1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
geeft ook niet, maar voordat er hier misverstanden ontstaan...quote:
NYC by night en NYC by day, twee unieke ervaringen, beiden absolute must op het todo lijstje inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik moet sowieso nog een keer naar NYC van mezelf.
ik zie nu pas dat je narwhals in je signature hebt staanquote:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Landschappen kunnen ook heel indrukwekkend zijn, vooral als het anders is dan wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
NYC by night en NYC by day, twee unieke ervaringen, beiden absolute must op het todo lijstje inderdaad.
Ik bedacht me laatst dat ik eens een boekje voor mezelf ga schrijven met alle bijzondere plekken die ik tot nu toe heb bezocht en die indruk hebben gemaakt op me. Gek genoeg staat NYC daar niet eens hoog op, ik ben altijd veel sneller onder de indruk van natuur / landschappen.
Ik denk dat op 1 nog de zoutvlakte staat in Utah, hoewel dat ook kwam door de samenloop van omstandigheden. Toen ik daar was waren er raketlanceringen aan een kant, en opnames voor Pirates of the Caribbean 3 aan de andere kant, terwijl je 10 km verderop weer in totale leegte zit. Geen vogeltjes, geen grassprietjes, geen hoogteverschillen in het landschap, gewoon kilometers met "nothing" met aan de horizon alleen de bolling van de aarde... zo indrukwekkend was dat...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je narwhals in je signature hebt staan![]()
daarvoor ken ik u een +1 toe meneer JJH
Wel ok geloof ik. Verkoudheid heeft niet doorgezet, wat ergens ook wel jammer is, want dan komt het geheid nog een keer over een week of 4 ofzo..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed!
Beetje wazig, maar goed!
Hoest met morriemor dan?
Hoe oud is Bil nu? Wel veel jonger dan Chico toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs ook niet veel groter, hijs dus wel veel dikker![]()
![]()
Nee ik lieg hoor, Chico is 31 cm en Bil 34.5, dus hijs wel wat groter maar ze waren altijd psies even zwaar.
Chico heeft een diepere borstkast ( 46 cm tegen 43 cm ).
Maar Billy is nu denk ik eindelijk uit aan het zwaren, alleen niet alleen qua borst vrees ik
Chico is zn overgrootvader, en wordt bijna 12, Billy wordt bijna 3quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wel ok geloof ik. Verkoudheid heeft niet doorgezet, wat ergens ook wel jammer is, want dan komt het geheid nog een keer over een week of 4 ofzo..
[..]
Hoe oud is Bil nu? Wel veel jonger dan Chico toch?
ja ik bleef onverwacht bij mijn moeder thuis slapen, en die woont in een flatje, dus als ik laat op blijf heeft ze daar last vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Zwabbermans!
Je liet me verbaasd staan gisteren...
Hoi oh-oh.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is zn overgrootvader, en wordt bijna 12, Billy wordt bijna 3
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi oh-oh.
Chico ziet er nog pront uit voor zijn leeftijd dan.
Oops, je moeder stuurde je naar bed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik bleef onverwacht bij mijn moeder thuis slapen, en die woont in een flatje, dus als ik laat op blijf heeft ze daar last van![]()
dus vandaar, volgende keer beter
gewoon even zwaaien voor je an die arbeit gaatquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oops, je moeder stuurde je naar bed.
Nouja, ik ging nog laat zat slapen zoals je hebt kunnen zien.
Vanavond wordt voor mij een vroegslapertje, dus dan ben ik er niet om je te vergezellen in de nacht.
(Dik)Billy mag er ook wezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij doet nog niet echt onder voor Billy gelukkig
Ow, dan ben jij zeker nog wakker?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon even zwaaien voor je an die arbeit gaat
koop es een kleurenmonitor joh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(Dik)Billy mag er ook wezen.![]()
Op die foto waar zijn bips uit de mand steekt in het vorige topic lijkt het wel of hij zilverkleurig is.
Hijs al weken niet geschorenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(Dik)Billy mag er ook wezen.![]()
Op die foto waar zijn bips uit de mand steekt in het vorige topic lijkt het wel of hij zilverkleurig is.
ik gok van welquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow, dan ben jij zeker nog wakker?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
koop es een kleurenmonitor joh!![]()
laat maar
He? Dus als ik het goed begrijp zijn ze eigenlijk helemaal niet naakt van oorsprong?quote:
Ohwja, iets met kleurenblind enzo toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij had ook prima roze kunnen zijn, das voor mij toch grijs
Jawel, Billy heeft meer lichaamshaar dan Chico, Chico is nog langer niet geschoren dan Billy, maar Chico is wat ze noemen een true hairless, en Billy is een hairt hairless. Dwz dat zijn buik en hals en zo wel kaal zijn, en hij heeft een kale baan over zn rug lopen ( die zie je op die ene foto heel goed ) maar er groeit wit pluis op een groot deel van zijn lijf. Dit wordt geen vacht, het wordt niet lang en er zit geen ondervacht onder, dus dat scheer ik weg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
He? Dus als ik het goed begrijp zijn ze eigenlijk helemaal niet naakt van oorsprong?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is zn overgrootvader, en wordt bijna 12, Billy wordt bijna 3
jepquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, iets met kleurenblind enzo toch?
Opoe he, opoequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Opoe he, opoe![]()
Op deze foto uit 2006 staat Chico naast zijn dochter Sara en haar zoon Beatle, Billy is een zoon van Beatle en zou dus eigenlijk als vierde in dat rijtje moeten staan, ware het niet dat ie toen nog niet eens in productie was
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, Billy heeft meer lichaamshaar dan Chico, Chico is nog langer niet geschoren dan Billy, maar Chico is wat ze noemen een true hairless, en Billy is een hairt hairless. Dwz dat zijn buik en hals en zo wel kaal zijn, en hij heeft een kale baan over zn rug lopen ( die zie je op die ene foto heel goed ) maar er groeit wit pluis op een groot deel van zijn lijf. Dit wordt geen vacht, het wordt niet lang en er zit geen ondervacht onder, dus dat scheer ik weg.
Chico heeft echt wat losse haartjes her en der, die scheer ik als ie niet showt 3 of 4 keer per jaar, behalve zn gezicht, dat doe ik elke 2 weken normaal, anders staat het zo slordig ( zoals nu).
Oei dat is niet best.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep
dr is sowieso verdacht veel mis met mijn ogen, ik heb twee vrij verschillende sterktes, zie geen diepte en heb later kans op glaucoom vanwege een verhoogde oogdruk![]()
alleen als je dingen naar me gooitquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oei dat is niet best.![]()
Is dat niet lastig, geen diepte zien?
Hoi Morretje.
Jawel, powder puffjes en naakten worden door elkaar geboren in een nestje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me dan wel afvraag, is het bij de fok gokken of er wel of geen harige pups uitkomen? Want Chico is bloot, zijn dochter is harig en haar zoon is weer bloot, en zijn zoon ook..
Hoi Maes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef Maes het volgende:
Hoi hoi![]()
Druk dagje, opa ligt weer in het ziekenhuis, hij krijgt weer een verse voorraad bloed. Kind is (school)ziek thuis (wat haat ik dat) en ik ben bezig met de voorbereidingen voor het sinterklaasfeest morgen op mijn werk. Nu zijn de ballonnen op moet ik die nog gaan halen
Nee in september was zn laatste, en sindsdien issie niet meer geschorenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Maar Chico deed toch geen shows meer dacht ik te hebben gelezen?
Ik zou nooit iets naar je gooien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als je dingen naar me gooit![]()
voor de rest ben ik er wel aan gewend, maar merk het af en toe wel als ik dingen verkeerd inschat
met een bril op zie ik wel diepte btw, heel raar
Dat vindt hij vast niet erg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee in september was zn laatste, en sindsdien issie niet meer geschoren
Ingewikkeld inderdaad.. Maar bloot zijn is dus recessief zeg maar..quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, powder puffjes en naakten worden door elkaar geboren in een nestje.
Puffjes zijn de volledig behaarde varianten, zoals Chico zn dochter.
Uit twee naakten kunnen puffen komen, maar uit twee puffen kunnen ook alleen maar puffen komen, die kunnen het naaktgen niet doorgeven![]()
Tis een ingewikkeld ras voor de fok, tis ook moeilijk om een hond te vinden die psies zo is als ik dat wil bv.
Beatle, Chico zn kleinzoon, die vind ik echt geweldig![]()
En Billy lijkt veel op Beatle, op zn beharing na helaas![]()
Billy zn moeder is een zwarte powder puff trouwens, en dat is weer een dochter van een halfbroer van Chico![]()
Pauze
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oei dat is niet best.![]()
Is dat niet lastig, geen diepte zien?
Hoi Morretje.
vrolijke boel daar benedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
Hoe zeesterren eten
eeeeh... bloot zijn is dan toch juist niet recessief? Als twee harigen geen bloten kunnen krijgen dan betekent dat toch dat harig zijn recessief is???quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ingewikkeld inderdaad.. Maar bloot zijn is dus recessief zeg maar..
Wat maakt een hond voor jou dan mooier dan een andere? Ik heb heul geen kijk daarop, maar vind het wel interessant..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
Hoe zeesterren eten
Hm, ja, ik dacht verkeerd om, je hebt gelijk inderdaad. Als harig recessief is, kunnen ze geen bloten krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeh... bloot zijn is dan toch juist niet recessief? Als twee harigen geen bloten kunnen krijgen dan betekent dat toch dat harig zijn recessief is???![]()
@ Oh-Oh; je hebt toch wel een foto van je bento gemaakt voordat ie op was he...
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopeningquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool filmpje he!
Die slangen alleen![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ja, ik dacht verkeerd om, je hebt gelijk inderdaad. Als harig recessief is, kunnen ze geen bloten krijgen inderdaad.
wel cool filmpje... misschien heb ik het gemist, maar hebben ze ook gezegd hoeveel keer het versneld is? vroeg ik me ineens af...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopening
non[soms]neke!!!!quote:
hahahaha, waarvan dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef nieslief het volgende:
*nieslief probeert een stamboom te tekenen maar komt er niet meer uit en geeft het op
Hoi Nonneke.quote:
Hoi Niesje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef nieslief het volgende:
*nieslief probeert een stamboom te tekenen maar komt er niet meer uit en geeft het op
volgens mij niet, maar het is time lapse dus het zal wel heeeeeel langzaam geweest zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel cool filmpje... misschien heb ik het gemist, maar hebben ze ook gezegd hoeveel keer het versneld is? vroeg ik me ineens af...
hondjes en dan in de AA x AA Aa x Aa en aa x aa vorm. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Terwijl ik best wel goed was in genetica enzo maarja zal wel aan mij liggen ik ben ook al even bezig te reageren maar mijn vingers doen niet wat ik wil.quote:
uit het ooggat van Seabertquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopening
Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nonneke.
[..]
Hoi Niesje.
Wat lukt er niet dan?
Hoe is het met je spieren?
zoiets:quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
hondjes en dan in de AA x AA Aa x Aa en aa x aa vorm. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Terwijl ik best wel goed was in genetica enzo maarja zal wel aan mij liggen ik ben ook al even bezig te reageren maar mijn vingers doen niet wat ik wil.
je hebt nog tot 31 december... (ik moet ook nog...)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk allemaal met zorgverzekeraars en overstappen e.d.
Wil misschien toch maar es naar wat anders toe, kan volgens mij makkelijker goedkoper, maar kan maar op bepaalde momenten enzo toch?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Vaak als ik weer over dingen na ga denken dan snap ik het wel weer!
Lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tommie en Aura zie ik nergens, die zullen al wel op zijn
quote:
quote:
Op animal planet is nu een echte seabert!!!quote:
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Muse:quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wss Rock Werchter en concert in Goffert en misschien ook nog Pinkpop erbij.
Word mooi zomertje gok ik zo, Green Day is ook in europa nogmaals in Juni, Metallica is weer aan het touren in april in Europa, Iron Maiden is een gerucht, en zo nog heel veel moois.
How issie verders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ing hield toch niet van festivals, zou ze het kunnen weerstaan als zowel Green Day en Muse op Pinkpop zouden komen
Goedemiddag Pagan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
en dan komt zo Grijpwijk en Oom Smokey langs en knuppelen em zo neer om een jas van de makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op animal planet is nu een echte seabert!!!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |