Ja wat denk je nou. Als jij als een gigantische contactgestoorde mij voor de grap 'hoertje' gaat noemen, kan je niet van mij verwachten dat ik ook nog maar 1 seconde aardig doe.quote:
Nee, nu krijgen we ga nou niet lopen zeiken dat iemand o zo vreemd is omdat hij over andere dingen post dan over alle smatjes waar hij op geilt of die hij hosselt.quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, nu krijgen we weer het: "IEDEREEN HAAT ME OMDAT IK ANDERS BEN![]()
"
Niet dat je daarvoor wel aardig deed ofzo.quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou. Als jij als een gigantische contactgestoorde mij voor de grap 'hoertje' gaat noemen, kan je niet van mij verwachten dat ik ook nog maar 1 seconde aardig doe.
Of hij verbreedt wel zijn horizon. Het zou kunnen. Ipv oppervlakkig gelul.quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, nu krijgen we weer het: "IEDEREEN HAAT ME OMDAT IK ANDERS BEN![]()
"
Ja, dat is immers het enige waar ik het over heb. Klopt johquote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu krijgen we ga nou niet lopen zeiken dat iemand o zo vreemd is omdat hij over andere dingen post dan over alle smatjes waar hij op geilt of die hij hosselt.
Hoezo, zit je zo graag te wachten op goedkeuring van mij richting jouquote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat je daarvoor wel aardig deed ofzo.
Heu!quote:
Zo ongeveer wel ja.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is immers het enige waar ik het over heb. Klopt joh.
Had wel wat flatteuzer gemogen.quote:
Bedoel je niet flatteuzer?quote:Op maandag 23 november 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had wel wat geflatteerder gemogen.
Heb'm al aangepast, jochiequote:
Nee, helemaal niet. Maar de laatste weken liep jij vaak genoeg posts van mij zonder ook maar 1 reden af te zeiken dus verwacht niet dat ik dan superficial aardig tegen jou ga doen.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, zit je zo graag te wachten op goedkeuring van mij richting jou?
Er zijn genoeg mensen waar ik wel aardig tegen ben.
Ik doelde meer op het doorsnee onderwerp hier in de slowchat, zeker als Skylark en Lakitu enzo aanwezig zijn. En jij gaat daar toch ook steeds over door? Jij had het net toch ook over die chick die op jou geilt?quote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hossel me inderdaad een slag in de rondte. Ik heb 11 maanden een vriendin man.
Waarom kan ik me daar niks van herinnerenquote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar de laatste weken liep jij vaak genoeg posts van mij zonder ook maar 1 reden af te zeiken dus verwacht niet dat ik dan superficial aardig tegen jou ga doen.
Ik zeg tegen iemand gewoon wat ik vind, ik ga niet doen alsof om iedereens goedkeuring te krijgen. En tsja, als iemand daar niet tegen kan. Pech.
Da's Engels. Een andere taal enzo. Wordt vrij veel gesproken, in verschillende landen.quote:Op maandag 23 november 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
WTF is superficial? Het komt niet in mijn woordenboeken voor iig.
Het is engels voor iets faken, doen alsof.quote:Op maandag 23 november 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
WTF is superficial? Het komt niet in mijn woordenboeken voor iig.
Hehe.quote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Superficial is of je ruiterlijk gedemagogiseerd wordt op je oppervlakkigheid
Sorry, volgende keer zullen we het hebben over Crack en Zotheid, om daarna een slecht nummer te posten en over je gevoelens te praten. Wat is er mis met over meisjes praten?quote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het doorsnee onderwerp hier in de slowchat, zeker als Skylark en Lakitu enzo aanwezig zijn. En jij gaat daar toch ook steeds over door? Jij had het net toch ook over die chick die op jou geilt?
Voor de rest zie ik je inderdaad niet veel andere dingen posten dan FM e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |