believing.''
pi_75142499
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom ben je in hemelsnaam dit topic gestart? Volgens mij doe je geen bal met andermans meningen, vind je het alleen erg leuk om het een uur of zo, over jou te hebben. Ik kan er geen andere chocola van maken.
inderdaad
  maandag 30 november 2009 @ 14:24:12 #263
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75142720
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom ben je in hemelsnaam dit topic gestart? Volgens mij doe je geen bal met andermans meningen, vind je het alleen erg leuk om het een uur of zo, over jou te hebben. Ik kan er geen andere chocola van maken.
Nee hoor, TS heeft toch gelijk? Het is toch juist leuk om de urenlang gratis achtergrondmuziek die je niet prettig vindt te horen in je eigen huis zoals in een warenhuis?
pi_75148172
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ik weet het niet maar als student zijnde moet je overdag danwel s-avonds gewoon leren en veel lezen. Met die kut muziek op de achtergrond, of een melodietje is vreselijk irritant. Het gaat niet altijd om de hardheid maar om de duur en de verstoring van de rust, wat iemand uit z'n concentratie haalt.

aso
Weer een meningsverschil, ik kan juist alleen maar goed leren als ik de muziek aan heb
pi_75148565
Dit was best een vermakelijk topic geweest als het in wezen niet zo triest was. Probeer je eigen schrijfsels nog even op je in te laten werken. Wie weet ben je nog te redden.
quote:
Ik ben niet van plan het geluidsniveau nog lager te maken want ik ben nogal een muziek en filmfan en een film met geluid of luisterniveau is geen beleving voor mij meer
quote:
maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
quote:
ik wil ook graag ontspannen in mijn eigen woning en muziek luisteren is mijn ultieme ontspanning
quote:
ik wil mij ook zelf wel vrij voelen in mijn eigen huis.
quote:
maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn
Dat is wel je levensmotto hè? Mooi nuanceverschil in formulering en je hebt het zelf niet eens door.
Maar tussen dit alles door wel doodleuk:
quote:
Als iemand geen egoist is ben ik het wel
quote:
Ik stel voor, ik draai de volumeknop iets terug (al gedaan) en zij horen minder dan voorheen, maar nog wel wat.
quote:
Nee, mijn ideale situatie is bijvoorbeeld geluidsniveau 10
Hun ideale situatie is geluidsniveau 0

Dus de oplossing is geluidsniveau 5, en niet 0 of 10.
Al eerder op gereageerd in het topic, maar nog maar een keer een vergelijk omdat het zo'n heerlijke asociale redenering is: Jij hebt een ferrari gekocht en wil graag met 110 door het dorp willen rijden, want dat geeft je zo'n fijn gevoel. De mensen in het dorp willen dat je niet harder dan 50 gaat, want dat vinden ze gevaarlijk. Oplossing: Jij gaat 80 rijden en de dorpsbewoners hebben zich er maar in te schikken. Jij hebt immers al ingeleverd op je Heilige Genot.
quote:
Ik sta er ook echt serieus van te kijken hoor. Mijn verwachting was dat ongeveer 80% van de mogelijke mensen in dit topic mijn mening wel deelden en 10% onverschillig was en 10% het echt aso vond. Blijkt wel dat mijn visie niet de algemene visie is. Apart eigenlijk vind ik persoonlijk.
En nog gaat er geen belletje bij je rinkelen
quote:
Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.
En als jij iets vreemd vind, heeft een ander er zich maar naar te schikken toch?
quote:
De middenweg is allang bereikt, maar de andere partij is niet tevreden. Het is geven en nemen, maar tot nu toe is het puur alleen geven.
zucht. Je bent inderdaad te goed voor deze wereld.

En het wordt nog leuker
quote:
Trouwens, is er in dit topic een beloning te verdienen voor diegene die mij de 30e keer autist noemt? Blijkt wel een heel leuk woordje te zijn voor velen!
Inderdaad TS, het is een modewoord in dit topic en alleen daarom wordt het hier vaak gezegd. Het heeft in ieder geval niks met jou te maken...
quote:
Jij denkt dat mensen niet te beinvloeden zijn?
check
quote:
laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.
check

Sterkte aan de onderburen van TS
  maandag 30 november 2009 @ 17:12:32 #266
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75149377
<3 Samenvattingen
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75149431
Nou nou, dat zie je nog maar zelden op fok, zo'n investering van tijd in het maken van een mooie quotepost

Respect daarvoor
pi_75149436
Ik hoop dat dit topic snel dicht is.
pi_75149444
Oeps dubbelpost.
pi_75149490
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Gordijn het volgende:
Oeps dubbelpost.
Ik ook, ik ben wel een beetje uitgepraat, FoKkers zijn jammer genoeg over het algemeen dom, exclusief mijzelf natuurlijk.

(hoppa, weer een post die nog wel wat reacties waard is)
pi_75149733
En nog even een serieuzere reactie op de samenvatting:

Omdat mijn mening niet hetzelfde is als de jouwe, hoef ik nog geen egoist te zijn. Ik vind het persoonlijk helemaal niet asociaal wat ik doe, ik ben ook niet asociaal.

Als ik nou vind dat jij gewoon een domme mongool bent, dan hoef je er nog geen te zijn
Je vergelijking met de auto raakt kant noch wal, dat heeft te maken met wetten en regels, en laat ik die maar niet opvolgen, want dan is het topic hier zo vol omdat ik dan vrolijk tot 22:00u muziek ga draaien zonder ook maar ergens aan de denken
  maandag 30 november 2009 @ 17:25:03 #272
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_75149988
TS al wat met je buren afgesproken of klagen ze nog steeds????

ohja ik luister ook wel graag muziek en kijk ook graag een film en ik moet zeggen een film met leuke 5.1 geluiden alla dolby en al die meuk joa dat is best wel leuk ja maja zijn mijn buren ook niet altijd blij mee maar dan doen ze het wel terug
Cobratjuh was here
pi_75150226
  maandag 30 november 2009 @ 17:32:25 #274
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_75150299
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het is precies hoe jij het zegt. Ik kan enorm, maar dan enorm veel hebben van andere mensen. Maar waar ik nou wel langzaam moe van word is dat ik alles wel zou pikken, als ik dagelijks muziek zou horen van mijn buren zou ik juist blij zijn, dan weet ik sowieso dat zij waarschijnlijk van mij ook veel zullen pikken omdat zij hetzelfde denken, maar dat zij niks kunnen hebben.

Mensen die mij kennen weten ook dat ik ontzettend makkelijk in de omgang ben en vrienden kan worden met practisch iedereen, maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
Ik was ook wel blij dat ik niet zo'n zeikbuur boven me had wonen.. Totdat die hoer om half 4 op maandagnacht, dronken, herriemakend met 5 vrienden gaan zitten schreeuwen op de bank met Najib Amali-mongool op zijn hardst op de TV...

En het dan raar vinden als diezelfde nacht de laatste treden van je trap ingesmeerd is met boter
pi_75150460
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef McGilles het volgende:
Nou nou, dat zie je nog maar zelden op fok, zo'n investering van tijd in het maken van een mooie quotepost

Respect daarvoor
Dank je. Mensen met sociale stoornissen intrigeren me nu eenmaal.
quote:
Je vergelijking met de auto raakt kant noch wal, dat heeft te maken met wetten en regels, en laat ik die maar niet opvolgen, want dan is het topic hier zo vol omdat ik dan vrolijk tot 22:00u muziek ga draaien zonder ook maar ergens aan de denken
Je kunt beter op deze manier beter stoppen met het aandragen van argumenten want zo maakt je het voor anderen in dit topic wel erg makkelijk. Maar je bent volgens eigen zeggen intelligent, dus dan zul je er wel geen problemen mee hebben anderen mensen tot last te zijn als er geen regels meer van toepassing zijn
  maandag 30 november 2009 @ 17:43:10 #276
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75150742
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef elplato het volgende:
-samenvatting-
Cool, hoef ik niet 11 topicpages door te struinen
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef McGilles het volgende:
En nog even een serieuzere reactie op de samenvatting:
-knip-
Naast deze 2 posts ook de OP gelezen en ik kan alleen maar heel erg blij zijn dat jij niet mijn buurman bent. En als je geen autist bent, heb je een groot stuk delfts blauw voor je hoofd óf je doet het expres om "de samenleving" te zieken, gewoon, omdat het kan.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:08:15 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75175277
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef McGilles het volgende:

[..]

Goed kunnen horen?
Als het daar totale stilte is kunnen ze in de verte mijn muziek horen ja. Volgens mij kunnen veel mensen tegenwoordig niks meer hebben van de medemens. Ik heb blijkbaar een totaal anders instelling en mening over dit punt.
Als je met zoveel mensen bij elkaar opeengepropt zit moet je rekening met anderen houden. En niet iedereen zit te wachten op herrie van de buren (ook al is het misschien minimaal). Ik heb zelf ook van die fijne buren die je met ALLES mee late ngenieten, ik kan ruiken wat ze koken (en het zijn marokkanen dus dat doen ze veel, lang en vooral kruidig ) ik kan in de zomer nooit eens rustig in de tuin zitten omdat ze dan van dat alla akbar gejank aan hebben staan met het raam vol open (en nee dat staat dan niet heel hard maar het stoort wel ENORM ) en aangezien we nogal gehorige huizen hebben kan ik ze 's avonds in bed letterlijk volgen als ze weer eens op luide toon vertellen wat ze gedaan hebben die dag als de hele familie er is.

Af en toe kookt mijn bloed er echt van, vooral omdat sinds de keren dat ik geklaagd heb bij ze er gewoon geen reet veranderd is en ze blijkbaar niet inzien dat ze overlast veroorzaken voor een stuk of 5 omwonenden.

Als je er voor kiest om in een appartement te wonen moet je gewoon enorm veel rekening met anderen houden, ik hou ook wel eens van muziek aan maar probeer dat niet té luid te spelen en tussen 9 en half 10 gaat de muziek ook gewoon uit bij mij.

Als je geen rekening met anderen wilt houden moet je in een hutje op de hei gaan wonen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 11:10:56 #278
236264 crew  capricia
pi_75175380
TS: Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75175638
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kijk, eindelijk iemand in dit topic die heeft geleerd in zijn leven om om te gaan met andere mensen en hun eigen gebruiken. Dat blijkt na de reacties in dit topic toch lang niet voor iedereen weggelegd te zijn.
Wat ben jij voor een debiele schijtzak dat je hier alleen maar komt om bijval te krijgen.

Zodra mensen niet 100% meegaan in jouw verhaal ga je in de aanval en roep je dat iedereen die het niet met je eens is zich niet aan kunnen passen aan een wereld waar anderen in leven.

Het feit blijft dat jij degene bent die de overlast schept, meerdere mensen in je gebouw hebben zelfs last van je, en jij eist dat anderen zich naar jouw schikken? Fijn dat jij degene bent die bepaalt waar een ander last van mag hebben.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_75176002
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
TS is neergeknuppeld met zijn eigen luidsprekers.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:31:40 #281
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75176073
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
-knip-
Aha, gewoon oog-om-oog in de multiculturele samenleving.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:55:05 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75178897
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef error_404 het volgende:

[..]

Aha, gewoon oog-om-oog in de multiculturele samenleving.
Jij gaat er blijkbaar vanuit dat mijn buren zo intelligent zijn om de link te leggen tussen hun aso gedrag en een reactie van mijn kant daarop ? Nee ik probeer maar gewoon zelf in elk geval geen overlast te geven zodat ze me dáár nooit mee om de oren kunnen slaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75178919
Topic is bijna vol.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:56:24 #284
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75178945
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Gordijn het volgende:
Topic is bijna vol.
Het werd ook wel tijd, he
pi_75180861
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!

Vanochtend van 11:00u tot nu muziek aangehad, degelijk volume, niks speciaals naar mijn mening. Nu is de muziek net uit, ga toch zo de deur uit.

Voor de rest niks nieuws, ik denk dat het gewoon even wennen is voor de rest, over een maandje haat niemand mij meer
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:13:07 #286
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75181529
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!

Vanochtend van 11:00u tot nu muziek aangehad, degelijk volume, niks speciaals naar mijn mening. Nu is de muziek net uit, ga toch zo de deur uit.

Voor de rest niks nieuws, ik denk dat het gewoon even wennen is voor de rest, over een maandje haat niemand mij meer
Tot we iets over je lezen op de fok frontpage.....
pi_75181881
Ik wacht vol ongeduld.
pi_75181932
Je buren hebben gewoon gelijk..
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:46:42 #289
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75182649
Nou ja zeg, waarom moeten zoveel mensen hier zo onrespectvol praten? Kan het niet een beetje normaal? Tering, waar windt je je over op hé.
En ik zie niet bepaald in waarom TS om deze reden een autist zou zijn Wel knap dat zo'n gros hier op basis van dit ene topic die conclusie kunnen trekken

Het is gewoon moeilijk om hier een goeie mening over te kunnen geven. Wij kunnen immers niet HOREN hoe hard de muziek staat, alleen maar onze conclusie trekken over wat TS verteld.
En als TS zegt dat de buren het pas horen als het muisstil is in hun huis, vind ik het een hoop gejank om niks. Tuurlijk, als je hier over de avond praat vind ik het een ander verhaal, en de lijn trekken tot 22:00 vind ik ook te ver gaan. Maar als je gewoon 's middags af en toe (want TS werkt ook een aantal dagen in de week) wat muziek hoort van je bovenbuurman, en ook pas alleen als je zelf de TV op mute heb staan, vind ik dat er niet zo gezeikt moet worden.

Iedereen roept hier keihard dat TS zich maar moet aanpassen, dat HIJ aso is, en HIJ rekening moet houden met zijn buren, maar hoezo hoeven zijn buren zich niet aan hem aan te passen dan? Hij houd van muziek aan, hun niet. Dus sluit je een compromis lijkt mij dan. Moet toch niet zo moeilijk zijn. Je moet nou eenmaal het één en ander kunnen verdragen van elkaar, en dat hoort van beide kanten te komen vind ik, niet alleen maar van TS zijn kant.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_75182766
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef VeerEli het volgende:
bla
.. 2 verdiepingen lager nog de tekst kunnen verstaan
.. stem moeten verheffen in de kamer met muziek om verstaanbaar te zijn

Denk dat daar wel een aardig beeld bij te vormen is.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:51:23 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75182812
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef VeerEli het volgende:

-knip-
Volgens mij heb jij het topic niet gevolgd
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:34 #292
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75183610
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het topic niet gevolgd
Ik heb elke pagina en elke reactie doorgelezen voordat ik postte, dus doe niet zo dom. Ik mag toch net zo goed mijn mening hebben als ieder ander? Moeilijk he, als iemand een andere mening heeft
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')