Natuurlijk afhankelijk van het volume overlast dat de TS bezorgd kan hetzelfde gezegd worden van iedereen die om alles moeilijk moet doen.quote:Op maandag 30 november 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als jij besluit in een appartement te gaan wonen moet je je maar aanpassen aan het feit dat je directe buren aan alle kanten hebt. Pas als je later groot bent en je eigen woning hebt knal je maar een end weg maar stel voor dat je tot die tijd je gewoon inhoudt met die kolereherrie.
Ik heb zelf ook van die guppies boven me wonen die overdags effe het volume opendraaien. Erger me er ook dood aan maar zeg er niets van, pas als ze na 10 uur aso doen zeg ik er wat van.
Lekker dan als je zeikburen hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, de oplossing is een niveau dat ten eerste voor de omwonenden acceptabel is, dan kom jij pas. Dat je "voor een zeer aanzienlijk bedrag" apparatuur hebt staan is geen argument. Ik heb ook voor een zeer aanzienlijk bedrag aan apparatuur staan voor mijn basgitaar, maar ik zorg dat ik nooit klachten krijg van de buren, ook al zou ik zelf standje 10 wel lekker vinden, ik weet gewoon dat andere mensen zich dan storen aan mijn "beleving" en "luistergenot".
Er is van beide kanten wat van te zeggen. Als je in een complex woont hoor je gewoon rekening te houden met je buren. Aan de andere kant weet je dat als je in een complex woont je je buren hoort. Ik vind het normaal dat je na 10 uur stil bent.quote:Op maandag 30 november 2009 09:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Natuurlijk afhankelijk van het volume overlast dat de TS bezorgd kan hetzelfde gezegd worden van iedereen die om alles moeilijk moet doen.
In een appartement heb je gewoon leefgeluiden en enigsinds de muziek van een ander horen ontkom je niet aan.
En dan ligt het ook nog aan je appartement, ik woon in een appartement uit 1950 en ik hoef volumegewijs echt geen hoog volume te hebben om buiten mijn voordeur nog te horen welk nummer op staat.
Dan hebben we het over doodnormaal volume. Spreekvolume zou ik het mee willen vergelijken, je kan er prima zonder enige moeite een gesprek onder voeren.
Kan niet zo zijn dat ik om dat gegeven effectief mn speakers de deur uit moet doen omdat er iemand last van heeft.
Maargoed dat gezegd hebben hoor ik mijn buren en dienst muziek (froger) ook regelmatig. Dus dat is in mijn woonomgeving gelukkig helemaal geen issue.
Dat je na 10 uur gewoon je geluidsproductie minimaliseert staat buiten kijf in die zin. Maar overdag kan het niet zo zijn dat omwille van 'overlast' ik mijn speakers niet kan gebruiken en het moet doen met een hoofdtelefoon, net als dat ik niet overdag op volume 3000 knetterharde beukmuziek opzet met een bass gelijkwaardig een flinke bioscoop.quote:Op maandag 30 november 2009 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Er is van beide kanten wat van te zeggen. Als je in een complex woont hoor je gewoon rekening te houden met je buren. Aan de andere kant weet je dat als je in een complex woont je je buren hoort. Ik vind het normaal dat je na 10 uur stil bent.
ja en dan aangeven dat je herrie mag maken tot 22:00quote:Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef TeenWolf het volgende:
nogmaals, mensen die denken dat ze overdag herrie mogen maken!
Ik ben geen audiofiel, ik luister gewoon erg graag muziekquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef XtremeNL het volgende:
TS is/waant zich audiofiel
Waarmee is aangetoond dat TS autist is en dus zelf compleet schuldig is.
inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom ben je in hemelsnaam dit topic gestart? Volgens mij doe je geen bal met andermans meningen, vind je het alleen erg leuk om het een uur of zo, over jou te hebben. Ik kan er geen andere chocola van maken.
Nee hoor, TS heeft toch gelijk? Het is toch juist leuk om de urenlang gratis achtergrondmuziek die je niet prettig vindt te horen in je eigen huis zoals in een warenhuis?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom ben je in hemelsnaam dit topic gestart? Volgens mij doe je geen bal met andermans meningen, vind je het alleen erg leuk om het een uur of zo, over jou te hebben. Ik kan er geen andere chocola van maken.
Weer een meningsverschil, ik kan juist alleen maar goed leren als ik de muziek aan hebquote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ik weet het niet maar als student zijnde moet je overdag danwel s-avonds gewoon leren en veel lezen. Met die kut muziek op de achtergrond, of een melodietje is vreselijk irritant. Het gaat niet altijd om de hardheid maar om de duur en de verstoring van de rust, wat iemand uit z'n concentratie haalt.
aso
quote:Ik ben niet van plan het geluidsniveau nog lager te maken want ik ben nogal een muziek en filmfan en een film met geluid of luisterniveau is geen beleving voor mij meer
quote:maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
quote:ik wil ook graag ontspannen in mijn eigen woning en muziek luisteren is mijn ultieme ontspanning
quote:ik wil mij ook zelf wel vrij voelen in mijn eigen huis.
Dat is wel je levensmotto hè? Mooi nuanceverschil in formulering en je hebt het zelf niet eens door.quote:maar oplossingen waarmee zij kunnen leven en ik tevreden kan zijn
quote:Als iemand geen egoist is ben ik het wel
quote:Ik stel voor, ik draai de volumeknop iets terug (al gedaan) en zij horen minder dan voorheen, maar nog wel wat.
Al eerder op gereageerd in het topic, maar nog maar een keer een vergelijk omdat het zo'n heerlijke asociale redenering is: Jij hebt een ferrari gekocht en wil graag met 110 door het dorp willen rijden, want dat geeft je zo'n fijn gevoel. De mensen in het dorp willen dat je niet harder dan 50 gaat, want dat vinden ze gevaarlijk. Oplossing: Jij gaat 80 rijden en de dorpsbewoners hebben zich er maar in te schikken. Jij hebt immers al ingeleverd op je Heilige Genot.quote:Nee, mijn ideale situatie is bijvoorbeeld geluidsniveau 10
Hun ideale situatie is geluidsniveau 0
Dus de oplossing is geluidsniveau 5, en niet 0 of 10.
En nog gaat er geen belletje bij je rinkelenquote:Ik sta er ook echt serieus van te kijken hoor. Mijn verwachting was dat ongeveer 80% van de mogelijke mensen in dit topic mijn mening wel deelden en 10% onverschillig was en 10% het echt aso vond. Blijkt wel dat mijn visie niet de algemene visie is. Apart eigenlijk vind ik persoonlijk.
En als jij iets vreemd vind, heeft een ander er zich maar naar te schikken toch?quote:Ik begrijp heel goed het verschil, ik zou er alleen zelf geen problemen mee hebben. Ik snap dat ik dat dan niet kan verwachten van mijn buren, maar dan mag ik het nog wel vreemd vinden.
zucht. Je bent inderdaad te goed voor deze wereld.quote:De middenweg is allang bereikt, maar de andere partij is niet tevreden. Het is geven en nemen, maar tot nu toe is het puur alleen geven.
Inderdaad TS, het is een modewoord in dit topic en alleen daarom wordt het hier vaak gezegd. Het heeft in ieder geval niks met jou te maken...quote:Trouwens, is er in dit topic een beloning te verdienen voor diegene die mij de 30e keer autist noemt? Blijkt wel een heel leuk woordje te zijn voor velen!
checkquote:Jij denkt dat mensen niet te beinvloeden zijn?
checkquote:laten we het maar niet over iemand IQ hebben, heb totaal geen twijfel dat ik ver boven het gemiddelde zit.
Ik ook, ik ben wel een beetje uitgepraat, FoKkers zijn jammer genoeg over het algemeen dom, exclusief mijzelf natuurlijk.quote:
Ik was ook wel blij dat ik niet zo'n zeikbuur boven me had wonen.. Totdat die hoer om half 4 op maandagnacht, dronken, herriemakend met 5 vrienden gaan zitten schreeuwen op de bank met Najib Amali-mongool op zijn hardst op de TV...quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is precies hoe jij het zegt. Ik kan enorm, maar dan enorm veel hebben van andere mensen. Maar waar ik nou wel langzaam moe van word is dat ik alles wel zou pikken, als ik dagelijks muziek zou horen van mijn buren zou ik juist blij zijn, dan weet ik sowieso dat zij waarschijnlijk van mij ook veel zullen pikken omdat zij hetzelfde denken, maar dat zij niks kunnen hebben.
Mensen die mij kennen weten ook dat ik ontzettend makkelijk in de omgang ben en vrienden kan worden met practisch iedereen, maar ook zelf een heel vrije leven wil hebben waarin ik niet beperkt wil worden.
Dank je. Mensen met sociale stoornissen intrigeren me nu eenmaal.quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef McGilles het volgende:
Nou nou, dat zie je nog maar zelden op fok, zo'n investering van tijd in het maken van een mooie quotepost
Respect daarvoor![]()
Je kunt beter op deze manier beter stoppen met het aandragen van argumenten want zo maakt je het voor anderen in dit topic wel erg makkelijk. Maar je bent volgens eigen zeggen intelligent, dus dan zul je er wel geen problemen mee hebben anderen mensen tot last te zijn als er geen regels meer van toepassing zijnquote:Je vergelijking met de auto raakt kant noch wal, dat heeft te maken met wetten en regels, en laat ik die maar niet opvolgen, want dan is het topic hier zo vol omdat ik dan vrolijk tot 22:00u muziek ga draaien zonder ook maar ergens aan de denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |