Fm is een game.quote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FM, specifiek. Gamen is voor nerds, FM is voor koningen.
Je vertelt er verder dan ook niet in detail over (dat is meer Bt.'s specialiteitquote:Op maandag 23 november 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bron? Ik vertel jullie geen hol over mijn 'scharrels'. Jullie nemen gewoon aan dat ik iedere dag een ander neuk omdat ik nou toevallig geen gedrocht ben
. Stel nou dat ik wel iedere dag seks heb, maakt me dat dan een hoertje, of gewoon een gezonde jonge vrouw met normale behoeftes?
Zeg Fas, wat vond jij van de aflevering citytrips van bzv?quote:Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
Maisnon wie wint er bij Project Runway? Irina?
quote:Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
Maisnon wie wint er bij Project Runway? Irina?
quote:Irina Shabayeva won the competition with her model Kalyn Hemphill. Irina won over Carol Hannah Whitfield, who was eliminated first during the finale, and Althea Harper.
Je probeert wel steeds te bepalen waar iedereen het over moet hebben, hè? Ik dacht dat jij daar niet zo van hield, wanneer mensen dat deden.quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vertelt er verder dan ook niet in detail over (dat is meer Bt.'s specialiteit) maar ik zie toch wel regelmatig posts over 'scharrels' voorbij komen.
Nou, dan moet je toch maar eens een bril aanschaffen. Ik heb het nog nooit over meerdere scharrels gehad, laat staan die ook daadwerkelijk gehad.quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vertelt er verder dan ook niet in detail over (dat is meer Bt.'s specialiteit) maar ik zie toch wel regelmatig posts over 'scharrels' voorbij komen.
En natuurlijk zijn dat normale behoeftes maar als het steeds met iemand anders is (zoals ik het dus heb gelezen) dan vind ik dat wel een beetje sletterig, ja.
Ik vind meer dat seks gewoon iets is voor verliefde stelletjes.
Maar wat dat betreft ben ik denk ik nogal old-school
Nope, maar het meeste van wat je post is country, dat kun je ook niet ontkennenquote:Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik post immers dagelijks staaaaapels country, en niks anders dan dat.
[..]
Natuurlijk onzin wat je zegt hè, dat weet je zelf ook wel.
[..]
Jawel. Meestal beginnen mensen dan zo van "WAAROM KUNNEN JULLIE HET ALLEEN MAAR OVER VOETBAL EN CHICKS HEBBEN![]()
!!?!?!"
Ik kreeg er plaatsvervangende schaamte van.quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg Fas, wat vond jij van de aflevering citytrips van bzv?
Ze mogen van mij allemaal een tshirt aan trekken![]()
Vertel, wat stoort je dusdanig dat je wil stoppen dat er zo gepraat wordt?quote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
En nee geen onzin, gewoon het feit hoe er soms wordt gepraat over chicks vind ik nogal overdreven
Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en dan ben ik je ook wel een excuses schuldig.quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan moet je toch maar eens een bril aanschaffen. Ik heb het nog nooit over meerdere scharrels gehad, laat staan die ook daadwerkelijk gehad.
En wat jij vindt boeit me geen zak. Ook al neukte ik iedereen, dan heb jij daar helemaal niks over te zeggen.
Ik zal straks wel even wat voorbeelden opzoeken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vertel, wat stoort je dusdanig dat je wil stoppen dat er zo gepraat wordt?
Wie vinden Allure nog meer een hoer dan?quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Maar als het wel zo was, meerdere mensen denken het. Ik zeg het.
"Don't blame the messenger"
Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even wat voorbeelden opzoeken.
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, maar het meeste van wat je post is country, dat kun je ook niet ontkennen
En nee geen onzin, gewoon het feit hoe er soms wordt gepraat over chicks vind ik nogal overdreven
Oke, dan mag je wel eens vertellen wie die meerdere mensen zijn, zodat ik er jou ook niet persoonlijk op hoef aan te vallen. Alhoewel ik het wel jammer vind dat je zomaar klakkeloos dingen aanneemt, i.p.v. het zelf eens uit te zoeken.quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en dan ben ik je ook wel een excuses schuldig.
Maar als het wel zo was, meerdere mensen denken het. Ik zeg het.
"Don't blame the messenger"
Ik zeg, stel het is zo dat voortdurend met andere mensen rondneukt, wat dus niet zo is, dan zouden wel degelijk meer dan genoeg andere mensen het hoerig/sletterig vinden.quote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie vinden Allure nog meer een hoer dan?
Als je als vrouw niet als de heilige maagd Maria leeft ben je al een hoer.quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan moet je toch maar eens een bril aanschaffen. Ik heb het nog nooit over meerdere scharrels gehad, laat staan die ook daadwerkelijk gehad.
En wat jij vindt boeit me geen zak. Ook al neukte ik iedereen, dan heb jij daar helemaal niks over te zeggen.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kreeg er plaatsvervangende schaamte van.Wat een gekwijl bij de meesten.
Ja, echt he.![]()
Jos en Dyke schijnen nu alweer uit elkaar te zijn.En Hanneke die dronken was.
![]()
Wietse die een vraag stelde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, dus jij geeft gewoon alvast de mening voor andere mensenquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg, stel het is zo dat voortdurend met andere mensen rondneukt, wat dus niet zo is, dan zouden wel degelijk meer dan genoeg andere mensen het hoerig/sletterig vinden.
Jij hebt er blijkbaar geen problemen mee maar ik kan je verzekeren dat ik niet de enige bent die het dan vindt.
Maar jij zegt dat meer mensen denken dat het zo is. Ik ben dus benieuwd over wie je het hebt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg, stel het is zo dat voortdurend met andere mensen rondneukt, wat dus niet zo is, dan zouden wel degelijk meer dan genoeg andere mensen het hoerig/sletterig vinden.
Als dat wel zo zou zijn vind ik dat sletterig ja, maar jij bedenkt net dat er veel mensen zijn die denken dat dat voor Allure geldt.quote:Jij hebt er blijkbaar geen problemen mee maar ik kan je verzekeren dat ik niet de enige bent die het dan vindt.
Niemand heeft daar ook om gevraagd.quote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Tsja, ik vind het ook wel eens overdreven hoeveel er wordt gesproken over het privéleven van Crack en Zotheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |