is diegene die je mee gaat sleuren ook zo enthousiast?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KISS-concert bezoeken is sinds ik een klein jongetje was één van mijn grote dromen. Nu luister ik er de laatste tijd niet meer zoveel naar maar ik vind het zo fucking vet dat ik erheen ga
![]()
![]()
.
die gaan dan ook wat minder lang mee hequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
65 euro???!?!?!?!??!!??!?!? Zelfs RHCP waren niet zo duur.
Jazeker. Hij was altijd Gene Simmons en ik Paul Stanley want hij is koning.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is diegene die je mee gaat sleuren ook zo enthousiast?
Ga maar een paar uurtjes naar buiten, rondjes rennen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Men, ik barst van de adreline, weet alleen niet hoe ik het eruig krijg. Iemand suggesties?
Paul Stanley is de koning en hij heeft gen bass.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen met een bass zijn idd altijd konings![]()
Bass![]()
rondjes fietsen zonder licht voor een politiebureau, zulks opwindendquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Men, ik barst van de adreline, weet alleen niet hoe ik het eruig krijg. Iemand suggesties?
oh , ik las dat je gene simmons konings vond dus dan klopt die opmerking niet echtquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Paul Stanley is de koning en hij heeft gen bass.
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Een KISS-concert bezoeken is sinds ik een klein jongetje was één van mijn grote dromen. Nu luister ik er de laatste tijd niet meer zoveel naar maar ik vind het zo fucking vet dat ik erheen ga
![]()
![]()
.
In dit hondenweer? Meestal gaat het vrij snel weer over, maar nu duurt het wel erg lang.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ga maar een paar uurtjes naar buiten, rondjes rennen.
Een bass is tof maar met een gitaar kan je zoveel meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh , ik las dat je gene simmons konings vond dus dan klopt die opmerking niet echt
Bassgitaar > gitaar mén
Het is hier al een paar uur droog hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In dit hondenweer? Meestal gaat het vrij snel weer over, maar nu duurt het wel erg lang.
Ja. Is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
Jaquote:
Altijd maar op zo'n toon over vrouwen praten, bahquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ze haar look toch verminkt zeg, damn.
Meneer zoekt excuses.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is hier al een paar uur droog hoor.
Want je mag niet naar een band van voor je geboortejaar?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij droomde ervan een concert van een band van voor jou tijd te bezoeken?
AC/DC.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja
Ik vond ook veel Muziek voor mijn tijd tof maar ik heb er nooit van gedroomd om een concert van zo'n artiest te bezoeken aangezien die artiesten altijd allang weer uit elkaar waren.
Zo raar vind ik het niet als je een optreden ziet van een band van voor jouw tijd en dan denkt "DAMNNNNNNNNN KON IK DIE MAAR LIVE ZIENquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja
Ik vond ook veel Muziek voor mijn tijd tof maar ik heb er nooit van gedroomd om een concert van zo'n artiest te bezoeken aangezien die artiesten altijd allang weer uit elkaar waren.
Tuurlijk wel, maar als ze uit elkaar zijn dan tsja. Dan is het meestal een beetje nutteloze hoop.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want je mag niet naar een band van voor je geboortejaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |