Doet het hier gewoon goed hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
OP is verneukt.. IDZ, doe er wat aan..
De buitenlijn rechts is verschoven..quote:
Hier niet hoor..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De buitenlijn rechts is verschoven..
Mandje roept!
Mag ik dan ook mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef jna het volgende:
Ik neem aan dat L.no en ik onze tickets naar Australië niet zelf hoeven te betalen?
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 26-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 L.no
02. 071 The_Dean
03. 039 Isdatzo
04. 035 jna
05. 023 Bootje84
06. 020 DjRex89
07. 020 Luctor.et.Emergo
08. 019 Messenga
09. 012 Bravebart
10. 008 Californium
11. 007 AMDB
12. 003 Kuno_van_Dijk
13. 002 w00h00
Reeks-statistieken!
Goeiemorgenquote:
Dat scheelt weer niet zo veelquote:
Volgens mij zei je zelf iets in het Engels van dat het neit uitmaakt hoeveel er verschilt, een winnaar blijft een winnaar. ofzoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
It doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij zei je zelf iets in het Engels van dat het neit uitmaakt hoeveel er verschilt, een winnaar blijft een winnaar. ofzo
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zal er aan wennen.. ooit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
It doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.
Nouja, normaal gesproken lig in mijn nest, en dan word ik iets minder gebroken wakker... kan nu mijn nek weer een beetje buigen en draaienquote:
Jaquote:
Was ook een stoere motherfucker die die legendarische woorden in een net zo'n legendarische film tot mij sprak...quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, normaal gesproken lig in mijn nest, en dan word ik iets minder gebroken wakker... kan nu mijn nek weer een beetje buigen en draaien
Diesel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was ook een stoere motherfucker die die legendarische woorden in een net zo'n legendarische film tot mij sprak...
[ afbeelding ]
Koffie ook!quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt een editcurses nodig volgens mij.
Heldquote:
Maar dit is beter..quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koffie ook!
In de auto wat geprobeerd te headbangen... helpt opzich ook wel een beetje
Mja, wie gaat je dat leren.. ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.quote:
Zeker weten.quote:
Koffiequote:
Dan moet je er maar aan gaan wennenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, wie gaat je dat leren.. ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
[..]
Zeker weten.![]()
Daar zit je toch al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:01 schreef L.no het volgende:
Hmja, ik moet gaan. Kijken of ik een computer kan pakken zometeen.
Never!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je er maar aan gaan wennen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Sake.
Jij weet wel hoe je me kan verwennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |