Joh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Het was als compliment bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Apuleius het volgende:
Dus de juf vraagt aan Kareltje; "Hoeveel is 12 plus 7, Kareltje?" Zegt Kareltje; "Het zal best een hoop zijn, maar wat gaat jou dat aan?"
Wat een kakidee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe poll: Wat is de beste slechte () zelfbedachte grap tot nu toe
waarom?quote:
Vind ik wel een goed idee, maar hoe krijg je die grappen in de antwoorden? Red je dat met het aantal posities?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb trouwens een idee voor een nieuwe poll: Wat is de beste slechte () zelfbedachte grap tot nu toe
Pfff, dat wordt moeilijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik wel een goed idee, maar hoe krijg je die grappen in de antwoorden? Red je dat met het aantal posities?
Wat vinden jullie van mijn keus voor de beste grap, helemaal onder aan de OP?
Niet het woord middels gebruiken s.v.p. Dat is het lelijkste woord dat ik ken. Maar goed, ik maak die poll wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:13 schreef nightcowboy het volgende:
Waarom bepalen we middels een poll niet of we nóg een poll willen?
Pff, ik haat dat woord ook maar ik wilde populair doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet het woord middels gebruiken s.v.p. Dat is het lelijkste woord dat ik ken. Maar goed, ik maak die poll wel.
Mooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Moet er nog een poll komen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Over wat mensen van mijn grappen vonden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef FFSletop het volgende:
Das dus duidelijk.
Waar ging de volgende poll ook alweer over?
Waarom zouden we het niet over bijvoorbeeld een paperclip mogen hebben? En met modder is ook zoveel leuks te verzinnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Over wat mensen van mijn grappen vonden.
Ik heb een idee: noemen jullie een onderwerp voor een poll, dan maak ik er een en zorg ik voor de antwoorden. Maar let op, heren, geen platte onderwerpen en geen bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |