En?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben net uit werk even langgegaan bij de onderburen en de onderonderburen, even bespreken die handel. Ik ben niet zo'n aso als de gemiddelde kortgelontte fokker
Deze heb ik een jaar of 2 voor een redelijk prijsje op de kop weten te tikken bij een audiofiel:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey, daar is TS weer... vertel je nog wat voor een paupersetje je hebt staan?
Mijn argumenten gegeven en hun mening gevraagd over de situatie en de mogelijke oplossingen. Tevens even besproken wat hen nou echt stoort en of er een mogelijkheid is dat ik toch met enige regelmaat toch leuk muziek kan luisteren.quote:
Als jij het normaal vindt om in een flatje de bas te voelen ben jij wel een complete aso.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een prachtreactie, ik kan zien dat je mijn reacties zorgvuldig heb gelezen. Ik snap dat het bij jou heel diep zit maar niet iedereen die muziek luistert is een complete aso hoor
Ik snap dat 5 pagina's doorlezen een beetje teveel van het goede is zo op een zaterdagavond, maar er is niks mis met mijn oren. Proefondervindelijk ondervonden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef JoPiDo het volgende:
misschien is TS doof aan het worden en heeft hij het zelf niet door
ga eens een gehoortest doen!
Inderdaad, daarom voor beide partijen een mooie oplossing dat niemand zich op hoeft te winden. Zoals iemand anders al zei, ik wil mij ook zelf wel vrij voelen in mijn eigen huis.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt om in een flatje de bas te voelen ben jij wel een complete aso.
Je weet niet wat je mensen aandoet. Stress maakt je kapot.
Jouw vrijheid eindigt waar die van een ander begint.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom voor beide partijen een mooie oplossing dat niemand zich op hoeft te winden. Zoals iemand anders al zei, ik wil mij ook zelf wel vrij voelen in mijn eigen huis.
Ik ben wel benieuwd naar die mooie oplossing...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom voor beide partijen een mooie oplossing dat niemand zich op hoeft te winden. Zoals iemand anders al zei, ik wil mij ook zelf wel vrij voelen in mijn eigen huis.
Ik ook, die komt er vast wel, vroeg of laat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die mooie oplossing...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap dat 5 pagina's doorlezen een beetje teveel van het goede is zo op een zaterdagavond, maar er is niks mis met mijn oren. Proefondervindelijk ondervonden.
Zou dit een plaatje van mij of van mijn buren moeten voorstellen?quote:Op zondag 29 november 2009 13:04 schreef Boca_Raton het volgende:
En, TS, hoe ging het gesprek met de buren?
[ afbeelding ]
quote:
Minstens anderhalve meter hoog, denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 14:45 schreef solyaris het volgende:
[..]
Trouwens hoe groot is jouw woonkamer wel niet als je daar zuilen van anderhlave meter hebt staan?
En ook precies he, ik woon in een vergrootte kruipruimte, ideale akoestiek!quote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Minstens anderhalve meter hoog, denk ik.
Verneuk je wel meteen het geluid meequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Je speakers in een boekenkast planten (met viltjes onder de boekenkast) kan ook enorm helpen.
Zo zou ik het ook graag willen, gewoon af en toe lekker hard wanneer je er zin in hebt, voor niet al te lange tijd!quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Verneuk je wel meteen het geluid mee![]()
Ik heb hier alle boxen vrij staan (trillingsdemping) en volume normaal staat zo dat wanneer iemand binnen komt ik zonder problemen het gesprek kan voeren. Soms gaat het wat harder ja, maar niet uren lang. Vooral rond etenstijd denk ik erom dat het zachtjes is (niets is zo vervelend als tijdens het eten muziek van de buren te horen).
Wanneer de muziek wat harder gaat gaat het ook gewoon hard, en trilt het huis van de buren rustig mee, maar daar hebben ze nooit wat over gezegt omdat ik er wel gewoon op let.
Sinds kort heeft hun dochter een drumstel, en die speelt (gelukkig) alleen in de middag. Beetje heen en weer denken scheelt een hoop.
Sorry hoor maar in een apartementencomplex heb je woongeluiden waaronder muziek.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:25 schreef FoXje het volgende:
Goed dat je er iets aan probeerde te doen, maar zodra de overlast blijft is het niet genoeg. Ik zou ook niet blij zijn met een buurman als jij
Want?quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef fs180 het volgende:
Ho ho, die wettelijke norm moet je niet opeens als richtlijn aan gaan nemen he!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef no1uknow het volgende:
U hebt gezocht op het woord: fatsoen
fat·soen het; o -en goede manieren in de omgang
-quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik tussen 10 en 10 ook daadwerkelijk met volume 800 de ruiten krom in de sponningen laat staan?
Maar ik heb af en toe de muziek "flink" ja, nooit echt asociaal hard. Kan ook niet want ik doe het met een setje computer speakers.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Headset ben ik zeker niet van plan, heb voor een zeer aanzienlijk bedrag mooie audio apparatuur staan en de kwaliteit en luistergenot via speakers is totaal niet te vergelijken met een headset.
Kneus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef McGilles het volgende:
In mijn vorige woning luisterde ik zo'n 20 uur muziek per week, nooit 1 probleem gehad met mijn buren, ook al stond de muziek daar bijna 1,5x zo hard als nu.
Gefeliciteerd met het quoten van 2 verschillende personen en daarbij de zeer diepgaande argumenten!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef no1uknow het volgende:
Dat is gewoon een kloon van jou.
Ja vast..... zucht....quote:
Qua registratiedatum is het mogelijk, maar een kloon erop nahouden met 10.000 posts....quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mijn registratiedatum en postcount. Flinke kloon.
Is normaal antwoorden te moeilijk?quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
En ook precies he, ik woon in een vergrootte kruipruimte, ideale akoestiek!
Dit dus, en als we allemaal zo met elkaar kunnen omgaan was dit topic overbodig.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Natalie het volgende:
Het complex waar ik woon is ook redelijk gehorig. Had ik niet verwacht van een nieuwbouwcomplex, maar hé, misschien hebben ze bespaard vanwege de kredietcrisis ofzo..
Wij horen ook met enige regelmaat geluid bij de buren (geen idee welke. Ik gok hieronder) vandaan komen. Gelukkig is het - na meerdere vriendelijke verzoeken - intussen niet meer zo dat dit 's nachts door gaat. Hoe zacht zij ook vinden dat ze muziek staat, als je 's avonds in je stille huis ligt dan hoor je het echt wel. En dat is idd best storend. Nu houdt het om 22.00 of uiterlijk 23.00 uur op. En dat vind ik prima te doen.
Overdag klagen doe ik niet. Kom zeg, wat overdreven. Dan moet 't wel érg hard staan. Zolang het 's avonds en 's nachts maar stil is.
Kunnen klonen niet in 2003 geregistreerd zijn danquote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mijn registratiedatum en postcount. Flinke kloon.
Vind het allemaal erg verdacht, ik maak er even een notitie van hoorquote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kunnen klonen niet in 2003 geregistreerd zijn dan
Wow...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
Ik hoop dat dit een trolltopic is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Wow...
Ik vind dit topic nogal een trolltopic. Zeker als je je enigszins audiofiel waant en zo'n uitspraak doet.
Die mensen hebben gewoonweg echt geen idee wat ze doen. In feite is het martelen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zulke bovenburen zoals jij heb ik ook gehad. Gelukkig zijn ze nu verhuisd, ontkende ook alles en bedreigde je daarna ook nog even. ASO
Omdat je een beetje boom boom boom hoort als je je tv mute en je adem inhoud? Kom op zeg.quote:Op zondag 29 november 2009 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Die mensen hebben gewoonweg echt geen idee wat ze doen. In feite is het martelen.
de meeste mensen kennen TS als een rustige jongen......oh nee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef McGilles het volgende:
Mensen die mij kennen weten ook dat ik ontzettend makkelijk in de omgang ben en vrienden kan worden met practisch iedereen, maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
Een bastoon registreer je niet alleen met je oren maar met je hele lijf. En ja, als het maar lang genoeg duurt is het uiteindelijk een pure marteling om dat steeds maar weer te moeten doorstaan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Omdat je een beetje boom boom boom hoort als je je tv mute en je adem inhoud? Kom op zeg.
Weet je wat martelen is, dat je nog geen scheet kan laten zonder dat iemand komt zeiken dat ze er last van hebben. Bij mijn ma was het op een geven moment zo erg dat je binnenhuis in haar eigen huis, de schoenen uit moest doen anders kwam ze weer mekkeren. Dat geloof je toch verdomme niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |