Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon niet lekker in je vel, algeheel ongelukkig, het gevoel dat er meer moet zijn?
Of is er iets specifiekers?
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik heb ook weleens van die onverklaarbare huilbuien en dan denk ik na over wat mijn leven nu voor zin heeft enzo, en dan word ik nog ongelukkiger.
Ik leerde mezelf maar aan om niet meer na te denken ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik heb ook weleens van die onverklaarbare huilbuien en dan denk ik na over wat mijn leven nu voor zin heeft enzo, en dan word ik nog ongelukkiger.
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.![]()
[..]
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.Ik en mijn cellulitis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEREEPT? SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!!?!??!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.
Hoeft niet, alleen als het specifieker is is het vaak gemakkelijker er iets aan te doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er dieper op in te gaan.![]()
[..]
Ahhwww. Ik ben er voor je Pleun.Ik en mijn cellulitis.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik 'm niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als je tijdens de seks bij je vriendin een reep chocolade in d'r doos doet heb je d'r dan geraped?
Joah dat scheelt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is wel redelijk normaal om je af en toe gewoon kut te voelen geloof ik.
[..]
Ik leerde mezelf maar aan om niet meer na te denken ...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik en mijn tweede kin ook voor jou.
Hence:quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon ongelooflijk slecht ook
quote:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, ja.quote:
Jezus, die is slechtquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEREEPT? SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!!?!??!
Hij's te slecht.quote:
Dat is 't m juist.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij's te slecht.Ik dacht nog wel aan gereept, maar ik dacht: dat slaat nergens op.
Of jouw witte-chocolade staaf. Ben je ook meteen maagd af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is 't m juist.![]()
Een toblerone ofzo, extra stimulatie.
Waarom lach je niet om mijn onderkinopmerking?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij's te slecht.Ik dacht nog wel aan gereept, maar ik dacht: dat slaat nergens op.
Dadleijk lust ik geen witte chocolade meerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of jouw witte-chocolade staaf. Ben je ook meteen maagd af.
Ik lachte irl wel, alleen virtueel niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom lach je niet om mijn onderkinopmerking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |