+1quote:Op woensdag 25 november 2009 02:15 schreef neggix het volgende:
Ik zit op een kd van 0.65Meer omdat ik altijd maar een beetje rondren... Al die kampeerders tussendoor
![]()
Word wel helemaal gek van de verbinding af en toe op de ps3
Hehe die gast moet zich lullig hebben gevoeld... Misschien nog leuk om uit te voeren als je iemand van voren wil benaderen, maar hij loopt te snipen continu; turn around, en als hij dat doet in zijn rug knallenquote:
dat level btw. die is echt fukking slecht. Daar wordt nog harder gecamped dan in wasteland en afghan bij elkaar. kansloze kut snipers.quote:
ja.quote:
Ahh.. ik ken alleen de film, vandaar...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef versteegrob het volgende:
Full Metal Jacket, bullets die door hout heen gaan
You shouldnt shoot yourself.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:02 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik maak net een kill. Is de ronde afgelopen en heb ik verloren. Toen zagi k dat ik gekilled werd op de laatste killcam...![]()
Misschien moet je geen domination spelen maar FFA of TDM?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:16 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
71-20 met een potje Domination, het gaat de goede kant op. Net die ACR geunlocked, heerlijke gun. Als mensen willen spelen trouwens op Xbox Live, add me.
In FFA had je mischien 5 mappen ze hebben volgens mij alle mappen behavle derail er in gezet nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |