kommagebruikquote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het virus verzorgt overvloedig komma gebruik denk ik...
Nu sta ik er wel weer voldoende inquote:
Vreemde variantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef Re het volgende:
vraag me af of je in het huidige klimaat wel een te hoge hypotheek kan krijgen, of wordt ze gbak-upped door haar vader. En ja als je hierom ruzie maakt wat leidt tot een breuk in de relatie ben je idd beter af... en zonder schulden
Schijt ken ik wel, maar met ei...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heel dat Nederlandse scheitvolk ( of althans een gedeelte er van ) is die mening toegedaan, maar is het niet gewoon sommige van die mediamensen napraten?
Misschien heeft hij bedacht dat hij er anders zelf ook bijhoort?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Schijt ken ik wel, maar met ei...
overigens ook wel grappig dat hij heel het Nederlandse volk noemt om het meteen weer af te zwakken naar een gedeelte ervan
Partij'enquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:50 schreef Landgraaf het volgende:
ik zoek afkortingen van politieke partij'en bv
pvda = "partij van de allochtonen"
vvd = vereniging van dieven
ect ect
http://www.nu.nl/achterkl(...)-verlies-ramses.htmlquote:De grote koning mocht geen onmenselijke pijn meer leiden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind deze definitie van briljant een beetje een belediging voor echt briljante dingen, zoals pak en beet de relativiteitstheorie van Einstein of zo.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef o.us het volgende:
KRO zendt hersensspoelbare televisie uit waar ik niet naar kijk waardoor ik niet weet wat Goedemorgen Nederland is.
En dan heb je het nog niet eens over ect ipv etc...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij bedacht dat hij er anders zelf ook bijhoort?
Overigens een bijdrage:
[..]
Partij'enHoe komt iemand erbij om dat zo te schrijven?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Killaht het volgende:
[..]
En toen...verloor ik je geloofwaardigheid.
Dat jongen waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Deprater het volgende:
ach die meisje is nu toch al lang gereïncarneerd als een dolfijn ofzo
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef thea.bol het volgende:
[knip]
Ik ben zo boos en zo terleurgesteld.
Hij zegt dat hij mij lichamelijk minder aantrekkelijk vindt. Dat zjin nieuwe vriendin veel spannender is. Wat moet ik hier mee? Ik kan mezelf toch niet zo opeens gaan veranderen.
Ik sta op het punt om een echtscheiding aan te vragen. Ben me aan het orienteren om mijn rechten en mijn plichten. Ik ben zo boos!
Net alsof onze relatie helemaal niets voorstelde.
Of was het nou schriftelingquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Civilian het volgende:
Waarom zouden ze er geen recht op hebben? TS heeft wat getekend dat hij sowieso nog 3000,- moet betalen. Wat al aangeeft dat er een vordering is, of dit nou mondelijk kwijt zou zijn gescholden of niet.
Faalhaas!!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat definieer je als te oude kleding?
Mijn kleding is ook niet altijd tip-top maar als ik ze bij het eerste teken van faal worden moet vervangen dan kan ik er wel een baan bij nemen alleen om die kledingstroom te financieren.
Verder durf ikzelf zo ver te gaan dat mijn hygiëne beter op orde is dan die van de gemiddelde Hollander.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |