Iew, koud.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koude donerpizza met barbequesaus
(mijn kinderen aten niet thuis)
Oh, is het dat andere?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom zou ik het leven niet haten. Dat ging prima, maar ze hebben nog 2 kandidaten en ze waren niet zo'n fan van het feit dat ik precies hetzelfde lesrooster heb als één van hun andere werknemers.
[..]
OP.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is de oude vertrouwde SC OP gebleven?
Aha. Succes dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Administratieve functie bij een telecom/internetbedrijf.
Bij pappa en mamma?quote:
Oh? Je gaat nooit onder de douche ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Toch verrassend vind ik. Dat er toch mensen zijn die mij in huis willen.
Oh, gewoon een depribui?quote:
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ha-ha.
Toch verrassend vind ik. Dat er toch mensen zijn die mij in huis willen.
Ik wil een nieuwe MacBookPro, maar geld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bt, jij hebt toch een macbook? Hoe bevalt het? Ik meen nogal eens gezeik in de sc gezien te hebben toen, of klopt dat niet?Ik ga er zelf misschien ook 1 kopen, vandaar.
Ik krijg die van S. Seagal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe MacBookPro, maar geld.
Goed moment om dat te vragen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Bt, jij hebt toch een macbook? Hoe bevalt het? Ik meen nogal eens gezeik in de sc gezien te hebben toen, of klopt dat niet?Ik ga er zelf misschien ook 1 kopen, vandaar.
Kankereng gast. Had ik een keer toen ik bij het rijlessen vroegah mijn auto liet afslaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zat net in de bus, en toen moest hij wachten voor een rij auto's bij een stoplicht. Maar de achterkant van de bus stond nog op het spoor. Ik zat in het achterste deel van de bus en ik zag uit het raam in de verte een trein. Toen hoorde ik allerlei bellen rinkelen en de spoorbomen gingen omlaag, terwijl de bus nog op het spoor stond. Ik keek ongeveer zo:![]()
![]()
.
Toen ging iedereen die achterin de bus zat snel naar voren, waaronder ik. Toen gingen de auto's die de andere kant op moesten allemaal van de weg af, op de stoep, op het gras etc. zodat de bus half op de andere rijbaan kon gaan staan en zo van het spoor af kon, vlak voordat de trein langs kwam razen.
Als het 10 sec later was gebeurd, wie weet dan hoe het was afgelopen![]()
.
Om vervolgens haar borsten af te snijden, een prop zand in d'f vagina te stoppen en te kijken of je er aubergines uit kan laten groeien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed moment om dat te vragen.![]()
Ja, jij wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in huis willen hebben en dat weet je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |