Ja, moet het nou altijd op zo'n toon over chicks gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik vind dat ze haar look heeft verneukt door haar halve kapsel eraf te knippen, ja?
Doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
Zeg bazen, wat zouden jullie vinden van de KLB-awards 2009? Inclusief geupdate kaste.
Ik ben het wel eens met hem dan. Met lang haar was ze veel mooier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat haar look verneukt is ofzo. Echt stuitend.
Is cool, moeten jullie wel helpen met categorieën ensoow.quote:
Ja is cool.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is cool, moeten jullie wel helpen met categorieën ensoow.
Hij was degene die aan het huilen was van; BEEHEHEHEHEHE JULLIE HATEN MIJ OMDAT IK NIET ZOALS JULLIE ALLEEN MAAR OVER CHICKS EN HOSSELEN EN VOETBAL PRAATquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met hem dan. Met lang haar was ze veel mooier.
Daar kun je wel meer dan 8 euro voor vangen hoorquote:
Mensen die niet alleen maar over chicks, hosselen en voetbal pratenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij was degene die aan het huilen was van; BEEHEHEHEHEHE JULLIE HATEN MIJ OMDAT IK NIET ZOALS JULLIE ALLEEN MAAR OVER CHICKS EN HOSSELEN EN VOETBAL PRAAT![]()
.
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Er gaan geruchten dat Otis2.0 de laatste tijd zinnige en nuttige opmerkingen maakt? Is dat waar? Kan ik hem veilig deblokkeren?
Ga weg man.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Er gaan geruchten dat Otis2.0 de laatste tijd zinnige en nuttige opmerkingen maakt? Is dat waar? Kan ik hem veilig deblokkeren?
Als je poep en plas sex doet zeker?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Soms krijg ik ook wel iets van 200 per uur hoor. Maar dat gebeurt niet heel vaak.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.
Nou, zie z'n laatste posts:quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey jongens, hebben jullie Lamon zien huilen in die ene SC?.
quote:
Idd. Welke andere onderwerpen zijn er dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen maar over chicks, hosselen en voetbal praten![]()
!
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je poep en plas sex doet zeker?
Oh, sorry, je bent nog steeds een randdebiel die met ziektes strooit. Blokkade weer aan. Ik ben al weg, lelijke griezel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zie z'n laatste posts:
[..]
[..]
[..]
Hoe dom ben je dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die walvissen met walrussen blijven verwarren, godse irritant.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, je bent nog steeds een randdebiel die met ziektes strooit. Blokkade weer aan. Ik ben al weg, lelijke griezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |