quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Jos_ het volgende:
Licht "gekolderd" nog even toe als je wil.
Hm, ik wist niet dat het een werkwoord was. Ik kolder, jij koldert, wij kolderen. Bedankt voor deze gratis les.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dom lullen, onzin praten misschien?
hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Hm, ik wist niet dat het een werkwoord was. Ik kolder, jij koldert, wij kolderen. Bedankt voor deze gratis les.
Hou anders gewoon een keer je kop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, als er geen discussie komt dan maak ik er wel een.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou anders gewoon een keer je kop.
Het houdt me overeindquote:
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/GEKOLDERDquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.
Is gewoon de voltooid verleden toekomende tijd van kolderen hoor. Desalniettemin een gaar woord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.
dat kan allemaal wel, maar omdat waarschijnlijk iedereen dat denkt zijn er nauwelijks fatsoenlijke bass-spelersquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bass is tof maar met een gitaar kan je zoveel meer.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
Ik mag toch hopen dat hij alleen op het internet zo praat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
phpmystyle heeft nou eenmaal een beetje een vreemde manier van praten.
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is gewoon de voltooid verleden toekomende tijd van kolderen hoor. Desalniettemin een gaar woord.
Hoezo, in het echt praat ik ook zo en word er dan nooit op aangesproken. Waarom? Ik articuleer goed stotter niet gauw en hakkel ook niet. Ook mijn Nederlands gaat dan feilloos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
phpmystyle heeft nou eenmaal een beetje een vreemde manier van praten.
Ik geef geen waardeoordeel, maar je kan niet zeggen dat het niet vreemd is als een mbo-er het heeft over dingen 'ruiterlijk toegeven' en 'cordon sanitaire'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo, in het echt praat ik ook zo en word er dan nooit op aangesproken. Waarom? Ik articuleer goed stotter niet gauw en hakkel ook niet. Ook mijn Nederlands gaat dan feilloos.
Ik vraag me wel eens af hoeveel zelfkennis jij eigenlijk hebt php.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo, in het echt praat ik ook zo en word er dan nooit op aangesproken. Waarom? Ik articuleer goed stotter niet gauw en hakkel ook niet. Ook mijn Nederlands gaat dan feilloos.
Ligt eraan als het heel geaffecteerd in een zin komt te staan. Bij mij is dat niet zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik geef geen waardeoordeel, maar je kan niet zeggen dat het niet vreemd is als een mbo-er het heeft over dingen 'ruiterlijk toegeven' en 'cordon sanitaire'.
Dat is niet zo in 1 2 3 aan te geven. Zie mijn ondertitelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel zelfkennis jij eigenlijk hebt php.
Oké jij vindt het niet vreemd. Maar jij hebt sowieso wel een beetje een apart wereldbeeld soms. En een plaat voor je kop die groter is dan mijn tv.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan als het heel geaffecteerd in een zin komt te staan. Bij mij is dat niet zo.Op het internet wil ik nog wel is de fout in gaan soms, maar in het echt bezig ik echt alleen woorden die ik snap.
Heb je het nu tegen mij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Rot op met je MBO oordelen alsof iemand van HBO/universitair geen fouten maakt.
daar heb je weer zo een domme MBO-er hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Rot op met je MBO oordelen alsof iemand van HBO/universitair geen fouten maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar heb je weer zo een domme MBO-er hoorHet is mbo-er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent mij niet in het echt. Ik heb je alles eerder verteld hoe bij mij de vork in de steel zit. Leuk dat jij dan soms ook zo begripvol bent. Ik weet van mezelf hoe ik ben en wie ik ben. Ik denk soms inderdaad anders als anderen. Maar in RL blink ik gelukkig in bepaalde dingen wel uit. Ik ben assertief dominant etc. Dat zeg ik niet maar mijn omgeving. En dat is voor later ook belangrijk. Soms rammelt het wel is aan mijn theorie (alhoewel ik bij langer na niet dom ben wat jij beweert) Soms rammelt het misschien wel aan mijn Nederlands maar ik doe er tenminste mijn best voor en dan komt het vanzelf goed. Ook dat gaat bij mij steeds beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oké jij vindt het niet vreemd. Maar jij hebt sowieso wel een beetje een apart wereldbeeld soms. En een plaat voor je kop die groter is dan mijn tv.
Geen idee waar je het nou over hebt, maar ik vind het allemaal prima joh.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kent mij niet in het echt. Ik heb je alles eerder verteld hoe bij mij de vork in de steel zit. Leuk dat jij dan soms ook zo begripvol bent. Ik weet van mezelf hoe ik ben en wie ik ben. Ik denk soms inderdaad anders als anderen. Maar in RL blink ik gelukkig in bepaalde dingen wel uit. Ik ben assertief dominant etc. Dat zeg ik niet maar mijn omgeving. En dat is voor later ook belangrijk. Soms rammelt het wel is aan mijn theorie (alhoewel ik bij langer na niet dom ben wat jij beweert) Soms rammelt het misschien wel aan mijn Nederlands maar ik doe er tenminste mijn best voor en dan komt het vanzelf goed. Ook dat gaat bij mij steeds beter.
Lekker nuanceren kan jeTotaal geen psychologisch inzicht. En dat noemt zich wo'r.
Mooi, kappen dan met het op de man spelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nou over hebt, maar ik vind het allemaal prima joh.
Alsnog geen idee waar je het over hebt. Het is toch gewoon een constatering? Zo vaak zie je geen mbo-ers die dat soort woorden gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, kappen dan met het op de man spelen.
ik vond noorsbloed, emmimich en krentenbol toch iets leuker, ik geef deze kloon 5.5/10quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kent mij niet in het echt. Ik heb je alles eerder verteld hoe bij mij de vork in de steel zit. Leuk dat jij dan soms ook zo begripvol bent. Ik weet van mezelf hoe ik ben en wie ik ben. Ik denk soms inderdaad anders als anderen. Maar in RL blink ik gelukkig in bepaalde dingen wel uit. Ik ben assertief dominant etc. Dat zeg ik niet maar mijn omgeving. En dat is voor later ook belangrijk. Soms rammelt het wel is aan mijn theorie (alhoewel ik bij langer na niet dom ben wat jij beweert) Soms rammelt het misschien wel aan mijn Nederlands maar ik doe er tenminste mijn best voor en dan komt het vanzelf goed. Ook dat gaat bij mij steeds beter.
Lekker nuanceren kan jeTotaal geen psychologisch inzicht. En dat noemt zich wo'r.
Heujhquote:
Nou. Dat betekend 3 dingen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsnog geen idee waar je het over hebt. Het is toch gewoon een constatering? Zo vaak zie je geen mbo-ers die dat soort woorden gebruiken.
Mooi. Dat ik zelf ga maakt daarin even niet uit natuurlijk.quote:
Je kunt mij sowieso niet vergelijken met die mensen. Ik ben wel eerlijk over wat ik doe etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vond noorsbloed, emmimich en krentenbol toch iets leuker, ik geef deze kloon 5.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |