Op TMF en Nickelodeon is het ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bestaat 10 jaar toch?
Op MTV 24 uur marathon.
wat doe je een kotssmilie bij spongebob?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O kut, dat was dit weekend ja
[..]
Gecondoleerd.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jouw vriendin gaat met Jan Smit![]()
Hondje Jan Smit nu al dood
Op MTV ook al? Godverdommequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bestaat 10 jaar toch?
Op MTV 24 uur marathon.
quote:
WAT DOE FUCKING HATEN TEGEN SPONGEBOBquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op MTV ook al? Godverdomme
Naja, die is tenminste in het Engels.
Vanavond ook al dat Captain's secret bij Comedy Central, beter zenden ze daarna weer hun eigen programma's uit.
Het is soms wel grappig maar na 1/2 afleveringen heb ik wel genoeg gezien voor een dag. Tevens ken ik de helft van die afleveringen onderhand toch al en vind ik de humor af en toe echt van het niveau 6 jaar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat doe je een kotssmilie bij spongebob?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
...en vind ik de humor af en toe echt van het niveau 6 jaar.
Meestal iets van 20.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Lakitu het volgende:
Ey, hoeveel verdienen jullie per uur? Ik ga of om een loonsverhoging vragen of iets nieuws zoeken
Toen ik bij de Lidl werkte kreeg ik rond de 6 euro maar. Maar doordat ik op zondag werkte 200% betaalt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Lakitu het volgende:
Ey, hoeveel verdienen jullie per uur? Ik ga of om een loonsverhoging vragen of iets nieuws zoeken
Basisloon heb ik het over.quote:
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind de toon waarop Japsnars gisterenavond over Rihanna sprak echt belachelijk. Moet er nou altijd op zo'n manier over vrouwen gepraat worden?
Bij de baan waar ik op gesolliciteerd heb iets meer dan 8 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef Japsnars het volgende:
GODKANKER, dat gezeik op comedy central duurt ook de hele kankernacht. De enige goede nachtzender helpt zichzelf ook naar de klote
Doe het dan op Zondag of Vrijdag, dan kijk ik 's nachts veel minder comedy central![]()
Ik krijg 7 ekkies nu.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Toen ik bij de Lidl werkte kreeg ik rond de 6 euro maar. Maar doordat ik op zondag werkte 200% betaalt.
Dat ik vind dat ze haar look heeft verneukt door haar halve kapsel eraf te knippen, ja?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind de toon waarop Japsnars gisterenavond over Rihanna sprak echt belachelijk. Moet er nou altijd op zo'n manier over vrouwen gepraat worden?
Wat voor werk is dat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij de baan waar ik op gesolliciteerd heb iets meer dan 8 euro!
Maar dan moeten ze me wel kiezen uit de 3 kandidaten..
Ja, moet het nou altijd op zo'n toon over chicks gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik vind dat ze haar look heeft verneukt door haar halve kapsel eraf te knippen, ja?
Doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
Zeg bazen, wat zouden jullie vinden van de KLB-awards 2009? Inclusief geupdate kaste.
Ik ben het wel eens met hem dan. Met lang haar was ze veel mooier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat haar look verneukt is ofzo. Echt stuitend.
Is cool, moeten jullie wel helpen met categorieën ensoow.quote:
Ja is cool.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is cool, moeten jullie wel helpen met categorieën ensoow.
Hij was degene die aan het huilen was van; BEEHEHEHEHEHE JULLIE HATEN MIJ OMDAT IK NIET ZOALS JULLIE ALLEEN MAAR OVER CHICKS EN HOSSELEN EN VOETBAL PRAATquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met hem dan. Met lang haar was ze veel mooier.
Daar kun je wel meer dan 8 euro voor vangen hoorquote:
Mensen die niet alleen maar over chicks, hosselen en voetbal pratenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij was degene die aan het huilen was van; BEEHEHEHEHEHE JULLIE HATEN MIJ OMDAT IK NIET ZOALS JULLIE ALLEEN MAAR OVER CHICKS EN HOSSELEN EN VOETBAL PRAAT![]()
.
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Er gaan geruchten dat Otis2.0 de laatste tijd zinnige en nuttige opmerkingen maakt? Is dat waar? Kan ik hem veilig deblokkeren?
Ga weg man.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
Er gaan geruchten dat Otis2.0 de laatste tijd zinnige en nuttige opmerkingen maakt? Is dat waar? Kan ik hem veilig deblokkeren?
Als je poep en plas sex doet zeker?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Soms krijg ik ook wel iets van 200 per uur hoor. Maar dat gebeurt niet heel vaak.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.
Nou, zie z'n laatste posts:quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lamon. het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey jongens, hebben jullie Lamon zien huilen in die ene SC?.
quote:
Idd. Welke andere onderwerpen zijn er dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen maar over chicks, hosselen en voetbal praten![]()
!
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je poep en plas sex doet zeker?
Oh, sorry, je bent nog steeds een randdebiel die met ziektes strooit. Blokkade weer aan. Ik ben al weg, lelijke griezel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, je kan opkankeren en me met rust laten.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zie z'n laatste posts:
[..]
[..]
[..]
Hoe dom ben je dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die walvissen met walrussen blijven verwarren, godse irritant.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, je bent nog steeds een randdebiel die met ziektes strooit. Blokkade weer aan. Ik ben al weg, lelijke griezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |