quote:Een controversiėle brouwerij uit Schotland heeft een nieuw bier op de markt gebracht. Het bier, dat het sterkste bier van de wereld wordt genoemd, heeft een alcoholpercentage van 32 procent.
Het bier heet Tactical Nuclear Penguin en is een uitvinding van BrewDog of Fraserburgh. De brouwerij is ook verantwoordelijk voor Tokyo, een bier met 18,2 procent alcohol.
Met veel fantasie zou je er idd een blanke van kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was niet een van de negers, het was die blanke
of bedoelde je dat niet?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ze hebben heul geen kassa bij het postsorteercentrum
Nee, wel een kaassoufle.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef pacifier het volgende:
Hoi, hebben jullie bitterballen?
Da's niet lekker bij bier.quote:
Het is ook niet snel goed, bij jou ...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef pacifier het volgende:
[..]
Da's niet lekker bij bier.
De rest wel, alleen van een vette bek van kippenpoten slaat je bier dood.
Dat valt wel mee hoor, maar bier is heilig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed, bij jou ...
Ben je er weer, jongen?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
Zeg bazen, wat zouden jullie vinden van de KLB-awards 2009? Inclusief geupdate kaste.
Oke dan, beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Game on!
[ afbeelding ]
Voor Japsnars.
[ afbeelding ]
Voor mij.
[ afbeelding ]
Voor de overige elitaire users![]()
Voor phpmystyle:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Game on!
[ afbeelding ]
Voor Japsnars.
[ afbeelding ]
Voor mij.
[ afbeelding ]
Voor de overige elitaire users![]()
]http://www.youtube.com/watch?v=iy3V2Tl4g3s[/quote][/url]quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat kan allemaal wel, maar omdat waarschijnlijk iedereen dat denkt zijn er nauwelijks fatsoenlijke bass-spelers
daarom kan ik meer genieten van een goede bass dan van een goede ''gitarist''
[url=http://www.youtube.com/watch?v=iy3V2Tl4g3s
O nee hoor, ik luister niet alleen maar naar moderne bands. Ik luister ook naar genoeg oudere muziek hoorquote:
Ken je The Whitest Boy Alive?
fapfapfap
[..]
japsnars luistert naar moderne aidsbands
Voor Skylark.:quote:
Ik heb gestemdquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
Hallo KLB vriendjes,
willen jullie ook even je stem uitbrengen in het [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hoeft niet perse op mede KLB-ers, maar misschien maken zij anders weinig kans
Ik ben pas 10 minuten wakker ofzo en lig nog in bedquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker op zaterdag?
1 uur valt wel mee tochquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker op zaterdag?
Bestaat 10 jaar toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
3 zenders met alleen maar spongebob![]()
.
Alsof ik in de hemel ben.
O kut, dat was dit weekend jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
3 zenders met alleen maar spongebob![]()
.
Alsof ik in de hemel ben.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw huilende beste vriendin aan de telefoon dat d'r hond was overleden.
Jouw vriendin gaat met Jan Smitquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
Barbecue @ BT's vriendinquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |