Nu wil ik nog weer meer naar de winkel, ijs en chocolade hadden ze nooit uit moeten vinden, het zijn de instrumenten van de duivel zeg ik jequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.En ik eet ook altijd door totdat ik misselijk ben.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt er eindelijk een?Gefeliciteerd
In het centrum van Nijmegen?
Ja, want jij zei dat Japsnars iets zei over iets anders dan waar hij het eigenlijk over zei en ik zei dat Bt iet zei over iets anders dan waar ze het eigenlijk over zei!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu wil ik nog weer meer naar de winkel, ijs en chocolade hadden ze nooit uit moeten vinden, het zijn de instrumenten van de duivel zeg ik je
Whihih. Ik zag 'm de hele week al staan bij de AH, maar mama wilde 'm niet voor me kopen. Flauw he.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
18 Juni.
SCHMINKEN, wat een idee!![]()
![]()
Volgens mij zijn er nog veldkaarten. KOPEN!
Ja zegquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haalde ze altijd bij de videotheek, maar die hebben ze niet meer. Die was echt geniaal, kruising tussen cookie dough en die ene met brownies.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]In juni pas, dan weet ik toch nog niet of ik kan.
Ik heb het van de zomer voor t eerst gehad, vond het altijd veel te duur, maar toen kreeg ik het en vond het heel lekker en toen heeft Ado later ook nog voor me gehaaldquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Heb ik nooit op.Wel dinges, op schiphol. Haagen-dasz.
Ja, bij tentamens zeker ook?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Muts, tuurlijk wel. Kan je van tevoren zeggen als er dan iets is dat je niet kan. KISS.
JA.quote:
65. En er zijn nog veldkaarten zie ik. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe duur zijn die Kiss kaartjes?
de helft van een roadburn 2010 kaartjequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe duur zijn die Kiss kaartjes?
Een wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de helft van een roadburn 2010 kaartje
65 euroquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
65. En er zijn nog veldkaarten zie ik. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
Boh, dat klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JA.
Anders verkoop je het kaartje. Het is in Nijmegen, kan je overnachten sexen bij S_a.
Ah joh, tegen de tijd dat het concert is heb je dat gat allang weggeslagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
65 euro???!?!?!?!??!!??!?!? Zelfs RHCP waren niet zo duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |