Ben ik niet met je eens, ik heb bv ook een grenade launcher op mn wapen zitten omdat ik ook met een stinger rond loop. Op deze manier heb ik toch nog een wapen om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Me punt is dat noobtubers noobs zijn en zwaar irritant
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:16 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
71-20 met een potje Domination, het gaat de goede kant op. Net die ACR geunlocked, heerlijke gun. Als mensen willen spelen trouwens op Xbox Live, add me.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:16 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
71-20 met een potje Domination, het gaat de goede kant op. Net die ACR geunlocked, heerlijke gun. Als mensen willen spelen trouwens op Xbox Live, add me.
1tje maar. En ik had verdomme een 25 kill streak maar ik heb die nuke nog niet geunlockedquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef _GdR_ het volgende:
Zodan. Das wel een dikke vette scorehoeveel AC130s had je?
Dus als ik soms voor de lol een grenade launcher pak ben ik meteen noob? Nou veel plezier met je verbitterde instelling en je van pro's gekopieėrde classesquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Me punt is dat noobtubers noobs zijn en zwaar irritant
Complete the Star Player challenge. Get a 5:1 kill death ratio (confirmed)quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef emokid het volgende:
Hoe krijg ik de Mastodon Title? Ik wil hem echt hebben, mede door de band.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dus als ik soms voor de lol een grenade launcher pak ben ik meteen noob? Nou veel plezier met je verbitterde instelling en je van pro's gekopieėrde classes
Jep, je bent noob.quote:en mijn kill/death is ALTIJD lager
Wow bedankt, handige pagina.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Complete the Star Player challenge. Get a 5:1 kill death ratio (confirmed)
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
Misschien een idee om deze link toe te voegen in de OP?
Deze heb ik ook gehad, is niet slim in ctfquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef versteegrob het volgende:
vraagje
Mag nu weer 2 killstreaks unlocken alleen welke zal ik kiezen ?
Speel alleen FFA
Zit te denken aan de Harrier(6kills), Pavelow(9kills), Gunner Chopper(11kills)
Denk namelijk wanneer je de Harrier hebt de heel makkelijk de pavelow en de gunner chopper erbij krijgt.
Momenteel heb ik
Care-Package
Sentry Gun
Heli Attack (Cobra)
icm harderline
misschien moet je de bosjes eens uitkomen?quote:
Die is idd vetquote:Op woensdag 25 november 2009 04:11 schreef Biefstuk het volgende:
Zo, 2 uur bezig geweest om deze te krijgen
[ afbeelding ]
Heb hem nooit eerder gezien bij iemand anders
Sowieso boeien al die stats me heel weinig, zolang ik maar lol heb tijdens het spelen, en dat heb ik ook bij toffe kills terwijl ik zelf al 26 deaths heb.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
en wat een gezeik over KD ratio hier, dat boeit me echt wel een minste van heel het spel
Preciesquote:Op woensdag 25 november 2009 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso boeien al die stats me heel weinig, zolang ik maar lol heb tijdens het spelen, en dat heb ik ook bij toffe kills terwijl ik zelf al 26 deaths heb.
Nee hoor ren gewoon rond als een malle, ump5 silencer erop en gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien moet je de bosjes eens uitkomen?
Ik zeg nergens dat ik er door ge owned word, zeg alleen dat ik ze irritant vind en het noobs vindquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef KrentebolHooft het volgende:
dat mijn k/d lager wordt met de grenade kan ik ook zo onder woorden brengen: mijn k/d wordt hoger met normale wapens.
kneusje kan er niet tegen dat je geowned wordt door noob tubers. Jij zeikt zeker ook over campers ipv er iets tegen te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |