Eerst een poll waarover de poll moet gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
Wie heeft er een idee voor een onderwerp voor een poll met betrekking tot dit topic? Dan maak ik hem, plus de antwoorden.
Eerst een poll over de vormgeving van de poll waar de poll over moet gaan.quote:Op zondag 29 november 2009 09:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerst een poll waarover de poll moet gaan.
Liever niet, dan wordt het allemaal een beetje flauw denk ik. Graag een concreet onderwerp dat past in dit topic, bijvoorbeeld over de vraag of een slechte grap en clou moet hebben ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 09:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eerst een poll waarover de poll moet gaan.
Dat was nou net de grap. Vooral omdat je bij een poll waarover de poll moet gaan en zelf de antwoorden moet bedenken, je dus zelf moet bedenken waar de (daaropvolgende) poll moet gaan, en dat vroeg je nou juist.quote:Op zondag 29 november 2009 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Liever niet, dan wordt het allemaal een beetje flauw denk ik. Graag een concreet onderwerp dat past in dit topic, bijvoorbeeld over de vraag of een slechte grap en clou moet hebben ofzo.
Maar dan zou ik onderwerpen aandragen en dat is niet mijn bedoeling. Ik heb gezegd dat onderwerpen naar mij kunnen worden ge-pm'd.quote:Op zondag 29 november 2009 15:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was nou net de grap. Vooral omdat je bij een poll waarover de poll moet gaan en zelf de antwoorden moet bedenken, je dus zelf moet bedenken waar de (daaropvolgende) poll moet gaan, en dat vroeg je nou juist.
quote:Op zondag 29 november 2009 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
Een man komt thuis en komt tot de ontdekking dat er is ingebroken. Maar de deuren en ramen zijn nog intact, dus hij vermoedt dat iemand die hij zijn sleutel heeft gegeven hem heeft verloren en dat hij in vreemde handen is gevallen. De man is zo overstuur als hij zijn overhoop gehaalde huis ziet, dat hij overgeeft over de keukenvloer. Hij belt de politie, die na een half uur ter plaatse is.
Een van de inspecteurs zegt: "Er is niets wat erop wijst dat dit hier is ingebroken."
Zegt een andere inspecteur, die in de keuken staat: "Nou, ik zie hier wel sporen van braak hoor."
wat is een belgse vrouw?quote:Op zondag 29 november 2009 18:09 schreef Lehme het volgende:
Deze heb ik helemaal zelf bedacht en vele vinden hem grappig:"
Komt een man bij de dokter met zijn belgse vrouw, zegt hij: Mijn belgse vrouw heeft last van koppijn. Zegt de dokter, oh dat komt wel vaker voor bij belgen!
haha!
ja haha!
haha ja!
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Lehme het volgende:
ik ken nog een leuke:
Gaan 3 vrienden op reis naar Albaníë, zegt de 1, hoe komt het dat de het warme weer hier zo warm is, zegt de andere, dat komt door de hydrogenetische molecule pratorische zweer in mijn maag!
haha! snappen julli hem?
Briljant.quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een man op de EHBO van een ziekenhuis en zeft tegen de dokter:
Ik denk dat mijn vingers gebroken zijn.
Dus die dokter laat een foto maken en zegt tegen die man, uw vingers zijn inderdaad gebroken en moeten 2 weken in het gips.
die man zomaar vraagt wel of hij daarna piano weer kan piano spelen.
die dokter zegt, natuurlijk meneer.
die man zo vna:![]()
![]()
dank u wel dokter ik heb namelijk nog nooit piano kunnen spelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, hij is erg leuk. Alleen jammer dat hij al honderd jaar bestaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |