abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 22:53:09 #76
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74953117
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Waarom kan ik me daar niks van herinneren ?

Hoezo wat je vind? Het was toch een grapje, of ben je nu toch wel een beetje serieus?
Geen idee maar ik herinner mij het toch echt wel.

En ja het is deels een grap maar ook deels een verwijzing naar het feit dat jij het hier meer dan genoeg over je (dikwijls verschillende?) scharrels hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74953120
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Het is engels voor iets faken.
fake is ook Engels schatje.
-
pi_74953140
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Jongens jongens hou het eens rustig

Of ik breng de zwaardere middelen naar dit topic
Ik vind php toch een behoorlijk zwaar middel.
-
pi_74953148
haii
pi_74953152
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Sorry, volgende keer zullen we het hebben over Crack en Zotheid, om daarna een slecht nummer te posten en over je gevoelens te praten. Wat is er mis met over meisjes praten?
Emo's hebben een hekel aan meisjes, omdat zij een eeuwig verlangen blijven voor die krasserts .
  maandag 23 november 2009 @ 22:54:45 #82
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74953185
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:51 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Het is engels voor iets faken, doen alsof.
Dacht ik het toch goed, ik zag er het woord artificieel in. Maar wist het niet zeker En voor je het weet gebruik ik weer een woord verkeerd.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_74953254
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Geen idee maar ik herinner mij het toch echt wel.

En ja het is deels een grap maar ook deels een verwijzing naar het feit dat jij het hier meer dan genoeg over je (dikwijls verschillende?) scharrels hebt.
Bron ? Ik vertel jullie geen hol over mijn 'scharrels'. Jullie nemen gewoon aan dat ik iedere dag een ander neuk omdat ik nou toevallig geen gedrocht ben . Stel nou dat ik wel iedere dag seks heb, maakt me dat dan een hoertje, of gewoon een gezonde jonge vrouw met normale behoeftes?
  maandag 23 november 2009 @ 22:56:56 #85
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74953279
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik vind php toch een behoorlijk zwaar middel.
Hoezo? Ben maar 85 KG hoar
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  maandag 23 november 2009 @ 22:57:41 #86
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74953306
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Sorry, volgende keer zullen we het hebben over Crack en Zotheid, om daarna een slecht nummer te posten en over je gevoelens te praten. Wat is er mis met over meisjes praten?
Slecht nummer? Ik denk dat menig SC'er de house, indie, hip-hop & r'n'b achtige nummers die ik hier post beter vinden dan jouw country.

En er is verder niks mis mee om over meisjes te praten en ik heb er dan ook totaal geen problemen mee, maar de manier waarop stoort mij vaak en het lijkt wel alsof alles wat niet met chicks te maken heeft meteen weer slecht is. Soms zie ik Crack, Zot, 4ebe, Bp en wat andere met elkaar praten in dit topic en dan moet daar meteen weer door sommige users een comment van 'Ik snap niks van het topic als jullie posten' of 'Wat een kuttopic', etc worden geplaatst.

Dit gebeurt andersom toch ook niet?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74953319
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoezo? Ben maar 85 KG hoar
Dikzak
  maandag 23 november 2009 @ 22:58:54 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74953371
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Dikzak
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien eerlijk gezegd.
pi_74953390
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Slecht nummer? Ik denk dat menig SC'er de house, indie, hip-hop & r'n'b achtige nummers die ik hier post beter vinden dan jouw country.

En er is verder niks mis mee om over meisjes te praten en ik heb er dan ook totaal geen problemen mee, maar de manier waarop stoort mij vaak en het lijkt wel alsof alles wat niet met chicks te maken heeft meteen weer slecht is. Soms zie ik Crack, Zot, 4ebe, Bp en wat andere met elkaar praten in dit topic en dan moet daar meteen weer door sommige users een comment van 'Ik snap niks van het topic als jullie posten' of 'Wat een kuttopic', etc worden geplaatst.

Als Crack, Zotheid, 4ebe en bp in de sc zijn, weet je bij voorbaat al dat er geen kanker aan is
pi_74953406
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een foto van jou gezien eerlijk gezegd.
Moet je zoeken.
pi_74953414
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik post immers dagelijks staaaaapels country, en niks anders dan dat.
quote:
Natuurlijk onzin wat je zegt hè, dat weet je zelf ook wel.
quote:
Jawel. Meestal beginnen mensen dan zo van "WAAROM KUNNEN JULLIE HET ALLEEN MAAR OVER VOETBAL EN CHICKS HEBBEN !!?!?!"
-
pi_74953415
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef Japsnars het volgende:

[..]

De wereld

En ik ben een emo, niet een gothic. Doe jij je lamp nou maar weer aan en ga verder met werken
Ben jij een emo, ja?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_74953442
Okay ik kom straks wel terug
pi_74953468
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:56 schreef Maisnon het volgende:
That's it

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_74953484
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Jawel. Meestal beginnen mensen dan zo van "WAAROM KUNNEN JULLIE HET ALLEEN MAAR OVER VOETBAL EN CHICKS HEBBEN !!?!?!"
Je vergeet gamen .
  maandag 23 november 2009 @ 23:01:32 #96
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74953488
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Als Crack, Zotheid, 4ebe en bp in de sc zijn, weet je bij voorbaat al dat er geen kanker aan is
Ok wees eerlijk. Als ik post vind je het echt wel leuk, menig fokker weet ik toch wel te vermaken met flaterende spelfouten, onjuiste redenaties. Of een opmerking die kant noch wal slaat.

En hoe dom je me ook vindt weet je ook dat ik soms (misschien wel vaak) toch ook nog wel gelijk heb.
pi_74953506
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Je vergeet gamen .
FM, specifiek. Gamen is voor nerds, FM is voor koningen.
-
pi_74953533
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ok wees eerlijk. Als ik post vind je het echt wel leuk, menig fokker weet ik toch wel te vermaken met flaterende spelfouten, onjuiste redenaties. Of een opmerking die kant noch wal slaat.

En hoe dom je me ook vindt weet je ook dat ik soms (misschien wel vaak) toch ook nog wel gelijk heb.
Nee, echt niet.
pi_74953540
Maisnon wie wint er bij Project Runway? Irina?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 23 november 2009 @ 23:03:01 #100
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74953552
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, echt niet.
Je vindt me niet dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')