Cool, hoef ik niet 11 topicpages door te struinenquote:
Naast deze 2 posts ook de OP gelezen en ik kan alleen maar heel erg blij zijn dat jij niet mijn buurman bent. En als je geen autist bent, heb je een groot stuk delfts blauw voor je hoofd óf je doet het expres om "de samenleving" te zieken, gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef McGilles het volgende:
En nog even een serieuzere reactie op de samenvatting:
-knip-
Als je met zoveel mensen bij elkaar opeengepropt zit moet je rekening met anderen houden. En niet iedereen zit te wachten op herrie van de buren (ook al is het misschien minimaal). Ik heb zelf ook van die fijne buren die je met ALLES mee late ngenieten, ik kan ruiken wat ze koken (en het zijn marokkanen dus dat doen ze veel, lang en vooral kruidigquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Goed kunnen horen?
Als het daar totale stilte is kunnen ze in de verte mijn muziek horen ja. Volgens mij kunnen veel mensen tegenwoordig niks meer hebben van de medemens. Ik heb blijkbaar een totaal anders instelling en mening over dit punt.
Wat ben jij voor een debiele schijtzak dat je hier alleen maar komt om bijval te krijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand in dit topic die heeft geleerd in zijn leven om om te gaan met andere mensen en hun eigen gebruiken. Dat blijkt na de reacties in dit topic toch lang niet voor iedereen weggelegd te zijn.
TS is neergeknuppeld met zijn eigen luidsprekers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
TS: Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Jij gaat er blijkbaar vanuit dat mijn buren zo intelligent zijn om de link te leggen tussen hun aso gedrag en een reactie van mijn kant daaropquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Aha, gewoon oog-om-oog in de multiculturele samenleving.
Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
TS: Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Tot we iets over je lezen op de fok frontpage.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!
Vanochtend van 11:00u tot nu muziek aangehad, degelijk volume, niks speciaals naar mijn mening. Nu is de muziek net uit, ga toch zo de deur uit.
Voor de rest niks nieuws, ik denk dat het gewoon even wennen is voor de rest, over een maandje haat niemand mij meer
.. 2 verdiepingen lager nog de tekst kunnen verstaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef VeerEli het volgende:
bla
Ik heb elke pagina en elke reactie doorgelezen voordat ik postte, dus doe niet zo dom. Ik mag toch net zo goed mijn mening hebben als ieder ander? Moeilijk he, als iemand een andere mening heeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het topic niet gevolgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |