quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht, wat een vage muziek staat hier op maar het is de wasmachine.
He's all yours.quote:
How about at the same time?quote:
Vanavond heb ik een non alcoholisch waterpijp (hihiquote:
The noxx! Enige wat ik eigenlijk ken in Antwerpen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een non alcoholisch waterpijp (hihi) avondje gepland in Antwerpen. Maar ervoor moet nog ff lukken.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
The noxx! Enige wat ik eigenlijk ken in Antwerpen.
Wayne Wonder komt daar vanavond, daar ga je toch niet heen hé?
Ik blijf thuis vanavond, vriendje komt vanavond tot en met zondag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee.Ik ben daar één keer geweest maar toen was het echt pauper, + we waren veel te laat gegaan. Nanno vind ik altijd wel leuk maar ze schijnen pas verhuisd te zijn, binnenkort maar eens kijken.
Sultan wordt het vanavond.
Ahw kreeg ik daarom drie keer alleen die smiley, je durfde je verhaaltje niet te posten bij mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zat net in de bus, en toen moest hij wachten voor een rij auto's bij een stoplicht. Maar de achterkant van de bus stond nog op het spoor. Ik zat in het achterste deel van de bus en ik zag uit het raam in de verte een trein. Toen hoorde ik allerlei bellen rinkelen en de spoorbomen gingen omlaag, terwijl de bus nog op het spoor stond. Ik keek ongeveer zo:![]()
![]()
.
Toen ging iedereen die achterin de bus zat snel naar voren, waaronder ik. Toen gingen de auto's die de andere kant op moesten allemaal van de weg af, op de stoep, op het gras etc. zodat de bus half op de andere rijbaan kon gaan staan en zo van het spoor af kon, vlak voordat de trein langs kwam razen.
Als het 10 sec later was gebeurd, wie weet dan hoe het was afgelopen![]()
.
Eh.. ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahw kreeg ik daarom drie keer alleen die smiley, je durfde je verhaaltje niet te posten bij mij.
Ik wist het!quote:
Chill.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik blijf thuis vanavond, vriendje komt vanavond tot en met zondag.
quote:
Knnngggrrrrtttquote:You Want To Browse My Site?
Browse is $2.
You No Pay???
NO BROWSE FOR YOU!!!
COME BACK ONE YEAR!!!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:02 schreef Devvie het volgende:
Die miniguns op helicopters maken ook dat geluid BP, Knnngggrrrrttt
Knnngggrrrrttt Knnngggrrrrttt Knnngggrrrrttt Knnngggrrrrttt
Wat een geil outfitje.quote:
En, is het je gelukt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Als klein jongetje ben ik begonnen met gitaar spelen omdat ik net zo wilde zijn als Paul Stanley.
Niet dat je me moest opwinden.quote:
dude, ik zat net te fietsen flikkert mijn achterband van mijn fiets midden op de weg erafquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zat net in de bus, en toen moest hij wachten voor een rij auto's bij een stoplicht. Maar de achterkant van de bus stond nog op het spoor. Ik zat in het achterste deel van de bus en ik zag uit het raam in de verte een trein. Toen hoorde ik allerlei bellen rinkelen en de spoorbomen gingen omlaag, terwijl de bus nog op het spoor stond. Ik keek ongeveer zo:![]()
![]()
.
Toen ging iedereen die achterin de bus zat snel naar voren, waaronder ik. Toen gingen de auto's die de andere kant op moesten allemaal van de weg af, op de stoep, op het gras etc. zodat de bus half op de andere rijbaan kon gaan staan en zo van het spoor af kon, vlak voordat de trein langs kwam razen.
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je gyrosreepjes vochtig maak
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef Syb-rund. het volgende:
wel tof dat die mensen lief hun auto de stoep op schoven zodat onze handsome sc boy van een ternauwer dood kon worden gered
hihiquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
gadverdamme, en ik moest lachen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk.Skaai is ook veel mooier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi
[..]
Skaai is ook veel mooier...Het is de stem van het volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om even politiek correct te blijven.
Vind je.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:22 schreef griekjeee het volgende:
Die discussie op pagina één in het tweede topic.
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2
Ging je sollicitatie niet goed?quote:
I feel you.quote:
Daarom zou ik het leven niet haten. Dat ging prima, maar ze hebben nog 2 kandidaten en ze waren niet zo'n fan van het feit dat ik precies hetzelfde lesrooster heb als één van hun andere werknemers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging je sollicitatie niet goed?
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom zou ik het leven niet haten. Dat ging prima, maar ze hebben nog 2 kandidaten en ze waren niet zo'n fan van het feit dat ik precies hetzelfde lesrooster heb als één van hun andere werknemers.
[..]
Iew, koud.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koude donerpizza met barbequesaus
(mijn kinderen aten niet thuis)
Oh, is het dat andere?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom zou ik het leven niet haten. Dat ging prima, maar ze hebben nog 2 kandidaten en ze waren niet zo'n fan van het feit dat ik precies hetzelfde lesrooster heb als één van hun andere werknemers.
[..]
OP.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is de oude vertrouwde SC OP gebleven?
Aha. Succes dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Administratieve functie bij een telecom/internetbedrijf.
Bij pappa en mamma?quote:
Oh? Je gaat nooit onder de douche ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Toch verrassend vind ik. Dat er toch mensen zijn die mij in huis willen.
Oh, gewoon een depribui?quote:
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ha-ha.
Toch verrassend vind ik. Dat er toch mensen zijn die mij in huis willen.
Ik wil een nieuwe MacBookPro, maar geld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bt, jij hebt toch een macbook? Hoe bevalt het? Ik meen nogal eens gezeik in de sc gezien te hebben toen, of klopt dat niet?Ik ga er zelf misschien ook 1 kopen, vandaar.
Ik krijg die van S. Seagal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe MacBookPro, maar geld.
Goed moment om dat te vragen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bt, jij hebt toch een macbook? Hoe bevalt het? Ik meen nogal eens gezeik in de sc gezien te hebben toen, of klopt dat niet?Ik ga er zelf misschien ook 1 kopen, vandaar.
Kankereng gast. Had ik een keer toen ik bij het rijlessen vroegah mijn auto liet afslaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
.
.
Om vervolgens haar borsten af te snijden, een prop zand in d'f vagina te stoppen en te kijken of je er aubergines uit kan laten groeien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed moment om dat te vragen.![]()
Ja, jij wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.
Bp, ik wist niet dat je zo creatief bent. Creatief met Pleun.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om vervolgens haar borsten af te snijden, een prop zand in d'f vagina te stoppen en te kijken of je er aubergines uit kan laten groeien?
Dit naar jouw eigengeschreven verhalen.![]()
![]()
Toe maar, wat heb je ervoor gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bp, ik wist niet dat je zo creatief bent. Creatief met Pleun.![]()
Biertje open ploppen.quote:
Als je zin hebt om maandenlang te wennen aan zo'n ding is het wel chill, en dan kun je ook meteen niet meer met Windows omgaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Niet zo druk maken om dat volk? Compleet negeren die bende.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nee er zit me gewoon iets dwars, en jullie hebben vast wel zin om je te verdiepen in mijn problemen. Het is namelijk het volgende..
Ik heb dus een loveren hij woont in een superhecht huis, doen echt alles samen en hebben huisavonden enzo, blabla. Vanavond hadden ze een feestje waar ze allemaal heen zouden gaan (let op: vanavond!), lover vroeg of ik 's middags nog even langs wilde komen (om half 4) dus dat deed ik. Kom ik binnenlopen, krijg ik van die huisgenoten te horen: 'Wat doet ZIJ hier?' 'Zij woont hier niet.' 'Soms lijkt het wel alsof ze hier woont
.' dus ik probeer dat maar gewoon te negeren..
Ze waren namelijk op dat moment niets samen aan het doen, ik had niet het idee dat ik iets verstoorde, en ik kwam gewoon op uitnodiging. Toen was ik met lovahlovah op z'n kamer, tot 6 uur ofzo, gingen al die huisgenoten op de deur kloppen dat 'ie nu moest komen en blablabla. Dus half 7 ofzo, ik naar huis hij naar beneden. Kom ik daar beneden, staan die huisgenoten me allemaal boos aan te kijken. Dus m'n lover zegt zo voor de grap, wil je naar huis of blijf je nog even? Dus ik zo, hmmmm lastig
! Zegt een van die huisgenoten: 'GO!' dus ik zeg, ja ik ga toch al, fijne avond. En dan loop ik weg en dan hoor ik ze gewoon nog zeiken achter m'n rug om.
En dit gaat elke keer zo, terwijl ik gewoon altijd aardig tegen hun doe en ze person to person ook aardig tegen mij zijn. Maar ze willen hem gewoon niet 'delen' ofzoik weet het niet, maar het is heel kut.
En nu heeft meneer L ze daar al eens op aangesproken maar toen zeiden ze van jaa gewoon geen vrouwen hier op huisavond en blablabla (terwijl dat ook 's middags was) en toen zei L dat het nergens op sloeg en dat ze maar tegen hem moesten zeiken omdat hij me uitnodigde en niet tegen mij want ik kon er niets aan doen..
Blijkbaar mocht dat dus niet baten.. Maarja, ik heb ook geen zin om zelf een scène te gaan schoppen en te gaan bitchen, want nu is het niet dat ze mij niet aardig vinden maar gewoon dat iemand (van het vrouwelijk geslacht) de tijd van hun huisgenoot inneemt en ik wil niet dat ze me ook nog eens een kutwijf gaan vinden.
WAT MOET IK DOEN?
Goh wat lulligquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nee er zit me gewoon iets dwars, en jullie hebben vast wel zin om je te verdiepen in mijn problemen. Het is namelijk het volgende..
Ik heb dus een loveren hij woont in een superhecht huis, doen echt alles samen en hebben huisavonden enzo, blabla. Vanavond hadden ze een feestje waar ze allemaal heen zouden gaan (let op: vanavond!), lover vroeg of ik 's middags nog even langs wilde komen (om half 4) dus dat deed ik. Kom ik binnenlopen, krijg ik van die huisgenoten te horen: 'Wat doet ZIJ hier?' 'Zij woont hier niet.' 'Soms lijkt het wel alsof ze hier woont
Ze waren namelijk op dat moment niets samen aan het doen, ik had niet het idee dat ik iets verstoorde, en ik kwam gewoon op uitnodiging. Toen was ik met lovahlovah op z'n kamer, tot 6 uur ofzo, gingen al die huisgenoten op de deur kloppen dat 'ie nu moest komen en blablabla. Dus half 7 ofzo, ik naar huis hij naar beneden. Kom ik daar beneden, staan die huisgenoten me allemaal boos aan te kijken. Dus m'n lover zegt zo voor de grap, wil je naar huis of blijf je nog even? Dus ik zo, hmmmm lastig
! Zegt een van die huisgenoten: 'GO!' dus ik zeg, ja ik ga toch al, fijne avond. En dan loop ik weg en dan hoor ik ze gewoon nog zeiken achter m'n rug om.
En dit gaat elke keer zo, terwijl ik gewoon altijd aardig tegen hun doe en ze person to person ook aardig tegen mij zijn. Maar ze willen hem gewoon niet 'delen' ofzoik weet het niet, maar het is heel kut.
En nu heeft meneer L ze daar al eens op aangesproken maar toen zeiden ze van jaa gewoon geen vrouwen hier op huisavond en blablabla (terwijl dat ook 's middags was) en toen zei L dat het nergens op sloeg en dat ze maar tegen hem moesten zeiken omdat hij me uitnodigde en niet tegen mij want ik kon er niets aan doen..
Blijkbaar mocht dat dus niet baten.. Maarja, ik heb ook geen zin om zelf een scène te gaan schoppen en te gaan bitchen, want nu is het niet dat ze mij niet aardig vinden maar gewoon dat iemand (van het vrouwelijk geslacht) de tijd van hun huisgenoot inneemt en ik wil niet dat ze me ook nog eens een kutwijf gaan vinden.
WAT MOET IK DOEN?
Omg, wat een kleuters. Zeggen dat ze kleuters zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Hem bij jou uitnodigenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet zo druk maken om dat volk? Compleet negeren die bende.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goh wat lullig, zeg dat het ze geen fuck aangaat. Bovendien komt het nogal jaloers over.
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, wat een kleuters. Zeggen dat ze kleuters zijn.
Zeggen dat je vent ballen moet kweken of een ander zoekenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Duurde het zo lang voor je voor je er eindelijk een beetje wegwijs in was? Ik heb meerdere dingen zoals Linux geprobeerd en net als met een Mac heb ik redelijk snel door hoe het werkt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt om maandenlang te wennen aan zo'n ding is het wel chill, en dan kun je ook meteen niet meer met Windows omgaan.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Lieve Ilse,
Jeetje, wat een rotprobleem zeg! Vooral omdat het zo goed lijkt te gaan tussen jou en je vriend. Mijn advies is om die huisgenoten gewoon te negeren. Uiteindelijk wennen die huisgenoten er wel aan dat jij en je vriend meant to be zijn, en dat je gewoon regelmatig over de vloer komt.
Veel sterkte ermee!
Alle liefs,
P.
Lieve Ilse,
Jeetje, wat een rotprobleem zeg! Vooral omdat het zo goed lijkt te gaan tussen jou en je vriend. Mijn advies is om die huisgenoten gewoon te negeren. Uiteindelijk wennen die huisgenoten er wel aan dat jij en je vriend meant to be zijn, en dat je gewoon regelmatig over de vloer komt.
Veel sterkte ermee!
Alle liefs,
P.
Oh, kenker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt om maandenlang te wennen aan zo'n ding is het wel chill, en dan kun je ook meteen niet meer met Windows omgaan.
Ja maar dat is niet leuk, dan moet ik dus de hele dag op zijn kamer zitten en me verbergen ofzo, wtf. Bovendien is het een beetje één huisgenoot die de toon zet en dan gaat de rest er maar in mee..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet zo druk maken om dat volk? Compleet negeren die bende.
Ja ik denk ook gewoon dat het deels is omdat ze zelf geen chick hebben en daarom geen reet te doen en dat het ze stoort dat wij het wel leuk hebben samen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goh wat lullig, zeg dat het ze geen fuck aangaat. Bovendien komt het nogal jaloers over.
Ja maar dan bitch ik dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, wat een kleuters. Zeggen dat ze kleuters zijn.
Ja maar mijn muren zijn flinterdun en dan kan ik niet fatsoenlijk seksen als er huisgenoten zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hem bij jou uitnodigen. En het dan met hem over zijn huisgenoten hebben.
Als ik dit zo lees ben ik echt blij met de huisgenoten die ik heb. Zijn echt top meiden, die niet snel zulke kinderachtige dingen zouden flikken.
Hij zou er nu ook weer wat over gaan zeggen.. Maarja, het kutte is, ze wonen in zo'n verenigingshuis en hij is daar huisoudste.. Dus niemand durft er wat over te zeggen tegen hem, dus richten ze hun frustraties maar richting mij ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeggen dat je vent ballen moet kweken of een ander zoeken
Een keer uit je vel springen mag ook best. En dan vinden ze je maar een bitch, so what
Haha, Janies heeft alleen een basisschool diploma.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou echt een slechte student geweest zijn, al die onzin die erbij komt kijken
Ja maar ik ben ook wel een noobie wat dat betreftquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, kenker.Ik hoor juist andere mensen zeggen dat ze er wel heul snel aan gewend waren.
Mmmm.
Lieve Ilse,
Veel sterkte ermee!
Alle liefs,
P.
Zal wel liggen aan de persoon. Je weet van jezelf wel of je dingen makkelijk oppikt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, kenker.Ik hoor juist andere mensen zeggen dat ze er wel heul snel aan gewend waren.
Mmmm.
Als hij huisoudste is, moet ie maar op zn strepen gaan staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zou er nu ook weer wat over gaan zeggen.. Maarja, het kutte is, ze wonen in zo'n verenigingshuis en hij is daar huisoudste.. Dus niemand durft er wat over te zeggen tegen hem, dus richten ze hun frustraties maar richting mij ofzoterwijl dat natuurlijk nergens op slaat.
En ik denk dat dat binnenkort wel gaat gebeuren ja, dat uit m'n vel springen!
Havo ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Janies heeft alleen een basisschool diploma.
Allemaal mannenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje btw, JB.
Maar eh, die huisgenoten zijn allemaal mannelijk? En allemaal gay dan zeker.Als het meiden waren had ik het enigszins kunnen begrijpen, maar jongens?!
Gay mannen zijn toch nooit agressief naar meisjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje btw, JB.
Maar eh, die huisgenoten zijn allemaal mannelijk? En allemaal gay dan zeker.Als het meiden waren had ik het enigszins kunnen begrijpen, maar jongens?!
Bt is een beetje traag van begrip. Ik moet haar ook steeds helpen met computerproblemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan de persoon. Je weet van jezelf wel of je dingen makkelijk oppikt.
Ik pik alles makkelijk op, maar dit dus nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan de persoon. Je weet van jezelf wel of je dingen makkelijk oppikt.
True. Bovendien is het eigenlijk alleen voor fok, msn, en wat tikken in word (of een iworks programma wat daarop lijkt). Ik neem namelijk m'n pc gewoon mee naar m'n kamer, en m'n laptop gebruik ik dan tijdens hoorcolleges en als ik in de weekenden thuis ben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is de oude vertrouwde SC OP gebleven?
Sommige mensen nemen dat verenigingsleven sowieso íets te serieus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal mannenen ook allemaal leuke jongens hoor, afzonderlijk. Maar ik denk gewoon dat ze serieus heel jaloers zijn dat ik hun huisvader/leider/inspiratiebron inpik
!
Ja dat vind ik ook, maar ik snap ook dat hij daar geen enorme ruzie over wil maken ofzo. En ja maar ze willen ook gewoon geen vriendin.. En dat zal ze ook wel storen, L kan nu natuurlijk geen meisjes meer hosselen en geile neukertjes thuis brengen enzo maar is gewoon verliefdquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als hij huisoudste is, moet ie maar op zn strepen gaan staan
En dat kunnen ze je niet serieus kwalijk nemen, anders is het wel heel flauw, dat ligt in de lijn der verwachting.
O en anders: regel voor allemaal een vriedin![]()
Ik kan hier een grap op maken maar dat doe ik niet omdat jij Fas bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt is een beetje traag van begrip. Ik moet haar ook steeds helpen met computerproblemen.
Mijn huisgenoten zijn elk weekend bij hun ouders, dus heb ik het paradijsje voor mezelf en mijn vriend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar mijn muren zijn flinterdun en dan kan ik niet fatsoenlijk seksen als er huisgenoten zijn!
Inderdaad ja. En daar hoort voor hen ook dat hele chicks regelen bij, wat L dus niet meer kan, en de hele dag gamen wat L niet kan omdat 'ie met mij isquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dat verenigingsleven sowieso íets te serieus.
Ja mijne ook meestal, maar als ik 'm dan eens mee hierheen neem in het weekend is er opeens wel iemand, echtquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn elk weekend bij hun ouders, dus heb ik het paradijsje voor mezelf en mijn vriend.
Nou ja, misschien is het wel slim om even aan te geven dat er een grens is en dat ze echt te ver gaan. en dan niet zeggen, maar er ook iets aan DOEN. (net als met kinderen, niet alleen zeggen: dat mag niet, maar ook straf gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik snap ook dat hij daar geen enorme ruzie over wil maken ofzo. En ja maar ze willen ook gewoon geen vriendin.. En dat zal ze ook wel storen, L kan nu natuurlijk geen meisjes meer hosselen en geile neukertjes thuis brengen enzo maar is gewoon verliefdtsja.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan hier een grap op maken maar dat doe ik niet omdat jij Fas bent.
L.?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En daar hoort voor hen ook dat hele chicks regelen bij, wat L dus niet meer kan, en de hele dag gamen wat L niet kan omdat 'ie met mij ismaarja, ik ben ook niet 24/7 met hem en als zij huisavond hebben kom ik daar niet eens in de buurt dus wat dat betreft hou ik er al wel rekening genoeg mee.
Dan nog, echt sneu dat ze het zo overduidelijk laten merken. Ik zou dan ook gewoon heel eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk, dan moet ik dus de hele dag op zijn kamer zitten en me verbergen ofzo, wtf. Bovendien is het een beetje één huisgenoot die de toon zet en dan gaat de rest er maar in mee..
[..]
Ja ik denk ook gewoon dat het deels is omdat ze zelf geen chick hebben en daarom geen reet te doen en dat het ze stoort dat wij het wel leuk hebben samen.
Maar ik snap ook wel dat het ze wat aan gaat, ik bedoel, wij zitten ook wel eens in hun gemeenschappelijke woonkamer enzo, maar in deze situatie snap ik het totaal niet.
[..]
Ja maar dan bitch ik dus!
[..]
Ja maar mijn muren zijn flinterdun en dan kan ik niet fatsoenlijk seksen als er huisgenoten zijn!
[..]
Hij zou er nu ook weer wat over gaan zeggen.. Maarja, het kutte is, ze wonen in zo'n verenigingshuis en hij is daar huisoudste.. Dus niemand durft er wat over te zeggen tegen hem, dus richten ze hun frustraties maar richting mij ofzoterwijl dat natuurlijk nergens op slaat.
En ik denk dat dat binnenkort wel gaat gebeuren ja, dat uit m'n vel springen!
Oh van lover.quote:
Inderdaad. Ze zeiken gewoon. Hij is hun bezit niet ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En daar hoort voor hen ook dat hele chicks regelen bij, wat L dus niet meer kan, en de hele dag gamen wat L niet kan omdat 'ie met mij ismaarja, ik ben ook niet 24/7 met hem en als zij huisavond hebben kom ik daar niet eens in de buurt dus wat dat betreft hou ik er al wel rekening genoeg mee.
Ja maar ik vind dat moeilijk, want een serieus gesprek doen ze niet aan. Dus of ik word heel heel boos en maak een kutopmerking/pissig betoog waarin ik even heel duidelijk maak hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het wel slim om even aan te geven dat er een grens is en dat ze echt te ver gaan. en dan niet zeggen, maar er ook iets aan DOEN. (net als met kinderen, niet alleen zeggen: dat mag niet, maar ook straf geven) Expres een week lang elke avond een stel vrouwen over de vloer halen oid
En nee, uiteraard, verliefd zijn is niet cool
L als afkorting van loverquote:
Ja dat vind ik dus ook. Oke dat je dat soms irritant vindt, dat kan ik ook nog wel begrijpen hoor als je het gevoel hebt dat je je huisgenoot kwijt raakt ofzo.. Maar zeg dat dan tegen hém want ik kan daar niets mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan nog, echt sneu dat ze het zo overduidelijk laten merken. Ik zou dan ook gewoon heel eerlijk zijn.
Dat kan van vanalles zijn WAAAquote:
Je leven is echt kut ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook meestal, maar als ik 'm dan eens mee hierheen neem in het weekend is er opeens wel iemand, echthet zit me niet mee.
Dat snap ik, misschien kan hij het doen, en dan dat hij ervoor zorgt dat er een hoop vrouwen over de vloer komen een week als ze niet luisterenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat moeilijk, want een serieus gesprek doen ze niet aan. Dus of ik word heel heel boos en maak een kutopmerking/pissig betoog waarin ik even heel duidelijk maak hoe ik erover denk.
Of ik laat L het klusje opknappen omdat die wel een normaal gesprek met ze kan voeren.
Inderdaad. En wat ook zo erg is, hij zit dus bij een vereniging. En dan heb je eens per week clubavond (eten/drinken met de mensen van je jaarclub), maar daar zijn ze in het begin heel actief mee als in dat je echt elke week moet gaan enzo.. Maar hij zit nu in z'n 6e jaar en dan maakt het allemaal niet zoveel uit. Dus soms chillen wij gewoon die avond en gaat hij niet eten met zijn club.. (Geheel zijn keuze, ik heb nog nooit gezegd dat 'ie niet moet gaan ofzo..)quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zeiken gewoon. Hij is hun bezit niet ofzo.
Pwnd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekankerkloteboeboehfuckingauwbah. Ik heb één van m'n tentamens niet gehaald. Kak.
Biertje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekankerkloteboeboehfuckingauwbah. Ik heb één van m'n tentamens niet gehaald. Kak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Welk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
5 anderenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je leven is echt kut ja.![]()
Met hoeveel anderen woon je? Ik hier met 2 anderen dat maakt het al een stuk makkelijker om afspraken te maken.
Ja maar die vrouwen zou ze niet echt dwarszitten, alleen het feit dat hij mij écht leuk vindt en vaak wil zien dat stoort ze.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, misschien kan hij het doen, en dan dat hij ervoor zorgt dat er een hoop vrouwen over de vloer komen een week als ze niet luisterenKan ie ook dreigen dat dat vaker gaat gebeuren als ze niet normaal doen
Zoiets zou ik doen ws
Wat slecht van je. Welke niet? En wat had je voor de rest?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Das wel achterlijk inderdaad. Is het ook zo'n heerlijke corpsbal dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat ook zo erg is, hij zit dus bij een vereniging. En dan heb je eens per week clubavond (eten/drinken met de mensen van je jaarclub), maar daar zijn ze in het begin heel actief mee als in dat je echt elke week moet gaan enzo.. Maar hij zit nu in z'n 6e jaar en dan maakt het allemaal niet zoveel uit. Dus soms chillen wij gewoon die avond en gaat hij niet eten met zijn club.. (Geheel zijn keuze, ik heb nog nooit gezegd dat 'ie niet moet gaan ofzo..)
Daar zijn z'n huisgenoten ook heeeeeeeel verontwaardigd over'Man het is clubavond hoor, waarom ben je niet met je club?' en dan zo ontzettend beschuldigend naar mij kijken, alsof ik 'm weg lok van z'n vrienden ofzo.
De beste bal in townquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel achterlijk inderdaad. Is het ook zo'n heerlijke corpsbal dan?Zit ie bij Vindicat?
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Zullen we het nu over mijn problemen gaan hebben?
Nou ja, hoeft niet echt.quote:
Net zo lang volhouden tot t ze wel stoortquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
5 anderen![]()
!
[..]
Ja maar die vrouwen zou ze niet echt dwarszitten, alleen het feit dat hij mij écht leuk vindt en vaak wil zien dat stoort ze.
Oe Ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik heb geld te weinig. Alsjeblieft, nog een probleem voor je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe Ja!
Ik heb zo weinig problemen, ik lééf op die van anderen
Ik hoop eigenlijk gewoon de hele tijd dat ze het op een bepaald punt wel accepteren en me met rust laten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Net zo lang volhouden tot t ze wel stoort
Nee, ik weet t ook niet, ik zou OF zeggen dat mn vriend maar eens ECHT duidelijk moest zijn, OF zelf echt duidelijk zijn
JA!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Zondag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Laten we zondag een flashmob houden bij een cassiere uit deze SC. En dat we dan allemaal een ding zijn vergeten te wegen.
Ik niet, dank je vooor het delen van je probleemquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geld te weinig. Alsjeblieft, nog een probleem voor je.
Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het teveel gewoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk gewoon de hele tijd dat ze het op een bepaald punt wel accepteren en me met rust laten.
Dat is maar net wat je er zelf van maakt ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen spannende problemen. Saai persoon dat ik ben.
Gaat uw gang.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je er zelf van maakt ook.
Ik kan wel heel spannende verleden-problemen vertellen
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, dank je vooor het delen van je probleem
[..]
Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het teveel gewoon
Ik heb zin in Sinterklaas en in een heleboel andere dingen, ik ben best gelukkig eigenlijk met mn leven. Zo, dat wilde ik even delen.
Mja, das wel redelijk persoonlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat uw gang.
Zielenknijper SC vanaaf.
Ik ook niet. Vooral de laatste tijd niet echt. SOULMATES.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Ik ben eigenlijk niet echt gelukkig.
Hmm, dit klinkt een beetje attention whorerig.
Nee hoor, dat kan toch (ik was ook nooit echt gelukkig, dus komt me bekend voor)quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Das wel het toppunt van intiemquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral de laatste tijd niet echt. SOULMATES.
Zullen we maar in elkaar gaan snijden?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Snijden en Fas. Je hebt d'r verhalen gelezen hoop ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
Gewoon niet lekker in je vel, algeheel ongelukkig, het gevoel dat er meer moet zijn?quote:
Ik ook hoor.quote:
Feelgood muziek.quote:
What the fuck?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als je tijdens de seks bij je vriendin een reep chocolade in d'r doos doet heb je d'r dan geraped?
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon niet lekker in je vel, algeheel ongelukkig, het gevoel dat er meer moet zijn?
Of is er iets specifiekers?
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik heb ook weleens van die onverklaarbare huilbuien en dan denk ik na over wat mijn leven nu voor zin heeft enzo, en dan word ik nog ongelukkiger.
Ik leerde mezelf maar aan om niet meer na te denken ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik heb ook weleens van die onverklaarbare huilbuien en dan denk ik na over wat mijn leven nu voor zin heeft enzo, en dan word ik nog ongelukkiger.
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.![]()
[..]
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.Ik en mijn cellulitis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEREEPT? SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!!?!??!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.
Hoeft niet, alleen als het specifieker is is het vaak gemakkelijker er iets aan te doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.![]()
[..]
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.Ik en mijn cellulitis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik 'm niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als je tijdens de seks bij je vriendin een reep chocolade in d'r doos doet heb je d'r dan geraped?
Joah dat scheelt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is wel redelijk normaal om je af en toe gewoon kut te voelen geloof ik.
[..]
Ik leerde mezelf maar aan om niet meer na te denken ...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.
Hence:quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon ongelooflijk slecht ook
quote:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, ja.quote:
Jezus, die is slechtquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEREEPT? SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!!?!??!
Hij's te slecht.quote:
Dat is 't m juist.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij's te slecht.Ik dacht nog wel aan gereept, maar ik dacht: dat slaat nergens op.
Of jouw witte-chocolade staaf. Ben je ook meteen maagd af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is 't m juist.![]()
Een toblerone ofzo, extra stimulatie.
Waarom lach je niet om mijn onderkinopmerking?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij's te slecht.Ik dacht nog wel aan gereept, maar ik dacht: dat slaat nergens op.
Dadleijk lust ik geen witte chocolade meerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of jouw witte-chocolade staaf. Ben je ook meteen maagd af.
Ik lachte irl wel, alleen virtueel niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom lach je niet om mijn onderkinopmerking?
Je lust hem waarschijnlijk nog wel, je gaat hem alleen anders eten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadleijk lust ik geen witte chocolade meer
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadleijk lust ik geen witte chocolade meer
Sommige genieën (ik dus) snapten 'm anders meteen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch niet zo gek dat mnensen het niet begrijpen
Ongesteld of depressief? Welk van de twee is het.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh ik heb nu al zin in m'n Ben&Jerry's. [ afbeelding ]
Dat heb ik dus nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ongesteld en vieren dat ik een kamer heb natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ongesteld of depressief? Welk van de twee is het.
Dan heb jij nog nooit de Caramel Chew Chew geproefdquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sommige genieën (ik dus) snapten 'm anders meteen.
Dat heeft ook wel te maken met de vorm hoor. en meestal heb ik kleine stukjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je lust hem waarschijnlijk nog wel, je gaat hem alleen anders eten.
Ik heb ook zin in jouw B&Jquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad.
Je hebt er eindelijk een?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ongesteld en vieren dat ik een kamer heb natuurlijk.
Ik ga een zak chips pakken ofzo. M'n huisgenoten gebruiken altijd de oven voor alles dus kan ik m'n stoommaaltijd niet eens maken, Grrr.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit de Caramel Chew Chew geproefd
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.En ik eet ook altijd door totdat ik misselijk ben.
Die conclusie valt snel te maken als iknog nooit B&J heb gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit de Caramel Chew Chew geproefd
Wat toevalligquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan nog begrijp ik wel dat anderen het niet doorhadden, ik ben buiten een genie ook iemand met een enorm empathisch vermogen
[..]
Dat heeft ook wel te maken met de vorm hoor. en meestal heb ik kleine stukjes.
[..]
Ik heb ook zin in jouw B&J
Ik wil eigenlijk nog even naar de winkel, maar das best erg
Dat komt door jullie
Ja, ze heeft d'r ongesteldheid in het centrum van Nijmegen voor het eerst gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt er eindelijk een?Gefeliciteerd
In het centrum van Nijmegen?
Wanneer?quote:
Zitten we nu allebei op een andere quote hetzelfde grapje te maken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ze heeft d'r ongesteldheid in het centrum van Nijmegen voor het eerst gehad.
18 Juni.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer?Alleen als we geschminkt ernaar toe gaan.
Nee daar kom ik net vandaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wil ook naar de winkel?
Echt waar?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zitten we nu allebei op een andere quote hetzelfde grapje te maken?![]()
Nu wil ik nog weer meer naar de winkel, ijs en chocolade hadden ze nooit uit moeten vinden, het zijn de instrumenten van de duivel zeg ik jequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.En ik eet ook altijd door totdat ik misselijk ben.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt er eindelijk een?Gefeliciteerd
In het centrum van Nijmegen?
Ja, want jij zei dat Japsnars iets zei over iets anders dan waar hij het eigenlijk over zei en ik zei dat Bt iet zei over iets anders dan waar ze het eigenlijk over zei!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu wil ik nog weer meer naar de winkel, ijs en chocolade hadden ze nooit uit moeten vinden, het zijn de instrumenten van de duivel zeg ik je
Whihih. Ik zag 'm de hele week al staan bij de AH, maar mama wilde 'm niet voor me kopen. Flauw he.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
18 Juni.
SCHMINKEN, wat een idee!![]()
![]()
Volgens mij zijn er nog veldkaarten. KOPEN!
Ja zegquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haalde ze altijd bij de videotheek, maar die hebben ze niet meer. Die was echt geniaal, kruising tussen cookie dough en die ene met brownies.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]In juni pas, dan weet ik toch nog niet of ik kan.
Ik heb het van de zomer voor t eerst gehad, vond het altijd veel te duur, maar toen kreeg ik het en vond het heel lekker en toen heeft Ado later ook nog voor me gehaaldquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik nooit op.Wel dinges, op schiphol. Haagen-dasz.
Ja, bij tentamens zeker ook?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Muts, tuurlijk wel. Kan je van tevoren zeggen als er dan iets is dat je niet kan. KISS.
JA.quote:
65. En er zijn nog veldkaarten zie ik. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe duur zijn die Kiss kaartjes?
de helft van een roadburn 2010 kaartjequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe duur zijn die Kiss kaartjes?
Een wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de helft van een roadburn 2010 kaartje
65 euroquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
65. En er zijn nog veldkaarten zie ik. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
Boh, dat klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JA.
Anders verkoop je het kaartje. Het is in Nijmegen, kan je overnachten sexen bij S_a.
Ah joh, tegen de tijd dat het concert is heb je dat gat allang weggeslagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
65 euro???!?!?!?!??!!??!?!? Zelfs RHCP waren niet zo duur.
is diegene die je mee gaat sleuren ook zo enthousiast?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KISS-concert bezoeken is sinds ik een klein jongetje was één van mijn grote dromen. Nu luister ik er de laatste tijd niet meer zoveel naar maar ik vind het zo fucking vet dat ik erheen ga
![]()
![]()
.
die gaan dan ook wat minder lang mee hequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
65 euro???!?!?!?!??!!??!?!? Zelfs RHCP waren niet zo duur.
Jazeker. Hij was altijd Gene Simmons en ik Paul Stanley want hij is koning.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is diegene die je mee gaat sleuren ook zo enthousiast?
Ga maar een paar uurtjes naar buiten, rondjes rennen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Men, ik barst van de adreline, weet alleen niet hoe ik het eruig krijg. Iemand suggesties?
Paul Stanley is de koning en hij heeft gen bass.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen met een bass zijn idd altijd konings![]()
Bass![]()
rondjes fietsen zonder licht voor een politiebureau, zulks opwindendquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Men, ik barst van de adreline, weet alleen niet hoe ik het eruig krijg. Iemand suggesties?
oh , ik las dat je gene simmons konings vond dus dan klopt die opmerking niet echtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Paul Stanley is de koning en hij heeft gen bass.
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KISS-concert bezoeken is sinds ik een klein jongetje was één van mijn grote dromen. Nu luister ik er de laatste tijd niet meer zoveel naar maar ik vind het zo fucking vet dat ik erheen ga
![]()
![]()
.
In dit hondenweer? Meestal gaat het vrij snel weer over, maar nu duurt het wel erg lang.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ga maar een paar uurtjes naar buiten, rondjes rennen.
Een bass is tof maar met een gitaar kan je zoveel meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh , ik las dat je gene simmons konings vond dus dan klopt die opmerking niet echt
Bassgitaar > gitaar mén
Het is hier al een paar uur droog hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In dit hondenweer? Meestal gaat het vrij snel weer over, maar nu duurt het wel erg lang.
Ja. Is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
Jaquote:
Altijd maar op zo'n toon over vrouwen praten, bahquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze haar look toch verminkt zeg, damn.
Meneer zoekt excuses.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is hier al een paar uur droog hoor.
Want je mag niet naar een band van voor je geboortejaar?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
AC/DC.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja
Ik vond ook veel Muziek voor mijn tijd tof maar ik heb er nooit van gedroomd om een concert van zo'n artiest te bezoeken aangezien die artiesten altijd allang weer uit elkaar waren.
Zo raar vind ik het niet als je een optreden ziet van een band van voor jouw tijd en dan denkt "DAMNNNNNNNNN KON IK DIE MAAR LIVE ZIENquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja
Ik vond ook veel Muziek voor mijn tijd tof maar ik heb er nooit van gedroomd om een concert van zo'n artiest te bezoeken aangezien die artiesten altijd allang weer uit elkaar waren.
Tuurlijk wel, maar als ze uit elkaar zijn dan tsja. Dan is het meestal een beetje nutteloze hoop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want je mag niet naar een band van voor je geboortejaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |