quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Jos_ het volgende:
Licht "gekolderd" nog even toe als je wil.
Hm, ik wist niet dat het een werkwoord was. Ik kolder, jij koldert, wij kolderen. Bedankt voor deze gratis les.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dom lullen, onzin praten misschien?
hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Hm, ik wist niet dat het een werkwoord was. Ik kolder, jij koldert, wij kolderen. Bedankt voor deze gratis les.
Hou anders gewoon een keer je kop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, als er geen discussie komt dan maak ik er wel een.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou anders gewoon een keer je kop.
Het houdt me overeindquote:
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/GEKOLDERDquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.
Is gewoon de voltooid verleden toekomende tijd van kolderen hoor. Desalniettemin een gaar woord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar gekolderd bestaat bij mijn weten niet, maar het kan best dat ik het fout heb. Feit is gewoon dat het een kut TT is.
dat kan allemaal wel, maar omdat waarschijnlijk iedereen dat denkt zijn er nauwelijks fatsoenlijke bass-spelersquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bass is tof maar met een gitaar kan je zoveel meer.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
Ik mag toch hopen dat hij alleen op het internet zo praat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
phpmystyle heeft nou eenmaal een beetje een vreemde manier van praten.
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is gewoon de voltooid verleden toekomende tijd van kolderen hoor. Desalniettemin een gaar woord.
Hoezo, in het echt praat ik ook zo en word er dan nooit op aangesproken. Waarom? Ik articuleer goed stotter niet gauw en hakkel ook niet. Ook mijn Nederlands gaat dan feilloos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
phpmystyle heeft nou eenmaal een beetje een vreemde manier van praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |