abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75091139
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.
En dan vind je het gek dat ze klagen?
pi_75091143
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan 's avonds zeker nog even een filmpje met je 5.1 surround.
Zoals ik al zei, het waren puur deze tijdstippen deze week, de complete woensdag, de donderdagavond en de complete vrijdag inclusief vandaag ben ik niet thuis.
pi_75091181
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En dan vind je het gek dat ze klagen?
Eerlijk gezegt, ja dus. Nu dat ik terugdenk aan mijn verleden denk ik dat ik van 'geluk' mag spreken dat ik tot nu toe allemaal zeer relaxte buren heb gehad. Trouwens, ergens in een ver verleden wel eens overburen gehad, woonde nog bij m'n ouders, die woonde zo'n 50m verderop en die klaagden echt over het minste over geringste.
pi_75091365
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.
Sorry, maar dan zou ik ook voor je deur staan. En ik ben wel wat gewend, heb in een studentenflat gewoond met onder andere een overbuurman met elektrisch drumstel.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75091484
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef McGilles het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt, ja dus. Nu dat ik terugdenk aan mijn verleden denk ik dat ik van 'geluk' mag spreken dat ik tot nu toe allemaal zeer relaxte buren heb gehad. Trouwens, ergens in een ver verleden wel eens overburen gehad, woonde nog bij m'n ouders, die woonde zo'n 50m verderop en die klaagden echt over het minste over geringste.
Als ik na een paar maanden je favoriete nummers kon herkennen, dan zou ik ook gaan klagen. Dan heb je dus echt de muziek te hard staan.
pi_75091553
Het lijkt mij echt zwaar irritant als ik de 'best of' van mijn buurman kan herkennen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75091633
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als ik na een paar maanden je favoriete nummers kon herkennen, dan zou ik ook gaan klagen. Dan heb je dus echt de muziek te hard staan.
Er blijkt maar weer eens dat genoeg mensen niet tegen geluid van andere mensen kan, niks negatiefs hierover hoor, maar ik dacht dat deze groep heel klein was. Ik kan zelf heerlijk ontspannen zitten leren terwijl de muziek redelijk hard staat, ik kan zelfs heerlijk half in slaap vallen als ik een drukke dag heb gehad, terwijl er harde muziek uit speakers zou komen.

Voor de mensen die gelijk weer gaan reageren hierop, ik praat over voorbeelden uit het verleden, toen zette ik de muziek wel hard, hard naar eigen zeggen.
pi_75091663
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef capricia het volgende:
Het lijkt mij echt zwaar irritant als ik de 'best of' van mijn buurman kan herkennen.
En stel dat je ander geluid zou horen van je buren, behalve muziek. Nu praat ik over hobbygeluiden e.d.?
pi_75091703
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Er blijkt maar weer eens dat genoeg mensen niet tegen geluid van andere mensen kan, niks negatiefs hierover hoor, maar ik dacht dat deze groep heel klein was. Ik kan zelf heerlijk ontspannen zitten leren terwijl de muziek redelijk hard staat, ik kan zelfs heerlijk half in slaap vallen als ik een drukke dag heb gehad, terwijl er harde muziek uit speakers zou komen.

Voor de mensen die gelijk weer gaan reageren hierop, ik praat over voorbeelden uit het verleden, toen zette ik de muziek wel hard, hard naar eigen zeggen.
Er is toch voor mij, en wellicht ook voor een paar anderen, een groot verschil of het mijn eigen herrie/muziek betreft of die van een ander, waar ik dus geen invloed op kan hebben.
Begrijp je dat verschil, TS?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75091745
Heb niet het hele topic gelezen maar alleen de OP.

Ik vind he bijhoorlijk asociaal. Als je bij de onder-onderburen kunt horen dat je muziek luister is al erg genoeg. Als je dan ook nog eens kunt horen welk nummer het is zou ik het ook al zat zijn. Als je dan goed luisterd en je kunt de text horen?????????

Ik zou het logisch vinden als je onderonderburen een topic in KLB openen. Je muziek staat echt te hard.
pi_75091768
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

En stel dat je ander geluid zou horen van je buren, behalve muziek. Nu praat ik over hobbygeluiden e.d.?
Ik hoor van hiernaast wel eens een kindje huilen, of een hond blaffen, maar dat is heel af en toe, en dus niet aan 1 stuk door. Bovendien hebben wij gelukkig een vrijstaande spouw tussen ons in.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 19:38:48 #162
88815 The_Emotion
98.3
pi_75091778
Ook leuk met nachtdiensten, overdag niet kunnen slapen door buurmans harde muziek
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_75091823
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Remqo het volgende:
Ook leuk met nachtdiensten, overdag niet kunnen slapen door buurmans harde muziek
Maar dat ligt natuurlijk aan de buren zelf, niet aan TS...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75091843
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Er is toch voor mij, en wellicht ook voor een paar anderen, een groot verschil of het mijn eigen herrie/muziek betreft of die van een ander, waar ik dus geen invloed op kan hebben.
Begrijp je dat verschil, TS?
Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.

Ik ben benieuwd wat ze zelf als oplossing aandragen. En dan heb ik het niet over zogenaamde oplossingen dat ik maar geen muziek meer moet gaan draaien, maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn.
pi_75091864
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Remqo het volgende:
Zij draaien geen nachtdiensten, ik ook niet. Dus dit is in dit geval niet aan de orde, gelukkig
pi_75091923
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.

Ik ben benieuwd wat ze zelf als oplossing aandragen. En dan heb ik het niet over zogenaamde oplossingen dat ik maar geen muziek meer moet gaan draaien, maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn.
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar die bijeenkomst. Zijn er meer mensen die daar komen?
Want ik kan me 2 dingen voorstellen:
1. Veel meer mensen hebben last van jouw geluidsniveau.
2. Er wordt door die buren over meer medebewoners geklaagd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75091989
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar die bijeenkomst. Zijn er meer mensen die daar komen?
Want ik kan me 2 dingen voorstellen:
1. Veel meer mensen hebben last van jouw geluidsniveau.
2. Er wordt door die buren over meer medebewoners geklaagd.
Voor zover ik weet zal iedereen die in dat complex woont aanwezig zijn, 9 man inclusief mijzelf.
Toevallig ken ik 1 andere bewoner en is er 1tje gisteren komen wonen.
pi_75091992
als jij vindt dat je muziek niet hard staat en andere wel dan zou ik eens je oren laten nakijken
pi_75091997
TS = Asociaal maar wil het niet begrijpen.

onbewust asociaal, dat wel...hij heeft het immers zelf niet door

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2009 19:46:18 ]
pi_75092005
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als ik eens iets hoor van de buren, maar als ik na een paar maanden jouw favoriete nummers kan herkennen, dan hoor je structureel dagelijks een paar uur lang die muziek. Dat geef je zelf ook aan. Daar heb ik inderdaad geen behoefte aan.

En dat je kunt ontspannen bij muziek van je eigen keuze is één, maar bij die van een ander is weer wat anders. En natuurlijk zijn er genoeg mensen die van rust houden. Als je in een flat woont moet je een beetje rekening houden met de buren. Ze kunnen niet van je verwachten dat ze je nooit horen, maar jij vind dat ze niet moeten zeuren als ze je elke dag een paar uur lang horen, terwijl ze twee verdiepingen lager wonen.
pi_75092091
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Ik kon mijn oren niet geloven dus ben ik gelijk even meegelopen om te luisteren hoe hard het wel niet moest zijn.

Toen ik in hun huiskamer stond en de bewoner de tv practisch op mute zette hoorde je inderdaad mijn muziek, je kon horen wel nummer er op stond en met een gespitst oor kon je de tekst ook wel horen, mits alles in hun eigen kamer stil was natuurlijk.
Ik heb niet alle 7 pagina's gelezen, dus mogelijk post ik iets dubbel.

Als jij de muziek op jouw omschreven volume hebt staan, dan klinkt het eenmaal bij de buren aangekomen altijd zacht. Je vergelijkt het nu eenmaal met het volume waar je gehoor op ingesteld staat (laatste stand bij jou thuis dus).

Dit effect / verschil is veel groter dan je denkt.
Ja, ik kan toch niet alles posten onder mijn ook al niet echte naam!?
pi_75092204
Misschien kun je afspraken met de buren maken over op welk tijdstip jij je muziek wat harder mag zetten? En wanneer liever niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75092249
Er is een heel groot verschil tussen vrijwillige en onvrijwillige zaken, en niet alleen met overlast.

Moet je een groep rokers eens aan hetzelfde kankerrisico blootstellen (onvrijwillig risico) als dat van hun rookgewoonte (vrijwillig risico). Die zullen ook helemaal over de zeik gaan, terwijl het risico hetzelfde is.

Als iemand klaagt over je muziek hoeft die persoon niet meteen een geluidhater te zijn. Ik hou ook van een muziekje, ook bij het studeren, maar niet als die muziek van de buurman twee verdiepingen hoger komt (al was het mijn favoriete nummer).
pi_75092383
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef McGilles het volgende:
Ontzettend asociaal

Maar ik kan wel een oplossing bedenken waar je tevreden mee kan zijn. Een zwevende vloer, en heel goede isolatie (ook op de muren dus). Dat gaat wat kosten, maar je moet toch wat voor 70dB(A) muziek overhebben
pi_75092680
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:57 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ontzettend asociaal

Maar ik kan wel een oplossing bedenken waar je tevreden mee kan zijn. Een zwevende vloer, en heel goede isolatie (ook op de muren dus). Dat gaat wat kosten, maar je moet toch wat voor 70dB(A) muziek overhebben
Ik heb inderdaad zelf al gekeken voor dat soort oplossingen, maar jammer genoeg heb ik geen duizenden euro's onder mijn matras liggen om die ongein aan te schaffen
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:06:38 #176
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_75092733
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef tonja het volgende:
TS beseft echt niet wat hij andere mensen aan doet. Ik heb zelf in het verleden zulke buren als TS gehad, die vonden ook dat ik het maar moest accepteren dat ik continu hun kutherrie hoorde. Op een gegeven moment ben je met niets anders meer bezig dan jezelf opvreten vanwege de herrie. Zelfs als het even stil is zit je gespannen te wachten tot de ellende weer begint.
Je kan ook steeds minder hebben en raakt er helemaal op gefocust.
God, wat voelde ik me klote in die tijd!

Maar dat kan jou allemaal geen reet schelen, als jij het maar naar je zin hebt.
De bas willen voelen.... ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Dit dus.

Je gaat er gewoon aan onderdoor. Helemaal als het je directe bovenburen zijn zoals in mijn geval was.

Dit is voor mij ook de reden geweest om te gaan verhuizen.

@ TS: Je bent asociaal bezig.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_75092735
Ik denk niet dat je buren bereid zijn om mee te betalen
pi_75092899
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad zelf al gekeken voor dat soort oplossingen, maar jammer genoeg heb ik geen duizenden euro's onder mijn matras liggen om die ongein aan te schaffen
dan moet het geluid tot die tijd maar zachter.. echt, zo moeilijk is het niet.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:13:14 #179
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75092988
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb een goede koptelefoon, alleen lang niet zo mooi als 5.1. Tevens luister ik vooral muziek als ik bezig ben, eten koken, opruimen, dingen uitzoeken, leren, lezen. Dus dan is zo'n snoer heel vervelend.
5.1 voegt toch niets toe aan muziek?? (Athans, dat merk ik hier thuis niet, heb ook wel voor enkele duizenden euro's aan apparatuur staan...)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75093644
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef caspervc het volgende:

[..]

5.1 voegt toch niets toe aan muziek?? (Athans, dat merk ik hier thuis niet, heb ook wel voor enkele duizenden euro's aan apparatuur staan...)
5.1 voor muziek is toch eigenlijk gewoon onzin.
Een goede muziekinstallatie heeft niets met 5.1 te maken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75095225
Jongens, mijn dienst zit erop, danku allen voor het vullen van mijn topic, gegroet
pi_75095522
TS is idd asociaal. En het gaat niet eens om het volume, maar puur om het feit dat je (als onderburen) constant iets hoort waar je niet om gevraagd hebt. Bij timmeren oid weet je nog dat het meestal na een kwartier wel over is, maar bij die muziek weet je al dat dat nog heel lang gaat duren, omdat de bovenbuurman de hele dag thuis zit en muziek dan ook aan laat staan.

Heb hetzelfde met mijn bovenbuurman. Die moet altijd geluid om zich heen hebben. Is erg vervelend als je 's avonds uit je werk komt en even rustig op de bank zit om tv te kijken oid en meteen weer dat gebass boven je hoofd hoort, waarvan je weet dat dat niet op zal houden. En ben al een paar keer bij hem in de kamer geweest om te luisteren, maar het is bij hem niet eens zo heel hard. Echter dringen bassen overal doorheen en hoor ik ze als onderbuurman bijna harder dan hijzelf. Als ik jou dan hoor over dat je elkaar nog net kunt verstaan dan heb je het echt veel te hard staan. Dat kan niet in een flat. Ga dan in een vrijstaand huis wonen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:28:02 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75095599
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef McGilles het volgende:
Jongens, mijn dienst zit erop, danku allen voor het vullen van mijn topic urenlang voldoen aan mijn grote behoefte aan aandacht, gegroet
pi_75095740
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij begrijpt het Jij doet liever de hele dag niks?
FoK is zeer goed vermaak als al het werk gedaan is en ik nog een aantal uren moet vullen
pi_75095804
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef TheFrankey het volgende:
Heb niet het hele topic gelezen maar alleen de OP.

Ik vind he bijhoorlijk asociaal. Als je bij de onder-onderburen kunt horen dat je muziek luister is al erg genoeg. Als je dan ook nog eens kunt horen welk nummer het is zou ik het ook al zat zijn. Als je dan goed luisterd en je kunt de text horen?????????

Ik zou het logisch vinden als je onderonderburen een topic in KLB openen. Je muziek staat echt te hard.
Buurjongen verziekt ons leven

En niemand had het door?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75095826
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

Jij begrijpt het Jij doet liever de hele dag niks?
FoK is zeer goed vermaak als al het werk gedaan is en ik nog een aantal uren moet vullen
Maar vertel ons nog eens iets over je pauper-setje thuis? Wat heb je eigenlijk voor spulletjes staan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:36:37 #187
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75095866
Heb jij eigenlijk een vriend capricia?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75095876
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar vertel ons nog eens iets over je pauper-setje thuis? Wat heb je eigenlijk voor spulletjes staan?
Ik hou niet van opscheppen, onnodig Nu dit was het nieuws kijken, laterrrr
pi_75095897
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriend capricia?
Neem dit topic aub maar over met een ander onderwerp
pi_75096239
Gedoe met je buren is één van de vervelendste dingen die je mee kan maken. Ik heb een tijdje boven mensen gewoond die op zaterdagmiddag aanbelden omdat ze er last van hadden dat ik aan het stofzuigen was. Een paar weken later stonden ze weer furieus aan de deur, omdat we met wat meubels aan het schuiven waren. (Soms zie je ineens het licht en wil je je meubels eens in een andere opstelling neerzetten) Volgens hen te bizar voor woorden. We hebben zelf geen kinderen, maar als een neefje of nichtje bij ons op bezoek was en door de kamer rende sloegen ze met de bezem (ofzo) tegen hun plafond. Ik kan je vertellen dat zulke lichtgevoelige buren je woongenot behoorlijk vergallen. Je voelt je gewoon niet vrij in je eigen huis.

Ik vind het dus prima als een buurjongen hier zijn volume soms een half uurtje opentrekt naar 10. Geen probleem. Maar als dat wekelijks zou zijn en meer dan een half uurtje op de spaarzame momenten dat ik zelf thuis ben zou ik er ook wat aan willen doen.

Ik ben bang dat je het geduld met je buren wel verknald hebt ook als het in de toekomst van tijd tot tijd om een half uurtje gaat.
I got soul, but I'm not a soldier
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:01:16 #191
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_75098296
TS, ben je na al je geluidsdempende acties (lager volume, vilt, spikes) nog eens gaan luisteren en kon je toen nog altijd je tekst volgen? Als je dat nog kun zul je ook wel snappen dat je maatregelen blijkbaar vrij nutteloos zijn geweest.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_75098384
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
Dat is wel echt enorm hard zeg.

Als je zo een paar uur per dag muziek draait snap ik wel waarom ze klagen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:21:07 #193
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_75098890
Ik ben benieuwd of TS van plan is zijn gedrag aan te passen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_75099097
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Buurjongen verziekt ons leven

En niemand had het door?
Dit topic was er eerder pino.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_75099156
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit topic was er eerder pino.
Dat pino had er niet bijgehoeven hoor

En als dit echt is eet ik m'n hoed op
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75099286
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Dit dus.

Je gaat er gewoon aan onderdoor. Helemaal als het je directe bovenburen zijn zoals in mijn geval was.

Dit is voor mij ook de reden geweest om te gaan verhuizen.

@ TS: Je bent asociaal bezig.
Sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden. Ts is zn klootviool voor hem bestaat alleen maar ik. Ik moet harde muziek luisteren waarneer het mij uitkomt en het liefst zo hard mogelijk. Ik kan het niet zachtjes want dan kan ik me niet ontspannen.

Door zn hufter als jij heb ik me huis moeten verkopen omdat ik er onder door ging de afgelopen 3 jaar.
pi_75099568
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden. Ts is zn klootviool voor hem bestaat alleen maar ik. Ik moet harde muziek luisteren waarneer het mij uitkomt en het liefst zo hard mogelijk. Ik kan het niet zachtjes want dan kan ik me niet ontspannen.

Door zn hufter als jij heb ik me huis moeten verkopen omdat ik er onder door ging de afgelopen 3 jaar.
Wat een prachtreactie, ik kan zien dat je mijn reacties zorgvuldig heb gelezen. Ik snap dat het bij jou heel diep zit maar niet iedereen die muziek luistert is een complete aso hoor
pi_75099583
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat pino had er niet bijgehoeven hoor

En als dit echt is eet ik m'n hoed op
Begin maar met eten dan, dit topic is gewoon echt, de andere is een ouderwetse lemming
pi_75099606
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat een prachtreactie, ik kan zien dat je mijn reacties zorgvuldig heb gelezen. Ik snap dat het bij jou heel diep zit maar niet iedereen die muziek luistert is een complete aso hoor
Hey, daar is TS weer... vertel je nog wat voor een paupersetje je hebt staan?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75099619
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd of TS van plan is zijn gedrag aan te passen.
Ik ben net uit werk even langgegaan bij de onderburen en de onderonderburen, even bespreken die handel. Ik ben niet zo'n aso als de gemiddelde kortgelontte fokker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')