Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nonneke.
[..]
Hoi Niesje.
Wat lukt er niet dan?
Hoe is het met je spieren?
zoiets:quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
hondjes en dan in de AA x AA Aa x Aa en aa x aa vorm. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Terwijl ik best wel goed was in genetica enzo maarja zal wel aan mij liggen ik ben ook al even bezig te reageren maar mijn vingers doen niet wat ik wil.
je hebt nog tot 31 december... (ik moet ook nog...)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk allemaal met zorgverzekeraars en overstappen e.d.
Wil misschien toch maar es naar wat anders toe, kan volgens mij makkelijker goedkoper, maar kan maar op bepaalde momenten enzo toch?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Vaak als ik weer over dingen na ga denken dan snap ik het wel weer!
Lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tommie en Aura zie ik nergens, die zullen al wel op zijn
quote:
quote:
Op animal planet is nu een echte seabert!!!quote:
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Muse:quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wss Rock Werchter en concert in Goffert en misschien ook nog Pinkpop erbij.
Word mooi zomertje gok ik zo, Green Day is ook in europa nogmaals in Juni, Metallica is weer aan het touren in april in Europa, Iron Maiden is een gerucht, en zo nog heel veel moois.
How issie verders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ing hield toch niet van festivals, zou ze het kunnen weerstaan als zowel Green Day en Muse op Pinkpop zouden komen
Goedemiddag Pagan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
en dan komt zo Grijpwijk en Oom Smokey langs en knuppelen em zo neer om een jas van de makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op animal planet is nu een echte seabert!!!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |