Inderdaad. En wat ook zo erg is, hij zit dus bij een vereniging. En dan heb je eens per week clubavond (eten/drinken met de mensen van je jaarclub), maar daar zijn ze in het begin heel actief mee als in dat je echt elke week moet gaan enzo.. Maar hij zit nu in z'n 6e jaar en dan maakt het allemaal niet zoveel uit. Dus soms chillen wij gewoon die avond en gaat hij niet eten met zijn club.. (Geheel zijn keuze, ik heb nog nooit gezegd dat 'ie niet moet gaan ofzo..)quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zeiken gewoon. Hij is hun bezit niet ofzo.
Pwnd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekankerkloteboeboehfuckingauwbah. Ik heb één van m'n tentamens niet gehaald. Kak.
Biertje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekankerkloteboeboehfuckingauwbah. Ik heb één van m'n tentamens niet gehaald. Kak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Welk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
5 anderenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je leven is echt kut ja.![]()
Met hoeveel anderen woon je? Ik hier met 2 anderen dat maakt het al een stuk makkelijker om afspraken te maken.
Ja maar die vrouwen zou ze niet echt dwarszitten, alleen het feit dat hij mij écht leuk vindt en vaak wil zien dat stoort ze.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, misschien kan hij het doen, en dan dat hij ervoor zorgt dat er een hoop vrouwen over de vloer komen een week als ze niet luisterenKan ie ook dreigen dat dat vaker gaat gebeuren als ze niet normaal doen
Zoiets zou ik doen ws
Wat slecht van je. Welke niet? En wat had je voor de rest?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Florian_ het volgende:
Das wel achterlijk inderdaad. Is het ook zo'n heerlijke corpsbal dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat ook zo erg is, hij zit dus bij een vereniging. En dan heb je eens per week clubavond (eten/drinken met de mensen van je jaarclub), maar daar zijn ze in het begin heel actief mee als in dat je echt elke week moet gaan enzo.. Maar hij zit nu in z'n 6e jaar en dan maakt het allemaal niet zoveel uit. Dus soms chillen wij gewoon die avond en gaat hij niet eten met zijn club.. (Geheel zijn keuze, ik heb nog nooit gezegd dat 'ie niet moet gaan ofzo..)
Daar zijn z'n huisgenoten ook heeeeeeeel verontwaardigd over'Man het is clubavond hoor, waarom ben je niet met je club?' en dan zo ontzettend beschuldigend naar mij kijken, alsof ik 'm weg lok van z'n vrienden ofzo.
De beste bal in townquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel achterlijk inderdaad. Is het ook zo'n heerlijke corpsbal dan?Zit ie bij Vindicat?
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Zullen we het nu over mijn problemen gaan hebben?
Nou ja, hoeft niet echt.quote:
Net zo lang volhouden tot t ze wel stoortquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
5 anderen![]()
!
[..]
Ja maar die vrouwen zou ze niet echt dwarszitten, alleen het feit dat hij mij écht leuk vindt en vaak wil zien dat stoort ze.
Oe Ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik heb geld te weinig. Alsjeblieft, nog een probleem voor je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe Ja!
Ik heb zo weinig problemen, ik lééf op die van anderen
Ik hoop eigenlijk gewoon de hele tijd dat ze het op een bepaald punt wel accepteren en me met rust laten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Net zo lang volhouden tot t ze wel stoort
Nee, ik weet t ook niet, ik zou OF zeggen dat mn vriend maar eens ECHT duidelijk moest zijn, OF zelf echt duidelijk zijn
JA!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Zondag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Laten we zondag een flashmob houden bij een cassiere uit deze SC. En dat we dan allemaal een ding zijn vergeten te wegen.
Ik niet, dank je vooor het delen van je probleemquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geld te weinig. Alsjeblieft, nog een probleem voor je.
Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het teveel gewoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk gewoon de hele tijd dat ze het op een bepaald punt wel accepteren en me met rust laten.
Dat is maar net wat je er zelf van maakt ook.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen spannende problemen. Saai persoon dat ik ben.
Gaat uw gang.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je er zelf van maakt ook.
Ik kan wel heel spannende verleden-problemen vertellen
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, dank je vooor het delen van je probleem
[..]
Dat snap ik, maar op een gegeven moment is het teveel gewoon
Ik heb zin in Sinterklaas en in een heleboel andere dingen, ik ben best gelukkig eigenlijk met mn leven. Zo, dat wilde ik even delen.
Mja, das wel redelijk persoonlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat uw gang.
Zielenknijper SC vanaaf.
Ik ook niet. Vooral de laatste tijd niet echt. SOULMATES.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Ik ben eigenlijk niet echt gelukkig.
Hmm, dit klinkt een beetje attention whorerig.
Nee hoor, dat kan toch (ik was ook nooit echt gelukkig, dus komt me bekend voor)quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Das wel het toppunt van intiemquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral de laatste tijd niet echt. SOULMATES.
Zullen we maar in elkaar gaan snijden?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
Snijden en Fas. Je hebt d'r verhalen gelezen hoop ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
Gewoon niet lekker in je vel, algeheel ongelukkig, het gevoel dat er meer moet zijn?quote:
Ik ook hoor.quote:
Feelgood muziek.quote:
What the fuck?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als je tijdens de seks bij je vriendin een reep chocolade in d'r doos doet heb je d'r dan geraped?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |