abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:31:46 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75071885


Hallo fans. Dit is alweer deel 10 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9


Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van Apuleius
    Staat er een man met een cijferslot te klooien, hij is de combinatie 1,2,3 ( ) vergeten. Zegt ie zo in zichzelf; "Ik kan er potverdorie zo 1,2,3 niet op komen.

    Een stelletje ziet een UFO overvliegen, zegt die meid tegen haar vriend; "Nou ja, dat heb jij weer!"

    Kapper vraagt aan vrouw wat voor model het moet worden.
    Zegt de vrouw; "Maakt me niets uit, doe maar kort."
    Dus die kapper begint als een wilde te knippen en zegt na 30 seconden: "Zo, klaar!"

    Er komt een man naar een snorren en baarden wedstrijd, je kent het wel, dan gaan ze meten wie de langste heeft en die heeft dan gewonnen. Maar goed, die man heeft door een hormoonstoornis een baard van enkele meters! Dus het was bij voorbaat al duidelijk wie dat ging winnen.
    Nu konden ze de man moeilijk naar huis sturen, dat zou ook niet eerlijk zijn. Dus spraken ze af, dat de man voor de ingang zou poseren en dat zijn baard als een soort van loper vanuit de ingang naar buiten zou plooien. Als een soort van lokkertje zeg maar.
    Dus die man staat net in vol ornaat in positie, komt er een gemeentewerker met zo'n onkruidverbrander aan. Nja, je snapt al wat er gaat gebeuren; De gemeenteman zegt tegen baardmans; "Zó héé, wat een ENORME baard heeft u daar, dat zal wel verschrikkelijk veel werk zijn om bij te houden!" En doet vervolgens een stap richting het puntje van de baard, met die onkruidbrander.
    Zegt baardmans; "Nee hoor, ik laat het gewoon groeien."


    Van Haakon
    Het zit op een paard en heeft spijt ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van JohnnyBraincloud
    Man 1: staat te wachten voor een groen voetgangerslicht.
    Man 2: Het is groen hoor, waarom steekt u niet over?
    Man 1: Oh, dat is grappig.
    Man 2: Waarom is dat grappig?
    Man 1: Nou bij ons betekent dat dat je moet wachten.
    Man 2: Bij ons ? Waar komt u in hemelsnaam vandaan ?
    Man 1: Uit andersomistan.
    Man 2: Potverorie dat wist ik niet zeg, haha dat is inderdaad grappig
    Man 1 én Man 2: HAHAHA !


    Van jpg97
    Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Lopen 2 reuzekwallen door de woestijn, zegt die ene tegen de andere:
    " Heb jij het ook zo warm ? "
    Zegt die ander: " Nou, da valt wel mee "
    Even later komen ze een zeepaard tegen. Vraagt die ene reuzekwal aan het zeepaard: " Heb jij het ook zo warm? "
    Zegt dat zeepaard: " Nee, maar ik heb wel dorst!!! "
    BWHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA

    Wie heeft er verstand van Regenpijpen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van LangeJan
    Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in Schotland.
    Ik mag daar gaan fungeren als "waarschuwingsschot"

    Oh ja, er er was eens een boer die ipv 1 keer per jaar, eens in de 4 jaar de afbakening van zijn weiland moest vervangen, want het was immers schrikkeldraad


    Van nightcowboy
    Twee zieke koeien staan in de wei.
    Zegt die ene tegen de andere: 'Au, wat doen mijn mond-en-klauwzeer.'


    Van Runselpink
    Keesje heeft een heel klein lief katje gekregen. Het beestje is erg speels en bijt af en toe best hard. Laatst beet het beestje weer erg hard, en toen zei Keesje: ''Hou op met bijten!'' Antwoordde het beestje: ''sorry''.


    HIERBIJ EEN AANTAL VAN MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    Een jongen en een meisje leren elkaar kennen via internet. Ze zijn allebei dertig en hebben economie gestudeerd. Het klikt allemaal heel erg goed.
    Vraagt dat meisje opeens: "Hoe lang ben je eigenlijk?"
    Zegt die jongen: "1 meter 42."
    Zegt dat meisje geschrokken: "Sorry, w-wat…wat zei je nou?'
    Zegt die jongen: "1 meter 42. Ik vind het best fijn hoor, want ik mag bijna overal gratis naar binnen."

    Een man belt naar New York Pizza.
    Dus hij geeft zijn adres op en vervolgens zegt hij van: "Ik wil graag een pizza, met enerzijds...four cheese, en anderzijds......pepperoni."
    Dus die medewerker zegt: "Oké, hij is over een half uur bij u."
    Een half uur later staat er zo'n brommer voor de deur.
    Zegt die man tegen die bezorger: "Die pizza wil ik helemaal niet. Ik was er nog niet uit wat ik wilde."

    Een man bestelt een pizza in een restaurant en de ober komt hem brengen.
    Zegt hij op een gegeven moment tegen de ober: "Jezus, dit lijkt wel karton."
    Zegt die ober: "Dat is de bodem meneer."

    Een man gaat met zijn vriendin eten in een Italiaans restaurant. De ober komt langs.
    Zegt die man: "Voor mijn vriendin graag een pizza Quattro Stagioni en voor mij een pizza con lecce."
    Dus even later komt de ober langs met een pizza Quattro Stagioni en een pizza met allemaal melk eroverheen.
    Zegt die man boos: "Wat gaan we nou krijgen zeg!"
    Zegt die ober: "Nou, u wilde toch een pizza met melk."
    Zegt die man geïrriteerd: "Nee, ik dacht dat 'lecce' sla betekende."

    Een man discussieert met zijn vrouw over wat voor vuurwerk ze gaan kopen.
    Die vrouw zegt: "Ik vind siervuurwerk mooier."
    Zegt die man: "Ik vind knalvuurwerk mooier."

    Donald Duck gaat gezellig uiteten met zijn zoontjes Kwik, Kwek en Kwak.
    Dus die ober vraagt zo aan Kwik, Kwek en Kwak: "Wat mag het zijn?"
    Zij echt zo in koor van: "Een kindermenu."
    Die ober: "Een kindermenu bestaat uit frites, een kroket, cola en en verrassing."
    Dus Kwik, Kwek en Kwak zeggen min of meer tegelijk: "Hoera! '
    Zegt die ober tegen Donald Duck: "Wat mag het zijn?"
    Zegt Donald Duck zo: "Ik wil graag een volwassenenmenu."
    Die ober: "Het volwassenenmenu bestaat uit frits en eend."
    Zegt Donald Duck boos:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zegt een man tegen een vriend van hem: "Ik kom in het volgende Guinness Book of Records!"
    Zegt die vriend: "Oh, gaaf zeg! Met welke record dan?"
    Zegt die man: "Het record van de langste rij met potjes pindakaas: drie meter."
    Zegt die vriend: "Hmm, maar dat is toch niet echt heel lang."
    Zegt die man: "Nee, klopt, maar het record bestond nog niet."

    Dus een man zit in een café en bestelt een glas halfvolle melk.
    Komt de ober langs met een glas halfvolle melk en dan zegt die man: "Hé, een half glaasje maar?"

    Loopt een ober in de zomer op een druk terras. Op een gegeven moment struikelt hij over zijn veters waardoor zijn dienblad met 20 glazen bier die voor een groep van 20 mannen bestemd is op de grond valt en alle glazen kapot zijn.
    Zegt die ober zo tegen die groep mannen: "Sorry hoor, en jullie krijgen allemaal een nieuw glas bier van me."

    Tijdens de pauze in een bioscoop bij de film Schindler's List vraagt een man die de film met zijn vrouw bezoekt bij de kioskmedewerker om een beker popcorn.
    Zegt die vrouw: "Maar Henk, dat is toch helemaal niet gepast bij en film als deze!"
    Zegt Henk tegen zijn vrouw "Nee, je hebt gelijk" en dan tegen de kioskmedewerker: "Doe maar een pilsje en een zakkie chips."

    Komt een blinde man in een restaurant. De ober komt langs en vraagt of hij iets wil drinken.
    Dus die man zegt: "Doet u maar een witte huiswijn."
    Maar die ober besluit een grap uit te halen en geeft de man een glas rode huiswijn. Een collega van de ober kijkt toe terwijl de ober het glas rode wijn neerzet bij de blinde man.
    Dus die blinde man neemt een slok en zegt: "Dit is rode wijn. Ik had witte wijn besteld."
    Zegt die ober zo tegen zijn collega: "Hoe kan hij dat nou zien?"

    Een man komt bij de bakker.
    Zegt hij: "Ik wil graag een half tijger bruin."
    Zegt die bakker: "Dat is dan 1,14 euro meneer."
    Zegt die man: "Oh, wacht even, doet u anders maar een half Alison. Hoeveel kost dat?"
    Zegt die bakker: "Dat kost ook 1,14 meneer."
    Zegt die man: "Hè, maar het is een stuk kleiner."
    Zegt die bakker: "Ja, klopt, maar het is wel een stuk compacter."
    Dus die man pakt dat halve Alison, haalt er twee boterhammen af en maakt er een balletje van dat hij helemaal fijndrukt en zegt dan: "En dit?"
    Zegt de bakker: "Dat is het meest compacte brood dat we hebben meneer."

    Een man heeft een bedrijfje opgericht voor handige nieuwe uitvindingen. Dus op een gegeven moment heeft hij een douchevloer uitgevonden die geen anti-slipmat nodig heeft, omdat het onmogelijk is om erop uit te glijden. Een paar weken later is de feestelijke presentatie, waar veel geïnteresseerden aanwezig zijn. Er is een heuse douche voor aan de zaal neergezet. Dus een assistente doet de douche aan, de uitvinder houdt zijn kleren aan maar doet wel zijn schoenen en sokken uit en gaat zo onder de douche staan. Maar dan gaat hij me toch een partij onderuit!

    Lopen twee ontbijtkoeken over straat. Zegt de een tegen de ander. Ik heb zo'n Pijnenburg.

    Een jongetje van acht heeft ruzie met zijn ouders. Hij is heel boos op ze en zegt: "Ik ga een raket bouwen en dan vlieg ik naar Mars."
    Zegt die vader tegen die moeder: "Dat lukt 'm toch nooit."

    Een augurk en een olijf zitten in een potje. Zegt die olijf: "Au, gurk.”

    2 augurken en 1 olijf zitten in een potje, zegt die olijf van: "Misschien een hele stomme vraag dit maar eh..."

    Dus een man beweert dat hij met fruit kan communiceren. Hij wordt uitgenodigd bij de laatste show van Oprah Winfrey. Zit hij op een stoel tegenover een stoel waar een banaan op is gezet, die een stropdasje omheeft. Die man praat tegen die banaan en zit begrijpelijk te luisteren. Iedereen is heel aandachtig aan het kijken.
    Maar het is allemaal hartstikke nep.

    Hoe vangt een koe een haas?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Welke superheld ligt continu op bed?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Een man werkt bij Van Dale als redacteur.
    Belt er een man op en die zegt: "Ik heb een woord dat niet in Van Dale staat: luchtkoe."
    Dus even later vertelt die redacteur het verhaal aan zijn baas.
    Zegt die baas zo: "Wat is een luchtkoe dan?'
    Zegt die redacteur: "Weet ik niet. Ik heb even in Van Dale gekeken maar daar kon ik het niet vinden."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VAN ALLE DELEN TOT NU TOE:

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 29-11-2009 14:49:32 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75071931
    tvp
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:33:49 #3
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75071958
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef nightcowboy het volgende:
    tvp
    Top.

    Mag ik jullie allemaal uitnodigen om de poll in te vullen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:34:29 #4
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75071985
    Met alle plezier, F-f
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:36:24 #5
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072035
    "Slaat op mijn Longen"

    Ik weet neit wat het betekent,maar het is vast retegoed
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75072044
    Zit er een vrouw enorm te pochen, bleek ze een nieuwe opscheplepel te hebben.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:37:56 #7
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072088
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:36 schreef FFSletop het volgende:
    "Slaat op mijn Longen"

    Ik weet neit wat het betekent,maar het is vast retegoed
    Dat betekent dat je ervan moet hoesten. Als er bijvoorbeeld rook is in een kamer dan slaat die op je longen; dat is een uitdrukking.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:39:02 #8
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072131
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat betekent dat je ervan moet hoesten. Als er bijvoorbeeld rook is in een kamer dan slaat die op je longen; dat is een uitdrukking.
    Nou, ik heb me om een van je topics eens helemaal ademloos gelachen dus dat zit wel goed.
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:39:20 #9
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072141
    Het is Pasen. Zit een ei tegen een paar andere eieren enorm op te scheppen over wat hij allemaal heeft bereikt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:39:58 #10
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072162
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:39 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Nou, ik heb me om een van je topics eens helemaal ademloos gelachen dus dat zit wel goed.
    Oh, maar het is niet iets positiefs hoor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:40:56 #11
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072197
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:39 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Oh, maar het is niet iets positiefs hoor.
    KUT
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:43:20 #12
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072295
    Het valt me trouwens op dat jullie in de OP allemaal erg negatief zijn over mijn grappen. Iedereen zijn mening hoor, maar ik vind het niet echt leuk. Dat wil ik er wel over kwijt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:44:50 #13
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072349
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
    Het valt me trouwens op dat jullie in de OP allemaal erg negatief zijn over mijn grappen.
    2 dingen:

    1: Ik had verkeerd gestemd

    2: we kunnen niet positief stemmen in die poll
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:45:27 #14
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072370
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    2 dingen:

    1: Ik had verkeerd gestemd
    Hmm.
    quote:
    2: we kunnen niet positief stemmen in die poll
    Ja, het ligt altijd aan een ander.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:47:28 #15
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072452
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    Ja, het ligt altijd aan een ander.
    Nee hoor, bovendien ben ik wel positief over je grappen in de OP
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75072478
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Hmm.
    [..]



    Ja, het ligt altijd aan een ander.
    pi_75072488
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Top.

    Mag ik jullie allemaal uitnodigen om de poll in te vullen?
    Gedaan.
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:49:54 #18
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072540
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Nee hoor, bovendien ben ik wel positief over je grappen in de OP
    Gelukkig. Want ik zat er serieus over te denken om er helemaal mee te stoppen toen ik de uitslag van de poll zag. Ik wil er niet over door blijven gaan, maar dat was echt een klap in mijn gezicht. Sorry hoor, maar ik ben echt boos en ik heb gewoon een rotgevoel. Ik wilde vanavond tennis kijken maar ik denk dat ik vroeg naar bed ga. Hopelijk zit ik morgen wat lekkerder in mijn vel. Zoiets verwacht je gewoon niet. Ik baal ervan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75072548
    Dus een paar van die slechte moppentappers openen een 10e deel van hun zelfbedachte slechte grappen, zegt er 1 al op de 1e pagina; "Zullen we 'm maar even volbaggeren?"
    pi_75072580
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Gelukkig. Want ik zat er serieus over te denken om er helemaal mee te stoppen toen ik de uitslag van de poll zag. Ik wil er niet over door blijven gaan, maar dat was echt een klap in mijn gezicht. Sorry hoor, maar ik ben echt boos en ik heb gewoon een rotgevoel. Ik wilde vanavond tennis kijken maar ik denk dat ik vroeg naar bed ga. Hopelijk zit ik morgen wat lekkerder in mijn vel. Zoiets verwacht je gewoon niet. Ik baal ervan.
    pi_75072643
    Komt Jantje helemaal bezweet en uitgeput met een lekke band bij de fietsenmaker. Vraagt ie aan de fietsenmaker; "Goh, zou u de band voor mij kunnen plakken?" Zegt die fietsenmaker; Ja hoor, ik ben fietsenmaker."
      vrijdag 27 november 2009 @ 22:56:36 #22
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75072786
    Gewoon een nachtje laten zinken, F-f. Je trouwste fans blijven je steunen
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:00:36 #23
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75072933
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef FFSletop het volgende:
    Gewoon een nachtje laten zinken, F-f. Je trouwste fans blijven je steunen
    Dat stel ik echt op prijs. Ik moet het gewoon een plekkie gaan geven.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:02:15 #24
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073007
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat stel ik echt op prijs. Ik moet het gewoon een plekkie gaan geven.
    Verdomme, ik ben ontroerd
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:03:05 #25
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073043
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:02 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Verdomme, ik ben ontroerd
    Nou sorry dan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:05:36 #26
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073134
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nou sorry dan.
    Joh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Het was als compliment bedoeld
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75073140
    Dus de juf vraagt aan Kareltje; "Hoeveel is 12 plus 7, Kareltje?" Zegt Kareltje; "Het zal best een hoop zijn, maar wat gaat jou dat aan?"
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:06:02 #28
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073150
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Apuleius het volgende:
    Dus de juf vraagt aan Kareltje; "Hoeveel is 12 plus 7, Kareltje?" Zegt Kareltje; "Het zal best een hoop zijn, maar wat gaat jou dat aan?"
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:07:32 #29
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073202
    Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe poll: Wat is de beste slechte ( ) zelfbedachte grap tot nu toe
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75073212
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    pi_75073232
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef FFSletop het volgende:
    Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe poll: Wat is de beste slechte ( ) zelfbedachte grap tot nu toe
    Wat een kakidee.
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:08:56 #32
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073267
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Wat een kakidee.
    waarom?
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75073313
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    waarom?
    Dan hadden we nu meerdere polls gehad én 2 pagina's die nergens over gaan.
    pi_75073424
    Waarom bepalen we middels een poll niet of we nóg een poll willen?
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:14:19 #35
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073465
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef FFSletop het volgende:
    Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe poll: Wat is de beste slechte ( ) zelfbedachte grap tot nu toe
    Vind ik wel een goed idee, maar hoe krijg je die grappen in de antwoorden? Red je dat met het aantal posities?

    Wat vinden jullie van mijn keus voor de beste grap, helemaal onder aan de OP?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:15:02 #36
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073485
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Vind ik wel een goed idee, maar hoe krijg je die grappen in de antwoorden? Red je dat met het aantal posities?

    Wat vinden jullie van mijn keus voor de beste grap, helemaal onder aan de OP?
    Pfff, dat wordt moeilijk
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:17:17 #37
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073571
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
    Waarom bepalen we middels een poll niet of we nóg een poll willen?
    Niet het woord middels gebruiken s.v.p. Dat is het lelijkste woord dat ik ken. Maar goed, ik maak die poll wel.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:18:21 #38
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073613
    Poll: Moet er nog een poll komen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:18:50 #39
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073629
    gewéldig
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75073744
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Niet het woord middels gebruiken s.v.p. Dat is het lelijkste woord dat ik ken. Maar goed, ik maak die poll wel.
    Pff, ik haat dat woord ook maar ik wilde populair doen.
    pi_75073757
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
    Poll: Moet er nog een poll komen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Mooi.
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:24:52 #42
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073862
    Poll: Wat vind je van polls?
  • Leuk
  • Niks aan
  • Normaal niks aan, maar deze is wel aardig
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:25:51 #43
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75073914
    Das dus duidelijk.

    Waar ging de volgende poll ook alweer over?
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:27:16 #44
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75073981
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef FFSletop het volgende:
    Das dus duidelijk.

    Waar ging de volgende poll ook alweer over?
    Over wat mensen van mijn grappen vonden.

    Ik heb een idee: noemen jullie een onderwerp voor een poll, dan maak ik er een en zorg ik voor de antwoorden. Maar let op, heren, geen platte onderwerpen en geen bagger.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:27:30 #45
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_75073988
    Kijk ik net naar de tv, zie ik dat er een jongen het podium opkomt. Ik denk sjonge, zover kan ik niet spuiten.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:40:56 #46
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75074482
    Poll: Hoeveel polls zijn er nu al geweest?
  • Teveel
  • Genoeg
  • Te weinig
    Tussenstand

    Ook een poll maken? Klik hier
  • I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75074631
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Over wat mensen van mijn grappen vonden.

    Ik heb een idee: noemen jullie een onderwerp voor een poll, dan maak ik er een en zorg ik voor de antwoorden. Maar let op, heren, geen platte onderwerpen en geen bagger.
    Waarom zouden we het niet over bijvoorbeeld een paperclip mogen hebben? En met modder is ook zoveel leuks te verzinnen.
    pi_75079164
    Dus die man loopt met zijn uitvinding, de 'paperclip' door de modder te sjokken, laat ie zo z'n uitvinding vallen. Dacht ie bij zichzelf, dan ga ik maar een wasknijper uitvinden. Maar die was er al! Sukkeltje.
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:47:48 #49
    172669 Papierversnipperaar
    Cafeïne is ook maar een drug.
    pi_75079213
    Ga ik stappen, zie ik een Somalische (een knappe voor de verandering), schiet er een openingszin door mijn hoofd: "Hoi, alles goed of ben je besneden?""
    Free Assange! Hack the Planet
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
    De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
    pi_75079233
    Zegt de een "pf, deze koffie is niet zo sterk, kijk maar het lepeltje blijft er niet in staan."
    Zegt de ander: "maar goed dat er een kopje omheen zit dan."

    "Ja, want anders zou het lepeltje eruit vallen"
    in a crowd you lose humanity
    pi_75079249
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
    Ga ik stappen, zie ik een Somalische (een knappe voor de verandering), schiet er een openingszin door mijn hoofd: "Hoi, alles goed of ben je besneden?""
    pi_75081150
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef FFSletop het volgende:
    Poll: Hoeveel polls zijn er nu al geweest?
  • Teveel
  • Genoeg
  • Te weinig
    Tussenstand
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Als ik probeer te stemmen zegt ie dat ik vals speel

    nog iemand anders met dit probleem?
    pi_75081325
    wat is het toppunt van brutaliteit?

    Een mars nemen naar planeet Mars, en vervolgs een schnikers daar eten!

    HAHA!
    Lehme met Kruiden
    pi_75082024
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 12:17 schreef Lehme het volgende:
    en vervolgs een schnikers daar eten!
      zaterdag 28 november 2009 @ 13:36:31 #55
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75082636
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]


    Ik moest ook lachen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 13:37:29 #56
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75082659
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 12:07 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    Als ik probeer te stemmen zegt ie dat ik vals speel

    nog iemand anders met dit probleem?
    Yep. Misschien dat het een grapje is. Anders is het misschien dat het programma denkt dat we al hebben gestemd.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 15:48:01 #57
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75085778
    Jan Duivestein zit in groep 5 van de middelbare school. Hij komt tien minuten te laat de klas binnen.
    Zegt de leraar streng: "Je bent te laat, Duivestein."
    Zegt Jan met zijn Polygoonachtige stem: "Jawel meneer. Dat klopt. Ik had een vergadering van het presidium."
    Zegt die leraar enigszins overrompeld: "Eh, oké, geen probleem."
    Dus na de les vertelt hij het aan een collega, die in de lach schiet en zegt: "Waar slaat dat nou weer op. Da's het domste excuus dat ik ooit heb gehoord."
    Zegt die leraar: "Denk je dat het een excuus was? Het klonk wel belangrijk."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75089565
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
    Jan Duivestein zit in groep 5 van de middelbare school. Hij komt tien minuten te laat de klas binnen.
    Zegt de leraar streng: "Je bent te laat, Duivestein."
    Zegt Jan met zijn Polygoonachtige stem: "Jawel meneer. Dat klopt. Ik had een vergadering van het presidium."
    Zegt die leraar enigszins overrompeld: "Eh, oké, geen probleem."
    Dus na de les vertelt hij het aan een collega, die in de lach schiet en zegt: "Waar slaat dat nou weer op. Da's het domste excuus dat ik ooit heb gehoord."
    Zegt die leraar: "Denk je dat het een excuus was? Het klonk wel belangrijk."
    Lol
      zaterdag 28 november 2009 @ 18:18:33 #59
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75089598
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    Lol
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75092894
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 18:18 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    Maar nog niet zo goed als mijn smurfengrap
      zaterdag 28 november 2009 @ 20:21:51 #61
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75093332
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 20:10 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    Maar nog niet zo goed als mijn smurfengrap
    Nee, bij lange na niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 20:56:52 #62
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75094558
    Ik realiseer me nu pas dat mijn inbox vol was. Ik dacht dat Apuleius gister een grap maakte in de zin dat hij suggereerde dat jullie zoveel pollverzoeken naar me hadden gestuurd dat mijn inbox vol was, maar hij was ook vol, omdat ik hem nooit leeg.

    Sorry dus. Als jullie pollverzoeken hebben, pm ze me dan even.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75094923
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
    Ik realiseer me nu pas dat mijn inbox vol was. Ik dacht dat Apuleius gister een grap maakte in de zin dat hij suggereerde dat jullie zoveel pollverzoeken naar me hadden gestuurd dat mijn inbox vol was, maar hij was ook vol, omdat ik hem nooit leeg.

    Sorry dus. Als jullie pollverzoeken hebben, pm ze me dan even.
    Ik dacht op een gegeven moment dat je vroeg om PM omdat je wist dat je inbox vol zat en dat juist de grap was. Steengoed weer trouwens, de Jan Duivestein mop.
      zaterdag 28 november 2009 @ 21:10:51 #64
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75095054
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ik dacht op een gegeven moment dat je vroeg om PM omdat je wist dat je inbox vol zat en dat juist de grap was.
    Nee, voor de verandering was het geen (slechte) grap.
    quote:
    Steengoed weer trouwens, de Jan Duivestein mop.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 21:16:56 #65
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75095264
    Een jongen staat met zijn auto geparkeerd in een winkelstraat. Op een gegeven moment leegt hij zijn volle asbak op de stoep. Vervolgens gooit hij wat lege blikjes uit zijn auto en wat rotzooi van de achterbank
    Een vrouw ziet het en loopt boos naar de man toe. Zegt ze van: "Meneer, wilt u die rommel weleens opruimen. U hoort die spullen in de vuilnisbak te gooien."
    Zegt die man: "Nou mevrouw, u hoeft niet zo verontwaardigd te doen, want dit is een openbare ruimte. Die is van iedereen.'"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75095359
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
    Een jongen staat met zijn auto geparkeerd in een winkelstraat. Op een gegeven moment leegt hij zijn volle asbak op de stoep. Vervolgens gooit hij wat lege blikjes uit zijn auto en wat rotzooi van de achterbank
    Een vrouw ziet het en loopt boos naar de man toe. Zegt ze van: "Meneer, wilt u die rommel weleens opruimen. U hoort die spullen in de vuilnisbak te gooien."
    Zegt die man: "Nou mevrouw, u hoeft niet zo verontwaardigd te doen, want dit is een openbare ruimte. Die is van iedereen.'"
      zaterdag 28 november 2009 @ 22:25:45 #67
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75097174
    Dus Henk heeft net een coachingsbijeenkomst gehad. Na de bijeenkomst, waar hij communicatietechnieken heeft geleerd en vooral heeft geleerd om dingen bij zichzelf te houden, praat hij nog even na met de coach. Na het gesprek lopen ze samen naar buiten. Lalalala. Dus als ze buiten zijn ziet Henk dat er twee jongens van een jaar of twaalf met spijkers in zijn auto aan het krassen zijn.
    Henk voelt een enorme woede opkomen en staat op het punt om schreeuwend naar die jongens toe te rennen en hij denkt: 'Oh god, zal je zien dat die coach nu coachingsadvies gaat geven.'
    Zegt die coach zo: "Hou het bij jezelf hè, Henk.'

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 29-11-2009 14:47:18 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 22:30:12 #68
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75097333
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 13:37 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Yep. Misschien dat het een grapje is. Anders is het misschien dat het programma denkt dat we al hebben gestemd.
    kan best, ik moest allEs overtypen

    Ik doe dit nl. op een PsP
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75097688
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
    Dus Henk heeft net een coachingsbijeenkomst gehad. Na de bijeenkomst, waar hij communicatietechnieken heeft geleerd en vooral heeft geleerd om dingen bij zichzelf te houden, praat hij nog even na met de coach. Na het gesprek lopen ze samen naar buiten. Lalalala. Dus als ze buiten zijn ziet Henk dat er twee jongens van een jaar of twaalf met spijkers in zijn auto aan het krassen zijn.
    Henkvoelt een enorme woede opkomen en staat op het punt om schreeuwend naar die jongens toe te rennen en hij denkt: 'Oh god, zal je zien dat die coach nu coachingsadvies gaat geven.'
    Zegt die coach zo: "Hou het bij jezelf hè, Henk.'
      zaterdag 28 november 2009 @ 22:56:29 #70
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098125
    Een man heeft promotie gekregen op zijn werk en om het te vieren gaat hij met zijn vrouw naar een eenvoudig restaurant in de buurt.
    Zegt die man tegen de ober: "Wij hebben iets te vieren. Ik heb promotie gekregen op mijn werk. Ik wil graag een fles van uw beste champagne!"
    Zegt de ober: "Die kost vijftig euro meneer."
    Zegt die man: "Geen probleem. Geld speelt geen rol vanavond."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:05:01 #71
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098416
    Ook eecht... Bazengrap!
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:06:01 #72
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098444
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:05 schreef FFSletop het volgende:
    Ook eecht... Bazengrap!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75098510
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man heeft promotie gekregen op zijn werk en om het te vieren gaat hij met zijn vrouw naar een eenvoudig restaurant in de buurt.
    Zegt die man tegen de ober: "Wij hebben iets te vieren. Ik heb promotie gekregen op mijn werk. Ik wil graag een fles van uw beste champagne!"
    Zegt de ober: "Die kost vijftig euro meneer."
    Zegt die man: "Geen probleem. Geld speelt geen rol vanavond."
    Ik snap 'm niet.
    pi_75098559
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ik snap 'm niet.
    ik ook niet
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:10:45 #75
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098585
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ik snap 'm niet.
    eenvoudig restaurant + champagne? champagne van 50 euro?
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:12:13 #76
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098628
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ik snap 'm niet.
    De grap is dat die man heel stoer zegt dat geld geen rol speelt terwijl die fles champagne maar vijftig euro kost. Zijn reactie zou passend zijn geweest als die champagne vijfhonderd euro was ofzo.
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef FANN het volgende:

    [..]

    ik ook niet
    De grap is dat die man heel stoer zegt dat geld geen rol speelt terwijl die fles champagne maar vijftig euro kost. Zijn reactie zou passend zijn geweest als die champagne vijfhonderd euro was ofzo.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75098657
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    [..]

    De grap is dat die man heel stoer zegt dat geld geen rol speelt terwijl die champagne maar vijftig euro kost Zijn reactie zou passend zijn geweest als die champagne vijfhonderd euro was ofzo.


    ah.. ik heb um

      zaterdag 28 november 2009 @ 23:13:09 #78
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098662
    He, het valt me nu pas op dat dit een jubileum is...

    Feestje!
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:13:40 #79
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098680
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef FANN het volgende:

    [..]



    ah.. ik heb um


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75098682
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    eenvoudig restaurant + champagne? champagne van 50 euro?
    Duur restaurant + champagne? Champagne van 500 euro komt op hetzelfde neer. Voor beiden geldt dat het een hoop geld is.
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:14:36 #81
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098703
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef FFSletop het volgende:
    He, het valt me nu pas op dat dit een jubileum is...

    Feestje!
    Ja, jongens, spam dit topic dit even vol, dan kunnen we naar deel 11. Ik kan haast niet wachten, want ik heb een goed gevoel bij deel 11.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:15:17 #82
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098722
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Duur restaurant + champagne? Champagne van 500 euro komt op hetzelfde neer. Voor beiden geldt dat het een hoop geld is.
    Wat is een hoop geld, vijftig euro voor een fles champagne?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75098755
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:15 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat is een hoop geld, vijftig euro voor een fles champagne?
    Als je weinig geld hebt, dan is 50 euro knap aan de prijs in een goedkoop restaurant.
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:16:29 #84
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098759
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:14 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, jongens, spam dit topic dit even vol, dan kunnen we naar deel 11. Ik kan haast niet wachten, want ik heb een goed gevoel bij deel 11.
    We zijn pas op pagina 4

    Maar als jij dat wil
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:16:44 #85
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098773
    geef me een s!
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:16:57 #86
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098780
    p
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:17:10 #87
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098786
    a
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:17:23 #88
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098797
    m
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:17:42 #89
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098803
    Spam!
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:17:44 #90
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098805
    Nee doe maar niet. Was een grap. Kun je die letters in elk van je spamberichten vervangen door een slechte zelfbedachte grap?

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil niet eens kan uitleggen tussen de normale manier waarop we dit topic vullen en het volspammen van een topic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:18:25 #91
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098827
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
    Nee doe maar niet. Was een grap.
    oh.
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75098845
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
    Nee doe maar niet. Was een grap.
    Ja, die snapte ik dan wel.
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:20:38 #93
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75098876


    [ Bericht 100% gewijzigd door FFSletop op 28-11-2009 23:20:51 ]
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:21:37 #94
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75098907
    Wie heeft er een idee voor een onderwerp voor een poll met betrekking tot dit topic? Dan maak ik hem, plus de antwoorden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75098909
    komt een neger bij de kassa en hij wil betalen ...
    pi_75098928
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:16 schreef FFSletop het volgende:
    geef me een s!
    Zó triest. Héérlijk gewoon.
    pi_75098981
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
    Wie heeft er een idee voor een onderwerp voor een poll met betrekking tot dit topic? Dan maak ik hem, plus de antwoorden.
    Iets met een aanbieding, een hoop geld en een kortingskaart svp.
    pi_75098998
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Iets met een aanbieding, een hoop geld en een kortingskaart svp.
    Dat was een goeie mèn.
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:25:55 #99
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75099033
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Iets met een aanbieding, een hoop geld en een kortingskaart svp.
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:32:30 #100
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75099235
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Iets met een aanbieding, een hoop geld en een kortingskaart svp.
    Kun iets concreter zijn?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 28 november 2009 @ 23:45:16 #101
    203635 Ugjerke
    God of tits and wine
    pi_75099603
    Zitten een stel FOK!ers een topic vol te spammen, zitten ze pas op pagina 4.
    Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
    Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
    pi_75103646
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
    Wie heeft er een idee voor een onderwerp voor een poll met betrekking tot dit topic? Dan maak ik hem, plus de antwoorden.
    Eerst een poll waarover de poll moet gaan.
    in a crowd you lose humanity
      zondag 29 november 2009 @ 09:57:22 #103
    172669 Papierversnipperaar
    Cafeïne is ook maar een drug.
    pi_75103843
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 09:18 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Eerst een poll waarover de poll moet gaan.
    Eerst een poll over de vormgeving van de poll waar de poll over moet gaan.
    Free Assange! Hack the Planet
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
    De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
      zondag 29 november 2009 @ 12:53:39 #104
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75106737
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 09:18 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Eerst een poll waarover de poll moet gaan.
    Liever niet, dan wordt het allemaal een beetje flauw denk ik. Graag een concreet onderwerp dat past in dit topic, bijvoorbeeld over de vraag of een slechte grap en clou moet hebben ofzo.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 29 november 2009 @ 15:20:43 #105
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75110587
    Een man komt thuis en komt tot de ontdekking dat er is ingebroken. Maar de deuren en ramen zijn nog intact, dus hij vermoedt dat iemand die hij zijn sleutel heeft gegeven hem heeft verloren en dat hij in vreemde handen is gevallen. De man is zo overstuur als hij zijn overhoop gehaalde huis ziet, dat hij overgeeft over de keukenvloer. Hij belt de politie, die na een half uur ter plaatse is.
    Een van de inspecteurs zegt: "Er is niets wat erop wijst dat dit hier is ingebroken."
    Zegt een andere inspecteur, die in de keuken staat: "Nou, ik zie hier wel sporen van braak hoor."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75111108
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 12:53 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Liever niet, dan wordt het allemaal een beetje flauw denk ik. Graag een concreet onderwerp dat past in dit topic, bijvoorbeeld over de vraag of een slechte grap en clou moet hebben ofzo.
    Dat was nou net de grap. Vooral omdat je bij een poll waarover de poll moet gaan en zelf de antwoorden moet bedenken, je dus zelf moet bedenken waar de (daaropvolgende) poll moet gaan, en dat vroeg je nou juist.
    in a crowd you lose humanity
      zondag 29 november 2009 @ 15:42:42 #107
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75111223
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 15:38 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Dat was nou net de grap. Vooral omdat je bij een poll waarover de poll moet gaan en zelf de antwoorden moet bedenken, je dus zelf moet bedenken waar de (daaropvolgende) poll moet gaan, en dat vroeg je nou juist.
    Maar dan zou ik onderwerpen aandragen en dat is niet mijn bedoeling. Ik heb gezegd dat onderwerpen naar mij kunnen worden ge-pm'd.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75111681
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man komt thuis en komt tot de ontdekking dat er is ingebroken. Maar de deuren en ramen zijn nog intact, dus hij vermoedt dat iemand die hij zijn sleutel heeft gegeven hem heeft verloren en dat hij in vreemde handen is gevallen. De man is zo overstuur als hij zijn overhoop gehaalde huis ziet, dat hij overgeeft over de keukenvloer. Hij belt de politie, die na een half uur ter plaatse is.
    Een van de inspecteurs zegt: "Er is niets wat erop wijst dat dit hier is ingebroken."
    Zegt een andere inspecteur, die in de keuken staat: "Nou, ik zie hier wel sporen van braak hoor."
    ! Ik heb geen idee over die poll, ik riep ook maar wat.
      zondag 29 november 2009 @ 16:06:34 #109
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75112035
    Poll: Moet een slechte grap een clou hebben?
  • Ja, zeker weten
  • Nee, niet per se
  • Weet niet/geen mening
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75115491
    Deze heb ik helemaal zelf bedacht en vele vinden hem grappig:"

    Komt een man bij de dokter met zijn belgse vrouw, zegt hij: Mijn belgse vrouw heeft last van koppijn. Zegt de dokter, oh dat komt wel vaker voor bij belgen!


    haha!
    ja haha!
    haha ja!
    Lehme met Kruiden
      zondag 29 november 2009 @ 19:48:25 #111
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75118961
    Vier vrienden zijn in Spanje. Op een gegeven moment hebben ze uren en uren gelopen in de woestijn en ze hebben vreselijke dorst. Dan komen ze opeens een cafeetje tegen. Maar van de vier mannen spreekt er maar eentje Spaans.
    Zegt die man die Spaans spreekt tegen de ober: "Garcon, cuatro cervezas por favor."
    Zegt een van die andere mannen op ernstige toon: "Je hebt ons leven gered."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 29 november 2009 @ 20:19:02 #112
    220833 plus44
    Your favorite redneck!
    pi_75120244
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 18:09 schreef Lehme het volgende:
    Deze heb ik helemaal zelf bedacht en vele vinden hem grappig:"

    Komt een man bij de dokter met zijn belgse vrouw, zegt hij: Mijn belgse vrouw heeft last van koppijn. Zegt de dokter, oh dat komt wel vaker voor bij belgen!


    haha!
    ja haha!
    haha ja!
    wat is een belgse vrouw?
    Poison The Well, yo!
    pi_75126608
    ik ken nog een leuke:

    Gaan 3 vrienden op reis naar Albaníë, zegt de 1, hoe komt het dat de het warme weer hier zo warm is, zegt de andere, dat komt door de hydrogenetische molecule pratorische zweer in mijn maag!

    haha! snappen julli hem?
    Lehme met Kruiden
      zondag 29 november 2009 @ 22:18:17 #114
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75126994
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Lehme het volgende:
    ik ken nog een leuke:

    Gaan 3 vrienden op reis naar Albaníë, zegt de 1, hoe komt het dat de het warme weer hier zo warm is, zegt de andere, dat komt door de hydrogenetische molecule pratorische zweer in mijn maag!

    haha! snappen julli hem?
    Nee.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75127879
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nee.
    zal ik het uitleggen?
    een m-a-a-g = een antwoord voor Ubuntu
    haha!
    Lehme met Kruiden
    pi_75137063
    komt een man op de EHBO van een ziekenhuis en zeft tegen de dokter:
    Ik denk dat mijn vingers gebroken zijn.
    Dus die dokter laat een foto maken en zegt tegen die man, uw vingers zijn inderdaad gebroken en moeten 2 weken in het gips.
    die man zo maar vraagt wel of hij daarna piano weer kan piano spelen.
    die dokter zegt, natuurlijk meneer.
    die man zo vna: dank u wel dokter ik heb namelijk nog nooit piano kunnen spelen.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75137286
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
    komt een man op de EHBO van een ziekenhuis en zeft tegen de dokter:
    Ik denk dat mijn vingers gebroken zijn.
    Dus die dokter laat een foto maken en zegt tegen die man, uw vingers zijn inderdaad gebroken en moeten 2 weken in het gips.
    die man zo maar vraagt wel of hij daarna piano weer kan piano spelen.
    die dokter zegt, natuurlijk meneer.
    die man zo vna: dank u wel dokter ik heb namelijk nog nooit piano kunnen spelen.
    Briljant.
    pi_75137527
    Ja, dat is een fraaie.
      maandag 30 november 2009 @ 11:48:35 #119
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75138138
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:13 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Briljant.
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef Apuleius het volgende:
    Ja, dat is een fraaie.
    Ja, hij is erg leuk. Alleen jammer dat hij al honderd jaar bestaat.

    "Knetemann moest heel lang revalideren. Met elastiekjes aan de toppen van zijn vingers werd de weerstand verhoogd. Vraag van Knetemann aan de dokter: `Kan ik straks piano spelen? Ja? Nou, dat is geweldig, want dat heb ik nog nooit gekund."

    (www.personenencyclopedie.info/K/Kna/KNETEMAN,%20Gerrie/view)

    Piano Spelen

    Een man heeft bij een auto ongeluk zijn vinger verloren. Op het moment dat hij in het ziekenhuis is voor zijn hechtingen vraagt hij aan de Dokter: kan ik nu piano spelen? Waarop de Dokter antwoordt: natuurlijk kan dat. Geweldig zegt de man, voor het ongeluk kon ik het nog niet.

    (http://members.home.nl/gvangelder/Moppentrommel.htm)

    Beetje suf imo om hier bestaande grappen te proberen te presenteren als slechte zelfbedachte grappen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75138934
    Mja, dat is minder en al zo vaak gezegd en toch blijven ze dus maar bestaande moppen plaatsen.
    pi_75139171
    Argh.
    pi_75140132
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75140230
    hoe noem je honderd @fok users in de lucht?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 30 november 2009 @ 14:10:50 #124
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75142283
    Kees zit in groep 4 van de middelbare school. Hij heeft scheikunde. Het gaat over het periodiek systeem der elementen.
    Vraag de leraar: "Jan, noem jij eens een element van het periodiek systeem der elementen."
    Zegt Jan: "Magnesium, meneer."
    Zegt de leraar: "Goed zo, Jan! En Willem, kun jij me er ook een noemen?"
    Zegt Willem: "Staal, meneer."
    Zegt de leraar: "Prima, Willem! Oké, nog eentje. Henk, kun jij er nog een noemen?"
    Zegt Henk: "Karvan Cevitam, meneer."
    Die leraar: "Dat slaat nergens op."
    Zegt Kees: "Volgens mij klopt het wel. Mijn vader zegt altijd: 'Karvan Cevitam is een belangrijk element van je dagelijkse voeding.'"

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 30-11-2009 17:25:04 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 30 november 2009 @ 16:44:33 #125
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75148200
    Keesje doet zijn hand (alle vingers gestrekt) naar beneden en zegt: '' Johan, hoeveel vingers steek ik op''?
    Johan: ''5''.
    Keesje: '' Nee, Johan, ik steek ze af!''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75148494
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
    Zegt de leraar: "Prima, Willem!
    pi_75149391
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
    Vier vrienden zijn in Spanje. Op een gegeven moment hebben ze uren en uren gelopen in de woestijn en ze hebben vreselijke dorst. Dan komen ze opeens een cafeetje tegen. Maar van de vier mannen spreekt er maar eentje Spaans.
    Zegt die man die Spaans spreekt tegen de ober: "Garcon, cuatro cervezas por favor."
    Zegt een van die andere mannen op ernstige toon: "Je hebt ons leven gered."
    er zijn niejt echt veel grote woestijnen waar je uren in kan lopen in spanje
      maandag 30 november 2009 @ 17:14:19 #128
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75149468
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]


    Je snapt hem?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 30 november 2009 @ 17:14:36 #129
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75149484
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    er zijn niejt echt veel grote woestijnen waar je uren in kan lopen in spanje
    Meen je dat nou joh.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75149537
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Meen je dat nou joh.
    der zijn wel woestijnen alleen niet eentje waar je uren in loopt.
    pi_75149629
    Hoe noem je een kaars die graag wil branden?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    HAHAHAHAHA te grappig

    Komt een man bij de dokter.
    Dokter dokter!!! ik ben gestoken door een bij!
    die dokter: Ja. dat doen ze
      maandag 30 november 2009 @ 17:22:20 #132
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75149877
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    der zijn wel woestijnen alleen niet eentje waar je uren in loopt.
    Ja, maar dat was expres. Ik schrijf wel vaker expres dingen in mijn grappen die niet kloppen, bijvoorbeeld ook in die grap over het periodieke systeem der elementen (had je die ertuitgehaald?).
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75150078
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je snapt hem?
    En het is 'klas 4' ipv 'groep 4'.
      maandag 30 november 2009 @ 17:28:06 #134
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75150107
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    En het is 'klas 4' ipv 'groep 4'.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75151078
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, maar dat was expres. Ik schrijf wel vaker expres dingen in mijn grappen die niet kloppen, bijvoorbeeld ook in die grap over het periodieke systeem der elementen (had je die ertuitgehaald?).
    jah die had ik eruit gehaald goeie grap trwns
    pi_75151142
    Waarom is men in spanje bang voor sinterklaas?
    reden 1:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    reden 2:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75151239
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
    Kees zit in groep 4 van de middelbare school. Hij heeft scheikunde. Het gaat over het periodiek systeem der elementen.
    Vraag de leraar: "Jan, noem jij eens een element van het periodiek systeem der elementen."
    Zegt Jan: "Magnesium, meneer."
    Zegt de leraar: "Goed zo, Jan! En Willem, kun jij me er ook een noemen?"
    Zegt Willem: "Staal, meneer."
    Zegt de leraar: "Prima, Willem! Oké, nog eentje. Henk, kun jij er nog een noemen?"
    Zegt Henk: "Karvan Cevitam, meneer."
    Die leraar: "Dat slaat nergens op."
    Zegt Kees: "Volgens mij klopt het wel. Mijn vader zegt altijd: 'Karvan Cevitam is een belangrijk element van je dagelijkse voeding.'"
    Staal is er geen:{ je hebt alleen metalen en niet metalen
    pi_75151305
    (ff voor de mensen die geen scheikunde hebben gehad)
    pi_75151410
    Wat is de overeenkomst tussen zwarte piet en spongebob?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 30 november 2009 @ 19:01:00 #140
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75153990
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    jah die had ik eruit gehaald goeie grap trwns
    Ik bedoelde dat antwoord "Staal, meneer." Hebben we het over hetzelfde?

    Edit: Ja, dus.

    Bedankt trouwens.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 30 november 2009 @ 19:01:50 #141
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75154040
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    Staal is er geen:{ je hebt alleen metalen en niet metalen
    Knap. Ik wist het niet. Ik heb op internet iets opgezocht wat zou kunnen doorgaan voor een metaal maar er geen is.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 30-11-2009 19:08:05 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75155555
    Gisteren op de bank:

    * Da's geen hands, dat is aangeschoten!
    - Ja, net als Theo..
    Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
    pi_75156695
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Knap. Ik wist het niet. Ik heb op internet iets opgezocht wat zou kunnen doorgaan voor een metaal maar er geen is.
    ehm kijk ff naar
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef diamondstor2 het volgende:
    (ff voor de mensen die geen scheikunde hebben gehad)
      maandag 30 november 2009 @ 20:04:04 #144
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75157279
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    ehm kijk ff naar
    [..]


    Ja, daar reageer ik toch op?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75159128
    Ooooh ik dacht dat je sarcastisch was
      maandag 30 november 2009 @ 20:44:35 #146
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75159294
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef diamondstor2 het volgende:
    Ooooh ik dacht dat je sarcastisch was
    Neeeeuh hoor
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75159370
    Komt een man bij de kerk. zegt ie tegen de pater: pater, ik heb een groot schuldgevoel.... ik heb iemand vermoord, en hem daarna opgegeten.......
    Dus die pater: Tja, iedereen maakt wel eens fouten
      maandag 30 november 2009 @ 20:48:36 #148
    268487 Suisse
    Confederazione Svizzera
    pi_75159471
    Ik hoor hier niet want ik maak enkel goeie grappen.
    Schweizerische Eidgenossenschaft
    Confédération Suisse
    Confederazione Svizzera
    Confederaziun Svizra
    pi_75159495
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef Suisse het volgende:
    Ik hoor hier niet want ik maak enkel goeie grappen.
    lol dit was al een slechte
      maandag 30 november 2009 @ 20:49:45 #150
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_75159521
    Komt een vrouw bij de dokter.
    Dokter: Wat een baggerfilm
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      maandag 30 november 2009 @ 20:54:13 #151
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75159727
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef diamondstor2 het volgende:
    Ooooh ik dacht dat je sarcastisch was
    Nee. Ik heb het scheikundig inzicht van een banaan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 30 november 2009 @ 21:34:33 #152
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75161527
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Runselpink het volgende:
    Keesje doet zijn hand (alle vingers gestrekt) naar beneden en zegt: '' Johan, hoeveel vingers steek ik op''?
    Johan: ''5''.
    Keesje: '' Nee, Johan, ik steek ze af!''
    F-F, wat vind je van deze?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 30 november 2009 @ 21:37:44 #153
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75161660
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    F-F, wat vind je van deze?
    Je had beter kunnen zeggen "Ik steek ze naar beneden" of zo.
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      maandag 30 november 2009 @ 21:42:36 #154
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75161880
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:37 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Je had beter kunnen zeggen "Ik steek ze naar beneden" of zo.
    Maar dan gaat de hele grap naar de knoppen

    Op <=> af
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 30 november 2009 @ 21:45:03 #155
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75161989
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Maar dan gaat de hele grap naar de knoppen

    Op <=> af
    Met afsteken lijkt het net alsof hij zijn vingers als lonten gebruikt, om vervolgens zelf als een knalpijl de lucht in te vliegen

    Maar ik snap de link wel
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      maandag 30 november 2009 @ 21:46:35 #156
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75162041
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef FFSletop het volgende:

    [..]

    Met afsteken lijkt het net alsof hij zijn vingers als lonten gebruikt, om vervolgens zelf als een knalpijl de lucht in te vliegen

    Maar ik snap de link wel
    Wir sind einverstanden

    Maar 't wachten is op F-F
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 30 november 2009 @ 21:50:21 #157
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75162208
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Wir sind einverstanden

    Maar 't wachten is op F-F
    Ja, waar is hij?
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      maandag 30 november 2009 @ 22:22:47 #158
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75163645
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Wir sind einverstanden

    Maar 't wachten is op F-F
    Ehm, ik was er niet echt kapot van. Op zichzelf wel aardig gevonden, maar ik kon er niet om lachen.

    Om deze grap van je dan weer wel: Keesje heeft een heel klein lief katje gekregen. Het beestje is erg speels en bijt af en toe best hard. Laatst beet het beestje weer erg hard, en toen zei Keesje: ''Hou op met bijten!'' Antwoordde het beestje: ''sorry''.

    Er moet wat mij betreft wat meer domheid in zitten, zoals in mijn grap over het periodiek systeem der elementen. Of die over die vier mannen in de Spaanse woestijn. Van die dingen die nergens op slaan maar die niet zo prominent in de grap naar voren komen. En de eigenlijke grap zit dan aan het eind en die slaat dan nergens op.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75165359
    deze is niet zelf verzonnen maar wel heel goed.

    Jantje zit in de klas.
    en de juf zegt tegen de klas wie de vader heeft met het meest bijzondere beroep krijgt deze grote chocolade reep.
    De juf vraagt eerst aan pietje wat zijn vader doet en pietje antwoord mijn vader is brandweer man.
    en de juf vind dat toch wel een bijzonder beroep
    Dan vraagt ze aan willem. wat doet jouw vader?
    en willem antwoord mijn vader is ambulance broeder.
    dat vind de juf toch wel iets bijzonderder.
    Maar dan vraagt ze aan jantje, wat doet jouw vader.
    en jantje antwoord: Mijn vader is druivenplukker in tibet.
    Nou dat vind de juf toch wel het meest bijzondere beroep van de klas en geeft de chocolade reep aan Jantje.
    Na school komt jantje thuis en laat trots de reep aan zijn moeder zien. en zijn moeder vraagt hoe hij er aan Komt en jantje zegt dat die gene die de vader heeft met het meest bijzondere beroep de reep zou krijgen en wat zei jij toen vraagt zijn moeder.
    En jantje zegt dat vader druiven plukker is tibet.
    Maar dan zegt zijn moeder nee jantje, je vader heeft een druiper en zit in de ziekte wet.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 30 november 2009 @ 23:17:35 #160
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75165911
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 23:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
    deze is niet zelf verzonnen maar wel heel goed.

    [...]
    Post hem hier dan niet. Het is gewoon offtopic.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75167424
    Dus die man loopt met zijn zojuist gekochte sabeltandhaai in een plastic zakje naar de Ikea praatgroep voor diep gefrustreerde meubelbouwers en daar zegt de Ikea frustie leider tegen de man; "Verrek, daar heb ik er ook 14 van op zolder staan, geeft u 'm ook bloemkool?

    Zegt die sabeltandhaaiman; "Ik kom eigenlijk voor de praatgroep hoor. En natuurlijk geef ik hem geen bloemkool, dat zou belachelijk zijn bij deze vissoort. Iedereen weet dat ze daar verkouden van worden!"
    pi_75169671
    Er zit een man op een kabouter zijn hoofd.

    Kabouter: Hee zeg, ga een van mijn hoofd af !
    Man: Ja maar het zit zo lekker
    Kabouter: Dat is plezant voor u maar niet voor mij !

    100 miljoen miljard jaar later...

    Man: Ok, dan ga ik opstaan
    Kabouter: Dank u mijnheer.

    Einde.

    (verkapte TVP)
      dinsdag 1 december 2009 @ 08:16:01 #163
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75171744
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef Apuleius het volgende:
    Dus die man loopt met zijn zojuist gekochte sabeltandhaai in een plastic zakje naar de Ikea praatgroep voor diep gefrustreerde meubelbouwers en daar zegt de Ikea frustie leider tegen de man; "Verrek, daar heb ik er ook 14 van op zolder staan, geeft u 'm ook bloemkool?

    Zegt die sabeltandhaaiman; "Ik kom eigenlijk voor de praatgroep hoor. En natuurlijk geef ik hem geen bloemkool, dat zou belachelijk zijn bij deze vissoort. Iedereen weet dat ze daar verkouden van worden!"
    Ik vind deze niet zo goed. Ik mis je grappen zoals een paar delen geleden; die vond ik echt goed. Nu is het - ben even kritisch, mar positief bedoeld - wat mij betreft te veel absurditeiten na elkaar (van het type 'Komt een man bij de bakker. Zegt hij "Mag ik drie bloemkolen?" Zegt de bakker: "Maar ik verkoop helemaal geen vis.' Zegt die man: h, doe dan maar een zijspiegel voor mij auto.'') Je kunt veel beter!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75174231
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 08:16 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik vind deze niet zo goed. Ik mis je grappen zoals een paar delen geleden; die vond ik echt goed. Nu is het - ben even kritisch, mar positief bedoeld - wat mij betreft te veel absurditeiten na elkaar (van het type 'Komt een man bij de bakker. Zegt hij "Mag ik drie bloemkolen?" Zegt de bakker: "Maar ik verkoop helemaal geen vis.' Zegt die man: h, doe dan maar een zijspiegel voor mij auto.'') Je kunt veel beter!
    Ik wilde je niet teveel verwennen. maar vooruit dan maar weer, want je hebt gewoon gelijk:

    Thomas en Geert-Jan willen een extreme survival bedrijfje opzetten en gaan het Amsterdamse Bos in om praktijk ervaring op te doen, zodat ze flink wat expertise en knowhow opdoen, om niet beslagen ten ijs te komen als hun bedrijf ExSu van start gaat.

    Ze denken aan alles; magnesium sticks om vuur te kunnen maken, materialen om op een simpele manier te kunnen vissen, lichtgewicht tentjes, kapmessen, etc. Noem het allemaal maar op, of ze hadden het wel bij zich.

    Het allermooiste was hun communicatie systeem; 2 conservenblikken met een touwtje ertussen. De mannen gingen beiden een kant op en toen het touwtje strak gespannen was deed Thomas het blik voor zijn mond en riep; "Hallo, Geert-Jan, hoor je mij?"
    Waarop Geert-Jan zei; "Thomas, ben jij dat?"
    pi_75174466
    die is te flauw voor woorden.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 1 december 2009 @ 10:38:11 #166
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75174489
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 10:28 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ik wilde je niet teveel verwennen. maar vooruit dan maar weer, want je hebt gewoon gelijk:

    Thomas en Geert-Jan willen een extreme survival bedrijfje opzetten en gaan het Amsterdamse Bos in om praktijk ervaring op te doen, zodat ze flink wat expertise en knowhow opdoen, om niet beslagen ten ijs te komen als hun bedrijf ExSu van start gaat.

    Ze denken aan alles; magnesium sticks om vuur te kunnen maken, materialen om op een simpele manier te kunnen vissen, lichtgewicht tentjes, kapmessen, etc. Noem het allemaal maar op, of ze hadden het wel bij zich.

    Het allermooiste was hun communicatie systeem; 2 conservenblikken met een touwtje ertussen. De mannen gingen beiden een kant op en toen het touwtje strak gespannen was deed Thomas het blik voor zijn mond en riep; "Hallo, Geert-Jan, hoor je mij?"
    Waarop Geert-Jan zei; "Thomas, ben jij dat?"
    Kijk, en dit is dus gewoon weer wereldklasse.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75174643
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
    die is te flauw voor woorden.
    Ik heb het vermoeden dat jij denkt dat het alleen gaat om het laatste zinnetje.
    pi_75175080
    jantje zit eens op internet te kijken en op eens kwam hij het fok forum tegen.

    dus na even wat rond gekeken te hebben ging hij zich ook aan melden.
    naam: jantje
    nickname: jantjemop
    Etc. Etc
    dus jantje activeerd zo zijn acount.
    en wil een topic openen.
    en wat gebeurt er?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75185688
    is mijn mop soms zo slecht dat niemand meer een goeie slechte mop weet?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75185896
    Komt jantje in de klas.
    moet hij zich gaan melden bij het schoolhoofd.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75185918
    TVP
    "Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
    pi_75185973
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Komt jantje in de klas.
    moet hij zich gaan melden bij het schoolhoofd.

    Verzin eens iets normaals. Je kunt het best.
    pi_75186258
    jantje en pietje lopen door de stad.
    ze gaan winkel in en winkel uit en dat gaat minstens 3 uur zo door.
    en opeens vraagt willem aan geert.
    hé volgens mij heetten we zo net nog jantje en pietje.
    maar ach jah dat maakt ook niet uit want dit is toch maar een flauwe zelf bedachte grap.

    is dit beter?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75186361
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
    jantje en pietje lopen door de stad.
    ze gaan winkel in en winkel uit en dat gaat minstens 3 uur zo door.
    en opeens vraagt willem aan geert.
    hé volgens mij heetten we zo net nog jantje en pietje.
    maar ach jah dat maakt ook niet uit want dit is toch maar een flauwe zelf bedachte grap.

    is dit beter?
    Nee, ik had nog gewoon in mijn hoofd dat ze Jantje en Pietje heten dus viel het me meteen op.
    pi_75186590
    je bedoelt dat ik dus die mop zo lang dradig moet maken dat je pas na lang nadenken in eens denkt hej, aan het begin heetten ze nog jantje en pietje en niet willem en geert?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_75187905
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
    je bedoelt dat ik dus die mop zo lang dradig moet maken dat je pas na lang nadenken in eens denkt hej, aan het begin heetten ze nog jantje en pietje en niet willem en geert?
    Nouja, eigenlijk vind ik het sowieso een matige grap.
      dinsdag 1 december 2009 @ 17:25:52 #177
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75188435
    Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75188823
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
    Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
    Ja hoor, vraag maar.
      dinsdag 1 december 2009 @ 19:15:46 #179
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75192444
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef Sneijder5 het volgende:

    [..]

    Ja hoor, vraag maar.
    Ehm, oké, ik vraag jullie dus om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75203558
    dat had je niet hoeven vragen hoor waren we toch al van plan
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 2 december 2009 @ 12:35:35 #181
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75208422
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
    dat had je niet hoeven vragen hoor waren we toch al van plan
    Het was een grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 december 2009 @ 12:43:40 #182
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_75208654
    Ik ga binnenkort met mijn baas op vakantie Hij zei dat wanneer ik zo door blijf gaan, we binnenkort naar de Filistijnen gaan
    [b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
    [/b]
    [b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
    Eindbaas ^O^
      woensdag 2 december 2009 @ 13:13:12 #183
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75209411
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef ShevaJB het volgende:
    Ik ga binnenkort met mijn baas op vakantie Hij zei dat wanneer ik zo door blijf gaan, we binnenkort naar de Filistijnen gaan
    Die hadden we al een beetje gehad. Ik heb een grap over iemands vloerbedekking waar iemand met spikes overheen was gelopen en die daardoor helemaal naar de Filippijnen was gegaan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 december 2009 @ 13:15:21 #184
    234904 Giester
    R + H x E2 = B
    pi_75209468
    Ik zag laatst een zebra lopen in het centrum. Dat is niet normaal, normaal kom ik niet in het centrum.
    "Thats how we roll in the Shire!"
      woensdag 2 december 2009 @ 13:51:29 #185
    230450 ShevaJB
    Rock beat tempo 155
    pi_75210508
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Die hadden we al een beetje gehad. Ik heb een grap over iemands vloerbedekking waar iemand met spikes overheen was gelopen en die daardoor helemaal naar de Filippijnen was gegaan.
    Ohhh die heb ik dan gemist
    [b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
    [/b]
    [b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
    Eindbaas ^O^
      woensdag 2 december 2009 @ 14:43:28 #186
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75212005
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef ShevaJB het volgende:

    [..]

    Ohhh die heb ik dan gemist
    Geeft niet, want die van jou was sowieso een mooie variant.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75212137
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Het was een grap.
    zo bedoelde ik dat van mij ook
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 2 december 2009 @ 14:50:04 #188
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75212235
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    zo bedoelde ik dat van mij ook
    Dat snapte ik. Dat was juist de grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75212753

    dit is volgens mij net zo iets als,
    Ik denk, dat jij denkt, dat ik denk wat jij denkt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 2 december 2009 @ 15:13:29 #190
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75213052
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef sjoemie1985 het volgende:

    dit is volgens mij net zo iets als,
    Ik denk, dat jij denkt, dat ik denk wat jij denkt.
    Ja., klopt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75216010
    jantje loopt over straat en ziet een briefje van 1000 euro liggen.
    hij raapt het niet op en loopt gewoon door.
    dan komt geert er langs en raapt hem wel op en gaat er mee naar de media markt en wil er een tv van kopen.
    maar hij word aan gehouden en in een cel gestopt door de politie.
    ra ra ra waarom?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 0% gewijzigd door sjoemie1985 op 02-12-2009 16:58:10 ]
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 2 december 2009 @ 16:48:51 #192
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75216489
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
    jantje loopt over straat en ziet een briefje van 1000 euro liggen.
    hij raapt het niet op en loopt gewoon door.
    dan komt geert er langs en raapt hem wel op en gaat er mee naar de media markt en wil er een tv van kopen.
    maar hij word aan gehouden en in een cel gestopt door de politie.
    ra ra ra waarom?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuk. Ik zou het woord "op" trouwens weglaten in de tweede zin: hij raapt het niet en loopt gewoon door.

    Klinkt leuk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75216868
    heb het aan gepast
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 2 december 2009 @ 17:02:09 #194
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75217024
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
    heb het aan gepast


    Ik zal hem ook in aangepaste vorm overnemen in de OP van het volgende deel.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 december 2009 @ 19:23:37 #195
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75222329
    Staat er iemand wild te plassen, komt er zo'n agent aan. Zegt die:

    "Ja meneer, dat is dan 30 euro boete voor wildplassen." Die man zo:

    "Maak er maar 60 van, want ik ben nog lang niet klaar."
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
    pi_75224245
    Die was te slecht. niet goed slecht. slecht slecht.

    Ff een goede:
    "verslag van een soldaat".
    Maandag, 1 december. Wat gaat het goed hier in afganistan.
    Net zag ik al een meisje naar school fietsen.
      woensdag 2 december 2009 @ 21:35:16 #197
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75227681
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef diamondstor2 het volgende:
    Die was te slecht. niet goed slecht. slecht slecht.

    Ff een goede:
    "verslag van een soldaat".
    Maandag, 1 december. Wat gaat het goed hier in afganistan.
    Net zag ik al een meisje naar school fietsen.
    Ehhh..
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 2 december 2009 @ 21:38:34 #198
    270173 FFSletop
    Optische Illusie
    pi_75227820
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ehhh..
    Precies
    I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
    It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
      donderdag 3 december 2009 @ 15:46:46 #199
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75249551
    Een Groningse boer is zijn hek aan 't verplaatsen. Het moet in een soort van greppel. Hij kan nog niet inschatten of het lukt. Dan komt zijn Friese buurman eraan ( ja ja, friezen verhuizen massaal richting Groningen ). Roept die Fries: '' ut ken net!''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 3 december 2009 @ 15:47:57 #200
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75249585
    Een wat ouder echtpaar rijdt in hun auto door een stadje waar ze eigenlijk nog nooit zijn geweest. Ze zijn op zoek naar een glashandel. Ze zien iemand op de stoep lopen en de man, die rijdt, remt even af.
    Zegt hij zo: "Meneer, ben u hier bekend?'
    Zegt die man: "Ach, bekend, bekend - ik heb weleens opgetreden tijdens de muziekavond van het café hier op de hoek maar dat was niet echt een succes."
    Zegt die oudere man: "Nee, ik bedoel kent u de buurt hier goed."
    Zegt die man: "Redelijk."
    Zegt die oudere man: "Oké, want mijn vrouw en ik zijn op zoek naar glashandel 'De glasplaat'."
    Zegt die man: "Dan moet u hier rechtdoor. Na een meter of honderd komt u bij een grote kruising en dan moet u gewoon de weg volgen. Vervolgens komt er een plantsoen en ook daar moet u de weg volgen. Daarna rijdt u rechtdoor. Na en meter of vijftig krijgt u dan rechts een zijstraat maar die moet u niet hebben; u moet daar gewoon rechtdoor rijden. Dan volgt u de weg nog een meter of 200 en dan bent u er."
    Zegt die oudere man: "Dus wat u eigenlijk zegt is dat ik gewoon rechtdoor moet rijden."
    Zegt die man: "Ja."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 03-12-2009 16:55:36 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75250919
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
    Een wat ouder echtpaar rijdt in hun auto door een stadje waar ze eigenlijk nog nooit zijn geweest. Ze zijn op zoek naar een glashandel. Ze zien iemand op de stoep lopen en de man, die rijdt, remt even af.
    Zegt hij zo: "Meneer, ben u hier bekend?'
    Zegt die man: "Ach, bekend, bekend - ik heb weleens opgetreden tijdens de muziekavond van het café hier op de hoek maar dat was niet echt een succes."
    Zegt die oudere man: "Ne, ik bedoel kent u de buurt hier goed."
    Zegt die man: "Redelijk."
    Zegt die oudere man: "Oké, want mijn vrouw en ik zijn op zoek naar glashandel 'De glasplaat'."
    Zegt die man: "Dan moet u hier rechtdoor. Na een meter of honderd komt u bij een grote kruising en dan moet u gewoon de weg volgen. Vervolgens komt er een plantsoen en ook daar moet u de weg volgen. Daarna rijdt u rechtdoor. Na en meter of vijftig krijgt u dan rechts een zijstraat maar die moet u niet hebben; u moet daar gewoon rechtdoor rijden. Dan volgt u de weg nog een meter of 200 en dan bent u er."
    Zegt die oudere man: "Dus wat u eigenlijk zegt is dat ik gewoon rechtdoor moet rijden."
    Zegt die man: "Ja.'
      donderdag 3 december 2009 @ 16:56:23 #202
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75251983
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Apuleius het volgende:

    [..]


    En dat na een wortelkanaalbehandeling hè. Kom maar door met die fanclub. Ik ben er klaar voor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75252205
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    En dat na een wortelkanaalbehandeling hè. Kom maar door met die fanclub. Ik ben er klaar voor.
    Een wortelkanaalbehandeling? Wat een stomme baan lijkt me dat. Sta je dan ook echt de hele dag in het water die wortels te behandelen? Ik kan het niet laten.
    pi_75253509
    Zit een man in Amstel-hotel.
    Zegt ie boos 'De bramenjam smaak naar vis!".
    Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
      donderdag 3 december 2009 @ 18:08:14 #205
    271549 pr0tege
    Faalhaas 2009
    pi_75254274
    komen 2 eenden elkaar tegen in de vijver, zegt de ene eend tegen de ander hoi!
    zegt de andere eend
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
      donderdag 3 december 2009 @ 18:09:24 #206
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75254309
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef Runselpink het volgende:
    Een Groningse boer is zijn hek aan 't verplaatsen. Het moet in een soort van greppel. Hij kan nog niet inschatten of het lukt. Dan komt zijn Friese buurman eraan ( ja ja, friezen verhuizen massaal richting Groningen ). Roept die Fries: '' ut ken net!''
    Ik moest lachen. Ik zeg het eerlijk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 december 2009 @ 18:44:52 #207
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75255500
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik moest lachen. Ik zeg het eerlijk.
    Dankje

    Spreek jij een dialect?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 3 december 2009 @ 19:14:24 #208
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75256514
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Dankje
    YW
    quote:
    Spreek jij een dialect?
    Normaal gesproken niet maar ik kan het wel. Amsterdams, Haags, Marokkaans.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75258683
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    YW
    [..]

    Normaal gesproken niet maar ik kan het wel. Amsterdams, Haags, Marokkaans.
    Iedereen spreekt marokkaans. gewoon het werkwoord uit de zin laten.
    kijk zo:
    Wat probleem?Jij probleem?
      donderdag 3 december 2009 @ 20:25:01 #210
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75258990
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef diamondstor2 het volgende:

    [..]

    Iedereen spreekt marokkaans. gewoon het werkwoord uit de zin laten.
    kijk zo:
    Wat probleem?Jij probleem?
    Ja, maar ik heb een mooi Marokkaans accent. Ik zeg je.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75259249
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik heb een mooi Marokkaans accent. Ik zeg je.
    Dan moet een Utrecht's accent ook geen probleem zijn neem ik aan. Als ik met accent sprak dan zeiden mensen vaak; "Daar moet je iets mee gaan doen!" Waarop ik dan steevast zei; "Dat doe ik toch".
      donderdag 3 december 2009 @ 21:12:49 #212
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75260851
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Dan moet een Utrecht's accent ook geen probleem zijn neem ik aan. Als ik met accent sprak dan zeiden mensen vaak; "Daar moet je iets mee gaan doen!" Waarop ik dan steevast zei; "Dat doe ik toch".
    Dat zeiden mensen ook over mijn grappen. En moet je nu eens kijken.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 3 december 2009 @ 21:16:53 #213
    278196 FokFighter
    Expect the Unexpected!
    pi_75261027
    Waarom heet een man met vieze praatjes tegen een vrouw een seksist, maar krijgt een vrouw met vieze praatjes tegen een man een euro per minuut?
    Fight for your right to FOK!
      donderdag 3 december 2009 @ 21:17:16 #214
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75261047
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik heb een mooi Marokkaans accent. Ik zeg je.
    Ah, jij hebt dus voorouders uit Marokko?
    Dan ga ik nu even een vraagje stellen: Hoe kan het dat Marokkanen zoveel in 't nieuws zijn op het criminele gebied?

    Het is een beetje off-topic, maar toch (H)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75261224
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat zeiden mensen ook over mijn grappen. En moet je nu eens kijken.
    !! Daar zitten we dan.
      donderdag 3 december 2009 @ 21:57:03 #216
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75262812
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    !! Daar zitten we dan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75263552
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

      donderdag 3 december 2009 @ 22:11:51 #218
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75263629
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:10 schreef Apuleius het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75265392
    Komt een man bij de bakker.
    Man: "Hallo, mag ik 4 hamburgers?".
    Bakker: "Natuurlijk, dat wordt dan 4 euro alsjeblieft."
    Zegt die man een beetje stamelend: "Alstublieft, maar mag ik vragen waarom in godsnaam een bakker hamburgers verkoopt?"
    Bakker: Natuurlijk."
    Man: "Waarom verkoopt een bakker in godsnaam hamburgers?".
    Bakker: "Zodat ik andermans grappen kan verpesten."
      vrijdag 4 december 2009 @ 16:12:57 #220
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75287079
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef Sneijder5 het volgende:
    Komt een man bij de bakker.
    Man: "Hallo, mag ik 4 hamburgers?".
    Bakker: "Natuurlijk, dat wordt dan 4 euro alsjeblieft."
    Zegt die man een beetje stamelend: "Alstublieft, maar mag ik vragen waarom in godsnaam een bakker hamburgers verkoopt?"
    Bakker: Natuurlijk."
    Man: "Waarom verkoopt een bakker in godsnaam hamburgers?".
    Bakker: "Zodat ik andermans grappen kan verpesten."


    Jantje (5jaar) kijkt TV. Hij hoort ''Sinterklaas komt in het land!''. Jantje tegen zijn moeder: '' Mama, dit is toch niet zo'n slechte grap van Federer-Fan he?''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75297831
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik heb een mooi Marokkaans accent. Ik zeg je.
    Niejt helemaal... je moet wel het werkwoord uit de zin laten.
      maandag 7 december 2009 @ 11:21:19 #222
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75364341
    Een politieagent met vele jaren ervaring solliciteert voor commissaris. Dus de hoofdcommissaris voert het sollicitatiegesprek met hem.
    Zegt die hoofdcommissaris: "Kunt u een voorbeeld geven van een situatie waarin u een probleem succesvol heeft opgelost?"
    Zegt die politieagent: "Ja hoor, ik heb op een gegeven moment toch wel wat rust kunnen brengen in de regio."
    Zegt die hoofdcommissaris: "Oh, da's wel indrukwekkend. Dus je was betrokken bij het oplossen van het Israel-Palestina-conflict? Zat je dan in een diplomatieke werkgroep ofsow?"
    Zegt die politieagent: "Nee, man, in Haaglanden."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 7 december 2009 @ 14:43:55 #223
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75372078
    Johan: '' Jeroen, hoeveel bier zit er in een Eekhoorn''?
    Jeroen: '' Dat hangt er vanaf of hij een kater heeft ''

    Ik kom niet meer bij
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 8 december 2009 @ 15:43:52 #224
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75411541
    Jeroen zit in de kroeg, en wil een leuk meisje versieren met de bekende zin: '' Hoi, ik heet Jeroen, hoe heet ben jij''?
    Dus Jeroen waagt het erop en spreekt het meisje aan: ''Hoi, ik heet Jeroen, hoe heet ben jij''?
    Het meisje: '' Zo'n 37 graden, jij ook hoor''.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75426817
    ''Wanna hear a pencil joke?''
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75495271
    Welke stof heeft de moleculaire verbinding H2OI?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 10 december 2009 @ 21:09:53 #227
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75496573
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef diamondstor2 het volgende:
    Welke stof heeft de moleculaire verbinding H2OI?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Psst, zelfbedacht, weet je nog? Kusje.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 10 december 2009 @ 21:28:26 #228
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75497280
    F-F, wil je mijn laatste 2 grappen beoordelen ? (zie vorige)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 10 december 2009 @ 21:39:04 #229
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75497708
    Die eerste snap ik niet dus die kan ik niet beoordelen. Die tweede vind ik op zichzelf leuk maar ik zou de laatste zin aanpassen (al weet ik niet een-twee-drie hoe). Hij moet iets dommer worden vind ik.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75497761
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
    Die eerste snap ik niet dus die kan ik niet beoordelen. Die tweede vind ik op zichzelf leuk maar ik zou de laatste zin aanpassen (al weet ik niet een-twee-drie hoe). Hij moet iets dommer worden vind ik.
    Ik las je nick als Frederik-Jan
    compact en kleverig.
      donderdag 10 december 2009 @ 21:53:37 #231
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75498254
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

    [..]

    Ik las je nick als Frederik-Jan
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 10 december 2009 @ 22:08:03 #232
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75498882
    Dus een groep van vier mannen besluit een bankoverval te plegen. De leider van de vier stelt voor dat ze alle vier bivakmutsen dragen, opdat ze niet herkend worden. Een paar uur na de overval wordt een van de mannen opgepakt door de politie met zijn bivakmuts nog op. Hij wordt meegenomen naar het bureau en een paar uur later kan een de leider van de vier overvallers hem even bezoeken. Dus de opgepakte man vertelt wat er is gebeurd.
    Zegt die leider: "Hoe kun je nou zo stom zijn om je bivakmuts op te houden!'
    Zegt die man: "Je zei toch dat we niet herkend zouden worden als we die zouden dragen?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 10 december 2009 @ 22:13:15 #233
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75499091
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
    Die eerste snap ik niet dus die kan ik niet beoordelen..
    Nou, als ie een kater heeft dan heeft ie minder bier in zich, want dan heeft ie gekotst
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75502629
    waarom heeft het zolang geduurd voordat de politiek e.d. er achter kwam dat de q-koorts toch gevaarlijk is en moet worden uit geroeid?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 11 december 2009 @ 08:50:18 #235
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75507414
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 23:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
    waarom heeft het zolang geduurd voordat de politiek e.d. er achter kwam dat de q-koorts toch gevaarlijk is en moet worden uit geroeid?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Ik moest lachen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 11 december 2009 @ 08:55:23 #236
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75507496
    Een siamese tweeling heeft een discussie over wat ze gaan doen. De een wil tennissen en de ander wil naar het strand.
    Zegt de een: "Nou, weet je wat, dan ga ik toch tennissen en jij naar het strand? Dan hebben we allebei een leuke middag!"
    Begint die ander te lachen en zegt hij zo van:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75518002
    Wat is de voornaam van DJ Jean?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 11 december 2009 @ 20:22:57 #238
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75529663
    Een leraar zit les te geven, en vraagt wat aan de klas om te kijken of ze hebben opgelet.

    Leraar: '' Robert, wat moeten we doen?''
    Leerling: '' Paragraaf 3.4 lezen, meneer''.
    Leraar: '' Oke, en wat krijgen we dan''?
    Andere blonde leerling: '' Een snoepje!!!''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75529797
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef Shadow_NL het volgende:
    Wat is de voornaam van DJ Jean?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
      vrijdag 11 december 2009 @ 21:58:42 #240
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75533607
    Tegenwoordig worden zelfmoordterroriste vaak 72 maagden in het vooruitzicht gesteld. Voorheen ging dat anders. Toen ging het ongeveer zo:

    Man tegen jonge potentiële zelfmoordterrorist: "Zeg, voel jij er iets voor om een zelfmoordaanslag te plegen?"
    Zegt die jongen: "Hmm, niet echt, waarom zou ik dat doen?"
    Zegt die man: "Je wordt rijkelijk beloond in het hiernamaals."
    Zegt die jongen: "Oké, dat klinkt wel goed. Wat krijg ik dan?"
    Zegt die man: "Nou, ze hebben daar bijvoorbeeld een enorme bibliotheek."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75534220
    -spam

    [ Bericht 98% gewijzigd door Rene op 11-12-2009 22:20:06 ]
      vrijdag 11 december 2009 @ 22:16:56 #242
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75534320
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef jvterror het volgende:
    -spam-
    Verkeerde link?

    [ Bericht 19% gewijzigd door Rene op 11-12-2009 22:20:17 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 11 december 2009 @ 22:21:31 #243
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75534531
    De 2 bekende DJ's zijn een beetje tegen elkaar aan het opscheppen:

    DJ Tiesto:'' Mijn muziek is echt 3x zo mooi als die van jou!''
    Armin van Buuren: ''Ik vind DJ wat anders als muziek''.
    DJ Tiesto: '' Hoezo dan? ''
    Armin van Buuren: ''Bij muziek moet ik altijd denken aan gitaren en drumstellen''.
    DJ Tiesto: ''Oh, oke''.
    Armin van Buuren: ''haha, uitgeluld!''

    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75534796
    Wilma is druk met het voorbereiden van het Kerstmenu en buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e komt haar helpen. De hapjes die alvast ingevroren kunnen worden, gaan ze samen bereiden.

    "Nou, Wilma, waar kan ik je mee van dienst zijn?", vraagt buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e.
    Waarop Wilma zegt: "Ach, buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e, haal maar vast de dode diertjes uit de vriezer, dan zullen we eens zien wat we daar van kunnen maken."

    Zo gezegd, zo gedaan zou je denken, maar buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e komt niet bij 1, maar bij 2 vriezers terecht en besluit de 1e vriezer open te maken, waar ze tot haar stomme verbazing een aantal graszoden in ziet liggen.

    Dus roept buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e naar Wilma; "Zeg, Wilma, wat moet je met die graszoden in die ene vriezer?"

    Waarop Wilma zegt; "Ze waren in de aanbieding en nu leg ik ze mooi goedkoop van het voorjaar neer."
    pi_75534824
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Runselpink het volgende:
    De 2 bekende DJ's zijn een beetje tegen elkaar aan het opscheppen:

    DJ Tiesto:'' Mijn muziek is echt 3x zo mooi als die van jou!''
    Armin van Buuren: ''Ik vind DJ wat anders als muziek''.
    DJ Tiesto: '' Hoezo dan? ''
    Armin van Buuren: ''Bij muziek moet ik altijd denken aan gitaren en drumstellen''.
    DJ Tiesto: ''Oh, oke''.
    Armin van Buuren: ''haha, uitgeluld!''

    Armin van Buuren
      zaterdag 12 december 2009 @ 08:18:05 #246
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75542767
    Een man heeft bij de afhaalchinees een Chinese importbruid besteld. Dus op een dag is het zover en haalt hij haar op bij het vliegveld. Ze ziet er best leuk uit en hij is heel blij. Het enige probleem is dat ze geen Nederlands spreekt, alleen Chinees, en hij alleen maar Nederlands. Dus ze zijn bij de man thuis en ze zitten een beetje onwennig tegenover elkaar.
    Dus die man zegt zo "Ni hao" ("Hoe maakt u het?"), het enige wat hij weet in het Chinees.
    Die vrouw begint helemaal te stralen en enthousiast ja te knikken. Vervolgens begint ze een hele monoloog in het Chinees waar die man in feite geen woord van verstaat.
    Dus na drie kwartier naar die monoloog te hebben geluisterd denkt die man echt zo: 'Heb ik dat.'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 12 december 2009 @ 08:19:07 #247
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75542772
    quote:
    Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Apuleius het volgende:
    Wilma is druk met het voorbereiden van het Kerstmenu en buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e komt haar helpen. De hapjes die alvast ingevroren kunnen worden, gaan ze samen bereiden.

    "Nou, Wilma, waar kan ik je mee van dienst zijn?", vraagt buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e.
    Waarop Wilma zegt: "Ach, buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e, haal maar vast de dode diertjes uit de vriezer, dan zullen we eens zien wat we daar van kunnen maken."

    Zo gezegd, zo gedaan zou je denken, maar buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e komt niet bij 1, maar bij 2 vriezers terecht en besluit de 1e vriezer open te maken, waar ze tot haar stomme verbazing een aantal graszoden in ziet liggen.

    Dus roept buurvrouw van Shoarma tot Gort Le Colonial Grande Qualitéde de 3e naar Wilma; "Zeg, Wilma, wat moet je met die graszoden in die ene vriezer?"

    Waarop Wilma zegt; "Ze waren in de aanbieding en nu leg ik ze mooi goedkoop van het voorjaar neer."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75543355
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 08:18 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man heeft bij de afhaalchinees een Chinese importbruid besteld. Dus op een dag is het zover en haalt hij haar op bij het vliegveld. Ze ziet er best leuk uit en hij is heel blij. Het enige probleem is dat ze geen Nederlands spreekt, alleen Chinees, en hij alleen maar Nederlands. Dus ze zijn bij de man thuis en ze zitten een beetje onwennig tegenover elkaar.
    Dus die man zegt zo "Ni hao" ("Hoe maakt u het?"), het enige wat hij weet in het Chinees.
    Die vrouw begint helemaal te stralen en enthousiast ja te knikken. Vervolgens begint ze een hele monoloog in het Chinees waar die man in feite geen woord van verstaat.
    Dus na drie kwartier naar die monoloog te hebben geluisterd denkt die man echt zo: 'Heb ik dat.'
    Whahaha, bij de afhaalchinees. Nr. 136 graag .
      zaterdag 12 december 2009 @ 12:27:38 #249
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75545554
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 10:04 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Whahaha, bij de afhaalchinees. Nr. 136 graag .


    Heb je/hebben jullie alle grappen eruitgehaald?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75546045
    De afhaalbalie ("Ni hao") en na drie kwartier naar die monoloog te hebben geluisterd denkt die man echt zo: 'Heb ik dat.'
      zaterdag 12 december 2009 @ 13:08:41 #251
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75546557
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 12:46 schreef Apuleius het volgende:
    De afhaalbalie ("Ni hao") en na drie kwartier naar die monoloog te hebben geluisterd denkt die man echt zo: 'Heb ik dat.'
    Hmm, ja, inderdaad.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75546634
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Hmm, ja, inderdaad.
    Sorry F-F.
      zaterdag 12 december 2009 @ 13:19:08 #253
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75546830
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 13:12 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Sorry F-F.
    Het is oke.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75548988
    En dat 'ie pas thuis wat tegen haar zegt.
    in a crowd you lose humanity
      zaterdag 12 december 2009 @ 15:22:53 #255
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75549817
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Wombcat het volgende:
    En dat 'ie pas thuis wat tegen haar zegt.
    Klasse dit. Die had ik er zelf nog niet uitgehaald.

    Met andere woorden: ik snap m'n eigen grappen niet eens.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75551154
    quote:
    Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Klasse dit. Die had ik er zelf nog niet uitgehaald.

    Met andere woorden: ik snap m'n eigen grappen niet eens.
    Het is dus eigenlijk 1 grote grap.
    pi_75556407
    hoe noem je een lesbische vriendin van DJ Tiesto?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_75556468
    En voor de mensen die dit niet snappen: Tiesto is een bloempot in het spaans.
      zondag 13 december 2009 @ 13:29:02 #259
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75575269
    De 76-jarige mevrouw De Vries heeft een gloednieuwe Bang & Olufsen-tv gekocht. Het is een
    30-inchplasmascherm dat 5.000 euro kost. Maar al na een week krijgt ze alleen maar sneeuw en ze is bang en olufsen dat de tv kapot is. Dus ze belt de winkel en er komt iemand langs. Maar die komt er niet uit en hij belt een collega. Ook die kan het probleem niet oplossen. En je voelt het al aankomen, na drie dagen zijn er een aantal technici van over de hele wereld aanwezig om te proberen de tv te repareren. Ze praten met elkaar in ingewikkelde technische vaktermen, zoals beeldkwaliteit, signaal en elektriciteit. Maar ze kunnen het probleem maar niet oplossen. Op een gegeven moment komt er een oude man de kamer binnen, die ook in het huis woont.
    Dus hij zegt: "Hé, er is allemaal sneeuw. Die tv is toch pas een week oud?"
    Dus hij geeft een klap op de tv en hij doet het weer. Mevrouw De Vries en die technici staan hem allemaal met open mond aan te kijken.
    Zegt die man: "Wat staan jullie nou allemaal naar me te kijken?"

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 13-12-2009 14:44:29 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 14:20:56 #260
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75577248
    Johan's vader komt net thuis van boodschappen doen, en heeft een hele grote tas met spullen. Johan is 8 jaar, en pakt de tas uit.
    Hij kijkt wat naar de producten en zegt tegen zijn vader: '' Papa, sinds wanneer eten wij zoveel spullen van het merk Reclame''?

    Ik vind 't leuk Jij ook, F-F?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 13 december 2009 @ 14:25:30 #261
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75577421
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Runselpink het volgende:
    Johan's vader komt net thuis van boodschappen doen, en heeft een hele grote tas met spullen. Johan is 8 jaar, en pakt de tas uit.
    Hij kijkt wat naar de producten en zegt tegen zijn vader: '' Papa, sinds wanneer eten wij zoveel spullen van het merk Reclame''?

    Ik vind 't leuk Jij ook, F-F?
    Ik zou het einde iets aanpassen.

    Wat vind je van mijn laatste grap?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 14:35:09 #262
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_75577752


    Ik vind 'm grappig! Zeker in zin 2/3 ongeveer Ik heb 'm echt 5x gelezen Ik vind 'm grappig!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_75577832
    Bedoel je niet 'in ingewikkelde vaktermen' ipv 'met'?

    Ik vind dat zinnetje trouwens briljant.
      zondag 13 december 2009 @ 14:44:05 #264
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75578035
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Runselpink het volgende:


    Ik vind 'm grappig! Zeker in zin 2/3 ongeveer Ik heb 'm echt 5x gelezen Ik vind 'm grappig!
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef nightcowboy het volgende:
    Bedoel je niet 'in ingewikkelde vaktermen' ipv 'met'?
    Ik zat te twijfelen moet ik je eerlijk zeggen. Ik maak er wel 'in' van.
    quote:
    Ik vind dat zinnetje trouwens briljant.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75578245
    'technici van over de hele wereld aanwezig' voor een tv is ook meesterlijk. En anders het einde wel.
      zondag 13 december 2009 @ 15:08:45 #266
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75578811
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef Apuleius het volgende:
    'technici van over de hele wereld aanwezig' voor een tv is ook meesterlijk.
    Bedankt. En wat vond je van "En je voelt het al aankomen,"?
    quote:
    En anders het einde wel.
    Ja, die man is trouwens gewoon meneer De Vries. Dat was ook een grap. Ik heb er zeven grappen in gedaan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75578988
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Bedankt. En wat vond je van "En je voelt het al aankomen,"?
    [..]

    Ja, die man is trouwens gewoon meneer De Vries. Dat was ook een grap. Ik heb er zeven grappen in gedaan.
    De hele mop is leuk. Whahaha, Meneer de Vries en dan zeggen dat dat ook een grap was. De achterafgrap. Een toetje vooraf... Ook zoiets. Hoe verzinnen ze het!
      zondag 13 december 2009 @ 15:20:35 #268
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579167
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    De hele mop is leuk. Whahaha, Meneer de Vries en dan zeggen dat dat ook een grap was. De achterafgrap. Een toetje vooraf... Ook zoiets. Hoe verzinnen ze het!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75579438
    Vanwaar het 'en ze is bang en olufsen dat de tv kapot is', F-F? Ik zou daar van maken; "en ze is bang en olufsen ook, dat de tv kapot is."
      zondag 13 december 2009 @ 15:29:56 #270
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579520
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef Apuleius het volgende:
    Vanwaar het 'en ze is bang en olufsen dat de tv kapot is', F-F? Ik zou daar van maken; "en ze is bang en olufsen ook, dat de tv kapot is."
    Omdat ik bedoel dat ze bang is dat de tv kapot is (en dat het niet komt door een storing).
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75579708
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:29 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Omdat ik bedoel dat ze bang is dat de tv kapot is (en dat het niet komt door een storing).
    Dat begreep ik, maar het olufsen erachter niet.
      zondag 13 december 2009 @ 15:36:44 #272
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579754
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Dat begreep ik, maar het olufsen erachter niet.
    Omdat het nauwelijks opvalt als je het snel leest. Alsof het een nieuw soort emotie is.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75579799
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:36 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Omdat het nauwelijks opvalt als je het snel leest. Alsof het een nieuw soort emotie is.
    ! Is ie al vol?
      zondag 13 december 2009 @ 15:40:11 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579855
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:38 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    ! Is ie al vol?
    Wat?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75579923
    En die man doet zo z'n brievenbus open, zit er helemaal geen post in. Loopt ie weer terug, blijkt de post gewoon op de mat te liggen. Blinde kip. Enne, hij haske kwaad die postbode willen bellen, maar hij had heul dat nummer niet. Nou, enne, hij nóg kwader natuurlijk en toen ging ie uit frustratie maar met elastiekjes schieten.

    Bleef er eentje aan zijn duim hangen. PAF! Zo in z'n oog hee!
    pi_75579953
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat?
    Over deze ga ik nog even na zitten denken!
      zondag 13 december 2009 @ 15:43:54 #277
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579968
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef Apuleius het volgende:
    En die man doet zo z'n brievenbus open, zit er helemaal geen post in. Loopt ie weer terug, blijkt de post gewoon op de mat te liggen. Blinde kip. Enne, hij haske kwaad die postbode willen bellen, maar hij had heul dat nummer niet. Nou, enne, hij nóg kwader natuurlijk en toen ging ie uit frustratie maar met elastiekjes schieten.

    Bleef er eentje aan zijn duim hangen. PAF! Zo in z'n oog hee!
    Geweldig. Eenzame klasse dit.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 15:44:16 #278
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75579980
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:43 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Over deze ga ik nog even na zitten denken!
    Maar wat is er dan vol?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75580013
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:43 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Geweldig. Eenzame klasse dit.
    Thanks.
    pi_75580026
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Maar wat is er dan vol?
    Ehm, Nederland?
      zondag 13 december 2009 @ 15:45:53 #281
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580032
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Thanks.
    Graag gedaan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 15:46:09 #282
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580043
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Ehm, Nederland?
    Dit topic bijna.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75580079
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:46 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dit topic bijna.
    Alweer goed.
      zondag 13 december 2009 @ 15:47:42 #284
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580095
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:47 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Alweer goed.
    Ja, jammer, dat er niet meer mensen zijn. Iemand nog een grap?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75580135
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:47 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, jammer, dat er niet meer mensen zijn. Iemand nog een grap?
    Dat is juist de grap dan. Dat dit tot in de eeuwigheid zo blijft staan.
    pi_75580182
    Maak je de OP niet te lang, F-F?
      zondag 13 december 2009 @ 15:50:39 #287
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580193
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Dat is juist de grap dan. Dat dit tot in de eeuwigheid zo blijft staan.
    Ja, precies. In deel 11 heb ik denk ik wel weer inspiratie.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 15:51:23 #288
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580217
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef Apuleius het volgende:
    Maak je de OP niet te lang, F-F?
    Jawel, dan is er alvast één pagina vol en zitten we zo in deel 12.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 16:03:47 #289
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75580587
    Mensen, als dit topic vol is, wacht dan s.v.p. maar even met een nieuw deel, want ik heb deel 11 klaarstaan. Dat kan ik vanavond posten.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75581230
    Bedenk ik net een mop, dus ik begin te typen, ben ik het gewoon vergeten. Naja, op zich ook wel grappig.
    pi_75581300
    Dus die griet afrekenen bij de kassa en vraagt netjes om het bonnetje, zegt die cassiëre; "Nee hoor, geen denken aan, die krijgt u niet."
      zondag 13 december 2009 @ 18:59:29 #292
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75586046
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:27 schreef Apuleius het volgende:
    Bedenk ik net een mop, dus ik begin te typen, ben ik het gewoon vergeten. Naja, op zich ook wel grappig.
    Niet gek.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 13 december 2009 @ 18:59:39 #293
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75586050
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Apuleius het volgende:
    Dus die griet afrekenen bij de kassa en vraagt netjes om het bonnetje, zegt die cassiëre; "Nee hoor, geen denken aan, die krijgt u niet."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75587296
    Ik was zo'n beetje een half uur te laat. En nu dus weer.
      zondag 13 december 2009 @ 19:36:41 #295
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75587323
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Apuleius het volgende:
    Ik was zo'n beetje een half uur te laat. En nu dus weer.
    Het geeft niet. Nog een paar en dan zijn we er.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75587338
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat met 'u' aanspreken vab die cassiëre, was een verborgen mopje.
    pi_75587353
    Vab was dan weer geen grap.
      zondag 13 december 2009 @ 19:37:47 #298
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75587363
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Dat met 'u' aanspreken vab die cassiëre, was een verborgen mopje.
    Sterk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75587381
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Sterk.
      zondag 13 december 2009 @ 19:38:26 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_75587386
    Kun jij nog 1 post posten? Dan post ik dit topic vol met een link naar het volgende deel.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_75587423
    Volgens mij gaat dat wel lukken, zou een goede grap zijn.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')