Ben je er weer, jongen?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
Zeg bazen, wat zouden jullie vinden van de KLB-awards 2009? Inclusief geupdate kaste.
Oke dan, beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Game on!
[ afbeelding ]
Voor Japsnars.
[ afbeelding ]
Voor mij.
[ afbeelding ]
Voor de overige elitaire users![]()
Voor phpmystyle:quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Game on!
[ afbeelding ]
Voor Japsnars.
[ afbeelding ]
Voor mij.
[ afbeelding ]
Voor de overige elitaire users![]()
]http://www.youtube.com/watch?v=iy3V2Tl4g3s[/quote][/url]quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat kan allemaal wel, maar omdat waarschijnlijk iedereen dat denkt zijn er nauwelijks fatsoenlijke bass-spelers
daarom kan ik meer genieten van een goede bass dan van een goede ''gitarist''
[url=http://www.youtube.com/watch?v=iy3V2Tl4g3s
O nee hoor, ik luister niet alleen maar naar moderne bands. Ik luister ook naar genoeg oudere muziek hoorquote:
Ken je The Whitest Boy Alive?
fapfapfap
[..]
japsnars luistert naar moderne aidsbands
Voor Skylark.:quote:
Ik heb gestemdquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
Hallo KLB vriendjes,
willen jullie ook even je stem uitbrengen in het [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hoeft niet perse op mede KLB-ers, maar misschien maken zij anders weinig kans
Ik ben pas 10 minuten wakker ofzo en lig nog in bedquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker op zaterdag?
1 uur valt wel mee tochquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo vroeg wakker op zaterdag?
Bestaat 10 jaar toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
3 zenders met alleen maar spongebob![]()
.
Alsof ik in de hemel ben.
O kut, dat was dit weekend jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
3 zenders met alleen maar spongebob![]()
.
Alsof ik in de hemel ben.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ahw huilende beste vriendin aan de telefoon dat d'r hond was overleden.
Jouw vriendin gaat met Jan Smitquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
Barbecue @ BT's vriendinquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |