En dan vind je het gek dat ze klagen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.
Zoals ik al zei, het waren puur deze tijdstippen deze week, de complete woensdag, de donderdagavond en de complete vrijdag inclusief vandaag ben ik niet thuis.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan 's avonds zeker nog even een filmpje met je 5.1 surround.
Eerlijk gezegt, ja dus. Nu dat ik terugdenk aan mijn verleden denk ik dat ik van 'geluk' mag spreken dat ik tot nu toe allemaal zeer relaxte buren heb gehad. Trouwens, ergens in een ver verleden wel eens overburen gehad, woonde nog bij m'n ouders, die woonde zo'n 50m verderop en die klaagden echt over het minste over geringste.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ze klagen?
Sorry, maar dan zou ik ook voor je deur staan. En ik ben wel wat gewend, heb in een studentenflat gewoond met onder andere een overbuurman met elektrisch drumstel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is inderdaad redelijk lang ja, maar ik heb niet een constant volume hoor. Soms staat hij wat zachter en soms wat harder, met als maximum het eerder genoemde volume. Dus ze horen het niet constant, maar mijn favoriete nummers moeten ze na een paar maandjes wel kunnen herkennen denk ik.
Als ik na een paar maanden je favoriete nummers kon herkennen, dan zou ik ook gaan klagen. Dan heb je dus echt de muziek te hard staan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt, ja dus. Nu dat ik terugdenk aan mijn verleden denk ik dat ik van 'geluk' mag spreken dat ik tot nu toe allemaal zeer relaxte buren heb gehad. Trouwens, ergens in een ver verleden wel eens overburen gehad, woonde nog bij m'n ouders, die woonde zo'n 50m verderop en die klaagden echt over het minste over geringste.
Er blijkt maar weer eens dat genoeg mensen niet tegen geluid van andere mensen kan, niks negatiefs hierover hoor, maar ik dacht dat deze groep heel klein was. Ik kan zelf heerlijk ontspannen zitten leren terwijl de muziek redelijk hard staat, ik kan zelfs heerlijk half in slaap vallen als ik een drukke dag heb gehad, terwijl er harde muziek uit speakers zou komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ik na een paar maanden je favoriete nummers kon herkennen, dan zou ik ook gaan klagen. Dan heb je dus echt de muziek te hard staan.
En stel dat je ander geluid zou horen van je buren, behalve muziek. Nu praat ik over hobbygeluiden e.d.?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef capricia het volgende:
Het lijkt mij echt zwaar irritant als ik de 'best of' van mijn buurman kan herkennen.
Er is toch voor mij, en wellicht ook voor een paar anderen, een groot verschil of het mijn eigen herrie/muziek betreft of die van een ander, waar ik dus geen invloed op kan hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er blijkt maar weer eens dat genoeg mensen niet tegen geluid van andere mensen kan, niks negatiefs hierover hoor, maar ik dacht dat deze groep heel klein was. Ik kan zelf heerlijk ontspannen zitten leren terwijl de muziek redelijk hard staat, ik kan zelfs heerlijk half in slaap vallen als ik een drukke dag heb gehad, terwijl er harde muziek uit speakers zou komen.
Voor de mensen die gelijk weer gaan reageren hierop, ik praat over voorbeelden uit het verleden, toen zette ik de muziek wel hard, hard naar eigen zeggen.
Ik hoor van hiernaast wel eens een kindje huilen, of een hond blaffen, maar dat is heel af en toe, en dus niet aan 1 stuk door. Bovendien hebben wij gelukkig een vrijstaande spouw tussen ons in.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
En stel dat je ander geluid zou horen van je buren, behalve muziek. Nu praat ik over hobbygeluiden e.d.?
Maar dat ligt natuurlijk aan de buren zelf, niet aan TS...quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Remqo het volgende:
Ook leuk met nachtdiensten, overdag niet kunnen slapen door buurmans harde muziek![]()
Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is toch voor mij, en wellicht ook voor een paar anderen, een groot verschil of het mijn eigen herrie/muziek betreft of die van een ander, waar ik dus geen invloed op kan hebben.
Begrijp je dat verschil, TS?
Zij draaien geen nachtdiensten, ik ook niet. Dus dit is in dit geval niet aan de orde, gelukkigquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef Remqo het volgende:
Ook leuk met nachtdiensten, overdag niet kunnen slapen door buurmans harde muziek![]()
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar die bijeenkomst. Zijn er meer mensen die daar komen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.
Ik ben benieuwd wat ze zelf als oplossing aandragen. En dan heb ik het niet over zogenaamde oplossingen dat ik maar geen muziek meer moet gaan draaien, maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn.
Voor zover ik weet zal iedereen die in dat complex woont aanwezig zijn, 9 man inclusief mijzelf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar die bijeenkomst. Zijn er meer mensen die daar komen?
Want ik kan me 2 dingen voorstellen:
1. Veel meer mensen hebben last van jouw geluidsniveau.![]()
2. Er wordt door die buren over meer medebewoners geklaagd.
Ik vind het niet erg als ik eens iets hoor van de buren, maar als ik na een paar maanden jouw favoriete nummers kan herkennen, dan hoor je structureel dagelijks een paar uur lang die muziek. Dat geef je zelf ook aan. Daar heb ik inderdaad geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er blijkt maar weer eens dat genoeg mensen niet tegen geluid van andere mensen kan, niks negatiefs hierover hoor, maar ik dacht dat deze groep heel klein was. Ik kan zelf heerlijk ontspannen zitten leren terwijl de muziek redelijk hard staat, ik kan zelfs heerlijk half in slaap vallen als ik een drukke dag heb gehad, terwijl er harde muziek uit speakers zou komen.
Voor de mensen die gelijk weer gaan reageren hierop, ik praat over voorbeelden uit het verleden, toen zette ik de muziek wel hard, hard naar eigen zeggen.
Ik heb niet alle 7 pagina's gelezen, dus mogelijk post ik iets dubbel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Ik kon mijn oren niet geloven dus ben ik gelijk even meegelopen om te luisteren hoe hard het wel niet moest zijn.
Toen ik in hun huiskamer stond en de bewoner de tv practisch op mute zette hoorde je inderdaad mijn muziek, je kon horen wel nummer er op stond en met een gespitst oor kon je de tekst ook wel horen, mits alles in hun eigen kamer stil was natuurlijk.
Ontzettend asociaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef McGilles het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze zelf als oplossing aandragen. En dan heb ik het niet over zogenaamde oplossingen dat ik maar geen muziek meer moet gaan draaien, maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn.
Ik heb inderdaad zelf al gekeken voor dat soort oplossingen, maar jammer genoeg heb ik geen duizenden euro's onder mijn matras liggen om die ongein aan te schaffenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ontzettend asociaal![]()
Maar ik kan wel een oplossing bedenken waar je tevreden mee kan zijn. Een zwevende vloer, en heel goede isolatie (ook op de muren dus). Dat gaat wat kosten, maar je moet toch wat voor 70dB(A) muziek overhebben
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef tonja het volgende:
TS beseft echt niet wat hij andere mensen aan doet. Ik heb zelf in het verleden zulke buren als TS gehad, die vonden ook dat ik het maar moest accepteren dat ik continu hun kutherrie hoorde. Op een gegeven moment ben je met niets anders meer bezig dan jezelf opvreten vanwege de herrie. Zelfs als het even stil is zit je gespannen te wachten tot de ellende weer begint.
Je kan ook steeds minder hebben en raakt er helemaal op gefocust.
God, wat voelde ik me klote in die tijd!
Maar dat kan jou allemaal geen reet schelen, als jij het maar naar je zin hebt.
De bas willen voelen.... ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
dan moet het geluid tot die tijd maar zachter.. echt, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelf al gekeken voor dat soort oplossingen, maar jammer genoeg heb ik geen duizenden euro's onder mijn matras liggen om die ongein aan te schaffen
5.1 voegt toch niets toe aan muziek?? (Athans, dat merk ik hier thuis niet, heb ook wel voor enkele duizenden euro's aan apparatuur staan...)quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb een goede koptelefoon, alleen lang niet zo mooi als 5.1. Tevens luister ik vooral muziek als ik bezig ben, eten koken, opruimen, dingen uitzoeken, leren, lezen. Dus dan is zo'n snoer heel vervelend.
5.1 voor muziek is toch eigenlijk gewoon onzin.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
5.1 voegt toch niets toe aan muziek?? (Athans, dat merk ik hier thuis niet, heb ook wel voor enkele duizenden euro's aan apparatuur staan...)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef McGilles het volgende:
Jongens, mijn dienst zit erop, danku allen voor het vullen van mijn topic urenlang voldoen aan mijn grote behoefte aan aandacht, gegroet
Jij begrijpt hetquote:
Buurjongen verziekt ons levenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef TheFrankey het volgende:
Heb niet het hele topic gelezen maar alleen de OP.
Ik vind he bijhoorlijk asociaal. Als je bij de onder-onderburen kunt horen dat je muziek luister is al erg genoeg. Als je dan ook nog eens kunt horen welk nummer het is zou ik het ook al zat zijn. Als je dan goed luisterd en je kunt de text horen?????????
Ik zou het logisch vinden als je onderonderburen een topic in KLB openen. Je muziek staat echt te hard.
Maar vertel ons nog eens iets over je pauper-setje thuis? Wat heb je eigenlijk voor spulletjes staan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetJij doet liever de hele dag niks?
FoK is zeer goed vermaak als al het werk gedaan is en ik nog een aantal uren moet vullen
Ik hou niet van opscheppen, onnodigquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vertel ons nog eens iets over je pauper-setje thuis? Wat heb je eigenlijk voor spulletjes staan?
Neem dit topic aub maar over met een ander onderwerpquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriend capricia?![]()
Dat is wel echt enorm hard zeg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef McGilles het volgende:
Het geluidsniveau wat ik hanteer overdag is zo hard dat als je met iemand in de kamer zou staan je nog wel een gesprek kan voeren, maar wel moeite moet doen om iemand te verstaan en je iets je stem moet verheffen.
Dit topic was er eerder pino.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Buurjongen verziekt ons leven
En niemand had het door?
Dat pino had er niet bijgehoeven hoorquote:
Sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden. Ts is zn klootviool voor hem bestaat alleen maar ik. Ik moet harde muziek luisteren waarneer het mij uitkomt en het liefst zo hard mogelijk. Ik kan het niet zachtjes want dan kan ik me niet ontspannen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Dit dus.
Je gaat er gewoon aan onderdoor. Helemaal als het je directe bovenburen zijn zoals in mijn geval was.
Dit is voor mij ook de reden geweest om te gaan verhuizen.
@ TS: Je bent asociaal bezig.
Wat een prachtreactie, ik kan zien dat je mijn reacties zorgvuldig heb gelezen. Ik snap dat het bij jou heel diep zit maar niet iedereen die muziek luistert is een complete aso hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden. Ts is zn klootviool voor hem bestaat alleen maar ik. Ik moet harde muziek luisteren waarneer het mij uitkomt en het liefst zo hard mogelijk. Ik kan het niet zachtjes want dan kan ik me niet ontspannen.
Door zn hufter als jij heb ik me huis moeten verkopen omdat ik er onder door ging de afgelopen 3 jaar.
Begin maar met eten dan, dit topic is gewoon echt, de andere is een ouderwetse lemmingquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat pino had er niet bijgehoeven hoor
En als dit echt is eet ik m'n hoed op
Hey, daar is TS weer... vertel je nog wat voor een paupersetje je hebt staan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een prachtreactie, ik kan zien dat je mijn reacties zorgvuldig heb gelezen. Ik snap dat het bij jou heel diep zit maar niet iedereen die muziek luistert is een complete aso hoor
Ik ben net uit werk even langgegaan bij de onderburen en de onderonderburen, even bespreken die handel. Ik ben niet zo'n aso als de gemiddelde kortgelontte fokkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd of TS van plan is zijn gedrag aan te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |