Ik zou nooit iets naar je gooien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als je dingen naar me gooit![]()
voor de rest ben ik er wel aan gewend, maar merk het af en toe wel als ik dingen verkeerd inschat
met een bril op zie ik wel diepte btw, heel raar
Dat vindt hij vast niet erg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee in september was zn laatste, en sindsdien issie niet meer geschoren
Ingewikkeld inderdaad.. Maar bloot zijn is dus recessief zeg maar..quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, powder puffjes en naakten worden door elkaar geboren in een nestje.
Puffjes zijn de volledig behaarde varianten, zoals Chico zn dochter.
Uit twee naakten kunnen puffen komen, maar uit twee puffen kunnen ook alleen maar puffen komen, die kunnen het naaktgen niet doorgeven![]()
Tis een ingewikkeld ras voor de fok, tis ook moeilijk om een hond te vinden die psies zo is als ik dat wil bv.
Beatle, Chico zn kleinzoon, die vind ik echt geweldig![]()
En Billy lijkt veel op Beatle, op zn beharing na helaas![]()
Billy zn moeder is een zwarte powder puff trouwens, en dat is weer een dochter van een halfbroer van Chico![]()
Pauze
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oei dat is niet best.![]()
Is dat niet lastig, geen diepte zien?
Hoi Morretje.
vrolijke boel daar benedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
Hoe zeesterren eten
eeeeh... bloot zijn is dan toch juist niet recessief? Als twee harigen geen bloten kunnen krijgen dan betekent dat toch dat harig zijn recessief is???quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ingewikkeld inderdaad.. Maar bloot zijn is dus recessief zeg maar..
Wat maakt een hond voor jou dan mooier dan een andere? Ik heb heul geen kijk daarop, maar vind het wel interessant..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8378000/8378512.stm
Hoe zeesterren eten
Hm, ja, ik dacht verkeerd om, je hebt gelijk inderdaad. Als harig recessief is, kunnen ze geen bloten krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeh... bloot zijn is dan toch juist niet recessief? Als twee harigen geen bloten kunnen krijgen dan betekent dat toch dat harig zijn recessief is???![]()
@ Oh-Oh; je hebt toch wel een foto van je bento gemaakt voordat ie op was he...
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopeningquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool filmpje he!
Die slangen alleen![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ja, ik dacht verkeerd om, je hebt gelijk inderdaad. Als harig recessief is, kunnen ze geen bloten krijgen inderdaad.
wel cool filmpje... misschien heb ik het gemist, maar hebben ze ook gezegd hoeveel keer het versneld is? vroeg ik me ineens af...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopening
non[soms]neke!!!!quote:
hahahaha, waarvan dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef nieslief het volgende:
*nieslief probeert een stamboom te tekenen maar komt er niet meer uit en geeft het op
Hoi Nonneke.quote:
Hoi Niesje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef nieslief het volgende:
*nieslief probeert een stamboom te tekenen maar komt er niet meer uit en geeft het op
volgens mij niet, maar het is time lapse dus het zal wel heeeeeel langzaam geweest zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel cool filmpje... misschien heb ik het gemist, maar hebben ze ook gezegd hoeveel keer het versneld is? vroeg ik me ineens af...
hondjes en dan in de AA x AA Aa x Aa en aa x aa vorm. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Terwijl ik best wel goed was in genetica enzo maarja zal wel aan mij liggen ik ben ook al even bezig te reageren maar mijn vingers doen niet wat ik wil.quote:
uit het ooggat van Seabertquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met z'n drieen dringen in een lichaamsopening
Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nonneke.
[..]
Hoi Niesje.
Wat lukt er niet dan?
Hoe is het met je spieren?
zoiets:quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
hondjes en dan in de AA x AA Aa x Aa en aa x aa vorm. Ik snap het gewoon nog steeds niet. Terwijl ik best wel goed was in genetica enzo maarja zal wel aan mij liggen ik ben ook al even bezig te reageren maar mijn vingers doen niet wat ik wil.
je hebt nog tot 31 december... (ik moet ook nog...)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk allemaal met zorgverzekeraars en overstappen e.d.
Wil misschien toch maar es naar wat anders toe, kan volgens mij makkelijker goedkoper, maar kan maar op bepaalde momenten enzo toch?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Spieren gaan ok maar armen en vingers blijven tintelen enzo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Vaak als ik weer over dingen na ga denken dan snap ik het wel weer!
Lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tommie en Aura zie ik nergens, die zullen al wel op zijn
quote:
quote:
Op animal planet is nu een echte seabert!!!quote:
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Muse:quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wss Rock Werchter en concert in Goffert en misschien ook nog Pinkpop erbij.
Word mooi zomertje gok ik zo, Green Day is ook in europa nogmaals in Juni, Metallica is weer aan het touren in april in Europa, Iron Maiden is een gerucht, en zo nog heel veel moois.
How issie verders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ing hield toch niet van festivals, zou ze het kunnen weerstaan als zowel Green Day en Muse op Pinkpop zouden komen
Goedemiddag Pagan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
en dan komt zo Grijpwijk en Oom Smokey langs en knuppelen em zo neer om een jas van de makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op animal planet is nu een echte seabert!!!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |