Inderdaad.... alsof iemand het iets boeitquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb je 6 uur plezier gehad? Dan niet.
Daarom, wat boeit t, ik heb een ratio van 0,70 ofzo, ik weet het, maar er zijn toch altijd slechtere, plus, als je lol hebt, wat geeft t dan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... alsof iemand het iets boeit. Zelfde als mensen zo paniekerig doen over hun kill/death ratio
. Het zal me toch allemaal wat, ik speel omdat ik het leuk vind en als ik die campers zat ben zet ik hem uit
Als je de bling perk vrij hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:01 schreef Thrilled het volgende:
Wanneer kan ik trouwens 2 attachments op mn wapen zetten? Want ik wil combineren
neequote:Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je de bling perk vrij hebt gespeeld.
Ook leuk detail, als iemand jou vervolgens neerschiet (terwijl je bling aan hebt) zullen er dollar briefjes door de lucht vliegen.
Nee dus echt nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee
dat is alleen bij 'payback' kills
was al gepostquote:
Noobtuberquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
2 vragen:
1. Zijn er maps voor alleen FFA? ik zag op youtube een filmpje op de map 'Rust' en die ben ik nog nooit tegengekomen en ben al voorbij rang 40.
2. Waarom ontploffen granaten uit de grenade launcher soms niet? Of beter gezegd, wanneer ontploffen ze niet, zodat ik er rekening mee kan houden. Is echt zo zwaar irritant als ik face to face met iemand sta en ik schiet en er ontplof niks terwijl hij mij gewoon neersprayed. Kun je vergelijken met dat al je kogels in je clip geen damage doen en je ze eerst moet opschieten voor je mag herladen voor wel-damage doende kogels
Daar is een mooie title voor, met een hotdog.quote:
Q: What do the dollar bills in CoD modern warfare 2 mean? When I get killed, or on occasion kill an opponent, a bunch of dollar bills seem to fly out of me. Why is that?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dus echt nietweet het 1000% zeker
als je iemand neer schiet die bling heeft komen die dollars, anders niet.
Je punt? Heb er harstrikke veel plezier mee, en mijn kill/death is ALTIJD lager (voornamelijk door deaths) als ik mijn grenade class pak. Dus wat zeik je?quote:
Leuk voor je, het klopt alleen echt niet, ik weet heus wel hoe vaak ik een payback heb hoor en hoe weinig ik dat geld zie..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Q: What do the dollar bills in CoD modern warfare 2 mean? When I get killed, or on occasion kill an opponent, a bunch of dollar bills seem to fly out of me. Why is that?
A: it means "payback"...if you got killed by a guy and killed him next time u spawn, its payback...and if u killed him and he spawns back and kills u the very next time, he paid you back which makes money fly out of u
Ga vanavond maar gamen en kies bling en laat je killen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leuk voor je, het klopt alleen echt niet, ik weet heus wel hoe vaak ik een payback heb hoor en hoe weinig ik dat geld zie..
Me punt is dat noobtubers noobs zijn en zwaar irritantquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Je punt? Heb er harstrikke veel plezier mee, en mijn kill/death is ALTIJD lager (voornamelijk door deaths) als ik mijn grenade class pak. Dus wat zeik je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |