We kunnen het over je date van gisteren hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd. Welke andere onderwerpen zijn er dan?!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je poep en plas sex doet zeker?
Ik heb ook een highway to heaven hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig.
PS: Dat ene geschoren lijntje op je buik is heel sexii!!
Ik zit te denken aan:quote:
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook een highway to heaven hoor.
Hoe droevig ben je als je weer oude discussies/ruzies gaat herstartenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, moet het nou altijd op zo'n toon over chicks gaan?
Hij heeft hem andersom. Zo van, ik ging scheren maar halverwege besloot ik het toch niet te doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ook een highway to heaven hoor.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe droevig ben je als je weer oude discussies/ruzies gaat herstarten![]()
En je weet best wat bedoel. Het is niet alsof ik zeg:
"O had Rihanna nog maar hetzelfde kapsel waar ze als geil tienersletje mee rondliep. Toen wou ik haar vochtige grotje wel willen betreden terwijl ik mij ontfermde over haar stevige beginnende kindertietjes"
quote:Op maandag 23 november 2009 22:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik het niet constant over gehossel of voetbal heb?
Give me a break
Je hebt talent, ga zo door. Ik ben mijn piemel reeds aan het masseren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"O had Rihanna nog maar hetzelfde kapsel waar ze als geil tienersletje mee rondliep. Toen wou ik haar vochtige grotje wel willen betreden terwijl ik mij ontfermde over haar stevige beginnende kindertietjes"
Maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu krijgen we ga nou niet lopen zeiken dat iemand o zo vreemd is omdat hij over andere dingen post dan over alle smatjes waar hij op geilt of die hij hosselt.
Hee, ik was niet degene die tegen iemand liep te janken, maar wat heb ik verkeerd gedaan? Geef nou antwoord! Waarom zeg je niets?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig.
PS: Dat ene geschoren lijntje op je buik is heel sexii!!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik was niet degene die tegen iemand liep te janken, maar wat heb ik verkeerd gedaan? Geef nou antwoord! Waarom zeg je niets?
watquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En er is verder niks mis mee om over meisjes te praten en ik heb er dan ook totaal geen problemen mee, maar de manier waarop stoort mij vaak en het lijkt wel alsof alles wat niet met chicks te maken heeft meteen weer slecht is. Soms zie ik Crack, Zot, 4ebe, Bp en wat andere met elkaar praten in dit topic en dan moet daar meteen weer door sommige users een comment van 'Ik snap niks van het topic als jullie posten' of 'Wat een kuttopic', etc worden geplaatst.
Dit gebeurt andersom toch ook niet?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik was niet degene die tegen iemand liep te janken, maar wat heb ik verkeerd gedaan? Geef nou antwoord! Waarom zeg je niets?
Jij bent zo'n enorme drol.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij was degene die aan het huilen was van; BEEHEHEHEHEHE JULLIE HATEN MIJ OMDAT IK NIET ZOALS JULLIE ALLEEN MAAR OVER CHICKS EN HOSSELEN EN VOETBAL PRAAT![]()
.
Wel. Bron: mijn fotoboekquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik was niet degene die tegen iemand liep te janken
Omdat die kankersaai MSN'en in de SC denk ik.quote:
Hmm ik zie al een paar waar ik prijzen kan winnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan:
- Beste KLB-reeks 2009
- Beste KLB-topic 2009
- Beste KLB-nieuwkomer 2009
- Irritantste KLB-er 2009
- Beste KLB-topicopener 2009
- Allround bazigste KLB-er 2009
Constant. Dat betekent dus niet, aan een stuk door. Natuurlijk heb ik het er ook wel over maar niet alleen maarquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nee geen onzin, gewoon het feit hoe er soms wordt gepraat over chicks vind ik nogal overdreven
Ik zie ook al een paar plekjes voor mezelf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm ik zie al een paar waar ik prijzen kan winnen.
- Grappigste KLB'er.
Hoort er ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |