abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 17:43:10 #276
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75150742
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef elplato het volgende:
-samenvatting-
Cool, hoef ik niet 11 topicpages door te struinen
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef McGilles het volgende:
En nog even een serieuzere reactie op de samenvatting:
-knip-
Naast deze 2 posts ook de OP gelezen en ik kan alleen maar heel erg blij zijn dat jij niet mijn buurman bent. En als je geen autist bent, heb je een groot stuk delfts blauw voor je hoofd óf je doet het expres om "de samenleving" te zieken, gewoon, omdat het kan.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:08:15 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75175277
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef McGilles het volgende:

[..]

Goed kunnen horen?
Als het daar totale stilte is kunnen ze in de verte mijn muziek horen ja. Volgens mij kunnen veel mensen tegenwoordig niks meer hebben van de medemens. Ik heb blijkbaar een totaal anders instelling en mening over dit punt.
Als je met zoveel mensen bij elkaar opeengepropt zit moet je rekening met anderen houden. En niet iedereen zit te wachten op herrie van de buren (ook al is het misschien minimaal). Ik heb zelf ook van die fijne buren die je met ALLES mee late ngenieten, ik kan ruiken wat ze koken (en het zijn marokkanen dus dat doen ze veel, lang en vooral kruidig ) ik kan in de zomer nooit eens rustig in de tuin zitten omdat ze dan van dat alla akbar gejank aan hebben staan met het raam vol open (en nee dat staat dan niet heel hard maar het stoort wel ENORM ) en aangezien we nogal gehorige huizen hebben kan ik ze 's avonds in bed letterlijk volgen als ze weer eens op luide toon vertellen wat ze gedaan hebben die dag als de hele familie er is.

Af en toe kookt mijn bloed er echt van, vooral omdat sinds de keren dat ik geklaagd heb bij ze er gewoon geen reet veranderd is en ze blijkbaar niet inzien dat ze overlast veroorzaken voor een stuk of 5 omwonenden.

Als je er voor kiest om in een appartement te wonen moet je gewoon enorm veel rekening met anderen houden, ik hou ook wel eens van muziek aan maar probeer dat niet té luid te spelen en tussen 9 en half 10 gaat de muziek ook gewoon uit bij mij.

Als je geen rekening met anderen wilt houden moet je in een hutje op de hei gaan wonen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 11:10:56 #278
236264 crew  capricia
pi_75175380
TS: Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75175638
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef McGilles het volgende:

[..]

Kijk, eindelijk iemand in dit topic die heeft geleerd in zijn leven om om te gaan met andere mensen en hun eigen gebruiken. Dat blijkt na de reacties in dit topic toch lang niet voor iedereen weggelegd te zijn.
Wat ben jij voor een debiele schijtzak dat je hier alleen maar komt om bijval te krijgen.

Zodra mensen niet 100% meegaan in jouw verhaal ga je in de aanval en roep je dat iedereen die het niet met je eens is zich niet aan kunnen passen aan een wereld waar anderen in leven.

Het feit blijft dat jij degene bent die de overlast schept, meerdere mensen in je gebouw hebben zelfs last van je, en jij eist dat anderen zich naar jouw schikken? Fijn dat jij degene bent die bepaalt waar een ander last van mag hebben.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_75176002
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
TS is neergeknuppeld met zijn eigen luidsprekers.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:31:40 #281
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75176073
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
-knip-
Aha, gewoon oog-om-oog in de multiculturele samenleving.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:55:05 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_75178897
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef error_404 het volgende:

[..]

Aha, gewoon oog-om-oog in de multiculturele samenleving.
Jij gaat er blijkbaar vanuit dat mijn buren zo intelligent zijn om de link te leggen tussen hun aso gedrag en een reactie van mijn kant daarop ? Nee ik probeer maar gewoon zelf in elk geval geen overlast te geven zodat ze me dáár nooit mee om de oren kunnen slaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_75178919
Topic is bijna vol.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:56:24 #284
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75178945
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Gordijn het volgende:
Topic is bijna vol.
Het werd ook wel tijd, he
pi_75180861
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef capricia het volgende:
Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!

Vanochtend van 11:00u tot nu muziek aangehad, degelijk volume, niks speciaals naar mijn mening. Nu is de muziek net uit, ga toch zo de deur uit.

Voor de rest niks nieuws, ik denk dat het gewoon even wennen is voor de rest, over een maandje haat niemand mij meer
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:13:07 #286
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_75181529
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bijeenkomst is verschoven naar 14 dec!

Vanochtend van 11:00u tot nu muziek aangehad, degelijk volume, niks speciaals naar mijn mening. Nu is de muziek net uit, ga toch zo de deur uit.

Voor de rest niks nieuws, ik denk dat het gewoon even wennen is voor de rest, over een maandje haat niemand mij meer
Tot we iets over je lezen op de fok frontpage.....
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_75181881
Ik wacht vol ongeduld.
pi_75181932
Je buren hebben gewoon gelijk..
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:46:42 #289
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75182649
Nou ja zeg, waarom moeten zoveel mensen hier zo onrespectvol praten? Kan het niet een beetje normaal? Tering, waar windt je je over op hé.
En ik zie niet bepaald in waarom TS om deze reden een autist zou zijn Wel knap dat zo'n gros hier op basis van dit ene topic die conclusie kunnen trekken

Het is gewoon moeilijk om hier een goeie mening over te kunnen geven. Wij kunnen immers niet HOREN hoe hard de muziek staat, alleen maar onze conclusie trekken over wat TS verteld.
En als TS zegt dat de buren het pas horen als het muisstil is in hun huis, vind ik het een hoop gejank om niks. Tuurlijk, als je hier over de avond praat vind ik het een ander verhaal, en de lijn trekken tot 22:00 vind ik ook te ver gaan. Maar als je gewoon 's middags af en toe (want TS werkt ook een aantal dagen in de week) wat muziek hoort van je bovenbuurman, en ook pas alleen als je zelf de TV op mute heb staan, vind ik dat er niet zo gezeikt moet worden.

Iedereen roept hier keihard dat TS zich maar moet aanpassen, dat HIJ aso is, en HIJ rekening moet houden met zijn buren, maar hoezo hoeven zijn buren zich niet aan hem aan te passen dan? Hij houd van muziek aan, hun niet. Dus sluit je een compromis lijkt mij dan. Moet toch niet zo moeilijk zijn. Je moet nou eenmaal het één en ander kunnen verdragen van elkaar, en dat hoort van beide kanten te komen vind ik, niet alleen maar van TS zijn kant.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_75182766
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef VeerEli het volgende:
bla
.. 2 verdiepingen lager nog de tekst kunnen verstaan
.. stem moeten verheffen in de kamer met muziek om verstaanbaar te zijn

Denk dat daar wel een aardig beeld bij te vormen is.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:51:23 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_75182812
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef VeerEli het volgende:

-knip-
Volgens mij heb jij het topic niet gevolgd
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:34 #292
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_75183610
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het topic niet gevolgd
Ik heb elke pagina en elke reactie doorgelezen voordat ik postte, dus doe niet zo dom. Ik mag toch net zo goed mijn mening hebben als ieder ander? Moeilijk he, als iemand een andere mening heeft
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')