Doet het hier gewoon goed hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
OP is verneukt.. IDZ, doe er wat aan..
De buitenlijn rechts is verschoven..quote:
Hier niet hoor..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De buitenlijn rechts is verschoven..
Mandje roept!
Mag ik dan ook mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef jna het volgende:
Ik neem aan dat L.no en ik onze tickets naar Australië niet zelf hoeven te betalen?
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 26-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 L.no
02. 071 The_Dean
03. 039 Isdatzo
04. 035 jna
05. 023 Bootje84
06. 020 DjRex89
07. 020 Luctor.et.Emergo
08. 019 Messenga
09. 012 Bravebart
10. 008 Californium
11. 007 AMDB
12. 003 Kuno_van_Dijk
13. 002 w00h00
Reeks-statistieken!
Goeiemorgenquote:
Dat scheelt weer niet zo veelquote:
Volgens mij zei je zelf iets in het Engels van dat het neit uitmaakt hoeveel er verschilt, een winnaar blijft een winnaar. ofzoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
It doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij zei je zelf iets in het Engels van dat het neit uitmaakt hoeveel er verschilt, een winnaar blijft een winnaar. ofzo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal er aan wennen.. ooit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
It doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.
Nouja, normaal gesproken lig in mijn nest, en dan word ik iets minder gebroken wakker... kan nu mijn nek weer een beetje buigen en draaienquote:
Jaquote:
Was ook een stoere motherfucker die die legendarische woorden in een net zo'n legendarische film tot mij sprak...quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, normaal gesproken lig in mijn nest, en dan word ik iets minder gebroken wakker... kan nu mijn nek weer een beetje buigen en draaien
Diesel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was ook een stoere motherfucker die die legendarische woorden in een net zo'n legendarische film tot mij sprak...
[ afbeelding ]
Koffie ook!quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt een editcurses nodig volgens mij.
Heldquote:
Maar dit is beter..quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koffie ook!
In de auto wat geprobeerd te headbangen... helpt opzich ook wel een beetje
Mja, wie gaat je dat leren.. ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.quote:
Zeker weten.quote:
Koffiequote:
Dan moet je er maar aan gaan wennenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, wie gaat je dat leren.. ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
[..]
Zeker weten.![]()
Daar zit je toch al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:01 schreef L.no het volgende:
Hmja, ik moet gaan. Kijken of ik een computer kan pakken zometeen.
Never!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je er maar aan gaan wennen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Sake.
Jij weet wel hoe je me kan verwennen.
Gewoon bij elk bericht even 5 minuten wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Never!
Want ik meot jou iedere keer weer 2x quoten.
Ja, vervelend is dat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, nog thuis.
Op school bedoel ik.
Deanie!quote:
Beetje te kort voor mijn doen. 5,5 uur ofzo. Maar wel toffe avond gehad gister.quote:
Ja, ik zag gisteren er wat van op TV. Grappig concept. Nog weekendplannen..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beetje te kort voor mijn doen. 5,5 uur ofzo. Maar wel toffe avond gehad gister.
Poetracks(voor wie het niet kent, het is onderdeel van een literair festival waar muzikanten een gedicht omzetten naar een liedje, dus 8 hele verschillende liedjes gebaseerd op een gedicht, ditmaal van Remco Campert die er zelf ook bij was, die man is een held!).
Hehequote:
Niet echt iets speciaals in de planning, iig bijslapen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik zag gisteren er wat van op TV. Grappig concept. Nog weekendplannen..?
Moet je maar niet op de bank in slaap pleuren..quote:
Nog niet heel veel in de planning. Wilde zondag gaan paintballen (woodsball -> in bos) maar dat gaat hem niet worden. Is modderworstelen denk ik... Zondagmiddag ga ik bowlen met de hele familie. (als iedereen komt is het een man of 30 gok ik. Dit om te zorgen dat we niet teveel vervreemden van elkaar, nu mijn opa en oma er niet meer zijn. Op het moment dat er geen "centraal persoon" meer is, verwateren de contacten toch een beetje...quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals in de planning, iig bijslapen.
Jij?
Morning Dj L.noquote:
Lekker geslapen meissie?quote:
Ja heerlijk. Ik keek Pulp Fiction gisteren, dus veel gelachen.quote:
Succes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
Over 15min komt mn begeleiderNu nog snel een build aan het maken en de demo ruimte klaar maken. Alleen nog een hoop problemen en een hoop gestress
Die moet ik nog een keertje kijken.. Nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik keek Pulp Fiction gisteren, dus veel gelachen.
Nee?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keertje kijken.. Nog nooit gezien...
Vind je het gek, iedereen is sprakeloos door jou laatste opmerkingquote:
quote:
Maar wel een cultklassiekerquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Pulp Fiction is heel niet zo goed. Ik heb die film nooit in één keer af kunnen kijken, slaapverwekkend.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Overleefd!
De demo ging niet echt heel goed want was nog niet helemaal klaar en alles op het laatste moment aan de praat gekregenMaar hij had maar weinig opmerkingen en vond het allemaal wel goed gaan
Dus volgens mij moet het allemaal wel goed komen!
Tja, sorryquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind je het gek, iedereen is sprakeloos door jouw laatste opmerking
Betwijfel of ik er tijd voor heb..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
Snel downloaden en van't weekend mooi even kijken
Tijd makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Betwijfel of ik er tijd voor heb..
Oh Jna.. Ben lvl 70 btw
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Superquote:
Luiwammesquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef jna het volgende:
![]()
Voor de postbode die me zojuist wakker belde: NEE IK KOM GEEN PAKKETJE AANNEMEN VOOR DE BUREN.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
AMDB!www.ishetalvrijdag.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ik heb geen zin meer.
Goeiemorgenquote:
Komt wel goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu alleen de eindbeoordeling nog in januari
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef jna het volgende:![]()
Voor de postbode die me zojuist wakker belde: NEE IK KOM GEEN PAKKETJE AANNEMEN VOOR DE BUREN.
Ik weet trouwens niet eens zeker of het wel de postbode was. Hell, ik weet niet eens zeker of de bel wel echt ging of dat ik het droomdequote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Luiwammes
Dat je dat niet eens doet voor je buren..
Ja idd, of er moet iets heel raars gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
www.ishetalvrijdag.nl
Ja! Ik heb geen zin meer.
Hmm, alsof je mijn tekst hebt gejad. Duf/moe en een goeie tussenbeoordeling achter de rugquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
SuperBeetje duf/moe maar dus net een goede tussenbeoordeling gehad
En het is natuurlijk bijna weekend!
Hoe is ie daar dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, alsof je mijn tekst hebt gejad. Duf/moe en een goeie tussenbeoordeling achter de rug
Vanavond denk ik de kroeg in (hoop ik..) en morgen moet ik basketballen en meteen daarna repeteren (wordt nog haastenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zondag naar de dierentuin, verders weinig. En jij?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanavond denk ik de kroeg in (hoop ik..) en morgen moet ik basketballen en meteen daarna repeteren (wordt nog haasten) om daarna naar het terras te gaan met een paar goede vrienden. Zondagmiddag ga ik bowlen met wat andere goede vrienden om daarna met die zelfde groep uit eten te gaan
En ondertussen nog ergens 5 sinterklaasgedichten en een surprise in elkaar flansen
Mja alleen ben ik bang dat het een beetje opvalt. Zo hoogstaand zijn mijn sinterklaasgedichten vaak niet... Ben er zelfs erg slecht inquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Als je hulp wilt met je gedichten, geef maar een gil
Ik heb wat gemist?quote:
www.rijmwoordenboek.nlquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja alleen ben ik bang dat het een beetje opvalt. Zo hoogstaand zijn mijn sinterklaasgedichten vaak niet... Ben er zelfs erg slecht in
"Hoera hoera hoera, een letter van chocola"
Handigquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
www.rijmwoordenboek.nl
De sleutel tot geniale gedichten
Ja maar ik ga niet bowlen met familiequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje gaat zondag blowen met familie
Sint en piet weten het zeker, een emmer kip voor deze neger.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
www.rijmwoordenboek.nl
De sleutel tot geniale gedichten
quote:
Ok djrex is vrienden met de familie van bootjequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet bowlen met familie
Aardig, niet super spannend..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet eens zeker of het wel de postbode was. Hell, ik weet niet eens zeker of de bel wel echt ging of dat ik het droomde
dit filmpje al gezien? Call of Duty: Modern Warfare 2 #7 (360/PS3 topic)
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ok djrex is vrienden met de familie van bootje
Nee, kende ik nog niequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat je die al kende hoor
Dankzij jou realiseer ik me net ook weer dat ik nog een gedicht in elkaar moet flansen
Niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar met sinterklaas ga ik echt geen poetisch hoogstandje afleveren
Neuh. Ik heb me 1x uitgesloofd. Maar dat was om een klasgenoot te treiteren.quote:
Toch ben ik benieuwd hoe een sinterklaasgedicht van Jules Deelder of Nico dijkshoorn eruit ziet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar heel weinig mensen die dat kunnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Broertjequote:
Ja, het is net hoe je het bekijkt.. Jij bent 2 uur bezig om een gedicht te maken, en hij wordt af en toe "onderuit gehaald".. poe poe..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb me 1x uitgesloofd. Maar dat was om een klasgenoot te treiteren.
Heerlijk, 4 pagina's lang rijm geschreven.. en zo af en toe hem helemaal onderuit gehaald
Goed hoorquote:
Het was welgeteld een minuutje of 10-15 en het was het waardquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Broertje
[..]
Ja, het is net hoe je het bekijkt.. Jij bent 2 uur bezig om een gedicht te maken, en hij wordt af en toe "onderuit gehaald".. poe poe..
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar heel weinig mensen die dat kunnen
Doe als Andre Hazes. Ik zag je staan op het perron, ik dacht dat ik je kon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Poetisch gezien kan ik wel wat, maar niet met rijm
Zusje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Broertje
[..]
Ja, het is net hoe je het bekijkt.. Jij bent 2 uur bezig om een gedicht te maken, en hij wordt af en toe "onderuit gehaald".. poe poe..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Doe als Andre Hazes. Ik zag je staan op het perron, ik dacht dat ik je kon.
Vanavond oefenen/bier drinken met de andere band.quote:
Lekker weekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond oefenen/bier drinken met de andere band.
Morgen auto poetsen, wat zooi opruimen en 's avonds verjaardag.
Zondag hele dag relaxen en halverwege de middag richting Tilburg om een concert te reviewen en een band te interviewen.
Weekend vol bier en gitaarmuziek
Groupies!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond oefenen/bier drinken met de andere band.
Morgen auto poetsen, wat zooi opruimen en 's avonds verjaardag.
Zondag hele dag relaxen en halverwege de middag richting Tilburg om een concert te reviewen en een band te interviewen.
Weekend vol bier en gitaarmuziek
Ik zal jouw zusje eens laten voelen dat ik geen meisje benquote:
Waar? Ik eerst!quote:
Zekersquote:
Welkomquote:
Ik heb geen zusjequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal jouw zusje eens laten voelen dat ik geen meisje ben
Wie wat waar hoe wanneer waarom?quote:
quote:
quote:
Ik ben 18 jaar, doe MBO werktuigbouwkunde en ik zit in de 3e. Loop stage bij mij vaders bedrijf. Mag ik een beetje allerlei klusjes doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef jna het volgende:
Stel jezelf ff voor Dirk. Hoe oud, opleiding, stageplek/opdracht.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa geen ict'erquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar, doe MBO werktuigbouwkunde en ik zit in de 3e. Loop stage bij mij vaders bedrijf. Mag ik een beetje allerlei klusjes doen
Heb jij geen zusje te leen voor bootje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaar, doe MBO werktuigbouwkunde en ik zit in de 3e. Loop stage bij mij vaders bedrijf. Mag ik een beetje allerlei klusjes doen
quote:
wie is bootje? Ik heb twee zussen en 1 zusje hoeso?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb jij geen zusje te leen voor bootje?
[bootje]quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
wie is bootje? Ik heb twee zussen en 1 zusje hoeso?
Buk maarquote:
PICS!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Bootje84 is de schrik van Stage SC en houdt van zusjes..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[Bootje84]
Pics van je zus!
[/Bootje84]
Beterquote:
Luctor!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[bootje]
Pics van je zus!
[/bootje]
wij eigenlijk ook niet maar mijn vader ging gewoon praten met school en toe mocht het gewoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef jna het volgende:
Wij mochten niet eens stage lopen bij familie.
Toen maar bij een muziekcollega van m'n vader gedaan
quote:
Props voor je vaderquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
wij eigenlijk ook niet maar mijn vader ging gewoon praten met school en toe mocht het gewoon
heeft hij zelf geen zusjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootje84 is de schrik van Stage SC en houdt van zusjes..
Via pm mag ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef -Dirk- het volgende:
ik ga geen plaatjes van mijn zusjes op internet zetten hoor!
Die heeft ie al uitgewoondquote:
Wie is hier nou de ict'erquote:
Hyves is voldoendequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef -Dirk- het volgende:
ik ga geen plaatjes van mijn zusjes op internet zetten hoor!
Wie weet. Maar alsnog welkomquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef -Dirk- het volgende:
misschien moet ik maar weer is eens aan me werk gaan!
Misschien tot de volgende keer!
Of nog eerder, want ik heb nie zo zin hehehehe
quote:
de eerste die niet me zusje wil?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef L.no het volgende:
Neem een foto van jezelf mee als je terugkomt Dirk.
Ik moet eerst de broer leren kennen voordat ik zijn zusjes wil zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
de eerste die niet me zusje wil?
hahahaha
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet eerst de broer leren kennen voordat ik zijn zusjes wil zien.
Zus is nog beter..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
de eerste die niet me mijn zusje wil?
hahahaha
haha!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet eerst de broer leren kennen voordat ik zijn zusjes wil zien.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
de eerste die niet me zusje wil?
hahahaha
Dead man walking...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij moet nog langs mijn vader gaan...
hehequote:
En dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij moet nog langs mijn vader gaan...
Alleen als die jouw lichaam heeft met minder buik, een beter karakter en ouder is, maar ik gok dat geen van allen opgaat..quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
Bootje, ik heb nog wel een foto van mijn zusje voor je?
Stel dat zijn zusje nét jouw type is, een droomvrouw van jou is. Wat dan?quote:
I is not affraid.quote:
Nee joh, ik kom binnen, geef hem een boks en alles is weer okquote:
Mja, dan moet je nog langs mij gaan.quote:
Is dit nou echt nodig?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als die jouw lichaam heeft met minder buik, een beter karakter en ouder is, maar ik gok dat geen van allen opgaat..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom binnen, geef hem een boks en alles is weer ok
Ik denk dat je een boks op je oog kunt krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom binnen, geef hem een boks en alles is weer ok
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat je een boks op je oog kunt krijgen
Ik kon de foto al van 100 meter afstand aan zien komen.. Waarschijnlijk een of andere kutfoto.. Ik ben haar ff voor.quote:
Ja, dát zal een probleem opleveren...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, dan moet je nog langs mij gaan.![]()
Maarja, succes. ^^
Maar ze heeft echt zusjes :pquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kon de foto al van 100 meter afstand aan zien komen.. Waarschijnlijk een of andere kutfoto.. Ik ben haar ff voor.
[..]
Ja, dát zal een probleem opleveren...
Je hebt mij in RL nooit kwaad gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kon de foto al van 100 meter afstand aan zien komen.. Waarschijnlijk een of andere kutfoto.. Ik ben haar ff voor.
[..]
Ja, dát zal een probleem opleveren...
Ik wil wel een potje worstelen om mijn overmacht duidelijk te maken
Je wordt dan groen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt mij in RL nooit kwaad gezien.
Het blijft een kleurling hèquote:
quote:
Moet morgen ook nog werkenquote:
Not fairquote:
Oh, wat ga ik morgen lekker geld verdienenquote:
quote:
Doe ik doordeweek alquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, wat ga ik morgen lekker geld verdienen
Ik verbruik 80% van mijn stagevergoeding aan brandstof....quote:
moet je met de trein gaan of fietsenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik verbruik 80% van mijn stagevergoeding aan brandstof....
Of dan rij je teveel, of dan verdien je te weinig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
OV-kaartquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In de plek waar ik zit moet de trein nog uitgevonden worden...quote:
Ik al lang, alleen nog niet gebruiktquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb mn chipkaart nog niet eens binnen
Heb m wel aangevraagd dus hij zal nog wel komen (hoop ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik al lang, alleen nog niet gebruikt
Hoe lang is dat geleden..? Het blijven ambtenaren..quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb m wel aangevraagd dus hij zal nog wel komen (hoop ik)
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Pulp Fiction is heel niet zo goed. Ik heb die film nooit in één keer af kunnen kijken, slaapverwekkend.
Het is een cultfilm, geen meesterwerk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Gast, pulp fiction is een meesterwerk.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is een cultfilm, geen meesterwerk.
2/3weken geleden, weet niet precies meer. Als ik hem over een week niet heb zal ik eens een belletje plegen. Zal bij dat soort instanties wel een ramp zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden..? Het blijven ambtenaren..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Gast, pulp fiction is een meesterwerk.
Die heb je voor valentijnsdag nog niet hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2/3weken geleden, weet niet precies meer. Als ik hem over een week niet heb zal ik eens een belletje plegen. Zal bij dat soort instanties wel een ramp zijn
Het is een goede film maar niet zo geniaal als sommige mensen willen doen geloven. Ik vind de dialogen niet zo grappig als de meesten en maar weinig diepgaand.quote:
Morgen Black knightquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is een goede film maar niet zo geniaal als sommige mensen willen doen geloven. Ik vind de dialogen niet zo grappig als de meesten en maar weinig diepgaand.
Reservoir Dogs ben ik helemaal bij in slaap gevallen
Martiiiiiiiiiiinquote:
Hij is echt zoo coolquote:
McLovinquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand van jullie wel eens Superbad gezien?
Bad boys, bad boys, what 'cha gonna do....quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
Martin was veel leuker in Bad Boys. Ook de films zijn beter.
Volgens mij moet ik die eens gaan downloaden..quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand van jullie wel eens Superbad gezien?
die ene scene is bad boys 2 blijft geweldig. Dat die dochter van Martin voor het eerst een date heeft en de jongen dr komt ophalenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef L.no het volgende:
Martin was veel leuker in Bad Boys. Ook de films zijn beter.
Martin's zusjequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bad boys, bad boys, what 'cha gonna do....
Heerlijke films
Will Smith
Martin
Combinatie
QFTquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
die ene scene is bad boys 2 blijft geweldig. Dat die dochter van Martin voor het eerst een date heeft en de jongen dr komt ophalen
Haha ja, meesterlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
die ene scene is bad boys 2 blijft geweldig. Dat die dochter van Martin voor het eerst een date heeft en de jongen dr komt ophalen
ZO geniaal ja. Perfect combinatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bad boys, bad boys, what 'cha gonna do....
Heerlijke films
Will Smith
Martin
Combinatie
Ja, dat is zo vet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Die agenten zjin geweldig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
McLovin
Verder weinig spannende film...
En Seth Rogen, natuurlijk
Gaat het bij jou thuis ook zo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef L.no het volgende:
[..]
ZO geniaal ja. Perfect combinatie.
[..]
Ja, dat is zo vet.
Ik zou echt zoo doodbang zijn als ik die jongen was.
Altijd grote wasjesquote:
Zal L.no leuk vindenquote:
Ouders zijn weer terug dus ik hoef het even niet meer te doen. In februari weer waarschijnlijkquote:
quote:
Godzijndank nietquote:
Ik ram die machine altijd zo vol mogelijk, ga niet voor een paar sokken en boxers en een verdwaald tshirt dat ding aanzettenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ouders zijn weer terug dus ik hoef het even niet meer te doen. In februari weer waarschijnlijk
Maestroquote:
Foto?quote:
Haar pa was best wel ok hoor Dean. Je kan er gerust langs. Je moet alleen beetje soepeltjes kunnen lullenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Godzijndank niet![]()
Anders zou ik nooit een vriendje hebben.
Shitquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haar pa was best wel ok hoor Dean. Je kan er gerust langs. Je moet alleen beetje soepeltjes kunnen lullen
Spoiler?quote:
quote:
quote:
Jouw gelul had helemaal niet gewerkt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haar pa was best wel ok hoor Dean. Je kan er gerust langs. Je moet alleen beetje soepeltjes kunnen lullen
Ja maar.. ja maar..... ja maar....quote:
Ja, stel je voor dat die DJ's gaan werkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:17 schreef jna het volgende:
Ik zit surinaamse radio te luisteren, serieus al een kwartier reclame
quote:
Negerhater!quote:
quote:
Link! Geef!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef Houniet het volgende:
Wat snel zeg hier!
Trouwens nieuwe mix opgenomen.
Yay!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:18 schreef Houniet het volgende:
Wat snel zeg hier!
Trouwens nieuwe mix opgenomen.
Lelijk..quote:
quote:
quote:
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/241461/9ccb1da8/vaffanculo_.htmlbeginnen met kijken op 1.30 oid
.
Hoe die vent er dan ook zo rustig bij zit.
Die kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |